SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Dank! Het was héérlijk. 1 uur en 15 minuten op de spinfiets gezeten, en volgens m'n nauwkeurig ingestelde computer met leeftijd, gewicht, aantal uren sport per week, etc. etc. etc. heb ik zo'n 720Kcal verbrand. EAT ALL THE CHICKENSEZ!quote:
Oh, da's lekker ja!quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:39 schreef Brighteyes het volgende:
Oh echt jongens, als jullie nog een 'vreet-je-vingers-er-bij-op' gerecht zoeken:
[ afbeelding ]
Het is echt de moeite van het vergroten waard!
Ik doe wel heel rustig aan met de rode peper en het chilipoeder en ik laat de suikerweg uit de saus.
Tijdens het bereiden vind ik het echt helemaal niet lekker ruiken, maar als het eenmaal in de oven geweest is!
met mayoquote:
Mijn ouders hebben een babyboek bijgehouden vanaf mijn geboorte. En daar staat dan je eerste woordje in ("papa") en mijn eerste zinnetje ("mag ik ook een stukje"). Dat was tekenend vrees ik voor de rest van mijn levenquote:Op zaterdag 28 november 2015 08:07 schreef Brighteyes het volgende:
Heelherkenbaar Isa! Die van mij is vaak exact zo.
Vooral dat denken aan eten, een junk die zijn volgende shot wil is er niks bij.
Mandarijntjes?quote:
Nee, wel 1 appel. En dat was ook het enige gezonde geloof ik.quote:Op zaterdag 28 november 2015 08:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mandarijntjes?
Ik heb ontbeten met een hamkaascroissantjeEn nu naar bed.
Had alleen wat issues de afgelopen tijd dus van gericht en gedisciplineerd afvallen is bij mij minder sprake geweest. Heb me dan toch eindelijk gewogen afgelopen week en toen die 87,5 aangaf, was ik nogal opgeluchtquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Na lange tijd weer een update. Ik val nog maar langzaam af, maar ben voor 't eerst sinds lange tijd weer net onder die 90kg grens gekomen!
Zit op 89,5kg, echt -net- over het randje, maar dit was wel met kleding aan dus ik weet zeker dat ik eronder zit
Nog een keer 2,5kg eraf en ben nog steeds succesvol met roken gestopt
Vooral gezond eten en goed bewegen is belangrijk. Ik merk wel dat het minder hard gaat nu ik minder zin heb om buiten te gaan bewegen (ivm het begin van het najaar).
Ik eet trouwens nog steeds een warme maaltijd in de ochtend ipv avond, al stel ik dat de laatste tijd weer vaker uit richting de middag.
Het eerste woordje van mijn zusje was het woordje "Nee!"...nou dat was voor haar (en helaas voor mijquote:Op zaterdag 28 november 2015 08:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een babyboek bijgehouden vanaf mijn geboorte. En daar staat dan je eerste woordje in ("papa") en mijn eerste zinnetje ("mag ik ook een stukje"). Dat was tekenend vrees ik voor de rest van mijn leven
Heel soepel! Ik kom al aan 1.2 vandaag door 3 dikke handen chips gisteren. Moet eigenlijk in t gareel voor t sinterklaas, weekend weg, kerst is, maar even chillen en nniet opletten blijkt zo aanstekelijk ddat het tterugveren niet zo wil.quote:Op zaterdag 28 november 2015 08:53 schreef MutedFaith het volgende:
78.0. Dus met 1.3 kilos valt de schade nog erg mee, na 6 amuses en een aperitief, 6 gangen met bijpassende wijn en een koffie met friandises en een whiskeytje na.
Godsamme?!? Je bent gisteren uit eten geweest tut!quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Isa
Hier, *tromgeroffel* ... wederom 82,2. Godsamme. Pre-poep, dat wel.
/boks!quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Isa
Hier, *tromgeroffel* ... wederom 82,2. Godsamme. Pre-poep, dat wel.
hoezeequote:Op zaterdag 28 november 2015 10:37 schreef Tally het volgende:
Hier weer een kilo er af. 90,1 dit keer!
Ik kom vanaf 104,7. Hij gaat goed!
Dat gaat zeker goed!quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:37 schreef Tally het volgende:
quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:37 schreef Tally het volgende:
Echt bezig vanaf halverwege Augustus.quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Dat gaat heel goed, tally! Hoe lang ben je nu bezig?
dan ga je echt kneiterhard johquote:Op zaterdag 28 november 2015 11:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt bezig vanaf halverwege Augustus.
Die eerste 10 kilo was er zo vanaf. Lang leve de stressquote:Op zaterdag 28 november 2015 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan ga je echt kneiterhard joh![]()
En natuurlijk kan dat wel! Mits de rok past
Planning andersquote:Op zaterdag 28 november 2015 09:07 schreef Artoo het volgende:
Planning vandaag:
O: Brinta-whey pap met banaan
T: Punt kwarktaart Proteïne reep
L: 2 bolletjes met iets Boontjes + gerookte kipfilet
T: Proteïne reep Kwarktaart + fruit
D: ? Pannenkoeken, met sla en ham en eentje met appel denk ik
T: ?
B: Wandelen, zwemmen
quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het eerste woordje van mijn zusje was het woordje "Nee!"...nou dat was voor haar (en helaas voor mij) ook -erg- tekenend
![]()
Welnee!!quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:59 schreef Tally het volgende:
Vanavond uiteten met de schoonfamilie(niet mn schoonouders hoor die zijn geweldig!) en ik denk er aan om in rok te gaan! Ookal is 90 kilo eigenlijk nog veel te zwaar om je in een rok te hijsen
Vind ik dan.
je kwam laatst ook in tien dagen zeven kilo aan toch?quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]lol!
Artoo, veel plezier op Texel!
En ik snap weegschalen of gewicht niet. Ik ben deze week afgevallen en als je weet wat ik heb gegeten is dat gek. Wel gesport.
Isa is een weight-wizard!quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kwam laatst ook in tien dagen zeven kilo aan toch?
quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
je kwam laatst ook in tien dagen zeven kilo aan toch?
FTFY.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dieet meet bij MoBlo! Wie rijdt vaart met wie mee de 13e?
Je kan toch met je oto op die boohoot.quote:
*steekt vinger op*quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dieet meet bij MoBlo! Wie rijdt met wie mee de 13e?
Leuk hoor, maat Mquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:47 schreef Sjeen het volgende:
Twee nieuwe jurkjes gekregen vandaag, weer in M
Zal kijken of ik morgen foto kan laten maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Omdat, nothing taste as good as tipsy feels.quote:Op zondag 29 november 2015 04:16 schreef Lonaa het volgende:
Waarom ben ik toch zo slecht in 'niet zoveel drinken' en 'op tijd naar huis gaan'?
En Sjeenquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:26 schreef Sjeen het volgende:
Crappy gsmfoto, maar zo happyReactie van stinkie op mijn 'Moet je Sjeen zien, goeie tieten ook wel he':SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, als die maar blijven, zij voelde altijd zo lekker zacht aan als ze je hallo zei.![]()
Bwehehequote:Op zondag 29 november 2015 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Reactie van stinkie op mijn 'Moet je Sjeen zien, goeie tieten ook wel he':
Nou, als die maar blijven, zij voelde altijd zo lekker zacht aan als ze je hallo zei.![]()
quote:Op zondag 29 november 2015 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Reactie van stinkie op mijn 'Moet je Sjeen zien, goeie tieten ook wel he':
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
ik had al 'Yes to the dress' gezegd, dus als jij dan die geile broek aantrekt, doe ik meequote:Op zondag 29 november 2015 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd sjeen!!! Wil je met me trouwen?
Ook heel erg leuk!! Knappe jij!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks geneuzel. Gewoon gaaf!quote:Op zondag 29 november 2015 11:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Beetje stom geneuzel over kleding wat ik toch ff kwijt moet![]()
dealquote:Op zondag 29 november 2015 11:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik had al 'Yes to the dress' gezegd, dus als jij dan die geile broek aantrekt, doe ik mee
Haha! Goeie!quote:Op zondag 29 november 2015 11:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe plakt foto van Sjeen op de koelkast.
Lukt me met een niet-stretch broek niet hoor!! * Sunnythesun zal altijd een dikke kont houdenquote:Op zondag 29 november 2015 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Sunny, dat is toch heerlijk joh! Hoeft niet onder een spoiler hoor, we vieren hier graag successen!
Maat 40wat ontzettend goed van je!
dikke kontenquote:Op zondag 29 november 2015 12:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lukt me met een niet-stretch broek niet hoor!! * Sunnythesun zal altijd een dikke kont houden
Dat vind ik al een poosje, eigenlijk sinds je met die PT bent begonnen. Op hoeveel mik je?quote:
lijkt.quote:Op zondag 29 november 2015 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijkt weinig Mo
De mijne voor vandaag
O: kwark met rozijntjes en honing
L: 2 bth, sandwichspread, kipfilet
T: paar snoeptomaatjes, 2 mandarijnen
D: witlof ham/kaas met mosterdpuree
Poeh ja rust in de sportschool is fantastisch! Ik heb het geluk dat ik vaak 's ochtends kan sporten, dan is er ook vaak bijna niemand. Sporten in drukte, mehhh.quote:Op zondag 29 november 2015 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, frisch gedouched en zo de soep maar eens in elkaar flansen. Er was geen kip in de sportschool hier. Gigantische lege ruimte, heerlijk! Spinnen zoals gewoonlijk ook de enige.Mensen, brrrrr.. *ril*
En dat tweede jurkje staat ook tof, Sjeen! Lekker rustig hier ook verder. Iedereen hopelijk lekker bezig geweest met andere dingen dan computeren/telefonen?
Huishoudenquote:Op zondag 29 november 2015 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, frisch gedouched en zo de soep maar eens in elkaar flansen. Er was geen kip in de sportschool hier. Gigantische lege ruimte, heerlijk! Spinnen zoals gewoonlijk ook de enige.Mensen, brrrrr.. *ril*
En dat tweede jurkje staat ook tof, Sjeen! Lekker rustig hier ook verder. Iedereen hopelijk lekker bezig geweest met andere dingen dan computeren/telefonen?
Show eens?quote:Op zondag 29 november 2015 18:18 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik was vandaag in zo'n outlet. Hadden ze een Desigualwinkel en ik paste in L. Dat vond ik fijn :-) Mijn portemonnee trouwens niet.
Ik denk dat dat klopt.quote:Op zondag 29 november 2015 19:43 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik vind desigual soms best leuk, maar het is alleen niet gemaakt voor vrouwen langer dan 1.80 volgens mij. Zou er inmiddels in de breedte wel inpassen, maar lengte...
Nou, voor mij is alles van Desigual (te) lang, met mijn 1m67 dus dat is dan wel een erg beperkte doelgroep.quote:Op zondag 29 november 2015 19:43 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Show eens?
Ik vind desigual soms best leuk, maar het is alleen niet gemaakt voor vrouwen langer dan 1.80 volgens mij. Zou er inmiddels in de breedte wel inpassen, maar lengte...
jaquote:Op zondag 29 november 2015 19:33 schreef Artoo het volgende:
[..]
Poeh ja rust in de sportschool is fantastisch! Ik heb het geluk dat ik vaak 's ochtends kan sporten, dan is er ook vaak bijna niemand. Sporten in drukte, mehhh.
Mag ik vragen wat in hemelsnaam een krokettosti is?quote:Op zondag 29 november 2015 14:33 schreef Artoo het volgende:
Planning du jour:
O: Brinta-whey-banaan pap
T: Appel
L: Krokettosti
T: Proteïnereep
D: Bami met ham, ei, groenten
T: Kwarktaart
T: Iets lekkers
Plus nog ronddobberen in het zwembad en een paar baantjes trekken als beweging
Getostificeerd, mooie woordkeuze en dat klinkt logisch.quote:Op zondag 29 november 2015 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
Runderragout tussen twee getostificeerde boterhammen?
Dat lijkt me best tof als het daar stormtquote:
storm en zee/kustquote:Op zondag 29 november 2015 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me best tof als het daar stormt
quote:
quote:Op zondag 29 november 2015 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen wel je lange haar goed vastmaken als je naar buiten gaat, want ik heb ooit héél lang zitten borstelen om alle klitten er uit te krijgen.
Daarom had ik twee weken geleden in Rotterdam een vlechtje inquote:Op zondag 29 november 2015 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
auw! Idd!! En zelfs in een staart waaien de klitten er zo in
Heerlijk. Al denkt mijn lief daar nu heel anders over. Die is net opgestegen vanaf Schiphol. Schudden.quote:
Um, ja? Nooit een vlecht hier.quote:Op zondag 29 november 2015 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom had ik twee weken geleden in Rotterdam een vlechtje in(daar waait het ook altijd veel harder dan hier)
/carequote:Op zondag 29 november 2015 22:34 schreef Sjeen het volgende:
Zo, weekend vol verjaardagen teneinde, benieuwd wat weegschaal morgen te vertellen heeft...
73,1 dus dat viel meequote:Op maandag 30 november 2015 07:20 schreef Stormqueen het volgende:
En?
Hier weer een ons: 74,5. Wel pre-toiletgang
Ja, maar dit keer hoop ik er wel wat sneller vanaf te zijn hoor..quote:Op maandag 30 november 2015 08:00 schreef Stormqueen het volgende:
Terug op je vertrouwde 77.9
Vind ik ook, xm!
quote:Op maandag 30 november 2015 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, m'n zusje is jarig. Isa dus ook
quote:
ik las eerst Kieuwen, met kiemen werd het iets beter , maar wat zijn kiemen?quote:Op maandag 30 november 2015 10:26 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag:
O: punt kwarktaart
S: Bovenlijf I guess
L: Salade met rosbief, light cream cheese, kiemen en paprika
D: Zalm, zoete aardappel, venkel, bietjes
T: ananas
En dan nog iets, want nog 350 over.
en wat is dat dan voor "wondermiddel"quote:
Geen wondermiddel hoor. Ze schijnen wel gezond te zijn, maar ik vind ze soms ook gewoon lekker. Knapperig en pittig.quote:Op maandag 30 november 2015 12:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en wat is dat dan voor "wondermiddel"
oftewel moet ik het ook gaan eten![]()
Tuinkersquote:Op maandag 30 november 2015 12:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geen wondermiddel hoor. Ze schijnen wel gezond te zijn, maar ik vind ze soms ook gewoon lekker. Knapperig en pittig.![]()
Goed op een boterham met kaas, of bij rosbief of uh, ja bij heel veel eignelijk
Wat?quote:
Soms is een pauze ook gewoon het enige wat je nodig hebt.quote:Op maandag 30 november 2015 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Na een goede week niet op m'n eten letten heb ik er gewoon weer zin in.Gek.
Anyway, weeklijstje aan voedsel gemaakt, sport ingepland, hey ho let's go.
Ik denk het, maar ik vind het wel irrationeel eng. Wat nou als ik de draad niet meer op kan pakken? Dan word ik weer dik, en ik wil niet meer dik worden.quote:Op maandag 30 november 2015 14:56 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Soms is een pauze ook gewoon het enige wat je nodig hebt.
Waarom zeggen mensen dan niet gewoon feest als ze feest bedoelen?quote:Op maandag 30 november 2015 15:13 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
http://www.betekenis-definitie.nl/Fissa
Zoek het psychologische concept flow maar eens op, dat is echt wel wat specifieker en meer dan alleen ritme.quote:Op maandag 30 november 2015 16:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom zeggen mensen flow als ze ritme bedoelen?
Misschien vertrouw je niet op wikipedia, dan kun je nog verder zoekenquote:Op maandag 30 november 2015 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom zeggen mensen zoek maar op als ze dat zelf al hebben gedaan?
Ja, hoi, delen graag!quote:Op maandag 30 november 2015 16:35 schreef La_Tramposa het volgende:
T: 2 plakken pompoen-wortel-banaancake
En nu is ie kapot?quote:
http://fannetiek.nl/eat-it/wat-te-doen-met-pompen/quote:
*opgeslagen*quote:Op maandag 30 november 2015 16:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://fannetiek.nl/eat-it/wat-te-doen-met-pompen/
Ik had dit recept gebruikt, en dan een wortel er doorheen geraspt, en een handje rozijnen en wat walnoten en een zakje vanillesuiker extra toegevoegd. En 2 bananen ipv 50 gram. Verder gewoon 2 hele eieren ipv alleen de eiwitten. Ik gok dat je het eiwitpoeder ook wel kunt weglaten, eventueel dan iets meer meel toevoegen..
Ja, nu is ie kapot.quote:Op maandag 30 november 2015 16:49 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
En nu is ie kapot?
(Ja, kinderachtig, maar zo zijn kleuters. :-p)
Ontopic, ik haat mijn collega's die taart eten.
Jaquote:
Als er genoeg stress bij komt kijken vast welquote:Op dinsdag 1 december 2015 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
Val je van filerijden ook af? Groetjes vanaf de M1...
10kg, minstens.quote:Op dinsdag 1 december 2015 09:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als er genoeg stress bij komt kijken vast wel
Huh?quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Grappig hoe fatsecret elke keer zo'n waarschuwing geeft: "Je valt in een te snel tempo af, 5kg per week!" als ik van de maandag op de dinsdag weer terug op normaal gewicht begin te rakenIf only.. helaas heb ik zulke verschillen niet vaak.
Ja, die krijg ik wel eens als ik vergeten ben een lunch in te voeren ofzoquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Doet ie dat ja? Ik hou mijn gewicht daar niet in bij. Ik vind de grote rode alarmlichten als je een halve calorie over je dagmax gaat wel intrigerend
Geen idee. Het gaat nu zodanig traag dat dat nog wel even gaat durenquote:Op dinsdag 1 december 2015 11:31 schreef kwakz0r het volgende:
Hoe ga je straks verder als je op je streef bent xcuzme?
quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen idee. Het gaat nu zodanig traag dat dat nog wel even gaat duren. Ik denk langzaam beetje bij beetje de kcals opvoeren, nauw monitoren en kijken bij welke hoeveelheid ik op gewicht blijf.
8,1. In 64 dagen. Sta nu een weekje stil. Dat is wel even wennenquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]je bent in twee maanden zes kilo afgevallen ofzo? Ik zou zeggen dat het retehard gaat.
Misschien meer etenquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
8,1. In 64 dagen. Sta nu een weekje stil. Dat is wel even wennen. Dat bedoel ik met dat het nu even traag gaat. De grote vaart is/lijkt eruit.
Niet zo over jezelf pratenquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:12 schreef kwakz0r het volgende:
Ik sta overigens stil, op 142 waar ik na de buikgriep weer keurig op terugkwam.
Het positieve is dat ik er niks voor doe en dus wel op gewicht blijf.
Het negatieve is dat ik nog steeds een dikke zeug ben, maar momenteel ook niet bepaald de energie heb om me bezig te houden met wat er in mijn giecheltje gaat.
En ik ven zo fokking verdrietig dat die kut Ted en Muffy zoveek duurder zijn dan ze waren toen het nog DUOboots heette, en dat mijn aanbieingslaarzen niet om mijn vette poten passen en ik het wel passende paar (dat ik ooit voor twee keer zo goedkoop heb gekocht) nu te duur voor me is
Ik heb wel zoveel geestesruimte maar dan nog vind ik het kut om te lezen. Xcuzeme, je moet beter voor jezelf zorgen. Einde.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Misschien meer eten
Sorry maar ik heb even niet zoveel geestesruimte voor mensen die 1300 kcal eten en een kilo per week afvallen en zeggen dat het langzaam gaat ondat ze een weekje stil staan.
quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik had legday, dus mijn benen doen het niet meer. Zo even op dooie gemak nog lekker met hond lopen, wat in de keuken rommelen en vanavond eem sociaal doen zonder bier. Win.
Ik zag de kleurtjes ja, mooi!quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Ik mag morgen naar de fysio gelukkig, kan ze meteen weer aan de slag met mijn heup![]()
Ik ga zo nog eem werken. En dan vanavond lekker een nieuw deken-haakproject starten. Eindelijk weer eens zin in om op te pakken
Ja, kleurenpalet geïnspireerd op de zuid Engelse kustquote:
Klinkt alsof je jezelf moet schoppenquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:22 schreef Lonaa het volgende:
Heeft er nog iemand een schop onder z'n hol nodig trouwens? Ik verveel me (en zit moed te verzamelen om daadwerkelijk te gaan wandelen)
kom maar door.. ik zit tegen het weer aan te hikken mbt hardlopenquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:22 schreef Lonaa het volgende:
Heeft er nog iemand een schop onder z'n hol nodig trouwens? Ik verveel me (en zit moed te verzamelen om daadwerkelijk te gaan wandelen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kom maar door.. ik zit tegen het weer aan te hikken mbt hardlopen
WAAROM!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okee, het is lekker.
MAAR WAAROM!
disclaimer
Neuh, ik ga zo wel hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:36 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Klinkt alsof je jezelf moet schoppenHup, naar buiten! Het miezert (hier), maar je bent toch niet van suiker? (Of misschien dan juist, smelt er mooi stukje van je af
)
Mooi Sun!
Ooit moet ik toch eens een de tijd gaan vinden om te leren haken...
Het gaat hier eigenlijk best prima... Ibuprofen offensief doet z'n werk goed
quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kom maar door.. ik zit tegen het weer aan te hikken mbt hardlopen
GET THAT ASS OUTSIDE, ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
omdat chaos, en geen ontbijt en snel snel en fysio en zusje plagen en snel etcquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WAAROM!!
Okee, het is lekker.
MAAR WAAROM!
Nee, ik val s avonds meestal in slaap op de bank voor ik snaaitrek kan krijgen. En er is niks in huisquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi lijstje. Kijk je wel uit dat je niet zo weinig eet overdag dat je 's avonds alsnog snaaitrek krijgt?
Geen idee of je daar last van hebt hoor, maar bij mij wil dat nog wel eens zo werken.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee, ik val s avonds meestal in slaap op de bank voor ik snaaitrek kan krijgen. En er is niks in huis![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:15 schreef Barreltje het volgende:
Done!
5.8 km op de teller!!
nu maar eens iets gezonds eten
Top idee! Wie leert het ons? Sun?quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Sun, wat een prachtige kleurcombinatieen nog steeds wens ik dat ik ook kon haken. Maar van wensen heeft nog nooit iemand haken geleerd
(shandaly, wanneer doen we een cursusdagje?
)
Een middagje bij Sun hakenquote:Op dinsdag 1 december 2015 15:57 schreef Shandaly het volgende:
Top idee! Wie leert het ons? Sun?
/offtopic
ik wil dat ook wel leren, zo'n mooie deken te bouwenquote:Op dinsdag 1 december 2015 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een middagje bij Sun hakenIk ben helemaal voor
Ik heb hier een heel grote schaal vol mandarijntjes. Nomnomnom!quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:20 schreef Lonaa het volgende:
Oh, sinaasappel! Ja. Even een sinaasappel eten.
Sinaasappels
Ik kocht sinaasappels en appels.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb hier een heel grote schaal vol mandarijntjes. Nomnomnom!
appels ook..quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik niet. Ze maken altijd ALLES plakkerig.
En peren dan?quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:44 schreef Artoo het volgende:
Oh dat vind ik eigenlijk niet? Met appel heb ik dat wel, maar bij sinaasappel ruikt na het eten van zo'n ding wel alles naar sinaasappel
Het mooie Overijssel vlakbij natuurgebied De Sallandse Heuvelrug, dus ik hoop op een beetje droog weer zodat we veel kunnen wandelen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
Vakantie? Waar ga je heen?
En ik ben dol op citrusvruchten, maar ik moet inderdaad altijd een half uur mijn handen wassen naderhand
Jullie zijn welkom hier hoorquote:Op dinsdag 1 december 2015 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Sun, wat een prachtige kleurcombinatieen nog steeds wens ik dat ik ook kon haken. Maar van wensen heeft nog nooit iemand haken geleerd
(shandaly, wanneer doen we een cursusdagje?
)
we kunnen ook naar JOUquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:17 schreef mrspoeZ het volgende:
voor alle lopers en sporters,
voor Kwak die zich zo naar voelt en
voor mensen die appels eten in de trein, wat een naar geluid maakt dat toch.
En ik ben verliefd geworden vandaag, zomaar spontaan in de stad. En ik heb er wat mee gedaan ook.Woh, gaaf tasjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fear is the path to the Dark Side.
Tukkerlandquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tukkerland, je moet er wel ff wat voor over hebben![]()
@ Moblo:ik rekende er al zo op..
![]()
Een datum prikken, dat wordt nog leukquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Jullie zijn welkom hier hoor![]()
Zei ze toen ze nog niet had gezien dat íedereen wil komen haken![]()
![]()
Maar is goed hoor!! Jullie komen maar gezellig hier heen![]()
Mijn Twents is niet zo goed hoor! Ben een echte kaaskop, woon hier wel al 10 jaar dus er schiet nog wel eens wat Twent tussendoor, maar spreken doe ik het nietquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:57 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Tukkerlandmijn roots!
Krijgen we dan les in het Twents?
Vrij kansloos gok ikquote:Op dinsdag 1 december 2015 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een datum prikken, dat wordt nog leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |