SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Dank! Het was héérlijk. 1 uur en 15 minuten op de spinfiets gezeten, en volgens m'n nauwkeurig ingestelde computer met leeftijd, gewicht, aantal uren sport per week, etc. etc. etc. heb ik zo'n 720Kcal verbrand. EAT ALL THE CHICKENSEZ!quote:
Oh, da's lekker ja!quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:39 schreef Brighteyes het volgende:
Oh echt jongens, als jullie nog een 'vreet-je-vingers-er-bij-op' gerecht zoeken:
[ afbeelding ]
Het is echt de moeite van het vergroten waard!
Ik doe wel heel rustig aan met de rode peper en het chilipoeder en ik laat de suikerweg uit de saus.
Tijdens het bereiden vind ik het echt helemaal niet lekker ruiken, maar als het eenmaal in de oven geweest is!
met mayoquote:
Mijn ouders hebben een babyboek bijgehouden vanaf mijn geboorte. En daar staat dan je eerste woordje in ("papa") en mijn eerste zinnetje ("mag ik ook een stukje"). Dat was tekenend vrees ik voor de rest van mijn levenquote:Op zaterdag 28 november 2015 08:07 schreef Brighteyes het volgende:
Heelherkenbaar Isa! Die van mij is vaak exact zo.
Vooral dat denken aan eten, een junk die zijn volgende shot wil is er niks bij.
Mandarijntjes?quote:
Nee, wel 1 appel. En dat was ook het enige gezonde geloof ik.quote:Op zaterdag 28 november 2015 08:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mandarijntjes?
Ik heb ontbeten met een hamkaascroissantjeEn nu naar bed.
Had alleen wat issues de afgelopen tijd dus van gericht en gedisciplineerd afvallen is bij mij minder sprake geweest. Heb me dan toch eindelijk gewogen afgelopen week en toen die 87,5 aangaf, was ik nogal opgeluchtquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Na lange tijd weer een update. Ik val nog maar langzaam af, maar ben voor 't eerst sinds lange tijd weer net onder die 90kg grens gekomen!
Zit op 89,5kg, echt -net- over het randje, maar dit was wel met kleding aan dus ik weet zeker dat ik eronder zit
Nog een keer 2,5kg eraf en ben nog steeds succesvol met roken gestopt
Vooral gezond eten en goed bewegen is belangrijk. Ik merk wel dat het minder hard gaat nu ik minder zin heb om buiten te gaan bewegen (ivm het begin van het najaar).
Ik eet trouwens nog steeds een warme maaltijd in de ochtend ipv avond, al stel ik dat de laatste tijd weer vaker uit richting de middag.
Het eerste woordje van mijn zusje was het woordje "Nee!"...nou dat was voor haar (en helaas voor mijquote:Op zaterdag 28 november 2015 08:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een babyboek bijgehouden vanaf mijn geboorte. En daar staat dan je eerste woordje in ("papa") en mijn eerste zinnetje ("mag ik ook een stukje"). Dat was tekenend vrees ik voor de rest van mijn leven
Heel soepel! Ik kom al aan 1.2 vandaag door 3 dikke handen chips gisteren. Moet eigenlijk in t gareel voor t sinterklaas, weekend weg, kerst is, maar even chillen en nniet opletten blijkt zo aanstekelijk ddat het tterugveren niet zo wil.quote:Op zaterdag 28 november 2015 08:53 schreef MutedFaith het volgende:
78.0. Dus met 1.3 kilos valt de schade nog erg mee, na 6 amuses en een aperitief, 6 gangen met bijpassende wijn en een koffie met friandises en een whiskeytje na.
Godsamme?!? Je bent gisteren uit eten geweest tut!quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Isa
Hier, *tromgeroffel* ... wederom 82,2. Godsamme. Pre-poep, dat wel.
/boks!quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Isa
Hier, *tromgeroffel* ... wederom 82,2. Godsamme. Pre-poep, dat wel.
hoezeequote:Op zaterdag 28 november 2015 10:37 schreef Tally het volgende:
Hier weer een kilo er af. 90,1 dit keer!
Ik kom vanaf 104,7. Hij gaat goed!
Dat gaat zeker goed!quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:37 schreef Tally het volgende:
quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:37 schreef Tally het volgende:
Echt bezig vanaf halverwege Augustus.quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Dat gaat heel goed, tally! Hoe lang ben je nu bezig?
dan ga je echt kneiterhard johquote:Op zaterdag 28 november 2015 11:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt bezig vanaf halverwege Augustus.
Die eerste 10 kilo was er zo vanaf. Lang leve de stressquote:Op zaterdag 28 november 2015 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan ga je echt kneiterhard joh![]()
En natuurlijk kan dat wel! Mits de rok past
Planning andersquote:Op zaterdag 28 november 2015 09:07 schreef Artoo het volgende:
Planning vandaag:
O: Brinta-whey pap met banaan
T: Punt kwarktaart Proteïne reep
L: 2 bolletjes met iets Boontjes + gerookte kipfilet
T: Proteïne reep Kwarktaart + fruit
D: ? Pannenkoeken, met sla en ham en eentje met appel denk ik
T: ?
B: Wandelen, zwemmen
quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het eerste woordje van mijn zusje was het woordje "Nee!"...nou dat was voor haar (en helaas voor mij) ook -erg- tekenend
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |