SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Dank! Het was héérlijk. 1 uur en 15 minuten op de spinfiets gezeten, en volgens m'n nauwkeurig ingestelde computer met leeftijd, gewicht, aantal uren sport per week, etc. etc. etc. heb ik zo'n 720Kcal verbrand. EAT ALL THE CHICKENSEZ!quote:
Oh, da's lekker ja!quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:39 schreef Brighteyes het volgende:
Oh echt jongens, als jullie nog een 'vreet-je-vingers-er-bij-op' gerecht zoeken:
[ afbeelding ]
Het is echt de moeite van het vergroten waard!
Ik doe wel heel rustig aan met de rode peper en het chilipoeder en ik laat de suikerweg uit de saus.
Tijdens het bereiden vind ik het echt helemaal niet lekker ruiken, maar als het eenmaal in de oven geweest is!
met mayoquote:
Mijn ouders hebben een babyboek bijgehouden vanaf mijn geboorte. En daar staat dan je eerste woordje in ("papa") en mijn eerste zinnetje ("mag ik ook een stukje"). Dat was tekenend vrees ik voor de rest van mijn levenquote:Op zaterdag 28 november 2015 08:07 schreef Brighteyes het volgende:
Heelherkenbaar Isa! Die van mij is vaak exact zo.
Vooral dat denken aan eten, een junk die zijn volgende shot wil is er niks bij.
Mandarijntjes?quote:
Nee, wel 1 appel. En dat was ook het enige gezonde geloof ik.quote:Op zaterdag 28 november 2015 08:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mandarijntjes?
Ik heb ontbeten met een hamkaascroissantjeEn nu naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |