Als je er een paar in de tas hebt, vind ik het inderdaad genoeg. Zo zullen wel meer investeerders denken. Bovendien raakt die markt volgens mij behoorlijk verzadigd. Op Collin treft men vermoedelijk weer een nieuwe groep investeerders dus loopt het goed.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:13 schreef djh77 het volgende:
Fit20 nu op collin ipv gve. Zal de formule via gve uitgewerkt zijn? Ze liepen al steeds trager vol
Ja precies, het is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Wat bleyenburg ook zegt, verdere financiering na goedkeuring eerste groep is ook zo slecht nog niet.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:05 schreef RavigotteSaus het volgende:
De dubbele financieringen baart mij toch zorgen. We hebben ze al eerder langs zien komen.
Je kan prachtig in een A project starten met geweldige zekerheden. Als hij een jaar later weer gaat lenen kan zo'n project gewoon naar een C afzakken.
Wel pandrecht voor wat het waard is. Maar wil dus wel zeggen dat de tweede groep toch net wat beter zit als de eerste groep als het mis gaat. Dat klopt niet!quote:Op woensdag 2 december 2015 12:38 schreef MSR het volgende:
Ja precies, het is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Wat bleyenburg ook zegt, verdere financiering na goedkeuring eerste groep is ook zo slecht nog niet.
Gelukkig krijgt de tweede groep investeerders niet een hoger rentepercentage, dat zou toch helemaal wat zijn!
En hier ben ik het absoluut mee eens! Dat klopt niet.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:41 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Wel pandrecht voor wat het waard is. Maar wil dus wel zeggen dat de tweede groep toch net wat beter zit als de eerste groep als het mis gaat. Dat klopt niet!
Hij zit alweer vol. 56 investeerders dus 1000 ppquote:Op woensdag 2 december 2015 12:13 schreef djh77 het volgende:
Fit20 nu op collin ipv gve. Zal de formule via gve uitgewerkt zijn? Ze liepen al steeds trager vol
30-10? Of 30-11? Ik ook 1 van 30-11quote:Op woensdag 2 december 2015 13:31 schreef AQuila360 het volgende:
Mis nog steeds een betaling van 30-10 bij GVE.. hoop dat die snel komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2015 13:42 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
30-10? Of 30-11? Ik ook 1 van 30-11Ik mis er nog vijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik mis er 1,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
Inderdaad, misschien even in de OP zetten. Pas melden als betalingen meer dan 3 werkdagen te laat zijn.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:50 schreef CaLeX het volgende:
Hier roepen dat je betalingen die 1 werkdag te laat zijn mist zouden we toch niet meer doen?
Als je het zo bekijkt wel ja, maar misschien moet de eerste groep wel héél erg blij zijn dat de tweede groep er voor zorgt dat de eerste groep zijn rente en aflossing voorlopig nog krijgt. Als ik dan mag kiezen zit ik liever in de eerste groepquote:Op woensdag 2 december 2015 12:41 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Wel pandrecht voor wat het waard is. Maar wil dus wel zeggen dat de tweede groep toch net wat beter zit als de eerste groep als het mis gaat. Dat klopt niet!
quote:Op woensdag 2 december 2015 13:50 schreef CaLeX het volgende:
Hier roepen dat je betalingen die 1 werkdag te laat zijn mist zouden we toch niet meer doen?
minimaal ja, ik denk zelfs aan 5 werkdagen.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:52 schreef -jos- het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien even in de OP zetten. Pas melden als betalingen meer dan 3 werkdagen te laat zijn.
Als is het maar dat je dan alvast een deel van je geld terug hebt gekregen.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:46 schreef Horsemen het volgende:
Als je het zo bekijkt wel ja, maar misschien moet de eerste groep wel héél erg blij zijn dat de tweede groep er voor zorgt dat de eerste groep zijn rente en aflossing voorlopig nog krijgt. Als ik dan mag kiezen zit ik liever in de eerste groep
quote:Op woensdag 2 december 2015 15:03 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Als is het maar dat je dan alvast een deel van je geld terug hebt gekregen.
Ik kies er voor om liever helemaal niet in zo'n project te zitten! In dit geval heb ik gelukkig goed gekozen.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:46 schreef Horsemen het volgende:
Als je het zo bekijkt wel ja, maar misschien moet de eerste groep wel héél erg blij zijn dat de tweede groep er voor zorgt dat de eerste groep zijn rente en aflossing voorlopig nog krijgt. Als ik dan mag kiezen zit ik liever in de eerste groep
Helemaal mee eens. Ik gelukkig ook niet.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:16 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ik kies er voor om liever helemaal niet in zo'n project te zitten. In dit geval heb ik gelukkig goed gekozen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar weet toevallig iemand hoe dat zit met bankgaranties? Zit daar een bepaalde tijdsduur aan, of is dat per geval verschillend? En wanneer het bedrijf een termijn niet kan betalen, wordt dat termijn dan uit via de bank betaald, of moet dan eerst het bedrijf klappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik heb een bericht bestuurd met verzoek om tekst en uitleg maar heb daar (vanzelfsprekend) nu nog niets over gehoord.
Pecunia non olet
quote:Op woensdag 2 december 2015 13:42 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
30-10? Of 30-11? Ik ook 1 van 30-1130-11 sorry ja, en idd die onder je spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe beide maar beide zijn leuk wat mij betreft en kunnen veel opbrengen, maar crowdfunding moet je wel opbouwen eerst natuurlijk.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:34 schreef Tyr80 het volgende:
Doe nu een jaartje mee met wat GvE dingetjes, en ik moet zeggen dat aandelen / btc trading een stuk leuker is. Is toch niets eigenlijk, wat je aan dit soort dingetjes verdient, en zo heel betrouwbaar is het dus ook niet allemaal.
Ik ben wel sinds wat jaar een echte dividend/rente belegger dus dat is al meer hetzelfde.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het wordt steeds gekker daar
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
bedoel je zichtbaar op de bankrekening of zichtbaar in het overzicht van GvE? Ik zie namelijk nog niets bij GvE voor de betaling die ik eerder in de spoiler noemde.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:34 schreef Horsemen het volgende:
Voor een ieder die zich eventueel zorgen maakt over de betaling van GvE van 30 november j.l. De uitbetalingen tot en met maandag 30-11 zijn inmiddels verwerkt en zullen voor vandaag of morgen zichtbaar zijn, afhankelijk van bij welke bank je bankiert.
Zullen we het dan vanaf nu op minimaal 3 werkdagen houden voor "we" gaan piepen
Wat wil je erop acteren dan?quote:Op woensdag 2 december 2015 14:59 schreef bambricks het volgende:
Kom zit meestal betaling 4, 5 of 6e van de maand. Afhankelijk van het weekend.
Als we melden na de 6e we hebben ... niet betaald gehad( natuurlijk via de spoiler) dan kunnen we op een gelijk moment acteren.
Ik bedoel op de bankrekening maar ga er vanuit vervolgens ook in het overzicht. Ik bedoel overigens in zijn algemeenheid. Ik zit niet in het door jou genoemde project dus dit specifieke project kan ik niet zien.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:40 schreef komrad het volgende:
[..]
bedoel je zichtbaar op de bankrekening of zichtbaar in het overzicht van GvE? Ik zie namelijk nog niets bij GvE voor de betaling die ik eerder in de spoiler noemde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |