abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157962001
Ik doe die ook niet.
Ben bang dat er heel wat fitness dingen om gaan vallen.
Je hebt tegenwoordig meer fitness tenten dan shoarma tenten.

Vroegah was alles beter ;)
pi_157962385
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:05 schreef RavigotteSaus het volgende:
De dubbele financieringen baart mij toch zorgen. We hebben ze al eerder langs zien komen.
Je kan prachtig in een A project starten met geweldige zekerheden. Als hij een jaar later weer gaat lenen kan zo'n project gewoon naar een C afzakken.
Ja precies, het is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Wat bleyenburg ook zegt, verdere financiering na goedkeuring eerste groep is ook zo slecht nog niet.

Gelukkig krijgt de tweede groep investeerders niet een hoger rentepercentage, dat zou toch helemaal wat zijn!
pi_157962468
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:38 schreef MSR het volgende:
Ja precies, het is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Wat bleyenburg ook zegt, verdere financiering na goedkeuring eerste groep is ook zo slecht nog niet.

Gelukkig krijgt de tweede groep investeerders niet een hoger rentepercentage, dat zou toch helemaal wat zijn!
Wel pandrecht voor wat het waard is. Maar wil dus wel zeggen dat de tweede groep toch net wat beter zit als de eerste groep als het mis gaat. Dat klopt niet!
pi_157962550
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:41 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Wel pandrecht voor wat het waard is. Maar wil dus wel zeggen dat de tweede groep toch net wat beter zit als de eerste groep als het mis gaat. Dat klopt niet!
En hier ben ik het absoluut mee eens! Dat klopt niet.
pi_157962717
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:13 schreef djh77 het volgende:
Fit20 nu op collin ipv gve. Zal de formule via gve uitgewerkt zijn? Ze liepen al steeds trager vol
Hij zit alweer vol. 56 investeerders dus 1000 pp
  woensdag 2 december 2015 @ 13:31:42 #256
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_157963542
Mis nog steeds een betaling van 30-10 bij GVE.. hoop dat die snel komt
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 2 december 2015 @ 13:34:38 #257
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_157963596
Doe nu een jaartje mee met wat GvE dingetjes, en ik moet zeggen dat aandelen / btc trading een stuk leuker is. Is toch niets eigenlijk, wat je aan dit soort dingetjes verdient, en zo heel betrouwbaar is het dus ook niet allemaal.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_157963758
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:31 schreef AQuila360 het volgende:
Mis nog steeds een betaling van 30-10 bij GVE.. hoop dat die snel komt
30-10? Of 30-11? Ik ook 1 van 30-11

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157963881
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:42 schreef crowdiefunder het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis er nog vijf
pi_157963904
Hier roepen dat je betalingen die 1 werkdag te laat zijn mist zouden we toch niet meer doen? :X
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_157963925
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:48 schreef Justme7005 het volgende:

[..]

Ik mis er nog vijf
ik mis er 1,

SPOILER
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 2 december 2015 @ 13:52:47 #262
132191 -jos-
Money=Power
pi_157963949
quote:
99s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:50 schreef CaLeX het volgende:
Hier roepen dat je betalingen die 1 werkdag te laat zijn mist zouden we toch niet meer doen? :X
Inderdaad, misschien even in de OP zetten. Pas melden als betalingen meer dan 3 werkdagen te laat zijn.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_157964147
Bij GVE zijn ze drie werkdagen te laat...

Ze hadden er uiterlijk maandag moeten zijn en het is vandaag woensdag en (nog) niet gearriveerd en ook niet bijgewerkt op het platform.

Maar eerlijk gezegd vind ik het raar dat er zoveel problemen zijn met betalingen. Diverse platformen zijn structureel te laat met betalen zonder duidelijke reden.

Als ik bij de bank een dag te laat ben is de wereld te klein, maar bij Crowdfunding is dat blijkbaar "normaal". Ik vind het een risico voor dergelijke platformen.
  woensdag 2 december 2015 @ 14:18:51 #264
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_157964427
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:01 schreef rwachtel het volgende:
Dit dus, een dag te laat is een dag minder rente.
pi_157964954
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:41 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt wel ja, maar misschien moet de eerste groep wel héél erg blij zijn dat de tweede groep er voor zorgt dat de eerste groep zijn rente en aflossing voorlopig nog krijgt. Als ik dan mag kiezen zit ik liever in de eerste groep :X
pi_157964996
quote:
99s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:50 schreef CaLeX het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:52 schreef -jos- het volgende:

[..]

Inderdaad, misschien even in de OP zetten. Pas melden als betalingen meer dan 3 werkdagen te laat zijn.
minimaal ja, ik denk zelfs aan 5 werkdagen.
pi_157965184
Kom zit meestal betaling 4, 5 of 6e van de maand. Afhankelijk van het weekend.
Als we melden na de 6e we hebben ... niet betaald gehad( natuurlijk via de spoiler) dan kunnen we op een gelijk moment acteren.
pi_157965268
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:46 schreef Horsemen het volgende:
Als je het zo bekijkt wel ja, maar misschien moet de eerste groep wel héél erg blij zijn dat de tweede groep er voor zorgt dat de eerste groep zijn rente en aflossing voorlopig nog krijgt. Als ik dan mag kiezen zit ik liever in de eerste groep
Als is het maar dat je dan alvast een deel van je geld terug hebt gekregen.
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_157965502
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:03 schreef RavigotteSaus het volgende:

[..]

Als is het maar dat je dan alvast een deel van je geld terug hebt gekregen.
:Y
pi_157965526
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:46 schreef Horsemen het volgende:
Als je het zo bekijkt wel ja, maar misschien moet de eerste groep wel héél erg blij zijn dat de tweede groep er voor zorgt dat de eerste groep zijn rente en aflossing voorlopig nog krijgt. Als ik dan mag kiezen zit ik liever in de eerste groep
Ik kies er voor om liever helemaal niet in zo'n project te zitten! In dit geval heb ik gelukkig goed gekozen. :)
pi_157965583
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:16 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ik kies er voor om liever helemaal niet in zo'n project te zitten. In dit geval heb ik gelukkig goed gekozen. :)
Helemaal mee eens. Ik gelukkig ook niet.
pi_157966088
Ik weet niet of er meer mensen in het project kartbaan zitten. Maar heb daar vandaag een mail over gehad, met goed nieuws. Tenminste ik denk dat het goed nieuws is omdat er meer zekerheden zijn.

SPOILER
Maar weet toevallig iemand hoe dat zit met bankgaranties? Zit daar een bepaalde tijdsduur aan, of is dat per geval verschillend? En wanneer het bedrijf een termijn niet kan betalen, wordt dat termijn dan uit via de bank betaald, of moet dan eerst het bedrijf klappen?
pi_157966161
Lastiger wordt het eigenlijk als er een project tussendoor komt met een heel andere looptijd.

Stel ik investeer middels een lening met een looptijd 5 jaar.
Het tweede jaar komt er een lening met een looptijd van 1 jaar.

Als het bedrijf dan aan het einde van die tweede lening failliet gaat ben je als 1e investeerder toch echt de pineut.

Ook een leuke manier om geld te ontrekken aan je bedrijf.
(ik zou bijna een dierenwinkel gaan beginnen)
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_157966222
Heeft er nog iemand contact gehad met Zencap inzake de ontbrekende/verlate betaling van onze vriend
SPOILER
Ik heb een bericht bestuurd met verzoek om tekst en uitleg maar heb daar (vanzelfsprekend |:( ) nu nog niets over gehoord.
Pecunia non olet
  woensdag 2 december 2015 @ 16:00:29 #275
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_157966359
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:42 schreef crowdiefunder het volgende:

[..]

SPOILER
30-11 sorry ja, en idd die onder je spoiler!

quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:34 schreef Tyr80 het volgende:
Doe nu een jaartje mee met wat GvE dingetjes, en ik moet zeggen dat aandelen / btc trading een stuk leuker is. Is toch niets eigenlijk, wat je aan dit soort dingetjes verdient, en zo heel betrouwbaar is het dus ook niet allemaal.
Ik doe beide maar beide zijn leuk wat mij betreft en kunnen veel opbrengen, maar crowdfunding moet je wel opbouwen eerst natuurlijk.

Ik ben wel sinds wat jaar een echte dividend/rente belegger dus dat is al meer hetzelfde.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')