abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157966886
Voor een ieder die zich eventueel zorgen maakt over de betaling van GvE van 30 november j.l. De uitbetalingen tot en met maandag 30-11 zijn inmiddels verwerkt en zullen voor vandaag of morgen zichtbaar zijn, afhankelijk van bij welke bank je bankiert.
Zullen we het dan vanaf nu op minimaal 3 werkdagen houden voor "we" gaan piepen :P
pi_157966957
Ik heb KOM nog een vraag gesteld over de boomfinanciering:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het wordt steeds gekker daar :')
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_157967007
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:34 schreef Horsemen het volgende:
Voor een ieder die zich eventueel zorgen maakt over de betaling van GvE van 30 november j.l. De uitbetalingen tot en met maandag 30-11 zijn inmiddels verwerkt en zullen voor vandaag of morgen zichtbaar zijn, afhankelijk van bij welke bank je bankiert.
Zullen we het dan vanaf nu op minimaal 3 werkdagen houden voor "we" gaan piepen :P
bedoel je zichtbaar op de bankrekening of zichtbaar in het overzicht van GvE? Ik zie namelijk nog niets bij GvE voor de betaling die ik eerder in de spoiler noemde.
pi_157967209
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:59 schreef bambricks het volgende:
Kom zit meestal betaling 4, 5 of 6e van de maand. Afhankelijk van het weekend.
Als we melden na de 6e we hebben ... niet betaald gehad( natuurlijk via de spoiler) dan kunnen we op een gelijk moment acteren.
Wat wil je erop acteren dan?
Ik 95% van de gevallen volgt de betaling 1~3 dagen later en in 4,9% 4~10 dagen.

Op die 0,1% die overblijft, is het echt mis is kan je er ook weinig aan doen behalve balen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_157967235
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:40 schreef komrad het volgende:

[..]

bedoel je zichtbaar op de bankrekening of zichtbaar in het overzicht van GvE? Ik zie namelijk nog niets bij GvE voor de betaling die ik eerder in de spoiler noemde.
Ik bedoel op de bankrekening maar ga er vanuit vervolgens ook in het overzicht. Ik bedoel overigens in zijn algemeenheid. Ik zit niet in het door jou genoemde project dus dit specifieke project kan ik niet zien.
pi_157967280
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:50 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ik bedoel op de bankrekening maar ga er vanuit vervolgens ook in het overzicht. Ik bedoel overigens in zijn algemeenheid. Ik zit niet in het door jou genoemde project dus dit specifieke project kan ik niet zien.
^O^ dank voor de toelichting. Even afwachten dus.
pi_157967321
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:09 schreef MArcieeeeeee het volgende:
Hallo dames en heren,

wij zijn vandaag online gegaan met een nieuw crowdfundingplatform; www.regiofund.nl.
Aangezien jullie al enige ervaring hebben met crowdfunding zou ik graag jullie mening horen over het platform. Tips zijn altijd welkom.
We zijn nu 11 dagen verder en de busjes verhuurder zit 55% vol wat gaat er nu gebeuren? Gaat over 3 dagen de rente omhoog? Is de 3 maands wegloop optie al uit de contracten?
Als het zo blijft gaat dit project nooit vollopen ook al maak ik nu nog even reclame voor het project hier op het forum. :)
pi_157967409
Er zijn nog wel nieuwe platformen geweest die de eerste maanden van hun bestaan 5% premie gaven bij een minimale investering van 250 euro. Dat waren nog eens tijden.

Misschien is dat een manier om de busjesman vol te krijgen zonder de rente aan te hoeven passen.
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_157967626
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:34 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ik vermoed dat incitatus3 dit wil aangeven zie link.

Bestellen Consument
VIA ONZE WEBSHOP KUNT U DE UNIEKE YI GRAANWAFELS BESTELLEN.

KLIK OP DE VOLGENDE LINK : http://www.kruidendiscount.nl/

Ik zou me voor kunnen stellen dat een verhuizing meer tijd kost en dat de prioriteiten bij de groothandel liggen en niet bij de detail handel. Maar dan moet je wel de mensen goed informeren natuurlijk. Bij mij dus nog geen paniek. Maar misschien is het wel goed dat Harm eens poolshoogte gaat nemen. Hij heeft vermoedelijk wel wat tijd want zoveel nieuwe projecten worden er niet gepubliceerd op AGD :)
Zeg Harm we zien je al een tijd niet meer hier. Heb je nu al contact gehad met de mannen van concept Foodservice? Is er al zicht op wanner de incentive wordt opgestuurd? Schoencadeautje? <O) 8} of moeten we wachten tot de ~:) . Als dat zo is is de kans groot dat eerst oO/ bij jullie langs komt!
pi_157967688
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:10 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Zeg Harm we zien je al een tijd niet meer hier.
Harm is denk ik heel druk bezig met nieuwe projecten.
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_157967719
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:59 schreef RavigotteSaus het volgende:
Er zijn nog wel nieuwe platformen geweest die de eerste maanden van hun bestaan 5% premie gaven bij een minimale investering van 250 euro. Dat waren nog eens tijden.

Misschien is dat een manier om de busjesman vol te krijgen zonder de rente aan te hoeven passen.
Regiofund, daar zit toch die Mendel Chiu in van die ook de twijfelachtige eer heeft gehad om de cijfers van Rock & Royal aan te leveren? Nee, zolang dat soort types er in zitten ga ik niet in dit platform investeren.
pi_157967813
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:10 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Zeg Harm we zien je al een tijd niet meer hier. Heb je nu al contact gehad met de mannen van concept Foodservice? Is er al zicht op wanner de incentive wordt opgestuurd? Schoencadeautje? <O) 8} of moeten we wachten tot de ~:) . Als dat zo is is de kans groot dat eerst oO/ bij jullie langs komt!
Dit staat al sinds 28 oktober op de site van AgD: "Het gaat goed met Concept Food Service. Joop heeft het daardoor razend druk. Hierdoor heeft het verzenden van de incentives wat vertraging opgelopen. Joop is jullie echter niet vergeten. Hij gaat de incentives voor Sinterklaas versturen. Met een beetje geluk kunnen de kruidnoten extra spicy worden geserveerd.Bedankt voor jullie geduld." Nou, deze week dus :X :Z oO/
  woensdag 2 december 2015 @ 17:23:46 #288
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_157967824
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:17 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Regiofund, daar zit toch die Mendel Chiu in van die ook de twijfelachtige eer heeft gehad om de cijfers van Rock & Royal aan te leveren? Nee, zolang dat soort types er in zitten ga ik niet in dit platform investeren.
Jazeker. En ook de man die GVE aan z'n eerste project van een miljoen heeft geholpen. Ik vind het nog altijd onvoorstelbaar dat dat project zo snel vol liep. Die heb ik met zeer veel plezier aan me voorbij laten gaan vanwege de in mijn ogen grote hoeveelheid lucht.
pi_157967839
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:23 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

Jazeker. En ook de man die GVE aan z'n eerste project van een miljoen heeft geholpen. Ik vind het nog altijd onvoorstelbaar dat dat project zo snel vol liep. Die heb ik met zeer veel plezier aan me voorbij laten gaan vanwege de in mijn ogen grote hoeveelheid lucht.
Hier nog een 8-)
pi_157967904
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:24 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Hier nog een 8-)
En nog een :+ . Ik blijf ook liever met beide benen op de grond.
pi_157967929
Als je het afpelt zijn GvE en KOM best matig, maar veel goede alternatieven met voldoende goede projecten zijn er ook niet
pi_157968028
IVM en Collin, nog geen ervaring mee. Maar die zijn toch ook 'best matig'?.

toch wel erg eigenlijk, als ik zo snel reken gaat er bij GvE en KOM inmiddels 100miljoen om. En dan is het kwaliteitsstempel 'best matig', het hoogst haalbare bij Crowdfunding.
pi_157968079
Collin geen idee, die zitten altijd vol voordat ik tijd heb om te kijken. IvM ben ik positief over maar mag wat groeien.
pi_157968241
Hi All,

Joop van CFS heeft de setjes in huis
Stopt ze deze week op de post, dan hebben jullie m snel in huis.

Daarnaast komt er deze week een nieuw project op de site
Daar kunnen jullie je investeringen dan weer kwijt.

Maar tijd kostte vooral veel
Een heel nieuw dasboard op het 'my account' deel

Daarnaast nog wat andere wensen erbij
Laat vooral weten, maakt het je blij.

Grtz, Harm
pi_157968423
Hee, als er Harm word geroepen is ie ineens wakker!
pi_157968424
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:48 schreef HarmAygodutch het volgende:
Hi All,

Grtz, Harm
Ziet er mooi uit!!!
pi_157968496
Top, alleen de knop 'bekijk' lijkt dood te lopen.
Krijg alleen melding:
Investering #*** was placed on 19 juli 2015 and is currently Voltooid.

Ik neem aan dat je daar wel wat meer wil vertellen.
pi_157968846
quote:
Hi All,

Grtz, Harm
Netjes en in stijl van deze week. De eerste 2 zinnen is wel heel gemakkelijke rijm. Beetje valsspelen lol
  woensdag 2 december 2015 @ 18:37:45 #299
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_157969320
quote:
Hi All,

Grtz, Harm
Ziet er goed uit!
Mis nog wel de premie bij de BPP
Of komt dat omdat ik tussentijds heb verhoogd?
pi_157970193
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:37 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

Ziet er goed uit!
Mis nog wel de premie bij de BPP
Of komt dat omdat ik tussentijds heb verhoogd?
Zie premie bij BPP ook nog niet. Heb in één keer geïnvesteerd. Weliswaar op 31 augustus.
Ceterum censeo Teevum et Opsteltus esse delendam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')