Het zou me niets verbazen als die posting van KOM zelf is.quote:[b]Op maandag 30 november 2015 10:26 schreef [url=http://forum.fok.nl
Als ik de toonzetting lees is het iemand die regelmatig op dit forum schrijft die dit geschreven heeft. (ben het zelf niet)
Deze passage geeft me nog een beter gevoel dan ik al had bij dit project
Ik heb de terugbetaling van AGD elke keer op de 4e gekregen, dus ik denk dat het deze week wel binnen is.quote:Op maandag 30 november 2015 11:18 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
LAH staat om een uur of 8 in je wallet. Kun je gelijk beginnen met herinvesteren zonder dat je het idee hebt dat het je geld kost.![]()
De belofte van KOM is 4 december.
AGD is 5 december.
Helaas gaan de computers van banken op vrijdagmiddag uit om maandagmorgen weer opgestart te worden. Dus ja, dat zal wel maandag worden.
Daar ben ik ook benieuwd naar. En al is het anders maar een mailtje met een update. Dat zou wel zo netjes van de ondernemer zijn.quote:Op maandag 30 november 2015 11:45 schreef Coelho het volgende:
Benieuwd of de incentive van CFS (platform AGD) inderdaad deze week arriveert...
Als het KOM is ............................ dan ..................quote:Op maandag 30 november 2015 11:30 schreef obligataire het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als die posting van KOM zelf is.
Dat vermoeden heb ik al veel vaker gehad, sterker nog ik kan ze herkennen aan de schrijfstijl.![]()
Wat mezelf betreft: ik reageerde naar aanleiding van de posting bij KOM zelf van 28-11 18:54.quote:Op maandag 30 november 2015 13:10 schreef RavigotteSaus het volgende:
Wat een argwaan over die post van speekselklier zeg. Zo heet je nieuwe mensen wel welkom
Er staat alleen maar 'ik heb geinvesteerd' .
Dit project loop toch wel vol. Daar hoeft KoM echt niet voor op dit forum te roepen dat ie ook geinvesteerd heeft.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speeksel! Bij mij ben je gewoon welkom hoor, helemaal zonder verdenkingen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij idem. Ik reageer omdat ik me mogelijk vergist heb in die post op KOM. Daarnaast refereer ik aan het feit dat je met aliassen het jammer genoeg nooit zeker weet. En nam speekselklier als voorbeeld, met de opmerking dat het dus niet voor deze poster in persoon bedoeld is!quote:Op maandag 30 november 2015 13:55 schreef obligataire het volgende:
[..]
Wat mezelf betreft: ik reageerde naar aanleiding van de posting bij KOM zelf van 28-11 18:54.
De posting van ome Speekselklier staat daar los van.
Anonieme investeerder28-11-2015 18:54
Vandaag ben ik persoonlijk gaan kijken in het voor mij onbekende Ulft. Daar trof ik een aantrekkelijke winkel die duidelijk goed liep. Vlak ervoor ligt een grote parkeerplaats die verbouwd wordt. Zo te zien zal de omgeving er binnenkort nog aantrekkelijker uitzien. Een nadeel van Ulft is misschien dat het in een krimpgebied ligt, maar Panneklaar speelt in op de vergrijzing met aantrekkelijke maaltijden voor o.a. ouderen. Dit alles, gecombineerd met de hypothekere zekerheid en een overtuigend verhaal van Gerrit Eversen heeft mij doen besluiten een groter bedrag dan gebruikelijk in dit project te stoppen. Voor wie er minimaal 1000 Euro in stopt, is dit een A+ project met de rente van een B project.
Niet dat ik gelijk wil hebben, maar deze dag gaat me vermoedelijk wel gelijk geven. Er stopt net iemand 20k in de pot van Panneklaar. Dan is die wel heel snel vol!quote:Op maandag 30 november 2015 10:26 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Als je nog wil storten zou ik niet te lang wachten. Kan zo maar eens snel vollopen met een aantal grote investeerders die deze zekerheden ontdekken. Waar krijg je elders een rendement van netto ongeveer 6.7% voor belasting afdracht op een investering met deze zekerheden?
Ik heb hem toch ook maar mee gepakt. Laatste investering voor 2015 voor mijquote:Op maandag 30 november 2015 14:36 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Niet dat ik gelijk wil hebben, maar deze dag gaat me vermoedelijk wel gelijk geven. Er stopt net iemand 20k in de pot van Panneklaar. Dan is die wel heel snel vol!
Bij jou investeer ik dus ook geen cent.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:14 schreef MArcieeeeeee het volgende:
[..]
Whahaha... hypothecaire zekerheid op vastgoed in spanje. Good luck with that. Daar beginnen de nederlandse grootbanken nog niet aan.
Verder heeft KOM vaker bij projecten vermeld dat ze zekerheden hebben gesteld. Ik betwijfel of dit allemaal juridisch stand houdt mocht het tot een uitwinningssituatie komen.
Verder, is in de constructie die ze voorstellen is nog niet het probleem van de rangorde opgelost, waardoor degene die bovenaan staat meer zekerheid geniet dan een ander met een lagere rang.
RF heeft een aparte stichting zekerheden welke hypotheekhouder is. Deze heeft dan ook het recht om OG executoriaal te verkopen en met de opbrengst wordt de vordering van de investeerders (deels) ingelost.
Lendico doet alles om maar een paar centen te kunnen verdienen. Totaal niet serieus te nemen vind ik. In Nederland dan althans.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:16 schreef Jackthe het volgende:
[..]
Lendico doet tegenwoordig ook bedrijfsfinancieringen.
Toffe incentivequote:Op zondag 29 november 2015 17:59 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Ter info: Twee dagen vertoeft bij Villadelux Roermond. Incentive van een project van zo'n 1.5 jaar geleden. Prima verblijf, vriendelijk personeel,prima kamer in stadscentrum en toch rustig. Helaas eigenaar niet gesproken.Als mijn ervaring zo is als de klanten dit ervaren blijft dit hotel/pension prima draaien.
Grappig om te zien dat er een poelier ook een bijdrage in panneklaar stort.quote:Op maandag 30 november 2015 14:36 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Niet dat ik gelijk wil hebben, maar deze dag gaat me vermoedelijk wel gelijk geven. Er stopt net iemand 20k in de pot van Panneklaar. Dan is die wel heel snel vol!
twitter:geldvoorelkaar twitterde op maandag 30-11-2015 om 16:38:34Bar The #End in #Groningen verhoogt de rente van 8,5% naar 9%. https://t.co/s72fQUYn8d #crowdfunding @geldvoorelkaar https://t.co/JFKnyMOPvw reageer retweet
twitter:peterverhaar twitterde op maandag 30-11-2015 om 16:39:36@geldvoorelkaar dus absoluut afblijven: een slechter signaal kun je niet krijgen reageer retweet
twitter:peterverhaar twitterde op maandag 30-11-2015 om 16:56:35@JonkmanM @geldvoorelkaar niet slim van platform om hier in mee te gaan, doet oorspronkelijke risico-analyse teniet reageer retweet
quote:Op maandag 30 november 2015 19:11 schreef djh77 het volgende:
twitter:geldvoorelkaar twitterde op maandag 30-11-2015 om 16:38:34Bar The #End in #Groningen verhoogt de rente van 8,5% naar 9%. https://t.co/s72fQUYn8d #crowdfunding @geldvoorelkaar https://t.co/JFKnyMOPvw reageer retweet
twitter:peterverhaar twitterde op maandag 30-11-2015 om 16:39:36@geldvoorelkaar dus absoluut afblijven: een slechter signaal kun je niet krijgen reageer retweet
twitter:peterverhaar twitterde op maandag 30-11-2015 om 16:56:35@JonkmanM @geldvoorelkaar niet slim van platform om hier in mee te gaan, doet oorspronkelijke risico-analyse teniet reageer retweet
Je moet heel snel zijn. nog E 1800quote:Op maandag 30 november 2015 19:07 schreef didi80 het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat er een poelier ook een bijdrage in panneklaar stort.
Ik twijfel nog steeds...en dan vooral omdat het 96 maanden is. Als hij nou een lekkere incentive had geboden had ik hem nu gelijk meegepakt.
Dat gebeurt toch op alle platforms? Als het niet loopt verlengen ze de looptijd of passen ze de rente aan. Of wat extra zekerhedenquote:Op maandag 30 november 2015 19:11 schreef djh77 het volgende:
Ik stap er niet in. Vind het toch te lang. Maar ook zonder mij komt hij vandaag of uiterlijk morgen zeker vol.quote:
Haha risico-analyse! Als er een platform is wat een rommeltje maakt van zijn cijfermateriaal dan is het KoM wel. Daarnaast heb ik veel liever dat ze de rente wat verhogen dan dat ze, als een project niet binnen de door de lener bepaalde termijn vol komt, de openstellingstermijn van het project zo maar met 30 dagen verlengen.quote:Op maandag 30 november 2015 19:11 schreef djh77 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |