Nou vooral de borrel is jammer dat ik die misquote:
Sympathiek ofzo maakt niet uit. Wilde alleen het beeld dat ze allemaal verkrachten en stelen een beetje nuanceren.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je moet naar het grote plaatje kijken beste vriend. Ik geloof je gelijk als je zegt dat de meesten wel sympathiek zijn. Maar dat is half Afrika ook.
Als je moest rijden dan had je die sowieso gemist lijkt mequote:Op donderdag 26 november 2015 23:26 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Nou vooral de borrel is jammer dat ik die mis
Zitten prima mensen tussen.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja en? Wij woonden ook naast een gezin Irakezen. Prima buurtjes, sterker nog, regelmatig brachten ze een bakje (Irakees) eten. Helemaal niks mis met die mensen.
Ja een sapje idd. Maar eigenlijk zou hij een week eerder komen. En toen kon ik. Maar door de actualiteit ging het vorige week niet doorquote:Op donderdag 26 november 2015 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je moest rijden dan had je die sowieso gemist lijkt me
zijn vrouw is echt vervelendquote:Op donderdag 26 november 2015 23:30 schreef Karina het volgende:
Had die vrouw van Andy niet kunnen zeggen: jongen wat je nu aan hebt dan kan echt niet he
dat is het modemerk van Zlatanquote:Op donderdag 26 november 2015 23:30 schreef Karina het volgende:
Had die vrouw van Andy niet kunnen zeggen: jongen wat je nu aan hebt dan kan echt niet he
In dit geval had het gemogen.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:31 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
zijn vrouw is echt vervelend
In mijn stad staat een AZC. Nergens last van.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil jij er wel een paar in je tuin?
Niks mis met wat vrouwelijkheid bij een man hoorquote:Op donderdag 26 november 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zlatan is wat vrouwelijker inderdaad
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In mijn stad staat een AZC. Nergens last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |