SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grotendeel van de vrije keus gaat de lijst niet halen
En te weinig ruimte om al mijn country favo's erin te stoppen.
Trouwens wel verbaast dat War on Drugs niet al in de keuzelijst stond...Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is gelukt.london grammar! *boks*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grotendeel van de vrije keus gaat de lijst niet halen
En te weinig ruimte om al mijn country favo's erin te stoppen.
Trouwens wel verbaast dat War on Drugs niet al in de keuzelijst stond...lekker faxen heel de dag echt genot
Valt niet tegen nee. Maarja samen geschreven met Ed Sheeran.quote:
+1 Scherp.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Muizen hebben altijd een holletje.
The hardest fartquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Je moet bellen SC! Ze zoeken die hard fans van Coldplay!
Verdomme, jankend van het lachen hier zitten luisterenquote:
Ja je miste een goed stukje radio met Domien en een dom blondje/Coldplay fan.quote:
Domieniequote:
Ik ga het meteen doen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
Wat een goede site is dithttp://www.16personalities.com/
Klopt hij bij jou?quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
Wat een goede site is dithttp://www.16personalities.com/
Voor het grootste gedeelte wel ja. Bij jou niet?quote:
Voor het grootste gedeelte wel. Het verklaart wel een aantal dingen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Voor het grootste gedeelte wel ja. Bij jou niet?
Noppesquote:INFP personality types, with their gift for language and written expression,
http://www.16personalities.com/enfj-personalityquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:28 schreef JDude het volgende:
Protagonist (ENFJ-a)
Geen idee wat het precies betekent, nu eerst maar eens gaan aansluiten in de file.
quote:Fictional ISFJs
Dr Watson, Sherlock Holmes’ partner
quote:
quote:Famous INFPs
William Shakespeare J.R.R. Tolkien Tom Hiddleston
quote:
tijd om sigaren te gaan rokenquote:Bill Clinton
Die stagiaire heb je al?quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
tijd om sigaren te gaan roken
Ik waarschuw Mint vast dat je er met de secretaresse vandoor gaat.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
tijd om sigaren te gaan roken
misschien kan Mint onder mij functionerenquote:
Damn. Jij wint.quote:
Ik ken ze allemaal, maar alleen omdat ik te vaak op Buzzfeed/Tumblr kijk..quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:41 schreef rubbereend het volgende:
Fictional ESFJs
Sansa Stark from Game of Thrones
Dean Winchester from Supernatural
Monica from Friends
Carmela Soprano from The Sopranos
Cersei Lannister from Game of Thrones
Jack Shephard from Lost
Larry Bloom from Orange Is the New Black
Ik ken alleen Monica
Automatisch opladen aanzetten. Nooit geen omkijken meer naar.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja ik ging wat dingen doen, zoals supermarkt en ov kaart opladen enzo.
Meestal komt het ook wel goed omdat ik altijd wel langs een automaat kom op een station ofzo. Maar ik moet nu even een product laden op mijn ov kaart. Korting op de bus dingetje.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Automatisch opladen aanzetten. Nooit geen omkijken meer naar.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:58 schreef 3rdRock het volgende:
die test is me teveel gedoe, waar is de NL?
heb wel kaartjes voor Underworld
http://www.16personalities.com/nl/persoonlijkheidstestquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:58 schreef 3rdRock het volgende:
die test is me teveel gedoe, waar is de NL?
heb wel kaartjes voor Underworld
thnx. straks maar ff doen. nu ff iets eten en WWE Survivor Series afkijkenquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.16personalities.com/nl/persoonlijkheidstest
En
pas in maartquote:
Oeh. Heb je een date?quote:
en veel leuker dan Adelequote:Op vrijdag 27 november 2015 15:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
thnx. straks maar ff doen. nu ff iets eten en WWE Survivor Series afkijken
[..]
pas in maartmaar wel veel goedkoper dan Adele! ruim 80euro voor 2 kaartjes....
Er is niet zo veel op te noemen wat niet leuker is dan Adele..quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en veel leuker dan Adele
wat een show was dat
Och jammer voor Fien.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:41 schreef wolfrolf het volgende:
Een rel in het fok stok topic
What else is new
Ik heb hem zaterdag mogen aanrakenquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:41 schreef wolfrolf het volgende:
What else is new
Vind je dit nog steeds?quote:Op woensdag 4 juni 2003 14:10 schreef Bos81 het volgende:
Er zijn veel artiesten die ik niet kan uitstaan met betrekking tot hun persoonlijkheid, onder andere Mariah Carey en Whitney Houston.
Ik heb geen idee hoe Mariah Carey nu is qua persoon en aangezien Houston niet meer onder ons is kan ik hier geen goed antwoord op geven.quote:
Ik zocht bewust op jouw eerste post die muziek geraleteerd wasquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:03 schreef Bos81 het volgende:
Dat is overigens wel een van de eerste (zo niet gewoon de allereerste) post van mij op FOK!![]()
![]()
![]()
(of had je daar ook bewust op gezocht
)
Is dat een conversatie starter om een oude post naar boven te halen?quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zocht bewust op jouw eerste post die muziek geraleteerd was
dit was letterlijk je eerste post
Jazekerquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat een conversatie starter om een oude post naar boven te halen?
Ik hoorde de eerste klanken en heb de radio uit gezet.quote:
Bedankt voor de tip, had het al uit MyAT geflikkerd. Mooi vermaak weerquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:41 schreef wolfrolf het volgende:
What else is new
SoapbarTopic.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, had het al uit MyAT geflikkerd. Mooi vermaak weer.
hahahaha. nee.quote:
Een van de beste nummers ooit, haters gonna hate, haters to the left, talk to the hand, whatevs whatevs!quote:
Jankwijf dat je dr ook bent.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:34 schreef SilentChaos het volgende:
Zeur niet, ik ben zwanger, ik ben een emotionele achtbaan
voorlopig geen alcohol voor jouquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:34 schreef SilentChaos het volgende:
Kom maar door danquote:Op vrijdag 27 november 2015 19:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voorlopig geen alcohol voor jou
Bek dicht en bier halenquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:34 schreef SilentChaos het volgende:
He majesteit, ga eens bier halen.quote:
quote:
ok....quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:05 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Watskeburt met Faberyayo?
Die kop is erop geplakt toch?quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:05 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Watskeburt met Faberyayo?
hoofdquote:
Ik vermoed van wel ja. En door iemand die 2 minuten kan photoshoppen zo te zienquote:
ein Hoofd.quote:
Er komt er zo nog eenquote:
ik hoorde al een plonsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |