Dat heb ik met Christina A.
Het lijkt me een enorme doos, maar eerlijk is eerlijk.. ze kan wel zingen !
quote:Ja maar.. ja maar..
Op woensdag 4 juni 2003 03:17 schreef _Vampierheks_ het volgende:
Ik heb toch een duidelijk agressieve houding jegens Frans Bauer
Kweenie, telkens als ik zijn muziek hoor, heb ik de neiging om iemand te wurgen (vooral hem)!
quote:Frans Bauer.
Op woensdag 4 juni 2003 03:19 schreef Brennie het volgende:[..]
Wie vind je qua persoon niks.. maar qua muziek wel?
quote:Prince
Ja maar.. ja maar..
Dat bedoelde ik niet.
quote:Je stelt je aan. FB is een alleraardigste jongen, je moet alleen z'n muziek niet luisteren als je er niet van houdt. Frans is tenminste iemand die normaal blijft doen terwijl hij succes heeft. Hulde
Kweenie, telkens als ik zijn muziek hoor, heb ik de neiging om iemand te wurgen (vooral hem)!
quote:Oh okay snorrie! Weer zo'n KutNewbie heh!
Ja maar.. ja maar..
Dat bedoelde ik niet.
Dan zou ik zeggen Sting. Wat een schijnheilige, belerende, hypocriete enfin je begrijpt, ik mag em niet. Maar hij maakt wel goeie muziek! Vooral dat met the Police vind ik
zo goed?
quote:heeft frans de bouwer dan nog steeds dezelfde woonwagen?
Op woensdag 4 juni 2003 03:29 schreef Steijn het volgende:[..]
Je stelt je aan. FB is een alleraardigste jongen, je moet alleen z'n muziek niet luisteren als je er niet van houdt. Frans is tenminste iemand die normaal blijft doen terwijl hij succes heeft. Hulde
quote:Ik dacht het niet, maar ik vind dat Frans Bauer behoorlijk zichzelf blijft onder al zijn successen.
Op woensdag 4 juni 2003 03:32 schreef KrezieBite het volgende:[..]
heeft frans de bouwer dan nog steeds dezelfde woonwagen?
das een hoer man, ze schijnt het te proeven als haar koffie de verkeerde kant op geroerd is
Veder moet haar kleedkamer waar ze 1 n8 in overnacht in haar favoriete kleur geschilderd worden en laat ze 3 verschillende bands uit hun kleedkamers jagen omdat ze zelf anders te weinig ruimte heeft
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 03:40 schreef MOD het volgende:
J.lo...das een hoer man, ze schijnt het te proeven als haar koffie de verkeerde kant op geroerd is
![]()
Veder moet haar kleedkamer waar ze 1 n8 in overnacht in haar favoriete kleur geschilderd worden en laat ze 3 verschillende bands uit hun kleedkamers jagen omdat ze zelf anders te weinig ruimte heeft
quote:Je vindt haar muziek dus wel goed..
Maar kan je qua zang/ muziekstijl ( stiekem) toch wel waarderen/ respecteren?
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 04-06-2003 08:41]
quote:Wat is er mis met Baz? (behalve dat hij totaal onopgevoed is)
Op woensdag 4 juni 2003 04:47 schreef Kwark het volgende:
Sebastian Bach
Axl Rose
Prince/TAFKATAFKAP
quote:totaal onopgevoed is in zijn geval misschien een understatement..
Op woensdag 4 juni 2003 08:39 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Wat is er mis met Baz? (behalve dat hij totaal onopgevoed is)
En daarnaast is zijn grootheidswaanzin gewoonweg pathetisch aan het worden. Laatste feit: hij is midden in de tournee van Jesus Christ Superstar opgestapt omdat hem gevraagd was iets soberder het slotapplaus in ontvangst te nemen (dus gewoon buigen naast zijn mede hoofdrolspelers, en niet als een idioot airguitar spelend en metal signs maken over het podium springen). Dit kon hij niet verantwoorden jegens "zijn fans".
Maar hey, ik ben bevooroordeeld...ik lees metal sludge .
Ehhhh ff denken ehhhhh hmmmmz Brainpower wel een beetje...als persoon echt zo'n commerciele camerageile eikel maar sommige van z'n nummers zijn wel goed!
De eerste omdat t zo'n ontzettende egolijer is. Maar z'n muziek is wel goed (Iced Earth )
De tweede omdat 't...sjah...tis Axl.
quote:Toch lijkt die me juist een aardige gast (hij komt op tv en in het echt naar het schijnt0 heel erg sympathiek over
Maar hij moet niet gaan zingen...
Verder idd J.lo met dr "jenny from the block" en dan wiegjes van 2 ton kopen.
je mag best laten zien dat je rijk bent, maar doe dat dan normaal, zoals bv Robbie Williams, die komt er eerlijk vooruit dat ie idioot veel geld verdient, maar op een leuke manier!
quote:Maar als ik jou posts een beetje ken ben je ook niet echt een rap/R&B fan
Op woensdag 4 juni 2003 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Bijna de hele rap/R&B scene eigenlijk, wat een stelletje arrogante, patserige eikel/eikelinnenzijn dat zeg.
Verder idd J.lo met dr "jenny from the block" en dan wiegjes van 2 ton kopen.
je mag best laten zien dat je rijk bent, maar doe dat dan normaal, zoals bv Robbie Williams, die komt er eerlijk vooruit dat ie idioot veel geld verdient, maar op een leuke manier!
Ik nomineer Axl Rose want das wel de grootste mongool uit de biz. fred Durst begint ook een beetje zo'n figuur te worden.
maar zingen kan ie wel
En al die rnb shit ook ja, hoomiees
Hij komt altijd heel erg "over het paard getild" op me over en dat staat me niet aan!
quote:jij hier?
Op woensdag 4 juni 2003 16:36 schreef LunaChick het volgende:
Jennifer "still from the block (yeah right...) L. Prachtige vrouw, prachtig lichaam, ongetwijfeld een getalenteerde danseres, maar typisch geval van jammere persoonlijkheid.
quote:Hollandsmetaal is uit de lucht.
Op woensdag 4 juni 2003 16:40 schreef Riert het volgende:
jij hier?
quote:Zo groot, dat internet, en dan toch de hele tijd iedereen tegenkomen...
Op woensdag 4 juni 2003 16:40 schreef Riert het volgende:[..]
jij hier?
*smak*
quote:allemaal zwervers geworden
Op woensdag 4 juni 2003 16:46 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Hollandsmetaal is uit de lucht.
.
*smak* aan MM
En zo zijn er nog meer... ik vind die rapper die in 2 Fast 2 Furious speelt ook vervelend. Was laatst op TV een interview met hem... "Als je door deze film nou 's eindelijk wakker bent geworden en gaat straatracen, vind ik dat cool"... "Ik heb zelf een auto van 160.000 dollar!"... "Ik heb thuis een hele snelle dope auto!"... etc etc...
Ik heb ook verhalen gehoord over Fred Durst die spuugt op z'n publiek bij concerten... ook niet echt tof.
edit:
En toen las ik pas dat het hier ging over dat ik zijn/haar muziek (stiekem) wel kan waarderen... dat is in bovenstaande gevallen dus niet zo, alhoewel ik Def P's oude troep wel kan waarderen...
[Dit bericht is gewijzigd door MaartenHG op 05-06-2003 03:10]
quote:Jij hebt nog veel te leren....
Op donderdag 5 juni 2003 02:40 schreef MaartenHG het volgende:
-J.Lo (al eerder gezegd: echt verschrikkelijk hoe ze doet alsof ze "normaal" is, maar ondertussen haar hele garderobe meenemen en complete etages van hotels afhuren plus een persoonlijke kapstok die ten alle tijden haar jas aanneemt. Ze moesten die Jenny 's flink in d'r .... pakken)
-Robbie Williams (zingt slecht imho, maar denkt daar zelf anders over - teveel sterallures, enorm overschat artiest)
-DJ Tiesto (overschat en enorm dom persoon - vervelend zoals hij gebaren achter z'n draaitafels maakt van: zie mij nou!!)
-DJ Jean (denkt zelf dat hij "hip" is - uitgekauwen, maar wonderbaarlijk nog steeds veel gevraagd voor programma's zoals I Love 80's, etc)
-Def P. ("Ik ben gewoon een moordenaar!!! -- te chillen in een bubbelbad" -- "Fuck commercieel!", kom op Def, hou je jezelf nou niet voor de gek!)
-Mariah Carey (interviews met TMF waarin ze per se wilde dat alleen ZIJ in beeld was, zonder iemand erbij)
-Spike van Di-Rect (irritant, niet-grappig, over-besexd pubertje die het te hoog in z'n bol heeft)
-R.Kelly (vermoeiend en arrogant)
-Jim & Jamai (overdone, niet grappig, te gemaakt en vervelend) (EN NEE, ben niet jaloers)
En zo zijn er nog meer... ik vind die rapper die in 2 Fast 2 Furious speelt ook vervelend. Was laatst op TV een interview met hem... "Als je door deze film nou 's eindelijk wakker bent geworden en gaat straatracen, vind ik dat cool"... "Ik heb zelf een auto van 160.000 dollar!"... "Ik heb thuis een hele snelle dope auto!"... etc etc...
Ik heb ook verhalen gehoord over Fred Durst die spuugt op z'n publiek bij concerten... ook niet echt tof.edit:
En toen las ik pas dat het hier ging over dat ik zijn/haar muziek (stiekem) wel kan waarderen... dat is in bovenstaande gevallen dus niet zo, alhoewel ik Def P's oude troep wel kan waarderen...
Ben het meeste wel eens....vam Robbie Williams is ONZIN en dat van Def P wordt ik BOOS om! Je kent waarschijnlijk nix van em, ga dan ook niet dom lopen oordelen dat ie "commercieel" is want als er iemand NIET commercieel is, dan is het Def P oftewel OP wel.
Maar goed je bent vast een trance mannetje
Ik wil nog ff Fred Durst nomineren.....z'n "oude" muziek is wel kick maar kvindt em tegenwoordig een omhoog gevallen mannetje
[Dit bericht is gewijzigd door Morpheus2002 op 05-06-2003 10:45]
quote:Bassie van Toor. Dat is toch echt wel een super vent. Een tijd geleden werd hij gebeld door Fred Siebeling (Radio Twente zeg maar).
Op woensdag 4 juni 2003 07:00 schreef BrianMay het volgende:
Liam Gallagher
Bassie Van Toor
Bono Vox
Avril Lavigne
Fred: "Wij willen u graag het Lente Twente Pakket aanbieden"
Bas: "En jij denkt dat ik daar in trap, dat ik voor zo'n klote pakket van een paar tientjes helemaal naar Twente kom"
Dat is dus SUPER.
Bas en Ad for ever...
quote:Ja, ik word ook een beetje boos van Def P als hij weer eens voorbijzapt met zijn platenbonzennummertje.... Kinderachtige frustratie zijnerzijds en vooral behoorlijk respectloos voor de mensen in de platenindustrie die wél hart voor hun werk hebben en uit alle macht de muziek levend proberen te houden (en dan niet alleen maar Britney en Christina 'i want some big black cock' A.), ook al wordt door al het branden en het downloaden de hele muziekindustrie om zeep geholpen (maar da's weer een heel ander onderwerp).
Op donderdag 5 juni 2003 08:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
en van Def P wordt ik BOOS!
quote:Jij doelt op het nummer: Jongens uit de Industrie.
Op donderdag 5 juni 2003 10:39 schreef LunaChick het volgende:[..]
Ja, ik word ook een beetje boos van Def P als hij weer eens voorbijzapt met zijn platenbonzennummertje.... Kinderachtige frustratie zijnerzijds en vooral behoorlijk respectloos voor de mensen in de platenindustrie die wél hart voor hun werk hebben en uit alle macht de muziek levend proberen te houden (en dan niet alleen maar Britney en Christina 'i want some big black cock' A.), ook al wordt door al het branden en het downloaden de hele muziekindustrie om zeep geholpen (maar da's weer een heel ander onderwerp).
Maar goed wel leuk dat je precies dat nummer eruit haalt....luister maar wat meer dan draai je je mening wel bij.
quote:Kijk es verder dan je neus lang is..
Op woensdag 4 juni 2003 12:24 schreef dJ-Zcore het volgende:
Lastig. Al die neger figuren (r&b, rap troep) staan me totaal niet aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |