Waarom zou je een vervanging inbrengen? Als Mikey maar weggaatquote:Op donderdag 26 november 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
kun je messi niet inbrengen voor mikey?
Ook pokken?quote:
Al is het alleen maar omdat het niet slechter kan dan ditquote:Op donderdag 26 november 2015 21:48 schreef Bronson_ het volgende:
Volgend jaar gaat alles beter voor Ajax. Echt waar.
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wil jij mij nooit meer quoten, ik mot je niet.
Dank.
Vind jij Utopia ook zo tof?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dank.
Wees eens iets vriendelijker voor mijn goede vriend.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dank.
Verkracht de paus kleine kinderen?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:49 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Vind jij Utopia ook zo tof?
Ik steun deze post.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
Dat gezegd hebbende, is Joezi echt een debiel.
Wie?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
Dat gezegd hebbende, is Joezi echt een debiel.
Hij moet eens leren wie hier de baas isquote:Op donderdag 26 november 2015 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wees eens iets vriendelijker voor mijn goede vriend.
Je moet Fischer eerst 9 maanden niet laten spelen voordat ie een paar goede wedstrijden speeltquote:Op donderdag 26 november 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Fischer zijn contract ontbinden aub.
We missen Veltmanquote:Op donderdag 26 november 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een walgelijk slechte opbouw heeft Ajax.
Hij weet al dat ik dat ben.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij moet eens leren wie hier de baas is
This is Utopiaquote:Op donderdag 26 november 2015 21:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Verkracht de paus kleine kinderen?
Als jij ook zo over het leven denkt als over ajax geef ik je niet lang meerquote:Op donderdag 26 november 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Fischer zijn contract ontbinden aub.
wow dan deed ik dat ipv trquote:Op donderdag 26 november 2015 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wil Tjacka vriendelijk verzoeken mij geen DM's meer te sturen.
Kijk je wel naar de juiste wedstrijd?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:51 schreef Tjacka het volgende:
Ajax en een leuke wedstrijd.
Wat is dit.
Ja.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijk je wel naar de juiste wedstrijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:53 schreef Pascalus het volgende:
LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TR gemaakt voor crewbashquote:Op donderdag 26 november 2015 21:53 schreef Shivo het volgende:
Mag ik nu echt niks over andere wedstrijden zeggen, zoals dat Benteke net een heerlijk doelpunt maakt? Wat een kutregeltjes zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ok kom maar opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:53 schreef Pascalus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
ook niet in een spoiler?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:57 schreef DonRaja het volgende:
Hier geen spoilers van de andere wedstrijden.
We posten hier altijd over de andere wedstrijden. Er is niet eens een ander topic voor de EL.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:57 schreef DonRaja het volgende:
Maarten post met terugwerkende kracht de Champions League wedstrijden van dinsdag en woensdag avond.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:57 schreef DonRaja het volgende:
Dan maak je die maar aan. Geen zin in elke 2 posts gezeik over spoilers zonder spoilers.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We posten hier altijd over de andere wedstrijden. Er is niet eens een ander topic voor de EL.
Dan wel.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ook niet in een spoiler?
Wat?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maarten post met terugwerkende kracht de Champions League wedstrijden van dinsdag en woensdag avond.
Gadverdamme, wie drinkt datquote:Op donderdag 26 november 2015 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Amstel Radler 0.0.
Ik pass even.
Referentie naar zijn moeder.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
Cilessen ziet er nooit goed uit. Kijk zijn wallen.
Ik was trainen. Goftedomme koud.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je nu pas je wifi ingesteld?
TR gemaaktquote:Op donderdag 26 november 2015 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het al gezegd en kreeg toen een ban.
Jasper is
jaquote:Op donderdag 26 november 2015 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal ik eens het IP checken van pascanus?
doe maarquote:Op donderdag 26 november 2015 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal ik eens het IP checken van pascanus?
Bans worden niet besproken.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het al gezegd en kreeg toen een ban.
Kut club is het ookquote:Op donderdag 26 november 2015 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
hahaha, die heatmap van Groningen. Geen 1x in de 16 van Marseille en een paar keer over het midden.
Groningen spaart zich voor zondag.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
hahaha, die heatmap van Groningen. Geen 1x in de 16 van Marseille en een paar keer over het midden.
Erwinquote:
Ze mogen nog 45 minuten.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:07 schreef Caland het volgende:
Groningen keek gewoon de kat uit de boom
90 minuten lang.
Alleen zijn ze nog bezig, maar leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:07 schreef Caland het volgende:
Groningen keek gewoon de kat uit de boom
90 minuten lang.
Oh oke, ja er zijn dagen dat ik iets minder met Groningen bezig ben.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen zijn ze nog bezig, maar leuk geprobeerd.
Ik hoop dat ze aanstaande zondag ook niet over de middenlijn heen komenquote:
In de Euroborg zijn we onverslaanbaarquote:Op donderdag 26 november 2015 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze aanstaande zondag ook niet over de middenlijn heen komen
lolquote:Op donderdag 26 november 2015 22:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Jij bent geestelijk gestoord (3:34 BW)
Niet waar.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In de Euroborg zijn we onverslaanbaar
Die ken ik ookquote:Op donderdag 26 november 2015 22:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Waar speelden jullie de thuiswedstrijd tegen Marseille?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In de Euroborg zijn we onverslaanbaar
Hetzelfde kunnen we zeggen over Molde en Fenerquote:Op donderdag 26 november 2015 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
Die gasten van Celtic kunnen er HE-LE-MAAL niets van. Schandalig dat we nog zoveel moeite hebben
Ik ken alleen 6:162 BWquote:Op donderdag 26 november 2015 22:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik vind Gudelj ook niet zo goedquote:Op donderdag 26 november 2015 22:10 schreef Caland het volgende:
Die Van der Hoorn, die is niet zo goed he?
Dat komt vast door de fantastische universiteit waar wij aan studerenquote:Op donderdag 26 november 2015 22:10 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dan ben jij een slimme jongen.
Heb hem net al officieel als 'miskoop' bestempeld.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:10 schreef Caland het volgende:
Die Van der Hoorn, die is niet zo goed he?
In de Euroborg, op donderdagavond. Dat telt niet.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar speelden jullie de thuiswedstrijd tegen Marseille?
Maastricht.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oke in de Eredivisie dan in seizoen 2015/2016quote:
Dit wist ik niet.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat komt vast door de fantastische universiteit waar wij aan studeren
Wel man, ik heb je nog uitgebreid verteld over de Studystore dit datquote:
wie moet de nieuwe trainer wordne?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat doet frank mij al een paar jaar aan ja
Jij.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wie moet de nieuwe trainer wordne?
jaap stam?
Ben jij de opvolger van Onlogisch?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:11 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens geld op Ajax staan, dus ik heb sowieso een goede avond ongeacht de uitslag.
Oh, was jij dat.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel man, ik heb je nog uitgebreid verteld over de Studystore dit dat
Dan ken ik mijn plek op dit forum ook weerquote:Op donderdag 26 november 2015 22:12 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Oh, was jij dat.Wist even niet meer wie dat schreef.
Wel bijna net zo groot.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben jij de opvolger van Onlogisch?
LAAT DIE CLUB MAAR IN DE STEEK............................!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 26 november 2015 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben weg, dit doet pijn aan mijn ogen.
Nee, hij stond eerst bekend als jodenlover.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel bijna net zo groot.
Heeft onlogisch een ban?
Dat wordt niet besprokenquote:Op donderdag 26 november 2015 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel bijna net zo groot.
Heeft onlogisch een ban?
het kan nog!!quote:Op donderdag 26 november 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk gaat Groningen nog door na deze wederopstanding
7/10quote:Op donderdag 26 november 2015 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze hebben daar wel een hele mooie dikke zijlijn. Kieft is vast jaloers, die haalt alvast zijn neus op in de studio.
Deze zin loopt niet zo goed heb ik hetquote:Op donderdag 26 november 2015 22:14 schreef Kopsterk het volgende:
Fischer doet gemiddeld één per wedstrijd wat leuks.
Yep, en dat werd dit keer afgekeurd...quote:Op donderdag 26 november 2015 22:14 schreef Kopsterk het volgende:
Fischer doet gemiddeld één per wedstrijd wat leuks.
Dat "veel mensen in de 16" merk ik ook steeds minder van. Was in het begin van het seizoen een stuk beter voor mijn gevoelquote:Op donderdag 26 november 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Mwah dat heeft ook geen zin
WEG MET DE PUNT NAAR VOREN
Ik vraag me af waar hij die 3,3 punten dan aan verdiend heeft. Heb heb echt niks goed zien doenquote:Op donderdag 26 november 2015 22:16 schreef Kopsterk het volgende:
Van der Hoorn verdient een 3.3 tot nu toe.
Paar voorzetjes weggewerkt.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar hij die 3,3 punten dan aan verdiend heeft. Heb heb echt niks goed zien doen
erg gulquote:Op donderdag 26 november 2015 22:16 schreef Kopsterk het volgende:
Van der Hoorn verdient een 3.3 tot nu toe.
Dan heb jij Ajax nog niet zien voetballen dit seizoenquote:
Alleen in de Kuip.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan heb jij Ajax nog niet zien voetballen dit seizoen
Je kunt het ook nauwelijks voetballen noemen..quote:Op donderdag 26 november 2015 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Don kijkt al vijf seizoenen niet naar Ajax.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeer verstandige keuzequote:
Dat kloptquote:Op donderdag 26 november 2015 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kunt het ook nauwelijks voetballen noemen..
In de eerste helft legde hij zowaar af waar uiteindelijk die vrije trap uit kwamquote:Op donderdag 26 november 2015 22:20 schreef Caland het volgende:
Gudelj krijgt de bal op 25 meter van het doel, er zijn voldoende afspeelmogelijkheden. Wat doet hij?
A: hij schiet
B: hij schiet
C: hij schiet
Het is een lijdensweg.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:21 schreef Typisch het volgende:
Hoe gaat het hier? Ik zit nog minstens een halfuur in de trein dus ik laat mij graag door jullie informeren.
Je mist niksquote:Op donderdag 26 november 2015 22:21 schreef Typisch het volgende:
Hoe gaat het hier? Ik zit nog minstens een halfuur in de trein dus ik laat mij graag door jullie informeren.
Je mist niets.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:21 schreef Typisch het volgende:
Hij zou niet slagen voor zijn autotheoriequote:Op donderdag 26 november 2015 22:20 schreef Caland het volgende:
Gudelj krijgt de bal op 25 meter van het doel, er zijn voldoende afspeelmogelijkheden. Wat doet hij?
A: hij schiet
B: hij schiet
C: hij schiet
Hij loopt de bal over zijlijn, commentaar van Engelse analist: Excellent defense, good positioning...quote:
Emmer al volgekotst?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sleep mezelf er doorheen.
Zing, zing, zing.
Fuck, zei ik nou echt iets over een van der Hoorn-UI?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:23 schreef Cavaliers het volgende:
Ondertussen begint Kopsterk te zweten.
Bedenk wel even dat dat eigenlijk pas kan nadat je de twee jaar Gudelj uitgezeten hebtquote:Op donderdag 26 november 2015 22:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Fuck, zei ik nou echt iets over een van der Hoorn-UI?
vecht, huil, bid?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sleep mezelf er doorheen.
Zing, zing, zing.
Ik heb weinig met Ramses al is Pastorale wel een Nederlandse classic.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed idee, die zet ik wel even aan.
Tijd om te wisselen dus.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
Younes is nog een soort van gevaarlijk
VOOR DEGENE MET HET DICHTGESLAGEN BOEK.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb weinig met Ramses al is Pastorale wel een Nederlandse classic.
Ik heb ander Nederlandstalig werk wat ik waardeer.
Doe mij maar zoietsquote:Op donderdag 26 november 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VOOR DEGENE MET HET DICHTGESLAGEN BOEK.
Op zich niet gek om iets anders te proberen als je zo weinig fysiek over hebtquote:Op donderdag 26 november 2015 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
Man man manhebben ze weer op zitten broeien hoor op die gekke vrije trap
Laat me vind ik wel een mooi nummer.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb weinig met Ramses al is Pastorale wel een Nederlandse classic.
Ik heb ander Nederlandstalig werk wat ik waardeer.
Celticgod gaat dan tweede worden.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax verliest nog wel met 2-1, prutsers
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, en het blijft maar posten
Henk en Henk kan ik ook zeer waarderenquote:Op donderdag 26 november 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder.
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder.
Nog maar 25 minuten!!!!
Leuk die zelfspot.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, en het blijft maar posten
Toptalent, supertalent omega level talent, Barca komt er aan.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:28 schreef Kopsterk het volgende:
FISCHER HEEFT ALLEEN MAAR BALVERLIES TERING ZEG
Deze zin is een grote stijlfout.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet meteen je aangesproken voelen
Verdiend om te winnen, betere van het spel, gedomineerd, balletje viel nietquote:
Heeft veel weg van het Groningen-tenue ja...quote:Op donderdag 26 november 2015 22:28 schreef Wicky15 het volgende:
Wat een walgelijk tenue blijft het toch ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |