erg gulquote:Op donderdag 26 november 2015 22:16 schreef Kopsterk het volgende:
Van der Hoorn verdient een 3.3 tot nu toe.
Dan heb jij Ajax nog niet zien voetballen dit seizoenquote:
Alleen in de Kuip.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan heb jij Ajax nog niet zien voetballen dit seizoen
Je kunt het ook nauwelijks voetballen noemen..quote:Op donderdag 26 november 2015 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Don kijkt al vijf seizoenen niet naar Ajax.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeer verstandige keuzequote:
Dat kloptquote:Op donderdag 26 november 2015 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kunt het ook nauwelijks voetballen noemen..
In de eerste helft legde hij zowaar af waar uiteindelijk die vrije trap uit kwamquote:Op donderdag 26 november 2015 22:20 schreef Caland het volgende:
Gudelj krijgt de bal op 25 meter van het doel, er zijn voldoende afspeelmogelijkheden. Wat doet hij?
A: hij schiet
B: hij schiet
C: hij schiet
Het is een lijdensweg.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:21 schreef Typisch het volgende:
Hoe gaat het hier? Ik zit nog minstens een halfuur in de trein dus ik laat mij graag door jullie informeren.
Je mist niksquote:Op donderdag 26 november 2015 22:21 schreef Typisch het volgende:
Hoe gaat het hier? Ik zit nog minstens een halfuur in de trein dus ik laat mij graag door jullie informeren.
Je mist niets.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:21 schreef Typisch het volgende:
Hij zou niet slagen voor zijn autotheoriequote:Op donderdag 26 november 2015 22:20 schreef Caland het volgende:
Gudelj krijgt de bal op 25 meter van het doel, er zijn voldoende afspeelmogelijkheden. Wat doet hij?
A: hij schiet
B: hij schiet
C: hij schiet
Hij loopt de bal over zijlijn, commentaar van Engelse analist: Excellent defense, good positioning...quote:
Emmer al volgekotst?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sleep mezelf er doorheen.
Zing, zing, zing.
Fuck, zei ik nou echt iets over een van der Hoorn-UI?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:23 schreef Cavaliers het volgende:
Ondertussen begint Kopsterk te zweten.
Bedenk wel even dat dat eigenlijk pas kan nadat je de twee jaar Gudelj uitgezeten hebtquote:Op donderdag 26 november 2015 22:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Fuck, zei ik nou echt iets over een van der Hoorn-UI?
vecht, huil, bid?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sleep mezelf er doorheen.
Zing, zing, zing.
Ik heb weinig met Ramses al is Pastorale wel een Nederlandse classic.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed idee, die zet ik wel even aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |