erg gulquote:Op donderdag 26 november 2015 22:16 schreef Kopsterk het volgende:
Van der Hoorn verdient een 3.3 tot nu toe.
Dan heb jij Ajax nog niet zien voetballen dit seizoenquote:
Alleen in de Kuip.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan heb jij Ajax nog niet zien voetballen dit seizoen
Je kunt het ook nauwelijks voetballen noemen..quote:Op donderdag 26 november 2015 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Don kijkt al vijf seizoenen niet naar Ajax.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeer verstandige keuzequote:
Dat kloptquote:Op donderdag 26 november 2015 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kunt het ook nauwelijks voetballen noemen..
In de eerste helft legde hij zowaar af waar uiteindelijk die vrije trap uit kwamquote:Op donderdag 26 november 2015 22:20 schreef Caland het volgende:
Gudelj krijgt de bal op 25 meter van het doel, er zijn voldoende afspeelmogelijkheden. Wat doet hij?
A: hij schiet
B: hij schiet
C: hij schiet
Het is een lijdensweg.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:21 schreef Typisch het volgende:
Hoe gaat het hier? Ik zit nog minstens een halfuur in de trein dus ik laat mij graag door jullie informeren.
Je mist niksquote:Op donderdag 26 november 2015 22:21 schreef Typisch het volgende:
Hoe gaat het hier? Ik zit nog minstens een halfuur in de trein dus ik laat mij graag door jullie informeren.
Je mist niets.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:21 schreef Typisch het volgende:
Hij zou niet slagen voor zijn autotheoriequote:Op donderdag 26 november 2015 22:20 schreef Caland het volgende:
Gudelj krijgt de bal op 25 meter van het doel, er zijn voldoende afspeelmogelijkheden. Wat doet hij?
A: hij schiet
B: hij schiet
C: hij schiet
Hij loopt de bal over zijlijn, commentaar van Engelse analist: Excellent defense, good positioning...quote:
Emmer al volgekotst?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sleep mezelf er doorheen.
Zing, zing, zing.
Fuck, zei ik nou echt iets over een van der Hoorn-UI?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:23 schreef Cavaliers het volgende:
Ondertussen begint Kopsterk te zweten.
Bedenk wel even dat dat eigenlijk pas kan nadat je de twee jaar Gudelj uitgezeten hebtquote:Op donderdag 26 november 2015 22:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Fuck, zei ik nou echt iets over een van der Hoorn-UI?
vecht, huil, bid?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sleep mezelf er doorheen.
Zing, zing, zing.
Ik heb weinig met Ramses al is Pastorale wel een Nederlandse classic.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed idee, die zet ik wel even aan.
Tijd om te wisselen dus.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
Younes is nog een soort van gevaarlijk
VOOR DEGENE MET HET DICHTGESLAGEN BOEK.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb weinig met Ramses al is Pastorale wel een Nederlandse classic.
Ik heb ander Nederlandstalig werk wat ik waardeer.
Doe mij maar zoietsquote:Op donderdag 26 november 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VOOR DEGENE MET HET DICHTGESLAGEN BOEK.
Op zich niet gek om iets anders te proberen als je zo weinig fysiek over hebtquote:Op donderdag 26 november 2015 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
Man man manhebben ze weer op zitten broeien hoor op die gekke vrije trap
Laat me vind ik wel een mooi nummer.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb weinig met Ramses al is Pastorale wel een Nederlandse classic.
Ik heb ander Nederlandstalig werk wat ik waardeer.
Celticgod gaat dan tweede worden.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax verliest nog wel met 2-1, prutsers
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, en het blijft maar posten
Henk en Henk kan ik ook zeer waarderenquote:Op donderdag 26 november 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder.
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder.
Nog maar 25 minuten!!!!
Leuk die zelfspot.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, en het blijft maar posten
Toptalent, supertalent omega level talent, Barca komt er aan.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:28 schreef Kopsterk het volgende:
FISCHER HEEFT ALLEEN MAAR BALVERLIES TERING ZEG
Deze zin is een grote stijlfout.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet meteen je aangesproken voelen
Verdiend om te winnen, betere van het spel, gedomineerd, balletje viel nietquote:
Heeft veel weg van het Groningen-tenue ja...quote:Op donderdag 26 november 2015 22:28 schreef Wicky15 het volgende:
Wat een walgelijk tenue blijft het toch ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |