Geen enkele Nederlandse clubquote:Op donderdag 26 november 2015 21:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind dat Feyenoordsupporters echt niets mogen zeggen over Europese prestaties van andere clubs.
Helemaal niets.
Welke grote bek?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja als je een grote bek hebt moet je het ook wel laten zien.
Oké, dat mag jij vinden. Ik ben zeker als het om clubs gaat gewoon objectief maar goed. (oranje is een ander verhaal)quote:Op donderdag 26 november 2015 21:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind dat Feyenoordsupporters echt niets mogen zeggen over Europese prestaties van andere clubs.
Helemaal niets.
Volgens mij heeft Heerenveen het nog beter gedaan, of Groningen del aatste jaren.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Helemaal niets.
Wij wel. Heracles heeft het nog nooit verneuktquote:Op donderdag 26 november 2015 21:23 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Geen enkele Nederlandse club
We worden niet verwend deze week.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zulk voorspelbaar voetbal. Walgelijk.
Ik word er kotsmisselijk van.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We worden niet verwend deze week.
Die rost m in de kruising en heeft weer krediet voor een maandquote:
Dit vind ik zo´n onzin hé.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Helemaal niets.
Zou je niet veel liever voor Ajax zijn? Past beter bij jequote:Op donderdag 26 november 2015 21:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Oké, dat mag jij vinden. Ik ben zeker als het om clubs gaat gewoon objectief maar goed. (oranje is een ander verhaal)
Hij uit helaas overal zijn mening overquote:Op donderdag 26 november 2015 21:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit vind ik zo´n onzin hé.
Jij hebt laatst ook niet je mening over El Classico geuit?
Ajax is de club met 4 Champions Leagues in de prijzenkast. Talloze legendarische spelers. En met 120 miljoen op de bank. Maar toch vinden ze het nodig om al 4 jaar met pure kutspelers te spelen en geen een fatsoenlijke aankoop te doen. Ja dat is jammer ja.quote:
Ik vind dat jij gewoon altijd je bek moet houden. Dat vind ik gewoon.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Helemaal niets.
Nee. Daar heb ik geen woord over gezegd.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit vind ik zo´n onzin hé.
Jij hebt laatst ook niet je mening over El Classico geuit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |