Zeker, tweede linksback van Nederland.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:20 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ik zag iemand zeggen dat dat Brenet bijna is.
He wish.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wow ik dacht dat jij hafcfan was
Gooi er wat alcohol in.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon pissed off ja. Vind dat Ajax een verantwoordelijkheid heeft voor het Nederlandse voetbal. Maar ze verneuken al jaren punten bij bosjes tegen kutclubs. (sorry, het is gewoon te triest voor woorden)
Misschien is Oceanië beterquote:Op donderdag 26 november 2015 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Willen we ons aansluiten bij Azië?
Welke verantwoordelijkheid?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon pissed off ja. Vind dat Ajax een verantwoordelijkheid heeft voor het Nederlandse voetbal. Maar ze verneuken al jaren punten bij bosjes tegen kutclubs. (sorry, het is gewoon te triest voor woorden)
De nieuwe Alba.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zeker, tweede linksback van Nederland.
Als ik dit zo zie is hij in elk geval een paar trapjes beter dan Dijks.
Ik vind dat Feyenoordsupporters echt niets mogen zeggen over Europese prestaties van andere clubs.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Geen enkele Nederlandse clubquote:Op donderdag 26 november 2015 21:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind dat Feyenoordsupporters echt niets mogen zeggen over Europese prestaties van andere clubs.
Helemaal niets.
Welke grote bek?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja als je een grote bek hebt moet je het ook wel laten zien.
Oké, dat mag jij vinden. Ik ben zeker als het om clubs gaat gewoon objectief maar goed. (oranje is een ander verhaal)quote:Op donderdag 26 november 2015 21:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind dat Feyenoordsupporters echt niets mogen zeggen over Europese prestaties van andere clubs.
Helemaal niets.
Volgens mij heeft Heerenveen het nog beter gedaan, of Groningen del aatste jaren.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Helemaal niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |