Het zit wel diep hequote:Op donderdag 26 november 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus je gaat er per definitie als vanuit dat als Feijenoord in Europa speelt, ze vernederd worden. Klasse.
Haha madquote:Op donderdag 26 november 2015 21:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
jij bent de raarste persoon van het hele land
Zegt genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beste linksback van de Eredivisie.
Spoiler graagquote:Op donderdag 26 november 2015 21:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
En nu gaan we weer lekker 70 minuten breien tot Celtic via een kutgoal 2-0 maakt.
Wat ben jij negatief over je clubje zeg.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
En nu gaan we weer lekker 70 minuten breien tot Celtic via een kutgoal 2-0 maakt.
Ik zag iemand zeggen dat dat Brenet bijna is.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beste linksback van de Eredivisie.
Dat is Sunri5e toch?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
jij bent de raarste persoon van het hele land
WANT PSV ZIJN BELGENquote:Op donderdag 26 november 2015 21:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Dadelijk zijn er geen Nederlandse teams meer in Europa
Willen we ons aansluiten bij Azië?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Dadelijk zijn er geen Nederlandse teams meer in Europa
wow ik dacht dat jij hafcfan wasquote:Op donderdag 26 november 2015 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
JONGENS KUNNEN WE NIET LIEF TEGEN ELKAAR DOEN?!?!
Ik ben gewoon pissed off ja. Vind dat Ajax een verantwoordelijkheid heeft voor het Nederlandse voetbal. Maar ze verneuken al jaren punten bij bosjes tegen kutclubs. (sorry, het is gewoon te triest voor woorden)quote:Op donderdag 26 november 2015 21:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat ben jij negatief over je clubje zeg.
Zeker, tweede linksback van Nederland.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:20 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ik zag iemand zeggen dat dat Brenet bijna is.
He wish.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wow ik dacht dat jij hafcfan was
Gooi er wat alcohol in.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon pissed off ja. Vind dat Ajax een verantwoordelijkheid heeft voor het Nederlandse voetbal. Maar ze verneuken al jaren punten bij bosjes tegen kutclubs. (sorry, het is gewoon te triest voor woorden)
Misschien is Oceanië beterquote:Op donderdag 26 november 2015 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Willen we ons aansluiten bij Azië?
Welke verantwoordelijkheid?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon pissed off ja. Vind dat Ajax een verantwoordelijkheid heeft voor het Nederlandse voetbal. Maar ze verneuken al jaren punten bij bosjes tegen kutclubs. (sorry, het is gewoon te triest voor woorden)
De nieuwe Alba.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zeker, tweede linksback van Nederland.
Als ik dit zo zie is hij in elk geval een paar trapjes beter dan Dijks.
Ik vind dat Feyenoordsupporters echt niets mogen zeggen over Europese prestaties van andere clubs.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |