Zegt de grootste troll ooitquote:Op donderdag 26 november 2015 21:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
JE MOET VOOR HET NEDERLANDS VOETBAL ZIJN
DIT KOST ONS PUNTEN
Ja dat hebben we allemaal, maar jullie moeten blij zijn als jullie de finale van de KNVB-beker haalt.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Te belachelijk voor woorden. Snap sowieso niet hoe je verschrikkelijk blij kan zijn met een landstitel van de eredivisie. Stelt toch geen reet voor man.
En ik weet het, Feyenoord is het al sinds de oertijd niet meer geworden, maar het boeit mij vrij weinig of we kampioen worden. Ik heb liever aansprekende Europese resultaten.
TRquote:Op donderdag 26 november 2015 21:18 schreef Brammess het volgende:
deze grensrechter verdient een enkeltje Syrië
Das waar.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:18 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ja dat hebben we allemaal, maar jullie moeten blij zijn als jullie de finale van de KNVB-beker haalt.
Het zit wel diep hequote:Op donderdag 26 november 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus je gaat er per definitie als vanuit dat als Feijenoord in Europa speelt, ze vernederd worden. Klasse.
Haha madquote:Op donderdag 26 november 2015 21:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
jij bent de raarste persoon van het hele land
Zegt genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beste linksback van de Eredivisie.
Spoiler graagquote:Op donderdag 26 november 2015 21:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
En nu gaan we weer lekker 70 minuten breien tot Celtic via een kutgoal 2-0 maakt.
Wat ben jij negatief over je clubje zeg.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
En nu gaan we weer lekker 70 minuten breien tot Celtic via een kutgoal 2-0 maakt.
Ik zag iemand zeggen dat dat Brenet bijna is.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beste linksback van de Eredivisie.
Dat is Sunri5e toch?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
jij bent de raarste persoon van het hele land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |