Amara zal wel weer laatste wordenquote:Op donderdag 26 november 2015 20:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Klaas twee zwarte stemmen please. Of amara
Zout en peper erbijquote:Op donderdag 26 november 2015 20:50 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als Danny wint eet ik mn schoen op
Smakelijk alvastquote:Op donderdag 26 november 2015 20:50 schreef Epistaxiophobia het volgende:
De expeditie of deze proef?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:50 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Eet smakelijk danquote:Op donderdag 26 november 2015 20:50 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Even een quote voor de zekerheid!quote:Op donderdag 26 november 2015 20:50 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Houden we je aan!quote:Op donderdag 26 november 2015 20:50 schreef Epistaxiophobia het volgende:
wel ff live voor de camquote:Op donderdag 26 november 2015 20:50 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Dat wordt smullenquote:Op donderdag 26 november 2015 20:50 schreef Epistaxiophobia het volgende:
mooi was vergeten opname aan te zettenquote:
En dan de reclame erin. Cliffhanger.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
duel is net begonnen, dus nee niet echt
Ja wij kijken ookquote:
Eetsmakelijk!quote:Op donderdag 26 november 2015 20:50 schreef Epistaxiophobia het volgende:
eet smakelijkquote:Op donderdag 26 november 2015 20:50 schreef Epistaxiophobia het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:50 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Jajaaaquote:Op donderdag 26 november 2015 20:58 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik bedoelde de expeditie natuurlijk
Als je ziet welke tegenstanders er over zijn kan hij zelfs met zwemmen winnen.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:58 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik bedoelde de expeditie natuurlijk
Je hebt niks aan hockeyvaardigheden en kracht/uithoudingsvermogen bij zo'n proef, hoorquote:Op donderdag 26 november 2015 20:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kim heeft meer sportief talent, Danny meer geoefend.
Dit.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:00 schreef Urb het volgende:
Kijk toch wel uit naar de koppen mocht Danny het halen om terug te mogen komen in halve finale, wat er verder ook gebeurd
Sporters hebben ook een goede motoriek.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je hebt niks aan hockeyvaardigheden en kracht/uithoudingsvermogen bij zo'n proef, hoor
Inderdaad, was gewoon 60/40 voor Danny. Nouja, jammer, gunde het Kim meer.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je hebt niks aan hockeyvaardigheden en kracht/uithoudingsvermogen bij zo'n proef, hoor
doe normaalquote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad, was gewoon 60/40 voor Danny. Nouja, jammer, gunde het Kim meer.
gayquote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh nee ik niet, weet niet waarom maar vind 'r niet zo sympathiekquote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ze ook nietquote:Op donderdag 26 november 2015 21:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh nee ik niet, weet niet waarom maar vind 'r niet zo sympathiek
Dit idd.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang Amara er maar uit gaat.
Ik mag haar wel, bovendien vind ik dat je met de speelwijze van Danny op een gegeven moment er gewoon uit moet.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh nee ik niet, weet niet waarom maar vind 'r niet zo sympathiek
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:03 schreef luxerobots het volgende:
Kim is een vaderfiguur voor Danny.
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:04 schreef Sked het volgende:
Oscar, Anna en Danny in de finale pl0x
Ja dan lig je er sowieso al uitquote:Op donderdag 26 november 2015 21:05 schreef Prisha het volgende:
verliezer krijgt 2 zwarte stemmen....
zo'n manipulatie weer dit...quote:
Eensquote:Op donderdag 26 november 2015 21:06 schreef Moira. het volgende:
Ik vind Nicolette een leuk mens, maar bij zo'n programma als dit niet echt een fijne presentatrice om naar te kijken, qua uiterlijk en manier van praten.
niet perse toch als die mannen beiden 1 stem op iemand doen hoewel das niet erg waarschijnlijk denkquote:
Alleen Klaas heeft nog 1 stem.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:09 schreef Urb het volgende:
[..]
niet perse toch als die mannen beiden 1 stem op iemand doen hoewel das niet erg waarschijnlijk denk
Maar waarom zouden ze dat doen? Als ze nog 1 of zelfs 2 stemmen hebben, en zij zijn zelf niet degenen met de zwarte stem(men), dan laat je het toch gewoon lekker zo en bewaar je je stem(men) voor de volgende ronde?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:09 schreef Urb het volgende:
[..]
niet perse toch als die mannen beiden 1 stem op iemand doen hoewel das niet erg waarschijnlijk denk
Dat zou kut zijnquote:Op donderdag 26 november 2015 21:10 schreef Prisha het volgende:
gaat Armara nog winnen ook zo dalijk
ah ok ik dacht oscar ook nog maar zijn op dan dusquote:Op donderdag 26 november 2015 21:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Alleen Klaas heeft nog 1 stem.
Edit: ohnee
Daar leer je geen blokkentorens bouwen hoorquote:Op donderdag 26 november 2015 21:11 schreef Revanches het volgende:
Amara heeft de kunstacademie gedaan en heeft daar ook leren beeldhouwen.
daar heeft ze ook dr herpes opgelopenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:11 schreef Revanches het volgende:
Amara heeft de kunstacademie gedaan en heeft daar ook leren beeldhouwen.
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:12 schreef Fairfax het volgende:
[..]
daar heeft ze ook dr herpes opgelopen
Ze noemde volgens mij alleen de tussenstand.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:12 schreef zoem het volgende:
Wut, rtl laat even de uitkomst zien van de proef voor de reclame?
Ja, "Klaas begint aan laag 10 dus de 2 zwarte stemmen liggen nu bij Oscar", oftewel Klaas heeft op een gegeven moment Oscar net ingehaald dus Oscar is nu 'laatste', maar dat zegt nog niks over de uiteindelijke uitkomst.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:13 schreef F1gamer het volgende:
maar ze had ook over 2 zwarte stemmen
Ja zo van, als het nu afgelopen is heeft oscar twee zwarte stemmenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:13 schreef F1gamer het volgende:
maar ze had ook over 2 zwarte stemmen
dan eet ik die andere schoen op.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:10 schreef Prisha het volgende:
gaat Armara nog winnen ook zo dalijk
Houden we je eraanquote:Op donderdag 26 november 2015 21:16 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
dan eet ik die andere schoen op.
En bedoelde je de expeditie zekerquote:Op donderdag 26 november 2015 21:16 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
lekker maaltijdje voor jullie vandaagquote:Op donderdag 26 november 2015 21:16 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Is je schoen lekkerquote:Op donderdag 26 november 2015 21:15 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Volgens mij is dit de laatste stemronde toch?
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:18 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Heb wel beter gehad, smaakt een beetje naar Amara haar schimmelziekte
dan moet ie zwemmen en verzuipt iequote:Op donderdag 26 november 2015 21:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zolang Danny de halve finale haalt ben ik tevreden
Wel eens een schimmelziekte gegeten?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:18 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Schijnt best lekker te zijnquote:Op donderdag 26 november 2015 21:18 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Toch nog een eet proefquote:Op donderdag 26 november 2015 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
lekker maaltijdje voor jullie vandaag
jaaaaaaquote:
Natuurlijk wel, want Amara moet nog een keertje winnenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:19 schreef Moira. het volgende:
Is er überhaupt nog wel immuniteit te winnen zo met de laatste 4?
Ik hoop het niet
Als ie slim is heeft die een beetje leren zwemmen op dat eilandquote:Op donderdag 26 november 2015 21:18 schreef Sked het volgende:
[..]
dan moet ie zwemmen en verzuipt ie
Dat waren ze altijd al, maar tegenwoordig duren ze langerquote:Op donderdag 26 november 2015 21:20 schreef 44rdbei het volgende:
Reclames zijn echt pure aids tegenwoordig.
ander programmaquote:
Die reclame net van sex academy. Wat een goedkope televisie. Hoe wanhopig moet je wel niet zijn om daar aan mee te doen.quote:
héél wanhopig....quote:Op donderdag 26 november 2015 21:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Die reclame net van sex academy. Wat een goedkope televisie. Hoe wanhopig moet je wel niet zijn om daar aan mee te doen.
Als Oscar wint kunnen ze nog twee stemmen op Amara zetten.quote:
enkel uitstapje naar die stomme winnaarseilandquote:
Dat zou echt the horror zijnquote:Op donderdag 26 november 2015 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Amara gaat dit seizoen winnen
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Amara gaat dit seizoen winnen
onbeperkt denk ikquote:Op donderdag 26 november 2015 21:28 schreef Chai het volgende:
Hoeveel tijd hebben ze? Of gewoon onbeperkt totdat iemand valt?
Nicolette had het aan het begin ook over 'als niemand valt gaan de twee zwarte stemmen naar degene met de laagste toren'.
jinxquote:Op donderdag 26 november 2015 21:28 schreef F1gamer het volgende:
toren van amara staat niet recht en van oscar wel
Goed gezien pikquote:Op donderdag 26 november 2015 21:28 schreef F1gamer het volgende:
Die van pisa staat ook al een tijdje scheef.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:28 schreef F1gamer het volgende:
eet smakelijk!!!quote:Op donderdag 26 november 2015 21:16 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Yesquote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Maar ff serieus, zij denken nu toch dat volgende week de finale is?
Miss nog duel tegen danny.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Anna eruit ligt is nu toch al 100% zeker? Tenzij er ineens extra stemmen in het spel komen..
100% zeker.....of ze moeten ineens weer het spel manipuleren zoals ze dat met die zwarte stemmen al doenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Anna eruit ligt is nu toch al 100% zeker? Tenzij er ineens extra stemmen in het spel komen..
Ja, maar de stemronde is al beslist.quote:
Waarom zeggen ze daar niks over dan? Moet toch een belletje gaan rinkelen als Nicolette niet zegt dat ze de halve finale gaan spelen of zo.quote:
Ja man, slaat nergens op.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef DKUp het volgende:
Nog een half uur en we weten al wie eruit ligt
Oscar en Klaas kunnen niet op Amara stemmen en ze mogen niet op zichzelf stemmen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef Moira. het volgende:
Oscar heeft nog wel een stem trouwens, dus er zijn nog wel 2 andere stemmen in het spel.
Maar ik snap de makers niet. Waarom 2 zwarte stemmen bij de verliezer van de laatste 4 en compleet het element van die laatste overgebleven stemmen weghalen? En waarom immuniteit en een winnaarseiland als er nog zo weinig over zijn? Heeft totaal geen nut.
Juist als iedereen met z'n 4en bij elkaar bleef en nog wat te zeggen hadden tegen een enkele zwarte stem, dan was er nog leuke TV geweest. Nu is het gewoon kijken hoe ze chillen en wachten tot Anna eruit gaat.
Ze hebben het er telkens over.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze daar niks over dan? Moet toch een belletje gaan rinkelen als Nicolette niet zegt dat ze de halve finale gaan spelen of zo.
O.quote:
Ja, dus het heeft totaal geen zin. Dus het is onzin dat er 2 zwarte stemmen worden gegeven aan de verliezer van de proef, als er überhaupt nog maar 2 stemmen bij 4 spelers in het spel zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oscar en Klaas kunnen niet op Amara stemmen en ze mogen niet op zichzelf stemmen.
Nee toch? Oscar wist het exacte aantal rondes nog van de uitleg ofzo. Dat lieten ze vorige week zien in een flashback.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Maar ff serieus, zij denken nu toch dat volgende week de finale is?
Anne ja?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Anne gaat niet tegen Danny vechten
Waardeloos iddquote:Op donderdag 26 november 2015 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, dus het heeft totaal geen zin. Dus het is onzin dat er 2 zwarte stemmen worden gegeven aan de verliezer van de proef, als er überhaupt nog maar 2 stemmen bij 4 spelers in het spel zijn.
als ze willen sturen......quote:Op donderdag 26 november 2015 21:36 schreef Urb het volgende:
Tsja wie zal zeggen wanneer ze die regels bedenken. Vantevoren of on the fly
Het tweedequote:Op donderdag 26 november 2015 21:36 schreef Urb het volgende:
On the fly vermoed ik.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:36 schreef Urb het volgende:
Zal de veiling wel zijnquote:Op donderdag 26 november 2015 21:37 schreef Urb het volgende:
Wie was ook weer de eetproef persoon hier? Toch nog je zin zo te zien.
Helaas welquote:Op donderdag 26 november 2015 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Amara geen immuniteit?
tsja als dan.. weten we maar al te goed na het volgen van die poppenkast in die graftakkeloods.quote:
Ik wilde nog wel een eetproef zienquote:Op donderdag 26 november 2015 21:37 schreef Urb het volgende:
Wie was ook weer de eetproef persoon hier? Toch nog je zin zo te zien.
allemaal één pot natquote:Op donderdag 26 november 2015 21:38 schreef Urb het volgende:
[..]
tsja als dan.. weten we maar al te goed na het volgen van die poppenkast in die graftakkeloods.
Een beetje van beide dat van die stemmen was al voor het seizoen bedacht.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:36 schreef Urb het volgende:
zou eerder denken aan stemmen krijgen voor vies etenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
Maar stemmen inleveren voor eten? Denk niet dat ze dat doen. Allemaal net daarvoor aardig wat gegeten
Dat zou wel een leuke zijnquote:Op donderdag 26 november 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zou eerder denken aan stemmen krijgen voor vies eten
tja net als met andere tv/rls showsquote:Op donderdag 26 november 2015 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een beetje van beide dat van die stemmen was al voor het seizoen bedacht.
Daarin liggen er veel alternatieven klaar bij de regie wat betreft hoeveel zwarte stemmen,
Voor dit seizoen kon je stemmen op de expeditie leden bij rtl5. Hebben ze niks mee gedaan.
en Amara...denk dat ze liever Anna als tegenstandster heeft dan Oscar en/of Klaas?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:45 schreef Momo... het volgende:
[..]
Alleen Anna heeft daar belang bij zou je denken.
Anna zal er wel gewoon uit liggen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:45 schreef Momo... het volgende:
[..]
Anna volstouwen met wormen etcquote:Op donderdag 26 november 2015 21:45 schreef Momo... het volgende:
[..]
Broekwormen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:47 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Anna volstouwen met wormen etc
Nee, helaas niet.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Is er nou helemaal geen eetproef geweest?
Zwáááár.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:51 schreef zoem het volgende:
Amara als winnares zou wel een anticlimax zijn
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:51 schreef zoem het volgende:
moet je toch niet aan denkenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:51 schreef zoem het volgende:
Die hebben we toch wel gehad? Met z'n allen tegelijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:52 schreef zoem het volgende:
[..]
En de klassieke evenwichtsproef op de balk in zee niet vergeten.
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:51 schreef zoem het volgende:
quote:
die is jarigquote:
quote:
Dit jaquote:Op donderdag 26 november 2015 21:54 schreef Moira. het volgende:
"Met 2 zwarte stemmen is ze niet meer te redden, dat weet ze."
NOU WAAROM DOE JE ÜBERHAUPT 2 ZWARTE STEMMEN DAN HOMMOS
Is pas de eerste aflevering dat het me opvalt, slaat nergens op en past totaal niet in het programmaquote:
Idd, want Klaas heeft helemaal geen vrienden.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:54 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Is pas de eerste aflevering dat het me opvalt, slaat nergens op en past totaal niet in het programma
Het haalt de spanning flink weg.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:54 schreef Moira. het volgende:
"Met 2 zwarte stemmen is ze niet meer te redden, dat weet ze."
NOU WAAROM DOE JE ÜBERHAUPT 2 ZWARTE STEMMEN DAN HOMMOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |