Zo ben ik ooit op FOK! terecht gekomen, ik ben dat programma eeuwig dankbaar.quote:
Een zwarte dag voor FOK!quote:Op donderdag 26 november 2015 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit op FOK! terecht gekomen, ik ben dat programma eeuwig dankbaar.
Dat was pas slecht!quote:Op donderdag 26 november 2015 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit op FOK! terecht gekomen, ik ben dat programma eeuwig dankbaar.
Ik moest toch wel lachen om je.quote:
Geen KONOPLYANKA he.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:12 schreef hafcfan het volgende:
Dnipro van finalist naar kansloos eruit in de poule
Door dat programma stak ik ooit een vinger in mijn keel om door mijn eigen kots te rollen. Ik wilde wel eens weten hoe dat zou zijn.quote:
Net zoals Johannes dus, VI is echt een broeinest van ellende gebleken.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kwam op FOK! omdat ik zocht naar een platform waar VI besproken werd.
Verder gaat het goed met je?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Door dat programma stak ik ooit een vinger in mijn keel om door mijn eigen kots te rollen. Ik wilde wel eens weten hoe dat zou zijn.
Jaap was mijn held.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verder gaat het goed met je?
nog nooit gedaanquote:Op donderdag 26 november 2015 19:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Door dat programma stak ik ooit een vinger in mijn keel om door mijn eigen kots te rollen. Ik wilde wel eens weten hoe dat zou zijn.
En je hebt nog steeds dezelfde UI.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kwam hier eerst alleen maar om mijn FM website te pluggen.
Dat valt wel mee hoor, wij hebben alleen nog niet gegeten en ik had toch wel honger dus moest een tussendoortje hebben.quote:
Maar het is al 7 uur geweest.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, wij hebben alleen nog niet gegeten en ik had toch wel honger dus moest een tussendoortje hebben.
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
wij hebben alleen nog niet gegeten
Heet je zusje Anne?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gevonden tussen de boeken in de boekenkast.
Ja, jullie boeren Hollanders eten al om half zes, daar kan ik niks aan doen. Avondeten doen wij hier pas rond 9.quote:
Met het bord op schoot naar Ajax kijken.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, jullie boeren Hollanders eten al om half zes, daar kan ik niks aan doen. Avondeten doen wij hier pas rond 9.
Wat ontzettend raar.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, jullie boeren Hollanders eten al om half zes, daar kan ik niks aan doen. Avondeten doen wij hier pas rond 9.
Dan gaat hij SW spelen.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met het bord op schoot naar Ajax kijken.
Ik eet ook altijd laat.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat heurt gewoon niet, heb je dat niet geleerd op de inburgeringscursus?quote:
Wat ben jij dan als je geen boere Hollander bentquote:Op donderdag 26 november 2015 19:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Afrikaan.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat ben jij dan als je geen boere Hollander bent
Cavaliers komt uit China.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Belgquote:Op donderdag 26 november 2015 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar was je gisteren?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
AZ vernedert Partizan tot nu toe.
Wat vind je er van dat MTN is veranderd in Dimension Data?quote:
Jij weet best wat ik daar van vind.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat MTN is veranderd in Dimension Data?
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij weet best wat ik daar van vind.
Rellende_Rotscholier is het met je eens.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:23 schreef Cavaliers het volgende:
De satire van Mani in het wielrentopic is van bijzonder laag niveau.
Het wordt vast een prachtige avond.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:22 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Jammer.
Goed dat je er vandaag wel bij bent.
Ik moest anders op mijn dijen slaan om mijn leuke grap.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:23 schreef Cavaliers het volgende:
De satire van Mani in het wielrentopic is van bijzonder laag niveau.
Visionair die man.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rellende_Rotscholier is het met je eens.
Hij was echt wel mad.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog iets leuks gebeurd?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie is de Sjaak is bijna afgelopen jongens.
kappen met deze shitquote:Op donderdag 26 november 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij van Tess?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie is de Sjaak is bijna afgelopen jongens.
Uit voorzorg gewisseld.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hoe gaat het met Robben eigenlijk? Weer 3 maanden eruit?
Champions League wordt hier niet besproken.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Laatste keer dat ik hem sprak ging het goed met hem.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Die van je vriendin? Zijn ze veel groter geworden?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch een stel mooie tieten gezien.
Hahaha.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Champions League wordt hier niet besproken.
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Champions League wordt hier niet besproken.
Nu eigenlijk ook niet.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ah oké, ja we mochten het er gister niet over hebben.
Ze deed niet mee aan het programma.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die van je vriendin? Zijn ze veel groter geworden?
Omdat je viesvet vreten op hebt.quote:
Sorry ik sta onder grote druk gezien de wedstrijd van zo meteen.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niet zulke teksten tegen mij uitslaan, ik ben een heel gevoelige jongen.
Excuses aanvaard. Ik wens je veel succes voor de lastige wedstrijd tegen Tsjeltic.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik sta onder grote druk gezien de wedstrijd van zo meteen.
Wij zijn een kliekje.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik mis de beleving voor het voetbal op dit forum.
Wij zijn United in Voetbal.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dat gaat helemaal goed komen pik.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Excuses aanvaard. Ik wens je veel succes voor de lastige wedstrijd tegen Tsjeltic.
Rood Fiorentina.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:29 schreef hafcfan het volgende:
Caveliers speelde je nog tot op Italiaanse clubs deze ronde? Gaan weer lkkr
Kijk je Sjaak?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:29 schreef hafcfan het volgende:
Is er voetbal vanavond?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Maar iedere gek is hier welkom.quote:
Vandaag niet, ik had nauwelijks tijd om naar de odds te kijken.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:29 schreef hafcfan het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wij doen niet aan kliekjesvorming, dat mag niet van Danny.
Nee, dat vinden Kreator en Dagonet.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wij doen niet aan kliekjesvorming, dat mag niet van Danny.
Het was leuk je gekend te hebben.quote:
Watquote:
Goedquote:Op donderdag 26 november 2015 19:31 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendin?
De humor vind ik wel altijd geweldig hier. Dat maakt het een plezier om hier aanwezig te zijn.quote:
Dan ga ik wel naar de buren.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben.
Dankjewelquote:Op donderdag 26 november 2015 19:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De humor vind ik wel altijd geweldig hier. Dat maakt het een plezier om hier aanwezig te zijn.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De humor vind ik wel altijd geweldig hier. Dat maakt het een plezier om hier aanwezig te zijn.
Bedoel je nu Cavaliers?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zo is dat.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ajax is ook niet vies van een beetje Oostblokvoetbal op zijn tijdquote:
Gezellig!quote:Op donderdag 26 november 2015 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, jongens.. Wie is de Sjaak? is afgelopen. Ik ga nu naar rtl 7.
Nee Haags_Kwartiertje. Dat is me een grapjas, ik lach me altijd weer de zaadballen uit m'n broek.quote:
Je bent zelf de sjaak.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, jongens.. Wie is de Sjaak? is afgelopen. Ik ga nu naar rtl 7.
Jep, die hangt aan mijn kast.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:32 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Mooi.
Heb je dat shirt nog? Daar had ze het laatst over.
Dit is satire.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee Haags_Kwartiertje. Dat is me een grapjas, ik lach me altijd weer de zaadballen uit m'n broek.
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik blijf denken dat je jezelf aan het quoten bent
Dat is fijnquote:Op donderdag 26 november 2015 19:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee Haags_Kwartiertje. Dat is me een grapjas, ik lach me altijd weer de zaadballen uit m'n broek.
nein nein nein. markoalmeloquote:Op donderdag 26 november 2015 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer dat jij Hafc bent..
Wat platvloers.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:35 schreef Isane het volgende:
[..]![]()
Ik dacht de eerste keer van huh dat heb ik niet gezegd
I knowquote:Op donderdag 26 november 2015 19:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leuk logo dat van Heracles, daar niet van hoor
Nu wordt het ordinair.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Karina en ik zijn de enige vrouwen hier zo'n beetje.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Sorry, door die sinterklaasemoticons kon ik niet zien dat je een vrouw bent.
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
hier hetzelfdequote:Op donderdag 26 november 2015 19:35 schreef Isane het volgende:
[..]![]()
Ik dacht de eerste keer van huh dat heb ik niet gezegd
Geweldig zelfs. Ben benieuwd naar hun straf. Hopelijk -6 ofzo.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:37 schreef Isane het volgende:
[..]
Tis toch wel grappig he wat er bij de buren gebeurd
Dat snap ik ook wel natuurlijkquote:
Alleen Smoofie wil Heitinga zien.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel natuurlijk![]()
Echter is het wachten op de roep om Johnny door verscheidene supportersgroeperingen
Ik wil Heitinga zien.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Echter is het wachten op de roep om Johnny door verscheidene supportersgroeperingen
Nobuddies van 410 vast ook welquote:Op donderdag 26 november 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Smoofie wil Heitinga zien.
ECHTE AMSTERDAMMERquote:Op donderdag 26 november 2015 19:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Staken ze nog steeds?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nobuddies van 410 vast ook wel
Iddquote:Op donderdag 26 november 2015 19:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geweldig zelfs. Ben benieuwd naar hun straf. Hopelijk -6 ofzo.
Je bent van harte welkom op de trainingquote:
Die zijn vanavond vrij.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hoelaat speelt Feyenoord vanavond?
Hopelijk worden er geen grenscontroles ingevoerd...quote:Op donderdag 26 november 2015 19:39 schreef Isane het volgende:
[..]
Iddminimaal. Of liever nog een enkeltje Jupiler maar dat zal wel niet gaan.
Ik werk in Enschede dus ik geniet
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd, sowieso gaat dat wat lastiger bij een uitwedstrijd lijkt mijquote:
Kijk dit soort posts maken dit topic nou zo grappig.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
Vanavond is de huldiging voor het bereiken van de laatste 16 van de bekerquote:Op donderdag 26 november 2015 19:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
Is dit die Babovic die bij Feyenoord speelde?
Ja ik dacht ik maak em zelf maar.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk dit soort posts maken dit topic nou zo grappig.
CultGod.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
Is dit die Babovic die bij Feyenoord speelde?
Degradatie zal echt genot zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:39 schreef Isane het volgende:
[..]
Iddminimaal. Of liever nog een enkeltje Jupiler maar dat zal wel niet gaan.
Ik werk in Enschede dus ik geniet
iddquote:Op donderdag 26 november 2015 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk worden er geen grenscontroles ingevoerd...
Dat is helemaal juist, goed verhaal blijft datquote:Op donderdag 26 november 2015 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn vader betaalde toen zijn salaris.
Heb je er ook hard om gelachen? Dat doen wij namelijk ook altijd.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik maak em zelf maar.
PSV.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:41 schreef Tagliano het volgende:
Tegen welk elftal wil je wel op achterstand komen
KingRoland zegt op gegeven moment altijd, BROEK UIT BOYS!!!quote:Op donderdag 26 november 2015 19:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik maak em zelf maar.
AZ moet winnen om kans te houdenquote:Op donderdag 26 november 2015 19:42 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb eigenlijk geen flauw idee van de standen in de groep, gaat dit nog ergens over?
En Ajax moet winnen en hopen op een goed resultaat bij de andere wedstrijd toch?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
AZ moet winnen om kans te houden
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ja, winnenquote:Op donderdag 26 november 2015 19:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
Oké ter zake. Vanwege de schandalig slechte prestaties van de Nederlandse clubs in de EL heb ik de poule-stand niet eens meer in de gaten gehouden. Kan AZ nog door, en zo ja: Hoe?
Als ze winnen zijn ze nog steeds afhankelijk geloof ik jaquote:Op donderdag 26 november 2015 19:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En Ajax moet winnen en hopen op een goed resultaat bij de andere wedstrijd toch?
Dit is niet leuk.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik eet wine gums van redband. Damn die maken goede muziek!
Cillessen en Milik zijn de helden van de toekomst.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ajax weet me telkens weer te verbazen in de Europa League. Wat is er over van de legendarische kampioenenploegen met Cruijff, Rep, Krol, Van Basten, Van 't Schip, John van Loen, De Boertjes, Van der Sar en al die andere legendarische namen?
Goede UIquote:Op donderdag 26 november 2015 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Cillessen en Milik zijn de helden van de toekomst.
Begin jij nu ook al.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Evenals Ghoedelje.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
gelukkig hebben we met Bazoer en slidings Kenny spelers die al die spelers zullen overklassenquote:Op donderdag 26 november 2015 19:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ajax weet me telkens weer te verbazen in de Europa League. Wat is er over van de legendarische kampioenenploegen met Cruijff, Rep, Krol, Van Basten, Van 't Schip, John van Loen, De Boertjes, Van der Sar en al die andere legendarische namen?
Bazoer zou kunnen. Een rechtsback wordt nooit een sterspeler natuurlijk. Is niet de belangrijkste positie op het veld. En jij weet ook dat Ajax groot geworden is door legendarische buitenspelers, nummers 10, en nummers 9. Echt onbegrijpelijk dat we in die categorie al jaren geen grote talenten meer hebben gezien.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
gelukkig hebben we met Bazoer en slidings Kenny spelers die al die spelers zullen overklassen
Kastaneerquote:Op donderdag 26 november 2015 19:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Bazoer zou kunnen. Een rechtsback wordt nooit een sterspeler natuurlijk. Is niet de belangrijkste positie op het veld. En jij weet ook dat Ajax groot geworden is door legendarische buitenspelers, nummers 10, en nummers 9. Echt onbegrijpelijk dat we in die categorie al jaren geen grote talenten meer hebben gezien.
Olaf Lindenbergh.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Bazoer zou kunnen. Een rechtsback wordt nooit een sterspeler natuurlijk. Is niet de belangrijkste positie op het veld. En jij weet ook dat Ajax groot geworden is door legendarische buitenspelers, nummers 10, en nummers 9. Echt onbegrijpelijk dat we in die categorie al jaren geen grote talenten meer hebben gezien.
Ik vind die winegum-drop combo lekkerquote:Op donderdag 26 november 2015 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik eet wine gums van redband.
Ik vind mezelf lekkerquote:Op donderdag 26 november 2015 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind die winegum-drop combo lekker
Je hebt je eigen geproefd?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind mezelf lekker
Die speelt over 5 jaar bij een grote club.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is dat een groot talent ja?
FYSIEK LENGTE KRACHTquote:Op donderdag 26 november 2015 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die speelt over 5 jaar bij een grote club.
Net als Kishna, Biseswar, Bruins, Slory, Drenthe, Appelvlaai en nog een stuk of 40 Nederlandse supertalenten?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En Owobowale?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kishna doet t nog wel aardigquote:Op donderdag 26 november 2015 19:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Net als Kishna, Biseswar, Bruins, Slory, Drenthe, Appelvlaai en nog een stuk of 40 Nederlandse supertalenten?
(Drenthe en Appelvlaai krijgen bonuspunten voor de paar jaar dat ze bij Madrid en Barca hebben gebankt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |