Maar het is al 7 uur geweest.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, wij hebben alleen nog niet gegeten en ik had toch wel honger dus moest een tussendoortje hebben.
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
wij hebben alleen nog niet gegeten
Heet je zusje Anne?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gevonden tussen de boeken in de boekenkast.
Ja, jullie boeren Hollanders eten al om half zes, daar kan ik niks aan doen. Avondeten doen wij hier pas rond 9.quote:
Met het bord op schoot naar Ajax kijken.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, jullie boeren Hollanders eten al om half zes, daar kan ik niks aan doen. Avondeten doen wij hier pas rond 9.
Wat ontzettend raar.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, jullie boeren Hollanders eten al om half zes, daar kan ik niks aan doen. Avondeten doen wij hier pas rond 9.
Dan gaat hij SW spelen.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met het bord op schoot naar Ajax kijken.
Ik eet ook altijd laat.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat heurt gewoon niet, heb je dat niet geleerd op de inburgeringscursus?quote:
Wat ben jij dan als je geen boere Hollander bentquote:Op donderdag 26 november 2015 19:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Afrikaan.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat ben jij dan als je geen boere Hollander bent
Cavaliers komt uit China.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Belgquote:Op donderdag 26 november 2015 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar was je gisteren?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
AZ vernedert Partizan tot nu toe.
Wat vind je er van dat MTN is veranderd in Dimension Data?quote:
Jij weet best wat ik daar van vind.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat MTN is veranderd in Dimension Data?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |