KingRoland zegt op gegeven moment altijd, BROEK UIT BOYS!!!quote:Op donderdag 26 november 2015 19:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik maak em zelf maar.
AZ moet winnen om kans te houdenquote:Op donderdag 26 november 2015 19:42 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb eigenlijk geen flauw idee van de standen in de groep, gaat dit nog ergens over?
En Ajax moet winnen en hopen op een goed resultaat bij de andere wedstrijd toch?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
AZ moet winnen om kans te houden
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hoelaat speelt Feyenoord vanavond?
Ja, winnenquote:Op donderdag 26 november 2015 19:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
Oké ter zake. Vanwege de schandalig slechte prestaties van de Nederlandse clubs in de EL heb ik de poule-stand niet eens meer in de gaten gehouden. Kan AZ nog door, en zo ja: Hoe?
Als ze winnen zijn ze nog steeds afhankelijk geloof ik jaquote:Op donderdag 26 november 2015 19:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En Ajax moet winnen en hopen op een goed resultaat bij de andere wedstrijd toch?
Dit is niet leuk.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik eet wine gums van redband. Damn die maken goede muziek!
Cillessen en Milik zijn de helden van de toekomst.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ajax weet me telkens weer te verbazen in de Europa League. Wat is er over van de legendarische kampioenenploegen met Cruijff, Rep, Krol, Van Basten, Van 't Schip, John van Loen, De Boertjes, Van der Sar en al die andere legendarische namen?
Goede UIquote:Op donderdag 26 november 2015 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Cillessen en Milik zijn de helden van de toekomst.
Begin jij nu ook al.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Evenals Ghoedelje.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
gelukkig hebben we met Bazoer en slidings Kenny spelers die al die spelers zullen overklassenquote:Op donderdag 26 november 2015 19:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ajax weet me telkens weer te verbazen in de Europa League. Wat is er over van de legendarische kampioenenploegen met Cruijff, Rep, Krol, Van Basten, Van 't Schip, John van Loen, De Boertjes, Van der Sar en al die andere legendarische namen?
Bazoer zou kunnen. Een rechtsback wordt nooit een sterspeler natuurlijk. Is niet de belangrijkste positie op het veld. En jij weet ook dat Ajax groot geworden is door legendarische buitenspelers, nummers 10, en nummers 9. Echt onbegrijpelijk dat we in die categorie al jaren geen grote talenten meer hebben gezien.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
gelukkig hebben we met Bazoer en slidings Kenny spelers die al die spelers zullen overklassen
Kastaneerquote:Op donderdag 26 november 2015 19:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Bazoer zou kunnen. Een rechtsback wordt nooit een sterspeler natuurlijk. Is niet de belangrijkste positie op het veld. En jij weet ook dat Ajax groot geworden is door legendarische buitenspelers, nummers 10, en nummers 9. Echt onbegrijpelijk dat we in die categorie al jaren geen grote talenten meer hebben gezien.
Olaf Lindenbergh.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Bazoer zou kunnen. Een rechtsback wordt nooit een sterspeler natuurlijk. Is niet de belangrijkste positie op het veld. En jij weet ook dat Ajax groot geworden is door legendarische buitenspelers, nummers 10, en nummers 9. Echt onbegrijpelijk dat we in die categorie al jaren geen grote talenten meer hebben gezien.
Ik vind die winegum-drop combo lekkerquote:Op donderdag 26 november 2015 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik eet wine gums van redband.
Ik vind mezelf lekkerquote:Op donderdag 26 november 2015 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind die winegum-drop combo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |