Excuses aanvaard. Ik wens je veel succes voor de lastige wedstrijd tegen Tsjeltic.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik sta onder grote druk gezien de wedstrijd van zo meteen.
Wij zijn een kliekje.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik mis de beleving voor het voetbal op dit forum.
Wij zijn United in Voetbal.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dat gaat helemaal goed komen pik.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Excuses aanvaard. Ik wens je veel succes voor de lastige wedstrijd tegen Tsjeltic.
Rood Fiorentina.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:29 schreef hafcfan het volgende:
Caveliers speelde je nog tot op Italiaanse clubs deze ronde? Gaan weer lkkr
Kijk je Sjaak?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:29 schreef hafcfan het volgende:
Is er voetbal vanavond?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Maar iedere gek is hier welkom.quote:
Vandaag niet, ik had nauwelijks tijd om naar de odds te kijken.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:29 schreef hafcfan het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wij doen niet aan kliekjesvorming, dat mag niet van Danny.
Nee, dat vinden Kreator en Dagonet.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wij doen niet aan kliekjesvorming, dat mag niet van Danny.
Het was leuk je gekend te hebben.quote:
Watquote:
Goedquote:Op donderdag 26 november 2015 19:31 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendin?
De humor vind ik wel altijd geweldig hier. Dat maakt het een plezier om hier aanwezig te zijn.quote:
Dan ga ik wel naar de buren.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben.
Dankjewelquote:Op donderdag 26 november 2015 19:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De humor vind ik wel altijd geweldig hier. Dat maakt het een plezier om hier aanwezig te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |