Dan ga ik wel naar de buren.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben.
Dankjewelquote:Op donderdag 26 november 2015 19:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De humor vind ik wel altijd geweldig hier. Dat maakt het een plezier om hier aanwezig te zijn.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De humor vind ik wel altijd geweldig hier. Dat maakt het een plezier om hier aanwezig te zijn.
Bedoel je nu Cavaliers?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zo is dat.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ajax is ook niet vies van een beetje Oostblokvoetbal op zijn tijdquote:
Gezellig!quote:Op donderdag 26 november 2015 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, jongens.. Wie is de Sjaak? is afgelopen. Ik ga nu naar rtl 7.
Nee Haags_Kwartiertje. Dat is me een grapjas, ik lach me altijd weer de zaadballen uit m'n broek.quote:
Je bent zelf de sjaak.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, jongens.. Wie is de Sjaak? is afgelopen. Ik ga nu naar rtl 7.
Jep, die hangt aan mijn kast.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:32 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Mooi.
Heb je dat shirt nog? Daar had ze het laatst over.
Dit is satire.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee Haags_Kwartiertje. Dat is me een grapjas, ik lach me altijd weer de zaadballen uit m'n broek.
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik blijf denken dat je jezelf aan het quoten bent
Dat is fijnquote:Op donderdag 26 november 2015 19:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee Haags_Kwartiertje. Dat is me een grapjas, ik lach me altijd weer de zaadballen uit m'n broek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |