ja ik ben benieuwd of ze nog kan zittenquote:
quote:
quote:
Nee, ze doet de masterclass na..... gaan ze George afvallen om zijn "nieuwe" bereidingswijze etc? Tuurlijk nietquote:
Ja. vind het ook beetje raarquote:Op maandag 30 november 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
Ik vind bietjes wel lekker, maar niet bij mijn toetje.
Het is toch een toetje
Bietjes-sap... george's masterclass....quote:
lekkere kroten als dessert is niets mis meequote:Op maandag 30 november 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
Ik vind bietjes wel lekker, maar niet bij mijn toetje.
Het is toch een toetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik gok Billie om alles wat ze tot nu toe gedaan heeft.quote:Op maandag 30 november 2015 18:59 schreef Xaryna het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Reynold eens iets hartigs maakte.
En ik vermoed dat Georgia de titel gaat winnen al heb ik liever Billie of Reynold.
quote:Op maandag 30 november 2015 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekkere kroten als dessert is niets mis meekrotten toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Ik vind het oprecht een mooi gerechtquote:Op maandag 30 november 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bijzonder... is idd het goede woord
Ja als ik het op een bord zou gooien zou lief het idd direct naar de krottenwijk brengenquote:
dacht dat het aan mij lag maar niet dus ;pquote:Op maandag 30 november 2015 19:03 schreef Nizno het volgende:
joho dat geluid ging ff lekker hard met dat logo... Heel zacht praten er voor en dan ineens je oren kapoet
Uhohquote:Op maandag 30 november 2015 19:05 schreef Burner82 het volgende:
Krijg nummer 6 van nieuwe album van adele van mijn ex... waar gaat het over?
Heet dat nummer, nummer 6? Ik weet niks van Adelequote:Op maandag 30 november 2015 19:05 schreef Burner82 het volgende:
Krijg nummer 6 van nieuwe album van adele van mijn ex... waar gaat het over?
Ik luister het, maar vind adele zo interessant dat ik al geroerd heb in het eten, naar de wc ben geweest en asbak leeg gegooid hebquote:Op maandag 30 november 2015 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Heet dat nummer, nummer 6? Ik weet niks van Adele
Gelukkig heb je het in die volgorde gedaanquote:Op maandag 30 november 2015 19:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik luister het, maar vind adele zo interessant dat ik al geroerd heb in het eten, naar de wc ben geweest en asbak leeg gegooid heb
Ik mis je zoooooooohquote:Op maandag 30 november 2015 19:04 schreef Elvi het volgende:
Wat is die vrouw een lelijke huilerd zeg.
Daarom ook ex... maar misschien ben ik gekquote:Op maandag 30 november 2015 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Heet dat nummer, nummer 6? Ik weet niks van Adele
Als je ex een nummer stuurt 'water under the bridge' lijkt me juist goed eigenlijk. Finito, afgelopen.
in de asbak roeren is ook niet alles neequote:Op maandag 30 november 2015 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het in die volgorde gedaanNiet in de wc geroerd of zo
Plassen in het eten, roeren in de wcquote:Op maandag 30 november 2015 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het in die volgorde gedaanNiet in de wc geroerd of zo
Of in je asbak pissen./quote:Op maandag 30 november 2015 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de asbak roeren is ook niet alles nee
Scheelt wel met uitmaken van de peukquote:
Wat heb jij gedaan in de wasbak??quote:Op maandag 30 november 2015 19:11 schreef Karina het volgende:
Over roeren gesproken. Mijn wasbakje in de badkamer zat verstopt. Ik de chiffon eraf schroeven, gadverdamme zeg wat een rotzooi kwam daar uit
Gek genoeg rook het niet naar riool maar naar iets chemisch, ik moest aan permanentvloeistof denken, hoe dat nou kan.
Heeft iemand z'n haren gekleurd?quote:Op maandag 30 november 2015 19:11 schreef Karina het volgende:
Over roeren gesproken. Mijn wasbakje in de badkamer zat verstopt. Ik de chiffon eraf schroeven, gadverdamme zeg wat een rotzooi kwam daar uit
Gek genoeg rook het niet naar riool maar naar iets chemisch, ik moest aan permanentvloeistof denken, hoe dat nou kan.
Nee, of misschien stiekemquote:Op maandag 30 november 2015 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heeft iemand z'n haren gekleurd?
hmm dat kan ook nog.... hoewel.... euh... nee ik zeg nietsquote:Op maandag 30 november 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook afDenk dat het een combinatie van zeep en scheerschuim was of zo
Veet... dat stinkt zo. (ja, ik ben ook wel eens gladquote:Op maandag 30 november 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook afDenk dat het een combinatie van zeep en scheerschuim was of zo
quote:Op maandag 30 november 2015 19:13 schreef Nizno het volgende:
Ik zat even niet naar de tv te kijken toen Matt aan het praten was en hoorde bijna de stem van Snape...
Dat gebruik ik niet. En de andere persoon die weleens de badkamer gebruikt ook niet denk ik. Ik zal eens vragenquote:Op maandag 30 november 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Veet... dat stinkt zo. (ja, ik ben ook wel eens glad)
Maar niet met kaas en boterquote:Op maandag 30 november 2015 19:15 schreef Elvi het volgende:
Bloemkool op 35 verschillende manieren is toch al gedaan?
TT gevondenquote:Op maandag 30 november 2015 19:17 schreef Karina het volgende:
Ik blijf het grappig vinden dat ze 'spek' zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |