SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Bby kheb je toegevoegdquote:Op donderdag 26 november 2015 20:04 schreef Fylax het volgende:
Net paar poitjes gespeeld nu ligt ie er weer uit
add me
fylaxx
Ok. Terrorist hunt werkt in ieder geval prima.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:31 schreef satecl het volgende:
Ik werd er na 1 potje alweer uitgegooid. Zonde van me tijd, ga wel weer lekker TLOU spelen of FIFA.
quote:Op donderdag 26 november 2015 18:03 schreef Droopie het volgende:
Hij doet het medefokkers..
God en Ubisoft zijn voorlopig geprezen
Ik verwacht morgen wel wat Black Friday kortingen op PSN. Sowieso op de VS storequote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef Yi-Long het volgende:
Krijgen we deze week nou serieus geen nieuwe aanbiedingen op PSN? Zo schraal weer?
Aan de VS store heb ik persoonlijk helaas niets, want dan zou ik eerst weer moeten gaan kutten via PayPal en nepadressen enzo...quote:Op donderdag 26 november 2015 21:15 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen wel wat Black Friday kortingen op PSN. Sowieso op de VS store
Wel erg aantrekkelijkquote:Op donderdag 26 november 2015 22:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Witcher 3 voor $25, The Order voor $10, Hatoful Boyfriend voor maar $5, TES voor $24, Wolvenstein voor $9, Project Cars voor $20. Nette deals.
+ 10% extra korting met: FH24P5BDR6
$22,50 voor W3 is echt een dikke steal. En zo simpel is het idd.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:13 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Wel erg aantrekkelijk![]()
Is een US-account maken echt zo gemakkelijk als hier staat? Heb sowieso Witcher 3 nog niet, maar voor $25,- kan ik hem echt niet laten liggen. Ik zag dat je een US-account als primary moet zetten om de games op je eigen account te spelen. Levert dat geen problemen op?
Nee, je kunt meerdere accounts op je PS4 als 'primary' zetten, want dat betekent gewoon dat dat je primary PS4 is voor die account.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:13 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Wel erg aantrekkelijk![]()
Is een US-account maken echt zo gemakkelijk als hier staat? Heb sowieso Witcher 3 nog niet, maar voor $25,- kan ik hem echt niet laten liggen. Ik zag dat je een US-account als primary moet zetten om de games op je eigen account te spelen. Levert dat geen problemen op?
Helemaal mee eens, was gezellig.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:30 schreef Fylax het volgende:
Ik heb 3 nieuwe toffe vriendjes gemaakt.Lekker gezellig avondje siegen
Ja was vet.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:30 schreef Fylax het volgende:
Ik heb 3 nieuwe toffe vriendjes gemaakt.Lekker gezellig avondje siegen
Dus iemand die een digitale game wou kopen via marktplaats of een dubieuze website en trapte in het aanbod van een gloednieuwe AAA title voor 3 tientjes en nu niet alleen zijn geld kwijt is, maar nu ook met een waardeloze PS4 zit.quote:Op maandag 23 november 2015 20:44 schreef Skiet het volgende:
[..]
Correct, is in dit geval ook zo. Helaas was de verkoper daar niet zo eerlijk over en zit ik dus met een PS4 welke niet online kan. Heeft dus alleen gevolgen als je online wilt. Voor de single player mensen is het dus geen probleem.
Zo kocht ik dezenweek the old blood voor bloodborn uit verkeerdenstorequote:Op donderdag 26 november 2015 23:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, je kunt meerdere accounts op je PS4 als 'primary' zetten, want dat betekent gewoon dat dat je primary PS4 is voor die account.Levert dus geen problemen op.
Alleen met DLC moet je soms uitkijken dat je niet bijvoorbeeld de game uit de ene store haalt en vervolgens de DLC uit de andere store...
Nep adressen whut? Gewoon us codes kopen met je nl paypal dude!quote:Op donderdag 26 november 2015 21:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aan de VS store heb ik persoonlijk helaas niets, want dan zou ik eerst weer moeten gaan kutten via PayPal en nepadressen enzo...
Sony EU moet gewoon eens een heel stuk minder schraal worden.
Dat is hier helemaal niet het geval als je het helemaal had gelezen. Maar ik kan me voorstellen dat Sony voor jou reden ook een van kan geven.quote:Op vrijdag 27 november 2015 02:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hier trouwens een goed voorbeeld van iemand wiens complete PS4 waardeloos is geworden omdat 'ie zo stom was om games te kopen via account-sharing
[..]
Dus iemand die een digitale game wou kopen via marktplaats of een dubieuze website en trapte in het aanbod van een gloednieuwe AAA title voor 3 tientjes en nu niet alleen zijn geld kwijt is, maar nu ook met een waardeloze PS4 zit.
Daarom: doe dit dus nooit, Sony deelt daar gewoon perm-bans voor uit.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
Heb ik uiteraard gedaan (de navraag). Er zit een schuld op de Playstation, vermoedelijk door het aankopen doen met een creditcard en vervolgens bij de creditcard maatschappij zeggen dat jij de aankopen niet hebt gedaan hetgeen dus in gratis spellen resulteert.
Heb gevraagd waarom ik daar dan de dupe van moet zijn, maar daar geven ze geen reactie meer op zo lijkt het.
Bedankt!quote:Op donderdag 26 november 2015 23:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
$22,50 voor W3 is echt een dikke steal. En zo simpel is het idd.
Bedankt en een goede tip inderdaadquote:Op donderdag 26 november 2015 23:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, je kunt meerdere accounts op je PS4 als 'primary' zetten, want dat betekent gewoon dat dat je primary PS4 is voor die account.Levert dus geen problemen op.
Alleen met DLC moet je soms uitkijken dat je niet bijvoorbeeld de game uit de ene store haalt en vervolgens de DLC uit de andere store...
Ik heb precies hetzelfde gedaan, Divinity gekocht voor 35 euro en die ligt nu klaar totdat ik fallout uit hebquote:Op vrijdag 27 november 2015 07:58 schreef Mystikvm het volgende:
Fallout 4 heb ik het verhaal van uitgespeeld. Nu de rest van de map nog verkennen, dat is ook fantastisch. Er zitten zoveel toffe dingen in die je nooit zou ontdekken als je niet op verkenning uit zou gaan. Ik kan die maniakale aandacht voor details wel waarderen.
Omdat ik de meeste dingen ondertussen wel gedaan heb in FO4 en over een week twee weken vakantie heb, heb ik Divinity vast aangeschaft. Gisteren een paar uurtjes mee gespeeld, volgens mij is het een dijk van een game, en speelt ook prima op consoles. Hopelijk kan ik er dit weekend nog wat tijd in steken. Vooralsnog bevalt het heel goed.
In dit geval vind ik dat onzin aangezien Divinity vorig jaar niet op consoles te spelen was.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:19 schreef Noppie2000 het volgende:
Remakes / ports / enhanced editions zijn nooit GOTY materiaalAls dat het geval is, is het erg triest gesteld met de games van het jaar
Dat mag, had ook niet anders verwachtquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In dit geval vind ik dat onzin aangezien Divinity vorig jaar niet op consoles te spelen was.
Dit is voor mij de eerste mogelijkheid om de game te spelen dus bovenstaand verhaal is in mijn optiek totaal niet relevant of het GOTY materiaal is of iniet. Een goede game is een goede game, of hij nou vorig jaar uitgekomen is op een ander platform, of dit jaar op de consoles. Ik beoordeel games graag op kwaliteit.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:24 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
De game heeft eerder al zijn kans gehad, een paar nieuwe features of een nieuw platform maakt het voor mij geen nieuwe kanshebber.
Voor persoonlijke ervaring prima, zolang ik de game maar niet tegenkom bij lijstjes aan het einde van het jaar van gamesites e.d.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dit is voor mij de eerste mogelijkheid om de game te spelen dus bovenstaand verhaal is in mijn optiek totaal niet relevant of het GOTY materiaal is of iniet.
Zo streng...quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:34 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Voor persoonlijke ervaring prima, zolang ik de game maar niet tegenkom bij lijstjes aan het einde van het jaar van gamesites e.d.
Even om hier op terug te komen. Mediamarkt heeft het nu voor ¤359 (¤389 - ¤30 cashback), dus die ga ik vanavond maar eens scorenquote:Op vrijdag 27 november 2015 01:16 schreef Kyran het volgende:
Ik zie bij GameMania een deal voor ¤379 voor een PS4 1TB + 2 controllers + Uncharted Collection.
Veel mooier dan dat gaat het de komende tijd volgens mij niet worden toch?
Hmm. Heb er 25 voor betaald, 2e hands. Maar ach, 2e hands boeit me verder ook nietquote:Op vrijdag 27 november 2015 06:41 schreef PBateman1978 het volgende:
The Witcher 3 is deze dagen ook 30 eu bij Gamemania zag ik, voor als je 'm op disc wil hebben.
Ja.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:55 schreef RedemptioN het volgende:
kun je de games die je koopt op je amerikaanse account op de ps4 ook spelen op NL account?
zoals the order voor 9$ is natuurlijk niks
Niks boeiends dusquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:59 schreef DKUp het volgende:
Driveclub met season pass is voor PS Plus leden ¤13,- en Ultra Street Fighter IV is ¤14,99 dit weekend in de PS Store.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:10 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Niks boeiends dus
en street fighter_!
Van elke game komen er 5+ versies man
DGA Driveclub representquote:
Dat kan niet, je moet een US PSN kaart kopen via een andere site en dat geld toevoegen aan je US account.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
The Order is een prima prijs zo, die $9.
Alleen ik kan m'n Paypal niet koppelen, geeft een foutmelding. Mensen ervaring mee toevallig?
[ afbeelding ]
Doen ze met FIFA ookquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:10 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Niks boeiends dus
en street fighter_!
Van elke game komen er 5+ versies man
Meerdere versies?quote:
FIFA 1994-FIFA 16quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Meerdere versies?
Bedoel:
Street Fighter 4
Super Street Fighter 4
Super Street Fighter 4 arcade edition
Ultra Street Fighter 4
Bruh
Dus, een andere franchise plakt er een ander cijfer achter, net zo schandalig man!quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Meerdere versies?
Bedoel:
Street Fighter 4
Super Street Fighter 4
Super Street Fighter 4 arcade edition
Ultra Street Fighter 4
Bruh
Enigszins te rechtvaardigen vanwege de minimalistische upgrades kwa graphics // gameplay.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus, een andere franchise plakt er een ander cijfer achter, net zo schandalig man!
Extra personages, arena's, soms een extra modus en vaak ook andere gameplay door veranderingen in snelheid, hitboxes en allerlei andere tweaksquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Enigszins te rechtvaardigen vanwege de minimalistische upgrades kwa graphics // gameplay.
Heb zelf geen Fifa oid hoor.
Street Fighter adden ze volgens mij gewoon steeds een extra poppetje of twee
Maar ze vragen steeds retail price ervoorquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Extra personages, arena's en vaak ook andere gameplay door veranderingen in snelheid, hitboxes en allerlei andere tweaks
Doen we dat zometeen even. Eerst uitzoeken waar ik die het makkelijkst kan kopen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat kan niet, je moet een US PSN kaart kopen via een andere site en dat geld toevoegen aan je US account.
Je kon het allemaal als DLC kopenquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:29 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Maar ze vragen steeds retail price ervoor
Kan net zo goed 1 complete edition en 1 basis. De tweaks en dergelijke is gewoon bs want dat kan ook gewoon in een update
Nope..quote:
Tot wanneer is die aanbieding geldig?quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:59 schreef DKUp het volgende:
Driveclub met season pass is voor PS Plus leden ¤13,- en Ultra Street Fighter IV is ¤14,99 dit weekend in de PS Store.
T/m maandag geloof ik.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tot wanneer is die aanbieding geldig?
Zit momenteel op mijn werk dus weinig tijd om een fatsoenlijke OP te maken voor een dergelijk topic. Misschien iets voor dit weekend of mogelijk zijn mensen me voor.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nope..
Maar wees vrij om er een te maken.
Als je zin hebt om een potje te spelen geef maar seintje
Gisteren met 4 man in een squad sputterde de server wel tegen en werden we soms apart geplaatst.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Zit momenteel op mijn werk dus weinig tijd om een fatsoenlijke OP te maken voor een dergelijk topic. Misschien iets voor dit weekend of mogelijk zijn mensen me voor.
Mogelijk heb ik zaterdagavond wat tijd om de beta te spelen... Anders de volledige game per 1 dec., als de servers het toelaten
Maandagquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tot wanneer is die aanbieding geldig?
Damn son, Xbox One voor 279,- bij Mediamarkt. Personeelskorting er af en ik kan hem meenemen voor 224,-.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:21 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.n(...)amedeals-op-een-rij-(update-12:08).html
Ik zou er drank voor kopen en dat opzuipen terwijl je aan het gamen bent op je PS4.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Damn son, Xbox One voor 279,- bij Mediamarkt. Personeelskorting er af en ik kan hem meenemen voor 224,-.
Dit kan ik haast niet laten liggen.
En duurt dat dan langquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:34 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ja...zoals bij elke (Amerikaanse) feestdag
Afwachten....voorlopig alweer zo'n 40 minuten. Kan wel even gaan duren dit...Kut sony altijd, elke grote feestdag is het hetzelfde liedjequote:Op vrijdag 27 november 2015 16:36 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
En duurt dat dan lang? Wilde net The Order gaan kopen :p
neem maar mee voor mij :dquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Damn son, Xbox One voor 279,- bij Mediamarkt. Personeelskorting er af en ik kan hem meenemen voor 224,-.
Dit kan ik haast niet laten liggen.
wat kost die ?quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:36 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
En duurt dat dan lang? Wilde net The Order gaan kopen :p
oh daar wil ik m ook wel voor... nu even bedenken hoe ik hem daar kan kopenquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:48 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
10 dollar op de VS Store, weet niet of ie ook op de EU store zo goedkoop is
jep, downquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:55 schreef CoExist het volgende:
Er is een storing op PSN ofzo?
Ik word er steeds afgegooid als ik Star Wars Battlefront speel.
Dat hoor ik veel mensen roepen, maar nergens bewijs ervoor. Als het weer die kut script kiddies zijn en mogen die allemaal een IS'er op bezoek krijgenquote:
Nee johquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:57 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Dat hoor ik veel mensen roepen, maar nergens bewijs ervoor. Als het weer die kut script kiddies zijn en mogen die allemaal een IS'er op bezoek krijgen
misschien is het IS wel die anon wil terugpakkenquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:57 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Dat hoor ik veel mensen roepen, maar nergens bewijs ervoor. Als het weer die kut script kiddies zijn en mogen die allemaal een IS'er op bezoek krijgen
ja geef die zwarten maar weer de schuld...#racistquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:58 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee joh
Gewoon te veel mensen ivm Black Friday
Dat zal het inderdaad zijn, maar dan nog...elke keer feest bij sony op een feestdagquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:58 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee joh
Gewoon te veel mensen ivm Black Friday
Je kan evt. ook je wallet upgraden met ideal ipv kaartje kopen, mss handiger?quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Game of Thrones
Tales from the Borderlands
Journey
Dishonored
Dat worden mijn PS4-games die ik dit weekend koop. Wordt waarschijnlijk zondag als ik een PSN-kaartje heb geregeld. Dishonored is via Bol los goedkoper, maar ik prefereer dit keer digitaal denk ik.
Ben benieuwd of Nintendo ook nog mooie deals online gooit, al heb ik daar allebei de topgames wel voor...
Nope, dit keer niet. Krijg zo'n psn kaart via m'n mamsquote:Op vrijdag 27 november 2015 19:31 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Je kan evt. ook je wallet upgraden met ideal ipv kaartje kopen, mss handiger?.
Luxequote:Op vrijdag 27 november 2015 19:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope, dit keer niet. Krijg zo'n psn kaart via m'n mams
Al een site gevonden? Ik heb hem via PCGameSupply gekocht (via Pay-Pal), ook sinds vandaag bezig met PS US-account.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:30 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Doen we dat zometeen even. Eerst uitzoeken waar ik die het makkelijkst kan kopen.
Ik had Tales bijna gekocht vanmiddag, maar toen ik realiseerde dat ik bijvoorbeeld ook nog GoT idd moet spelen (en en sloot meer games), toch maar besloten on niet te doenquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:45 schreef Retarded het volgende:
Hoe is Tales from Borderslands? Walking Dead vond ik echt briljant, maar Wolf Among Us vond ik weer wat minder. Wereldje en verhaal trok me niet.
Tales from Borderlands season pass voor maar 8 euro is goed te doen, maar zonde geld als hij qua sfeer etc meer op Wolf Among lijkt dan op TWD.
Games of Thrones heb ik al, maar moet ik nog spelen.
Je verhaal klopt totaal niet, lees het topic anders even door in plaats van zomaar iets te roepen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 02:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hier trouwens een goed voorbeeld van iemand wiens complete PS4 waardeloos is geworden omdat 'ie zo stom was om games te kopen via account-sharing
[..]
Dus iemand die een digitale game wou kopen via marktplaats of een dubieuze website en trapte in het aanbod van een gloednieuwe AAA title voor 3 tientjes en nu niet alleen zijn geld kwijt is, maar nu ook met een waardeloze PS4 zit.
Daarom: doe dit dus nooit, Sony deelt daar gewoon perm-bans voor uit.
Ik heb het topic doorgelezen, blijkbaar is er bij jou een andere reden. Neemt niet weg dat account-sharing vaak tot dezelfde gevolgen leiden.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:12 schreef Skiet het volgende:
[..]
Je verhaal klopt totaal niet, lees het topic anders even door in plaats van zomaar iets te roepen.
Tuurlijk..tot zoquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:09 schreef maniack28 het volgende:
Iemand nog Rainbow Six? Als het goed is zijn de servers weer up over vijf minuutjes?
Op welke moeilijkheidsgraad speel je? Kan op hoge moeilijkheidsgraad best pittig worden. En meer dan hack & slash gaat het niet wordenquote:Op zaterdag 28 november 2015 03:26 schreef Yi-Long het volgende:
vanavond even voor het eerst Diablo gespeeld, maar vind het nog niet geweldig eerlijk gezegd. Uurtje gespeeld ongeveer, met een Monk, maar het is allemaal vrij simplistisch hack&slash werk waar (nog) weinig uitdaging in zit.
Het ziet er verder wel redelijk gelikt uit, en ik verwacht ook wel dat het nog wel beter zal worden, maar ben blij dat ik er niet meer dan 15 euro aan uit heb gegeven.
Begrijp trouwens ook nog niet helemaal waarom zo'n game 60-70GB aan HDD-ruimte moet kosten.
Speel je co-op? D3 kon me alleen totaal niet boeien, maar in co-op tientallen uren gespeeldquote:Op zaterdag 28 november 2015 03:26 schreef Yi-Long het volgende:
vanavond even voor het eerst Diablo gespeeld, maar vind het nog niet geweldig eerlijk gezegd. Uurtje gespeeld ongeveer, met een Monk, maar het is allemaal vrij simplistisch hack&slash werk waar (nog) weinig uitdaging in zit.
Het ziet er verder wel redelijk gelikt uit, en ik verwacht ook wel dat het nog wel beter zal worden, maar ben blij dat ik er niet meer dan 15 euro aan uit heb gegeven.
Begrijp trouwens ook nog niet helemaal waarom zo'n game 60-70GB aan HDD-ruimte moet kosten.
Ik speel gewoon op Normal, of hoe ze dat ook genoemd hebben. De moeilijkheidsgraad die werd aangeraden voor beginners.quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:54 schreef Morri het volgende:
[..]
Op welke moeilijkheidsgraad speel je? Kan op hoge moeilijkheidsgraad best pittig worden. En meer dan hack & slash gaat het niet worden
Voor 15 euro en met een paar vrienden heb ik er wel lol aan om het af en toe te spelen. Ik zou het nooit en te nimmer voor de volle prijs gekocht hebben.
[/quote]quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Speel je co-op? D3 kon me alleen totaal niet boeien, maar in co-op tientallen uren gespeeld
Als je een goede headset hebt is het geluid dan echt vele malen beter dan uit je tv.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:35 schreef Paradis het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom mensen het gamegeluid op hun headset zetten.
niet iedereen woont alleen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:35 schreef Paradis het volgende:
Ditquote:
omdat je anders irritant bent in de partyquote:Op zaterdag 28 november 2015 16:35 schreef Paradis het volgende:
Nee hoor, hangt dr van af hoe hard je je tv heb staanquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:28 schreef n8n het volgende:
[..]
omdat je anders irritant bent in de party
Ja ikquote:Op zaterdag 28 november 2015 19:39 schreef ConsoleUser het volgende:
[..]
Zou er nog iemand zijn die hem niet gekocht heeft?
tv geluid is beroerd en zo zacht is de hele functie van geluid weg.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:22 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nee hoor, hangt dr van af hoe hard je je tv heb staan.
Ja en meestal zijn die mensen irritantquote:Op zaterdag 28 november 2015 19:22 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nee hoor, hangt dr van af hoe hard je je tv heb staan.
zeker weten! Hunt ziet er gaaf uitquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:17 schreef Jiang153 het volgende:
Die eerste f2p game ziet er best tof uit!
ik. Op de ps3 al platina gehaald en geen behoefte on ook op de ps4 te spelen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:39 schreef ConsoleUser het volgende:
[..]
Zou er nog iemand zijn die hem niet gekocht heeft?
TV zelf ja, maar ik heb bijvoorbeeld een home cinema setje wat prima werkt, ook qua richting van waar enemies zitten e.d.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:18 schreef n8n het volgende:
[..]
tv geluid is beroerd en zo zacht is de hele functie van geluid weg.
Omdat ik dan makkelijk kan bepalen wat de verhouding game chat en game geluid is. Verder hoor je gewoon veel meer met koptelefoon.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:28 schreef n8n het volgende:
[..]
omdat je anders irritant bent in de party
precies, veel meer details.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Omdat ik dan makkelijk kan bepalen wat de verhouding game chat en game geluid is. Verder hoor je gewoon veel meer met koptelefoon.
Kan ik me enigszins voorstellen. Het spel ziet er wel vele malen beter uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik. Op de ps3 al platina gehaald en geen behoefte on ook op de ps4 te spelen.
Ik woon in een studentenhuis met in totaal 8 mensen dus een headset is echt een must. Het geluid van battlefront is echt zo intens en beter via de headset dan via mijn soundbar.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:35 schreef Paradis het volgende:
Ik kan me voorstellen dat sommige mensen anders geluidsoverlast veroorzaken. Ik vind het zelf heel naar om "afgesloten" te zijn tijdens het gamen. Meestal praat ik ondertussen een beetje met mijn vriendin. Verder speel ik toch nooit online, dus ik hoef ook niet alles goed te horen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:35 schreef Paradis het volgende:
Normal is veel te makkelijk, zeker voor ervaren gamers. Ik zou de moeilijkheidsgraad omhoog zetten. Je krijgt dan ook meer XP en ook betere loot op een hogere moeilijkheidsgraad, dus je leveled ook nog eens heel snel naar 70.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik speel gewoon op Normal, of hoe ze dat ook genoemd hebben. De moeilijkheidsgraad die werd aangeraden voor beginners.
Ik las op Gamefaqs trouwens al bij iemand die over hetzelfde klaagde dat men al aangaf dat het tot ongeveer level 70(!) gewoon 'meh' is, en daarna pas boeiend gaat worden...
[..]
Dat is het inderdaad ja... Of je moet echt met 4 man levelen dat is wel weer leukquote:Op zaterdag 28 november 2015 11:35 schreef Yi-Long het volgende:
Ik las op Gamefaqs trouwens al bij iemand die over hetzelfde klaagde dat men al aangaf dat het tot ongeveer level 70(!) gewoon 'meh' is, en daarna pas boeiend gaat worden...
Diablo is idd een game waar het om de 'end-game' draait.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik speel gewoon op Normal, of hoe ze dat ook genoemd hebben. De moeilijkheidsgraad die werd aangeraden voor beginners.
[..]
Is dat met die Day-one patch? Dacht dat die ook een paar GB was? Of is die nog niet beschikbaar?quote:Op zondag 29 november 2015 15:51 schreef MMaRsu het volgende:
Ff een waarschuwing hier voor mensen die Just Cause 3 willen kopen, het spel heeft best veel fps drops tijdens explosies en als er veel shit gebeurd op het scherm. Tevens zijn de laadtijden erg slecht. Ik zou wachten totdat het gepatched is want op de Xbox One draait die wel goed ( ok daar issie wel 900p vs 1080p op ps4 )
Verder wel een leuk spel dat wel.
dat is het hele idee van een salequote:Op zondag 29 november 2015 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moet wel zeggen dat door die sales de waarde van games ontzettend afneemt.
Dishonored niet vergeten, echt een toffe titel is dat!quote:Op zondag 29 november 2015 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag ontdekt dat je niet meer dan 150 euro in je portemonnee op PSN kan hebben. Op zich verstandig, maar het zou handig zijn als je dat eerder te horen krijgt, niet ná het intypen van de code.
Maar goed, Tales of the Borderlands, Game of Thrones en Journey in de pocket! Dishonored was geen 24 euro meer, prijs staat weer op 40. Daar wacht ik nog ff mee dus.
Moet wel zeggen dat door die sales de waarde van games ontzettend afneemt. Er blijft zo steeds minder over dat ik nog full price wil kopen. Puur persoonlijk.
Ik overweeg ook om gewoon met een 2de character te beginnen, en die dan dus idd een graadje moeilijker, en kijken hoe dat bevalt. Dan switch ik wel gewoon een beetje tussen de twee characters om op die manier verschillende runs te doen en het op verschillende manieren te ervaren.quote:Op zondag 29 november 2015 08:37 schreef Morri het volgende:
[..]
Normal is veel te makkelijk, zeker voor ervaren gamers. Ik zou de moeilijkheidsgraad omhoog zetten. Je krijgt dan ook meer XP en ook betere loot op een hogere moeilijkheidsgraad, dus je leveled ook nog eens heel snel naar 70.
Je kan het voor je huidige character ook hoger gooien hoorquote:Op maandag 30 november 2015 00:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik overweeg ook om gewoon met een 2de character te beginnen, en die dan dus idd een graadje moeilijker, en kijken hoe dat bevalt. Dan switch ik wel gewoon een beetje tussen de twee characters om op die manier verschillende runs te doen en het op verschillende manieren te ervaren.
Hopelijk morgenavond even een paar uur tijd.
Mjah, maar ik wil sowieso ook wat andere classes proberen, misschien dat ik daar ook wat meer plezier uit haal.quote:Op maandag 30 november 2015 01:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan het voor je huidige character ook hoger gooien hoor
Dishonored is nou 20 bij de gamemaniaquote:Op zondag 29 november 2015 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag ontdekt dat je niet meer dan 150 euro in je portemonnee op PSN kan hebben. Op zich verstandig, maar het zou handig zijn als je dat eerder te horen krijgt, niet ná het intypen van de code.
Maar goed, Tales of the Borderlands, Game of Thrones en Journey in de pocket! Dishonored was geen 24 euro meer, prijs staat weer op 40. Daar wacht ik nog ff mee dus.
Moet wel zeggen dat door die sales de waarde van games ontzettend afneemt. Er blijft zo steeds minder over dat ik nog full price wil kopen. Puur persoonlijk.
Ik weet niet meer waar, maar ik had gelezen dat het inderdaad moeilijker is op de PS4. Er zou ook een trucje moeten zijn waar je in de buurt van één van de towers een lightning strike can forceren, dus dan weet je precies wanneer er één gaat komen. Ik zal vanavond eens even kijken of ik terug kan vinden waar ik dat had gelezen, maar volgens mij was het op één van de populaire FAQ's op GamesFaq.quote:Op maandag 30 november 2015 00:09 schreef Ixnay het volgende:
Heb in Final Fantasy X HD nog eens na 12 jaar de Lightning Bolt dodging challenge gedaan voor Celestial Weapon van Lulu.
Toen ik 18 jaar was op de PS2 haalde ik de 200 stuks in 1 poging. Met als bijzonderheid dat ik toen nog geen "no-encounter" ability op mn wapen had, dus ik werd tussendoor random aangevallen. EN had ik ook nog 2 of 3 halve liters op. Vond het het makkelijkste ultimate weapon van het spel.
Nu na 12 jaar haal ik met uiterste concentratie de 20 stuks nog niet eens, en heb ik een no-encounter ability op mijn wapen dus word ik tussendoor niet gestoord met random encounters.
Ligt dit aan het hogere aantal FPS dat de PS4 heeft ten opzichte van de PS2, of ligt dat aan mijn tragere reactievermogen vanwege mijn leeftijd, 31 vs. 18.
Ik zag dat die hele Telltales collectie in de aanbieding is voor 40,-... twijfel twijfel. Speel nu de eerste afl van Game of Thrones (die was gratis) om ff te testen of t iets voor mij is.quote:Op zondag 29 november 2015 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste is gratis? Waar?quote:Op maandag 30 november 2015 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag dat die hele Telltales collectie in de aanbieding is voor 40,-... twijfel twijfel. Speel nu de eerste afl van Game of Thrones (die was gratis) om ff te testen of t iets voor mij is.
PS store.quote:
Volgens mij is die collectie 30 euri hoor? Of is dat door de extra korting die ik ook nog krijg als PS+ lidquote:Op maandag 30 november 2015 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag dat die hele Telltales collectie in de aanbieding is voor 40,-... twijfel twijfel. Speel nu de eerste afl van Game of Thrones (die was gratis) om ff te testen of t iets voor mij is.
Xbox is voor mensen met een kleine piemelquote:Op maandag 30 november 2015 12:35 schreef n8n het volgende:
Waar kan je Xbox one sticks bestellen? Heb ze gevonden maar daar vragen ze voor sticks van ¤4,50 nog eens ¤7 verzendkosten
dank voor deze projectie, beetje apart wel.quote:Op maandag 30 november 2015 12:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Xbox is voor mensen met een kleine piemel
Volgens mij zou het ook via een site moeten kunnen, dan krijg je de code gewoon digitaal. Maar dan moet je wel erg goed op regio letten. Ik heb vorige week PSN gekocht bij Wehkamp, ¤42,- (inc. verzendkosten) betaald voor een jaarabonnement. Maar die staat nu niet meer op de website zie ik, zal wel door de 10 euro sinterklaas korting komen.quote:Op maandag 30 november 2015 13:13 schreef Black-Hole het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met vouchers/keys voor het verlengen van PSN+ voor een jaar? Werkt dat alleen met een 'fysieke' code door hem bij bijvoorbeeld Bart Smit te halen? Of kan dat ook via een site die je de key mailt?
Kan het nu voor 45,- krijgen bij Bart Smit via een kortingscode en dat is volgens mij nu (voor de fysieke) manier het goedkoopst. Volgens Budgetgaming nu voor 39.95,- bij Wehkamp maar die is niet zichtbaar/tijdelijk uitverkocht.
Met de code "sint"(10,- korting bij bedrag vanaf 40,-) kost ie ¤42,- , voor de geïnteresseerden.quote:Op maandag 30 november 2015 13:26 schreef Droopie het volgende:
Rainbow Six vandaag te bestellen voor 39 euro bij de Wehkamp
Edit: dat was gisteren, nu 50 euro
Kut, en ik heb per ongeluk een PS4 gekocht...quote:Op maandag 30 november 2015 12:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ojaquote:Op maandag 30 november 2015 13:32 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Met de code "sint"(10,- korting bij bedrag vanaf 40,-) kost ie ¤42,- , voor de geïnteresseerden.
40,-, zonder PS+ iig.quote:Op maandag 30 november 2015 12:12 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Volgens mij is die collectie 30 euri hoor? Of is dat door de extra korting die ik ook nog krijg als PS+ lid. Heb iig Tales from the borderlands voor 8 euro gekocht
(heb op The Wolf Among Us al het andere al, dus onzin om de collectie te kopen).
Ik hoop dat ze voor S3 (en S2 van Wolf Among Us) daar iets op gaan verzinnen. Een vragenlijstje ofzo. Witcher 3 deed hetzelfde voor Witcher 2 events.quote:Op maandag 30 november 2015 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had ooit Walking Dead +300 1 op de ps3.
Denk ik mooi ik kan verder met 2 op de ps4 gezien mijn psn account hetzelfde is.
Nou mooi dus niet he
Daarom geen behoefte meer aan teltalegames.
Voor het kopen van nieuwe games is dit een aardig groot bedrag. En wat boeien die 20 dagen nou dat het nu uit is.quote:Op maandag 30 november 2015 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Das toch wel een whopping 9 euro en 50 cent die je daar hebt bespaard ja.
Mjah, voor 10 euro kun je al snel weer een complete game uit de aanbiedingen halen, of een Season pass, of whatever. Driveclub was de afgelopen dagen bijvoorbeeld maar 13 euro ofzo, inclusief Season pass. Dat is toch een mooi extraatje.quote:Op maandag 30 november 2015 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Das toch wel een whopping 9 euro en 50 cent die je daar hebt bespaard ja.
Ik betaalde 52 eu op dag 1 en spaarde daarmee 18 euro uit ten opzichte van de digitale versie.quote:Op maandag 30 november 2015 14:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, voor 10 euro kun je al snel weer een complete game uit de aanbiedingen halen, of een Season pass, of whatever. Driveclub was de afgelopen dagen bijvoorbeeld maar 13 euro ofzo, inclusief Season pass. Dat is toch een mooi extraatje.
Natuurlijk is 10 euro 'niets', maar als je iedere keer geduldig bent en per jaar dus 15-20x steeds 'niets' uitspaart door even iets geduldiger te zijn, dan telt dat toch aardig op.
Hij heeft nu 28 euro bespaart t.o.v. de digitale versiequote:Op maandag 30 november 2015 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik betaalde 52 eu op dag 1 en spaarde daarmee 18 euro uit ten opzichte van de digitale versie.
En ik kon gelijk beginnen.
Ieder zijn besparing.
Als het een game is waar je niet op kunjt wachten, dan koop je hem gewoon wanneer je wilt uiteraard, maar wanneer je nog een flinke backlog hebt en je kunt rustig nog eventjes geduld opbrengen, dan loont dat doorgaans toch flink.quote:Op maandag 30 november 2015 14:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Een tientje dat heb je met een half uurtje werken verdient, daar ga ik geen 3 weken op wachtenIk heb meer geld dan tijd.
Preciesquote:Op maandag 30 november 2015 14:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als het een game is waar je niet op kunjt wachten, dan koop je hem gewoon wanneer je wilt uiteraard, maar wanneer je nog een flinke backlog hebt en je kunt rustig nog eventjes geduld opbrengen, dan loont dat doorgaans toch flink.
Inderdaad, fallout heb ik 65 euro betaald digitaal ipv 52 euro in de winkel.quote:Op maandag 30 november 2015 14:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als het een game is waar je niet op kunjt wachten, dan koop je hem gewoon wanneer je wilt uiteraard, maar wanneer je nog een flinke backlog hebt en je kunt rustig nog eventjes geduld opbrengen, dan loont dat doorgaans toch flink.
Ben ik het wel mee eens idd, maar als ik een game gelijk wil spelen dan ga ik echt geen 3 weken wachten op iets dat ik in een half uurtje verdient heb.quote:Op maandag 30 november 2015 14:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aiii, dan heb ik de verkeerde console en zit ik in het verkeerde topic....quote:Op maandag 30 november 2015 12:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, als je een game dag 1 wilt hebben dan heeft dat idd weinig zin, maar er zijn natuurlijk ook veel games ieder jaar die wel leuk zijn, maar waar je rustig even een paar maandjes extra mee kunt wachten waarna ze 25-30 euro goedkoper zijn.quote:Op maandag 30 november 2015 14:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens idd, maar als ik een game gelijk wil spelen dan ga ik echt geen 3 weken wachten op iets dat ik in een half uurtje verdient heb.
Zoals Bateman al zei:quote:Op maandag 30 november 2015 14:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, als je een game dag 1 wilt hebben dan heeft dat idd weinig zin, maar er zijn natuurlijk ook veel games ieder jaar die wel leuk zijn, maar waar je rustig even een paar maandjes extra mee kunt wachten waarna ze 25-30 euro goedkoper zijn.
Divinity Original Sin lijkt me bijvoorbeeld een prima game, maar ik heb nu nog een aardige backlog, geen HDD-ruimte meer op mijn PS4, en ik verwacht dat die redelijk snel wel een keer voor 20 euro voorbij zal komen, ofwel digitaal, ofwel in de winkel.
Daarnaast zijn er sowieso nog genoeg games die ik moet kopen die al wat ouder zijn, dus ook daarom vaak geen haast met het nieuw kopen van games. Arkham Knight, MGS5, Bloodborne, FarCry 4, etc etc... allemaal games die ik nog wel eens zal kopen.
vond hem een stuk leuker op de PC spelenquote:Op maandag 30 november 2015 13:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Oja
Ik ga hem bestellen !!
Tweakers geeft hem een 6,5, nou dat vind ik te laag.
Als straks de kleine foutjes eruit zijn, de stabiliteit goed is en je leuke vrienden in een team hebt geef ik hem een 8,5.
Heb me kostelijk vermaakt afgelopen weekend
goed om te weten voor de volgende fokker die hem kooptquote:Op maandag 30 november 2015 14:53 schreef MMaRsu het volgende:
Heb Just Cause 3 maar weer verkocht. Kutzooi.. een fucking cool spel maar die framedrops zijn ontiegelijk kut en maakt het spelen gewoon irritant. Shit zit te schokken alsof het een Raiden is.
Mr. Torgue approves this trailerquote:
Komt officieel morgen ook pas uit, niet alle winkels zijn begonnen met hem eerder te verkopenquote:Op maandag 30 november 2015 18:40 schreef ConsoleUser het volgende:
Just Cause 3 hebben ze niet bij Mediamarkt Westerhaven Groningen. Wtf.
I know. Sontplein heeft hem ook niet.quote:Op maandag 30 november 2015 19:02 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Komt officieel morgen ook pas uit, niet alle winkels zijn begonnen met hem eerder te verkopen.
Wel kopen (als je het geld kan missen)quote:Op maandag 30 november 2015 17:20 schreef ConsoleUser het volgende:
Jullie mogen kiezen. Ga ik Just Cause 3 zo kopen of niet?
Thanks. Morgen dan maarquote:Op maandag 30 november 2015 19:47 schreef PiccoLow het volgende:
[..]
Wel kopen (als je het geld kan missen)
Wacht totdat de game gepatched is. Shit is fucked upquote:Op maandag 30 november 2015 17:20 schreef ConsoleUser het volgende:
Ik heb geen game-pc meer.quote:Op maandag 30 november 2015 17:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vond hem een stuk leuker op de PC spelen
en daar was ie gratis
Je kan ze niet verkopen als je ze zat bent.quote:Op maandag 30 november 2015 20:06 schreef ConsoleUser het volgende:
Zijn er nog nadelen aan digitale games op de PS4? Op de PS3 was bijvoorbeeld GTAV geoptimaliseerd voor simultaan streamen vanaf de disk en hdd waardoor de downloadversie pop-in problemen vertoonde.
Verder geen verschillen in performance dus?quote:Op maandag 30 november 2015 20:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Je kan ze niet verkopen als je ze zat bent.
neequote:Op maandag 30 november 2015 17:20 schreef ConsoleUser het volgende:
Nope, maar ik heb in 1 jaar 15 spellen digitaal gekocht en 10 liggen onaangetast in de psn bibliotheek onverkocht.quote:Op maandag 30 november 2015 20:12 schreef ConsoleUser het volgende:
[..]
Verder geen verschillen in performance dus?
Ze zijn vaak een stuk duurder dan wanneer je een fysieke game koopt. En je kan ze inderdaad niet meer verkopenquote:Op maandag 30 november 2015 20:06 schreef ConsoleUser het volgende:
Zijn er nog nadelen aan digitale games op de PS4? Op de PS3 was bijvoorbeeld GTAV geoptimaliseerd voor simultaan streamen vanaf de disk en hdd waardoor de downloadversie pop-in problemen vertoonde.
dm mij even van te voren, misschien dat ik een leuke prijs voor je kan makenquote:Op maandag 30 november 2015 19:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb geen game-pc meer.
Soms mis het wel, misschien in mijn nieuwe huis volgend jaar.
quote:Op maandag 30 november 2015 20:36 schreef MMaRsu het volgende:
Een papa komt even voor zn zoontje Just Cause 3 kopen.. heeft het geld al op mn tafel zegt die "ps4? oh shit mn zoon heeft een xbox one"
Gast
geen boeiende games zo te zien?quote:Op maandag 30 november 2015 20:32 schreef Chrizs het volgende:
Bart smit heeft nog Black Friday games in de aanbieding, met cyberbart10 gaat er nog eens 10% af, werkt tot 23.59
quote:Op maandag 30 november 2015 20:36 schreef MMaRsu het volgende:
Een papa komt even voor zn zoontje Just Cause 3 kopen.. heeft het geld al op mn tafel zegt die "ps4? oh shit mn zoon heeft een xbox one"
Gast
Wat maakt het uit?quote:Op maandag 30 november 2015 21:03 schreef ConsoleUser het volgende:
[..]
---
Kan iemand de link geven voor die Brat Simt deals? Naam aangepast voor het geval er weer een gesponsorde link uitrolt.
ben je een type die strikt de missies doet? bij mij viel Just Cause 2 pas goed in de smaak toen de online mod kwamquote:
Hoe valt Rainbow Six te vergelijken met Black Ops 3? Heb de laatstgenoemde in mijn bezit en vraag me af of een shooter erbij niet te veel van het goede isquote:Op maandag 30 november 2015 22:50 schreef maniack28 het volgende:
Wie hier gaat deze week nog Rainbow Six kopen? Ben benieuwd met hoeveel mensen ik van hier evt online kan spelen
Ik heb hem besteld vandaag voor 42 euro en kan hem morgen ophalen.quote:Op maandag 30 november 2015 22:50 schreef maniack28 het volgende:
Wie hier gaat deze week nog Rainbow Six kopen? Ben benieuwd met hoeveel mensen ik van hier evt online kan spelen
Nou je hebt wapens bij beide spellen en je moet schieten.quote:Op maandag 30 november 2015 23:14 schreef PiccoLow het volgende:
[..]
Hoe valt Rainbow Six te vergelijken met Black Ops 3? Heb de laatstgenoemde in mijn bezit en vraag me af of een shooter erbij niet te veel van het goede is
Ik ben een completionist. Dus ik speel meestal alles.quote:Op maandag 30 november 2015 22:45 schreef PiccoLow het volgende:
[..]
ben je een type die strikt de missies doet? bij mij viel Just Cause 2 pas goed in de smaak toen de online mod kwam
Dat gebeurt zowieso niet, dan was de game allang uit als simpele port.quote:Op dinsdag 1 december 2015 01:20 schreef Ixnay het volgende:
Wat ik hoop is dat ze helemaal niets veranderen aan FF7 en alleen de beelden en cutscenes opnieuw maken En dat het dan gewoon third person beelden van bovenaf blijven net als op de PSX.
Dat is de pc port, niet 'de remake'. Die komt pas in 2018.quote:Op dinsdag 1 december 2015 01:20 schreef Ixnay het volgende:
De trophies voor Final Fantasy VII remake.
Trophies voor Final Fantasy VII bekend
Het lijkt er op dat de game der gameseen datum krijgt binnen enkele dagen.
Wat ik niet begrijp is dat Square altijd geroepen heeft dat ze geen FF7 kunnen maken met de grafische kwaliteit van FF13 omdat dat minimaal 14 jaar zou duren. Nou weet ik niet hoe lang ze er me bezig zijn, maar ik geloof niet dat dit al 3 jaar in ontwikkeling is.
Wat ik hoop is dat ze helemaal niets veranderen aan FF7 en alleen de beelden en cutscenes opnieuw maken En dat het dan gewoon third person beelden van bovenaf blijven net als op de PSX.
Totaal anders. In BO3 kan je op in onrealistische manieren bewegen, vliegen, schieten met futuristische wapens. Een potje is chaotisch, zonder structuur en met einzelgängers. Niemand dekt elkaars reet.quote:Op maandag 30 november 2015 23:14 schreef PiccoLow het volgende:
[..]
Hoe valt Rainbow Six te vergelijken met Black Ops 3? Heb de laatstgenoemde in mijn bezit en vraag me af of een shooter erbij niet te veel van het goede is
Wat? Fetch quests in een open wereld RPG?? Je verwacht het niet!!!quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Als is het nog steeds een herhaling van zetten "Als je wil dat ik je help, dan moet je eerst monster X voor me doden!".
Herkenbaar, vanaf nu wordt het steeds toffer en tofferquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Ok, zo langzamerhand begint t verhaal van Witcher 3 me meer te boeien (na de 3 crones en de Godling). Als is het nog steeds een herhaling van zetten "Als je wil dat ik je help, dan moet je eerst monster X voor me doden!". Heb al weer iets meer zin het te spelen en begin nu (na een hele tijd sidequests te doen) ook minder snel de pijp uit te gaan steeds.
met rainbow kan je ook solo alles ownen, het spel is vrij makkelijk imhoquote:Op dinsdag 1 december 2015 07:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Totaal anders. In BO3 kan je op in onrealistische manieren bewegen, vliegen, schieten met futuristische wapens. Een potje is chaotisch, zonder structuur en met einzelgängers. Niemand dekt elkaars reet.
Rainbow Six is tactisch, realistisch, spannend en hopelijk tof met mensen die overleggen en dekken.
Fetch quests af en toe, prima.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat? Fetch quests in een open wereld RPG?? Je verwacht het niet!!!
Ik vond t Godling stukje voor t eerst zoiets van "O, oke... dit is leukquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Herkenbaar, vanaf nu wordt het steeds toffer en toffer
Vrij apart dat je dat niet had bij Dragon Age, dat bekend staat als The Mother of all Fetchquests aka de single player MMO.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fetch quests af en toe, prima.
Fetch quests als side quests, prima.
Fetch quest gedurende de hele main storyline (tot nu toe).... inspiratieloos.
Maar ik ben nog maar level 7, dus wie weet.
Daar had ik inderdaad minder dat gevoel. Misschien dat die het beter verbloemde of zo. Of dat mijn verwachtingen voor W3 inmiddels ZO hoog waren dat t me tegenvalt dat die dat ook gewoon de hele tijd heeftquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Vrij apart dat je dat niet had bij Dragon Age, dat bekend staat als The Mother of all Fetchquests aka de single player MMO.
Ik ben nu net level 8 en de game begint voor mij ook steeds beter tot zijn recht te komen, net mijn eerste twee Witcher contracts gedaan en gevochten metquote:Op dinsdag 1 december 2015 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar had ik inderdaad minder dat gevoel. Misschien dat die het beter verbloemde of zo. Of dat mijn verwachtingen voor W3 inmiddels ZO hoog waren dat t me tegenvalt dat die dat ook gewoon de hele tijd heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin er nu van te balen dat ik andere dingen te doen heb vandaag, dat is een goed teken als het om games gaat.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben nu net level 8 en de game begint voor mij ook steeds beter tot zijn recht te komen, net mijn eerste twee Witcher contracts gedaan en gevochten metIk nu 7, dus ik denk dat we ongeveer in hetzelfde stuk zitten. En ja, zo'n gevoel moet een spel me ook geven. Dat ik echt wil doorspelen, en ieder vrij uurtje thuis benut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin er nu van te balen dat ik andere dingen te doen heb vandaag, dat is een goed teken als het om games gaat.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja, hier ook. Net paar dagen geleden PS4 gekocht.quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:06 schreef wolfrolf het volgende:
MGS5: The Phantom Pain voor ¤35
Goedkoop!
Twijfel twijfel
De ontwikkeling is pas recent gestart. Hier kan je nog wel 4/5 jaar op wachten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 01:20 schreef Ixnay het volgende:
De trophies voor Final Fantasy VII remake.
Trophies voor Final Fantasy VII bekend
Het lijkt er op dat de game der gameseen datum krijgt binnen enkele dagen.
Wat ik niet begrijp is dat Square altijd geroepen heeft dat ze geen FF7 kunnen maken met de grafische kwaliteit van FF13 omdat dat minimaal 14 jaar zou duren. Nou weet ik niet hoe lang ze er me bezig zijn, maar ik geloof niet dat dit al 3 jaar in ontwikkeling is.
Maar DAI is 1 grote fetchquest en die vind je wel leukquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fetch quests af en toe, prima.
Fetch quests als side quests, prima.
Fetch quest gedurende de hele main storyline (tot nu toe).... inspiratieloos.
Maar ik ben nog maar level 7, dus wie weet.
Kopen man. Deze game is echt goed, en die EUR 35,- haal je er wel uit qua uren gameplay.quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:06 schreef wolfrolf het volgende:
MGS5: The Phantom Pain voor ¤35
Goedkoop!
Twijfel twijfel
Vind er geen reet aanquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:59 schreef Visserij het volgende:
[..]
Kopen man. Deze game is echt goed, en die EUR 35,- haal je er wel uit qua uren gameplay.
Ik heb ze allebei, zou voor black ops gaan totdat jc3 gepatched is.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:08 schreef rickyszz het volgende:
Hmm twijfel, black ops 3 of Just cause 3. Ben een enorme fan van freeroam maar ook shooters
Bedoel je bf4 premium edition of alleen premium.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:15 schreef Leonos het volgende:
Als je Battlefield Premium koopt vanuit de PSN store, is dit dan inclusief de base game?
Deze;quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bedoel je bf4 premium edition of alleen premium.
Want premium is alleen de vip pass
Das alleen de season pass.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:24 schreef Leonos het volgende:
[..]
Deze;
https://store.playstation(...)er-shop-nu:null:null
Dit is exact de reden waarom ik hem niet digitaal wil kopen, stel ik vind het geen fuck aan dan zit je ermee.quote:
Geluid instellingen staan goed?quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:33 schreef satecl het volgende:
Afgelopen weekend heb ik die officiële PS4 headset gekocht. Maar ik krijg hem niet aangesloten met mijn PS4. Het is toch gewoon een kwestie van opladen, USB erin doen, aanzetten en klaar is Kees?
Bij mij pakt ie de headset niet
Nee daar stond ie niet tussen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit is exact de reden waarom ik hem niet digitaal wil kopen, stel ik vind het geen fuck aan dan zit je ermee.
[..]
Geluid instellingen staan goed?
PS knop ingedrukt houden > adjust sound and devices.
Kijk anders bij Bluetooth apparaten of die ook verbonden is.
http://manuals.playstatio(...)tings/bluetooth.html
De PS4-versies van San Andreas en GTA IV zal ik zo kopenquote:Op dinsdag 1 december 2015 14:24 schreef ConsoleUser het volgende:
Mensen die nu niet de PS3 versie van San Andreas spelen.
Ik ben nu op kantoor. Ik zal vanavond even kijkenquote:
Ik heb San Andreas dus gekocht. Ja, het is de Android versie waar muziek uit verwijderd is en sommige controls zijn raar. Maar fuck that. Dit is gewoon nog steeds de beste game ooit en geweldig om hem in HD te spelen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
De PS4-versies van San Andreas en GTA IV zal ik zo kopen
Vice City > San Andreas maarja.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:11 schreef ConsoleUser het volgende:
[..]
Ik heb San Andreas dus gekocht. Ja, het is de Android versie waar muziek uit verwijderd is en sommige controls zijn raar. Maar fuck that. Dit is gewoon nog steeds de beste game ooit en geweldig om hem in HD te spelen.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heb Disgaea 5 gekocht omdat ik een simpele turn based RPG wilde spelen... zojuist even wat ingelezen over de metagame, holy fucking shitOh well... binnenkort toch genoeg tijd om te gamen.
Gelukkig hou ik echt enorm van ouderwets grinden en loot dus het komt wel goed. Het classes/subclasses systeem doet me denken aan het job-systeem uit Final Fantasy Tactics maar tering wat komt er allemaal bij kijken zegquote:Op dinsdag 1 december 2015 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]![]()
Dan heb je zo'n beetje de tegenovergestelde game gekocht.
Ja het is best ingewikkeld en dan heb je ook nog die Item World....quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gelukkig hou ik echt enorm van ouderwets grinden en loot dus het komt wel goed. Het classes/subclasses systeem doet me denken aan het job-systeem uit Final Fantasy Tactics maar tering wat komt er allemaal bij kijken zegWilde even licht vermaak, maar het pakt even anders uit
Ja, je kan dus schijnbaar voor ieder individueel item, wapen of uitrustingsstuk in dat Item World door maximaal 100 randomly generated dungeons crawlen om te levelen/upgraden nieuwe shit te vinden, maar las wel dat je dat het beste pas tijdens endgame kan doen, of je moet niet verder kunnen komen in de main storyline aangezien je na je eerste playthrough pas de beset wapens krijgt. Je hebt trouwens ook nog character-world, een soort van bordspel achtig iets.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja het is best ingewikkeld en dan heb je ook nog die Item World....
Ik ben gek op turnbased strategy en gekke karakters maar Disgaea is voor mij een brug te ver gebleken. Het hielp ook niet dat ik juist niet houd van grinden!
Net gekocht. Maar volgens mij moet je eerst pve en niet? Ik ben iig vanavond online denk ik.quote:
Gelukkig is die op Xbox 1 ( die oude ) wel een stuk beter :pquote:Op dinsdag 1 december 2015 16:11 schreef ConsoleUser het volgende:
[..]
Ik heb San Andreas dus gekocht. Ja, het is de Android versie waar muziek uit verwijderd is en sommige controls zijn raar. Maar fuck that. Dit is gewoon nog steeds de beste game ooit en geweldig om hem in HD te spelen.
Je kunt er een studie op los laten. Het is de meest complete entry in de serie tot nog toe, maar als ik een minpunt moet noemen is het toch wel dat er teveel opties in zitten. Het is echt overkill.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja, je kan dus schijnbaar voor ieder individueel item, wapen of uitrustingsstuk in dat Item World door maximaal 100 randomly generated dungeons crawlen om te levelen/upgraden nieuwe shit te vinden, maar las wel dat je dat het beste pas tijdens endgame kan doen, of je moet niet verder kunnen komen in de main storyline aangezien je na je eerste playthrough pas de beset wapens krijgt. Je hebt trouwens ook nog character-world, een soort van bordspel achtig iets.
Echt bizar, al die verschillende soorten mechanics en content in die game zeg. Het klinkt wel echt als min-max/grinding/gamebreaking heaven maar als je niks met grinden hebt dan is het echt een vreselijke game volgens mij
Volgens mij niet. Iemand die dat kan maken?quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:20 schreef Leonos het volgende:
Hebben wij trouwens een PSN Community vanuit FOK?!
Ach voorlopig speel ik situations alleen, even punten vrijspelen voor operators.quote:
Hoe zit het qua maps/game modes?quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ach voorlopig speel ik situations alleen, even punten vrijspelen voor operators.
Pas vanaf level 25 mag je ranked spelen
Solo is meer een hele lange training, voldoende..Ben nu pas bij de 4e van de 10. Leer je de operators kennen, aanvallen en objectives.quote:
Ik vond de beta wel heel erg leuk. Het was of Battlefront of Siege en ik heb voor Siege gekozen, vanwege het tactische spel.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:25 schreef RickoKun het volgende:
Ben benieuwd hoe jullie Siege vinden. Hou ons posted want ik ben er niet goed in ingelezen, en kijk liever naar constructieve user reviews dan die professionele (behalve op van die reviews van die amateuren die ene 0 geven)
Als we zometeen allemaal Siege hebben, kunnen we dit gebruiken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Solo is meer een hele lange training, voldoende..Ben nu pas bij de 4e van de 10. Leer je de operators kennen, aanvallen en objectives.
De mappen zijn voorlopig tof, vliegtuig en ambassade
Rest nog niet gedaan :p
Ga ik regelen, tweakers gaf een 6,5.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:25 schreef RickoKun het volgende:
Ben benieuwd hoe jullie Siege vinden. Hou ons posted want ik ben er niet goed in ingelezen, en kijk liever naar constructieve user reviews dan die professionele (behalve op van die reviews van die amateuren die ene 0 geven)
Ik vond het ook maar raar, die review van tweakers.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ga ik regelen, tweakers gaf een 6,5.
Maar ik zie geen bugs nog en je moet wel vrienden hebben (ons) om het erg leuk te hebben.
Wel heb ik, dat ik de terroristen soms moeilijk zie.
Camouflage?? TV instellingen??
Mensen die klagen dat het spel er niet mooi uitziet heb ik niets mee.
Wat ik erg gaaf vind dat je bv. als defender je fort gemaakt hebt en je zit 2 minuten te wachten en je al wat explosies en schietpartijen hoor (erg mooi geluid). Je net denkt nou ik zit goed en rustig hier er opeens een goed geplande aanval op je kamer is via het dak en muur..
Ja idd...maar dat vonden de meeste reageerders ook..quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vond het ook maar raar, die review van tweakers.
Waarom nu al JC3 verkocht!?quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:05 schreef MMaRsu het volgende:
just cause 3 verkocht en op aanraden van pbateman hier Divinity gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |