Permanente ban van Sony?quote:Op maandag 23 november 2015 20:38 schreef LompeHork het volgende:
Waarom kan dat ding niet online dan?
Lekker handig met al die zero-day updates van tegenwoordigquote:
Vraag beantwoord. Bedankt.quote:
Doen ze alleen in extreme gevallen, fraude o.i.d.quote:Op maandag 23 november 2015 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lekker handig met al die zero-day updates van tegenwoordigik wist niet dat ze ook complete consoles bannen tegenwoordig. Maargoed, helder.
Correct, is in dit geval ook zo. Helaas was de verkoper daar niet zo eerlijk over en zit ik dus met een PS4 welke niet online kan. Heeft dus alleen gevolgen als je online wilt. Voor de single player mensen is het dus geen probleem.quote:Op maandag 23 november 2015 20:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Doen ze alleen in extreme gevallen, fraude o.i.d.
Ik zou een bezoekje aan de verkoper brengen.quote:Op maandag 23 november 2015 20:44 schreef Skiet het volgende:
[..]
Correct, is in dit geval ook zo. Helaas was de verkoper daar niet zo eerlijk over en zit ik dus met een PS4 welke niet online kan. Heeft dus alleen gevolgen als je online wilt. Voor de single player mensen is het dus geen probleem.
Ik zou niet eens weten hoe het moet en wat ik er aan heb. Dus nee.quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:05 schreef Zwolsboy het volgende:
TS is de verkoper, en heeft het gekraakt... slim ja.
Alle functies die te maken hebben met het inloggen op je PSN account werken niet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 07:04 schreef BlazingV2 het volgende:
Kan je gewoon DLC's downloaden, en games die online authenticaten spelen (zoals EA games dat doen bijvoorbeeld)?
Heb ik uiteraard gedaan (de navraag). Er zit een schuld op de Playstation, vermoedelijk door het aankopen doen met een creditcard en vervolgens bij de creditcard maatschappij zeggen dat jij de aankopen niet hebt gedaan hetgeen dus in gratis spellen resulteert.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik zou toch eens navraag doen bij Sony wat de reden van de ban is. Als het een gestolen console is kun je aangifte doen tegen de verkoper.
Nee, het heeft echt enkel invloed op het inloggen op PSN. Verder zitten er geen gevolgen aan voor het kunnen afspelen van spellen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:28 schreef rene90 het volgende:
Kan dit niet resulteren in dat je het ding op den duur helemaal niet meer kan gebruiken ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |