Permanente ban van Sony?quote:Op maandag 23 november 2015 20:38 schreef LompeHork het volgende:
Waarom kan dat ding niet online dan?
Lekker handig met al die zero-day updates van tegenwoordigquote:
Vraag beantwoord. Bedankt.quote:
Doen ze alleen in extreme gevallen, fraude o.i.d.quote:Op maandag 23 november 2015 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lekker handig met al die zero-day updates van tegenwoordigik wist niet dat ze ook complete consoles bannen tegenwoordig. Maargoed, helder.
Correct, is in dit geval ook zo. Helaas was de verkoper daar niet zo eerlijk over en zit ik dus met een PS4 welke niet online kan. Heeft dus alleen gevolgen als je online wilt. Voor de single player mensen is het dus geen probleem.quote:Op maandag 23 november 2015 20:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Doen ze alleen in extreme gevallen, fraude o.i.d.
Ik zou een bezoekje aan de verkoper brengen.quote:Op maandag 23 november 2015 20:44 schreef Skiet het volgende:
[..]
Correct, is in dit geval ook zo. Helaas was de verkoper daar niet zo eerlijk over en zit ik dus met een PS4 welke niet online kan. Heeft dus alleen gevolgen als je online wilt. Voor de single player mensen is het dus geen probleem.
Ik zou niet eens weten hoe het moet en wat ik er aan heb. Dus nee.quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:05 schreef Zwolsboy het volgende:
TS is de verkoper, en heeft het gekraakt... slim ja.
Alle functies die te maken hebben met het inloggen op je PSN account werken niet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 07:04 schreef BlazingV2 het volgende:
Kan je gewoon DLC's downloaden, en games die online authenticaten spelen (zoals EA games dat doen bijvoorbeeld)?
Heb ik uiteraard gedaan (de navraag). Er zit een schuld op de Playstation, vermoedelijk door het aankopen doen met een creditcard en vervolgens bij de creditcard maatschappij zeggen dat jij de aankopen niet hebt gedaan hetgeen dus in gratis spellen resulteert.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik zou toch eens navraag doen bij Sony wat de reden van de ban is. Als het een gestolen console is kun je aangifte doen tegen de verkoper.
Nee, het heeft echt enkel invloed op het inloggen op PSN. Verder zitten er geen gevolgen aan voor het kunnen afspelen van spellen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:28 schreef rene90 het volgende:
Kan dit niet resulteren in dat je het ding op den duur helemaal niet meer kan gebruiken ofzo?
Mag niet van de EU. Product is van jou en je mag er mee doen wat je wilt. In de fik steken, er op staan, mee gaan autorijden, gebruiken om te gamen, etc.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:28 schreef rene90 het volgende:
Kan dit niet resulteren in dat je het ding op den duur helemaal niet meer kan gebruiken ofzo?
Nee, want Netflix vereist een PSN connectie voordat die naar z'n eigen server verbindt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:27 schreef MoDriouch het volgende:
150 euries mannnnnn
Plex en netflix doen het wel of ook niet?
Klote man. Dan verlaag ik mijn bod wel 'een beetje'. ¤120?quote:Op woensdag 25 november 2015 17:05 schreef W00fer het volgende:
[..]
Nee, want Netflix vereist een PSN connectie voordat die naar z'n eigen server verbindt.
Nope.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:35 schreef Godshand het volgende:
Het account is toch gebant? Niet de console.
Terug zetten naar fabrieksinstellingen, inloggen met je eigen account en gaanOf nieuw account aan maken
Via je router ander MAC adres fixen. Dan lukt het waarschijnlijk welquote:Op donderdag 26 november 2015 11:38 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nope.
Console bans/suspensions
When your console has been banned or suspended no local user accounts on the system can use it to sign in to PlayStation Network. This means that the system cannot be used for online gaming through PlayStation Network, accessing PlayStation Store or managing your account. The accounts can be used on other PlayStation systems, provided the accounts have not also been banned or suspended.
Account bans/suspensions
When your account has been banned or suspended this means that you cannot sign in to PlayStation Network through your Sony Entertainment Network account on any PlayStation system or other device that you use access your account.
Ik denk niet dat jij snapt wat er bedoelt wordt met een ban op een console. Dit heeft niets met je eigen netwerk te maken. Consoles hebben ieder ook een eigen nummer. Deze is op een zwarte lijst gezet. Het maakt dus niet uit op wie zijn netwerk je dat ding aan sluit, je kan geen contact maken met het Playstation netwerk.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Via je router ander MAC adres fixen. Dan lukt het waarschijnlijk wel
Ik gokte dat de console geïdentificeerd word aan de hand van het MAC adres. Dan zou je dat adres kunnen spoofen...quote:Op donderdag 26 november 2015 22:58 schreef Linkiss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij snapt wat er bedoelt wordt met een ban op een console. Dit heeft niets met je eigen netwerk te maken. Consoles hebben ieder ook een eigen nummer. Deze is op een zwarte lijst gezet. Het maakt dus niet uit op wie zijn netwerk je dat ding aan sluit, je kan geen contact maken met het Playstation netwerk.
Nee. Elke console heeft een PSID, dit was op de PS3 ook al zoquote:Op donderdag 26 november 2015 22:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik gokte dat de console geïdentificeerd word aan de hand van het MAC adres. Dan zou je dat adres kunnen spoofen...
Ik zou er niet op rekenen dat je in de toekomst nog game updates van internet kan downloaden. Je kunt wel PUP firmware update bestanden vanaf schijfjes ofzo installeren (spellen hebben op de disc ook een update map staan voor mensen zonder internet) maar de volledige internettoegang richting de servers van Sony kan je ontzegd worden voor zover mij bekend is. Hetzelfde met PKG game updates, die kun je los vanaf een USB stick wel installeren, maar vanaf Sony's servers zal het lastig worden.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:13 schreef hottentot het volgende:
Is dit ding dat wel vatbaar voor updates, of kun je over een tijdje als je een spel koopt welke een update van de console vereist het spul gewoon in de vuilnisbak gooien, of met oude spelen aan je buurjongen van 6 weggeven?
dat je er verlies op maakt is logisch.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:24 schreef Skiet het volgende:
100 euro is echt te weinig, ik ga hier al verlies op maken en dat wil ik graag beperken.
90 procent is sterk overdreven. Ik zou zeggen 40%. Aangezien single player mode (60% van de meeste spellen) nog wel gewoon werkt. En dan neem ik even aan dat de console niet als gestolen geregistreerd staat.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat je er verlies op maakt is logisch.
90 procent van de functies doet het niet.
Heb je al sony gebeld?
Als updates lukken dan ben ik bereid om ¤150 te geven. Meer kan ik er niet voor geven. Groetenquote:Op vrijdag 27 november 2015 19:53 schreef Skiet het volgende:
Al meerdere malen contact met Sony gehad. Ze werken niet echt mee. Als hij als gestolen stond opgegeven had ik dat wel gehoord van PlayStation denk ik.
Systeem updates komen binnen, game updates kan ik dit weekend testen als een vriend bf4 langs brengt. Ik neem aan dat bij het starten ik dan een melding krijg.
wat dacht je van extra DLC ingame fixes ?quote:Op maandag 30 november 2015 12:26 schreef Skiet het volgende:
Nou, die vriend is dus niet geweest dus kan nog geen uitsluitsel geven over het updaten van de game zelf. Maar wat heeft dat voor functie bij de single player eigenlijk? Gewoon bugs verwijderen ofzo?
Volgens mij kun je gameupdates wel vanaf een stick installeren. Of ik moet in de war zijn met jailbreak PS3quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:19 schreef craftyvirus het volgende:
Updates van games gaat ook niet werken..
Vorige eigenaar zal hem dan wel als gestolen of wat dan ook bij Sony hebben gerapporteerd.quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:16 schreef Royy het volgende:
Als jij je creditcard niet betaald heb je toch een probleem bij je ceditcard maatschappij en niet bij Sony?
Wat wil je op dit moment ombouwen aan een PS4?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |