1 2 3 4 | 1. Manchester Utd 4- 7 ( 5- 4) 2. PSV 4- 6 ( 6- 6) 3. VfL Wolfsburg 4- 6 ( 4- 4) 4. CSKA Moskou 4- 4 ( 4- 5) |
beidequote:Op woensdag 25 november 2015 21:20 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb nog niet gekeken, Narsingh gewisseld vanwege blessure of tyfusslecht?
Allebei.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:20 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb nog niet gekeken, Narsingh gewisseld vanwege blessure of tyfusslecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:
Wat afmaken voor studie.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 21:21 schreef RipCity het volgende:
NOG TIEN MINUTEN!!Ik heb koffie. Mag dat ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt beter verder studeren.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Wat afmaken voor studie.
Nu helemaal klaar![]()
is het al wat? ik schakel nu weer in
Nou nou nouquote:
Wie het kleine niet eert...quote:Op woensdag 25 november 2015 21:22 schreef KingRoland het volgende:
Ik accepteer alleen thee/koffie als ik ook een koekje erbij krijg.
9 uur is de max voor mij.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pascalus en ik zijn het er niet mee eens.
Hij staat toch spits?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
Martial wordt zo grandioos verneukt op de flank.
Van Gaalgod.
ja die mensen bestaan vanwege koffie.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap niet dat er mensen bestaan die koffie drinken.
Ik kan me herinneren dat de laatste wedstrijd van een Nederlandse club op Old Trafford ook werd gewonnen anders.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:23 schreef NoNickOne het volgende:
Winnen van United op Old Trafford, het zou ze maar gebeuren.
quote:Op woensdag 25 november 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Jij hebt weer een overdosis cafeïne binnengekregen merk ik al.quote:
Zal nu wel koud zijn dan.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de koffie al sinds 20:45 naast me staan
quote:Op woensdag 25 november 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik woon tegenwoordig wel in de tokkieplace of all places in NL dus tjah; het image klopt welquote:
ijskoffie is ook lekker.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk kerels?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken..... daar bestaan wat verhaaltjes over.
Wat doe je in Almere?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik woon tegenwoordig wel in de tokkieplace of all places in NL dus tjah; het image klopt wel
Dat is acceptabel natuurlijk.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Ik begrijp niet dat er mannen bestaan die hun benen scheren.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Helmond?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik woon tegenwoordig wel in de tokkieplace of all places in NL dus tjah; het image klopt wel
Je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat er mannen bestaan die hun benen scheren.
Dat zijn echt homo's.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Almere?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Stiekem iddquote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 21:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jup. heeft danny speciaal voor mij gebouwd.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Godver. Heb jij een radar voor dergelijke posts ofzo...
Yentlquote:Op woensdag 25 november 2015 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die blonde gisteren bij Pauw was trouwens ook niets mis mee.
Doe effe lekker normaal, ketchup.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij bent niet echt bevooroordeeld of wel
quote:
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:26 schreef Rickertman96 het volgende:
nog 5 minuten en ik kan eindelijk schijten
Waarom niet gewoon in je broek?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:26 schreef Rickertman96 het volgende:
Gewoon laten gaan maatjequote:Op woensdag 25 november 2015 21:26 schreef Rickertman96 het volgende:
oh en dat ook nogquote:
Wie?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 november 2015 21:27 schreef RipCity het volgende:
Dadelijk na rust gewoon de 1-0 in eerste minuut. Standaard.
quote:Op woensdag 25 november 2015 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oh ik dacht juist dat die stad behoorlijk meeviel.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Whaha nee helaas. Maar blijkbaar ken ik almere niet goed zat om te weten dat die ook behoorlijk tokkie is dan
Place waar Nieky Holzken vandaan komt
De dochter van een goede vriend van mij heet zo, niet zo haten.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Yentl geloof ik (bedankt Opper) maar dat is al een klachtwaardige naam.
De muziek die zij ten gehore brengen ook.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Yentl geloof ik (bedankt Opper) maar dat is al een klachtwaardige naam.
Ik heb nog niks ontvangen hoor.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:28 schreef Mani89 het volgende:
Ongelofelijk dat jullie 50 miljoen hebben gekregen voor Memphis.
quote:Op woensdag 25 november 2015 21:28 schreef IbanMayo het volgende:
Memphis is een beetje zielig aan het worden
Ja tegenwoordig eigenlijk welquote:Op woensdag 25 november 2015 21:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh ik dacht juist dat die stad behoorlijk meeviel.
Sla hem neer.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
KPN ontvanger doet weer behoorlijk irritant
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 25 november 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je had dat ook niet moeten vertellenquote:Op woensdag 25 november 2015 21:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga hier niet verder op in. Napo zit ook in dit topic.
iets met Sinterklaas geloof ikquote:Op woensdag 25 november 2015 21:29 schreef Rabieluh het volgende:
wtf is er nou weer met die schoenen, ik luisterde niet helemaal.
KPNquote:Op woensdag 25 november 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet je ziggo nemen.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godver ja, ieder jaar weer rond deze tijd gelul over schoenenquote:Op woensdag 25 november 2015 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
iets met Sinterklaas geloof ik
quote:Op woensdag 25 november 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat mocht wel een kaart zijn scheids.
Geel had ook volstaan denk ik, maar ik snap je.quote:
Ik oordeel natuurlijk door een PSV brilquote:Op woensdag 25 november 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geel had ook volstaan denk ik, maar ik snap je.
Hij zet een tackle in.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:32 schreef Pascalus het volgende:
Dat was wel een kaart waard in mijn ogen. Vind je ook niet, Youri?
Hij zet een tackle in!quote:Op woensdag 25 november 2015 21:32 schreef Pascalus het volgende:
Dat was wel een kaart waard in mijn ogen. Vind je ook niet, Youri?
3x Pereiro straks.twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 25-11-2015 om 21:30:316 - All six of PSV’s goals in the Champions League this season have been scored from the 45th minute onwards. Patience. reageer retweet
In de zomer voor 50 miljoen weg.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:33 schreef Wazaaaaa het volgende:
3x Pereiro straks.twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 25-11-2015 om 21:30:316 - All six of PSV’s goals in the Champions League this season have been scored from the 45th minute onwards. Patience. reageer retweet
Jeetjequote:Op woensdag 25 november 2015 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
Even wat nieuws over een SBS6 coryfee.
Alberto Stegeman is afgelopen dinsdag door de directeur van openbare bibliotheek Nieuwe Veste in Breda uitgezet, omdat hij geheime opnames aan het maken was.
Dat meldt BN De Stem woensdag.
"Er was een vrij heftige discussie bij ons gaande waar Stegeman bij betrokken was", legt directeur Gertjan Endedijk uit. "Toen ik poolshoogte nam, zag ik hoe iemand haar tas wel erg opzichtig vasthield. Daar bleek een camera in te zitten waarmee het gesprek gefilmd werd."
De directeur was daar niet van gediend en stuurde Stegeman en zijn collega weg. "Je kunt niet hier zomaar gaan filmen."
Volgens de krant is het niet duidelijk voor welk programma de opnames werden gemaakt en wat voor doel ze hebben. De redactie van Undercover in Nederland, het programma van Stegeman, wil er niets over kwijt.
Het wordt wel wat met die jongen maar hij moet even wennen. Hoe oud is ie? 19?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Memphis met zijn vochtige face is te voorspelbaar in zijn acties. Ik ben bang dat het niks wordt met die jongen.²
Een reportage dat er wel eens boeken worden gejat in de bibliotheek.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
Alberto Stegeman is afgelopen dinsdag door de directeur van openbare bibliotheek Nieuwe Veste in Breda uitgezet, omdat hij geheime opnames aan het maken was.
"Er was een vrij heftige discussie bij ons gaande waar Stegeman bij betrokken was", legt directeur Gertjan Endedijk uit. "Toen ik poolshoogte nam, zag ik hoe iemand haar tas wel erg opzichtig vasthield. Daar bleek een camera in te zitten waarmee het gesprek gefilmd werd."
De directeur was daar niet van gediend en stuurde Stegeman en zijn collega weg. "Je kunt niet hier zomaar gaan filmen."
Volgens de krant is het niet duidelijk voor welk programma de opnames werden gemaakt en wat voor doel ze hebben. De redactie van Undercover in Nederland, het programma van Stegeman, wil er niets over kwijt.
Stiekem onder rokjes filmen ja.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 25-11-2015 om 21:31:39#PSV toont nog wel eens 2 gezichten in een duel, dus niet te vroeg de loftrompet en klaroengeschal. Deze 1e helft was klasse. 0-0 #manpsv reageer retweet
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 25 november 2015 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Een reportage dat er wel eens boeken worden gejat in de bibliotheek.
Rik gooit er altijd mooi wat clichés uit in de rustquote:Op woensdag 25 november 2015 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 25-11-2015 om 21:31:39#PSV toont nog wel eens 2 gezichten in een duel, dus niet te vroeg de loftrompet en klaroengeschal. Deze 1e helft was klasse. 0-0 #manpsv reageer retweet
Objectieve journalistiek.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rikkertquote:Op woensdag 25 november 2015 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alberto Stegeman, dat kon je lezen.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie komt er tegenwoordig nou nog in een bibliotheek
Ik houd ook hoop. Maar hij doet echt steeds hetzelfde.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het wordt wel wat met die jongen maar hij moet even wennen. Hoe oud is ie? 19?
Geen idee, niet gekeken. Ik ben pas net thuis.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hendrix speelt weer goed, hé.
Dat noemt zich fan.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen idee, niet gekeken. Ik ben pas net thuis.
Ah nou goed, hij speelt als een God.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen idee, niet gekeken. Ik ben pas net thuis.
Wat kan er belangrijker zijn dan deze wedstrijd?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat kan ik er aan doen dat ik verplichtingen heb?
Aw yeahhhquote:
Volkswagen derhalve niet doen dus.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn volgende auto is een skoda.
Een studie.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat kan er belangrijker zijn dan deze wedstrijd?
Wat voor auto heb jij dan?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volkswagen derhalve niet doen dus.
RTL heeft dan ook geen sport rechten meer.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er is naar mijn gevoel altijd dartsen.
In de maanden oktober/november/december/januari bergen.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er is naar mijn gevoel altijd dartsen.
Waarom zou ik als een student een auto hebbenquote:Op woensdag 25 november 2015 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat voor auto heb jij dan?
Waarom zou je überhaupt een auto hebben.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom zou ik als een student een auto hebben
Die schijnt bij Vitesse te hebben gezeten.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:38 schreef Sked het volgende:
Analyse van Pi-air en Sjeik Bert over hoe goed Pröpper is
Zat geld jij!quote:Op woensdag 25 november 2015 21:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom zou ik als een student een auto hebben
Statussymbool.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt een auto hebben.
Morgen ben ik toevallig vrij.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Studeren kan morgen ook nog.
Ik heb geld omdat ik het niet uitgeef aan nutteloze dingen.quote:
Gast is ook zeer goed. Maar moet dat ook laten zien als hij tegen Heracles speelt.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:38 schreef Sked het volgende:
Analyse van Pi-air en Sjeik Bert over hoe goed Pröpper is
Zal ik doen, beloofd.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan kun je op je gemak de wedstrijd integraal terug kijken.
Auto is niet nutteloosquote:Op woensdag 25 november 2015 21:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb geld omdat ik het niet uitgeef aan nutteloze dingen.
quote:Op woensdag 25 november 2015 21:40 schreef Caland het volgende:
Goed verhaal, lekker kort, doen we niks mee.
Wil je mijn mening of wil je een daadwerkelijk wedstrijdverslag?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schrijf je een uitgebreid verslag voor ons?
Gaat choken, book it.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik het zo zie, gaat Vardy zaterdag het record verbreken
Jouw mening. Die heb ik hoog zitten.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wil je mijn mening of wil je een daadwerkelijk wedstrijdverslag?
Dat hoor ik vaker.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jouw mening. Die heb ik hoog zitten.
Ziyech plast over zijn vochtige face.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gast is ook zeer goed. Maar moet dat ook laten zien als hij tegen Heracles speelt.
wie?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ziyech plast over zijn vochtige face.²
Een uitgebreid relaas over waarom darten geen sport is?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat krijg ik als hij wel choket?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |