Oh ik dacht juist dat die stad behoorlijk meeviel.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Whaha nee helaas. Maar blijkbaar ken ik almere niet goed zat om te weten dat die ook behoorlijk tokkie is dan
Place waar Nieky Holzken vandaan komt
De dochter van een goede vriend van mij heet zo, niet zo haten.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Yentl geloof ik (bedankt Opper) maar dat is al een klachtwaardige naam.
De muziek die zij ten gehore brengen ook.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Yentl geloof ik (bedankt Opper) maar dat is al een klachtwaardige naam.
Ik heb nog niks ontvangen hoor.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:28 schreef Mani89 het volgende:
Ongelofelijk dat jullie 50 miljoen hebben gekregen voor Memphis.
quote:Op woensdag 25 november 2015 21:28 schreef IbanMayo het volgende:
Memphis is een beetje zielig aan het worden
Ja tegenwoordig eigenlijk welquote:Op woensdag 25 november 2015 21:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh ik dacht juist dat die stad behoorlijk meeviel.
Sla hem neer.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
KPN ontvanger doet weer behoorlijk irritant
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 25 november 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je had dat ook niet moeten vertellenquote:Op woensdag 25 november 2015 21:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga hier niet verder op in. Napo zit ook in dit topic.
iets met Sinterklaas geloof ikquote:Op woensdag 25 november 2015 21:29 schreef Rabieluh het volgende:
wtf is er nou weer met die schoenen, ik luisterde niet helemaal.
KPNquote:Op woensdag 25 november 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet je ziggo nemen.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godver ja, ieder jaar weer rond deze tijd gelul over schoenenquote:Op woensdag 25 november 2015 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
iets met Sinterklaas geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |