quote:Op woensdag 25 november 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat mocht wel een kaart zijn scheids.
Geel had ook volstaan denk ik, maar ik snap je.quote:
Ik oordeel natuurlijk door een PSV brilquote:Op woensdag 25 november 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geel had ook volstaan denk ik, maar ik snap je.
Hij zet een tackle in.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:32 schreef Pascalus het volgende:
Dat was wel een kaart waard in mijn ogen. Vind je ook niet, Youri?
Hij zet een tackle in!quote:Op woensdag 25 november 2015 21:32 schreef Pascalus het volgende:
Dat was wel een kaart waard in mijn ogen. Vind je ook niet, Youri?
3x Pereiro straks.twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 25-11-2015 om 21:30:316 - All six of PSV’s goals in the Champions League this season have been scored from the 45th minute onwards. Patience. reageer retweet
In de zomer voor 50 miljoen weg.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:33 schreef Wazaaaaa het volgende:
3x Pereiro straks.twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 25-11-2015 om 21:30:316 - All six of PSV’s goals in the Champions League this season have been scored from the 45th minute onwards. Patience. reageer retweet
Jeetjequote:Op woensdag 25 november 2015 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
Even wat nieuws over een SBS6 coryfee.
Alberto Stegeman is afgelopen dinsdag door de directeur van openbare bibliotheek Nieuwe Veste in Breda uitgezet, omdat hij geheime opnames aan het maken was.
Dat meldt BN De Stem woensdag.
"Er was een vrij heftige discussie bij ons gaande waar Stegeman bij betrokken was", legt directeur Gertjan Endedijk uit. "Toen ik poolshoogte nam, zag ik hoe iemand haar tas wel erg opzichtig vasthield. Daar bleek een camera in te zitten waarmee het gesprek gefilmd werd."
De directeur was daar niet van gediend en stuurde Stegeman en zijn collega weg. "Je kunt niet hier zomaar gaan filmen."
Volgens de krant is het niet duidelijk voor welk programma de opnames werden gemaakt en wat voor doel ze hebben. De redactie van Undercover in Nederland, het programma van Stegeman, wil er niets over kwijt.
Het wordt wel wat met die jongen maar hij moet even wennen. Hoe oud is ie? 19?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Memphis met zijn vochtige face is te voorspelbaar in zijn acties. Ik ben bang dat het niks wordt met die jongen.²
Een reportage dat er wel eens boeken worden gejat in de bibliotheek.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
Alberto Stegeman is afgelopen dinsdag door de directeur van openbare bibliotheek Nieuwe Veste in Breda uitgezet, omdat hij geheime opnames aan het maken was.
"Er was een vrij heftige discussie bij ons gaande waar Stegeman bij betrokken was", legt directeur Gertjan Endedijk uit. "Toen ik poolshoogte nam, zag ik hoe iemand haar tas wel erg opzichtig vasthield. Daar bleek een camera in te zitten waarmee het gesprek gefilmd werd."
De directeur was daar niet van gediend en stuurde Stegeman en zijn collega weg. "Je kunt niet hier zomaar gaan filmen."
Volgens de krant is het niet duidelijk voor welk programma de opnames werden gemaakt en wat voor doel ze hebben. De redactie van Undercover in Nederland, het programma van Stegeman, wil er niets over kwijt.
Stiekem onder rokjes filmen ja.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 25-11-2015 om 21:31:39#PSV toont nog wel eens 2 gezichten in een duel, dus niet te vroeg de loftrompet en klaroengeschal. Deze 1e helft was klasse. 0-0 #manpsv reageer retweet
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 25 november 2015 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Een reportage dat er wel eens boeken worden gejat in de bibliotheek.
Rik gooit er altijd mooi wat clichés uit in de rustquote:Op woensdag 25 november 2015 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 25-11-2015 om 21:31:39#PSV toont nog wel eens 2 gezichten in een duel, dus niet te vroeg de loftrompet en klaroengeschal. Deze 1e helft was klasse. 0-0 #manpsv reageer retweet
Objectieve journalistiek.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rikkertquote:Op woensdag 25 november 2015 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alberto Stegeman, dat kon je lezen.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie komt er tegenwoordig nou nog in een bibliotheek
Ik houd ook hoop. Maar hij doet echt steeds hetzelfde.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het wordt wel wat met die jongen maar hij moet even wennen. Hoe oud is ie? 19?
Geen idee, niet gekeken. Ik ben pas net thuis.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hendrix speelt weer goed, hé.
Dat noemt zich fan.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen idee, niet gekeken. Ik ben pas net thuis.
Ah nou goed, hij speelt als een God.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen idee, niet gekeken. Ik ben pas net thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |