Je hebt het over Erdogan?quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:48 schreef Atak het volgende:
[..]
Tja ze moeten compenseren hè. De grootmeester Poetin is toch niet de alfamannetje die ze dachten. De egootjes hebben een flinke bats geïncasseerd. Nu moeten ze alles uit de kast halen om het gezichtsverlies te camoufleren.
Ja dat ene vliegtuig hakt wel enorm in op hun luchtmachtreserves zeg.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:48 schreef Atak het volgende:
[..]
Tja ze moeten compenseren hè. De grootmeester Poetin is toch niet de alfamannetje die ze dachten. De egootjes hebben een flinke bats geïncasseerd. Nu moeten ze alles uit de kast halen om het gezichtsverlies te camoufleren.
De eindstand van dit incident is dat Rusland 1 (hele kleine) pion (het vliegtuig) heeft opgeofferd om Turkije volledig schaakmat te zetten mbt. Syrië.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:48 schreef Atak het volgende:
[..]
Hoe is Turkije precies schaakmat gezet dan?quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De eindstand van dit incident is dat Rusland 1 (hele kleine) pion (het vliegtuig) heeft opgeofferd om Turkije volledig schaakmat te zetten mbt. Syrië.
Ik kom gewoon op voor de partij die gelijk heeft en bij deze is dat Turkije. Dat hoeft niet te betekenen dat ik Turks ben want dat ben ik niet. De Koerden op Fok (zijn er te veel) kunnen natuurlijk hoog en laag springen maar die buffer zone komt er vroeg of laat.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:08 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Ja dat ene vliegtuig hakt wel enorm in op hun luchtmachtreserves zeg.
Ondertussen durft Turkije niet meer boven Syrië te vliegenen heeft NAVO bondgenoot Frankrijk net een middelvinger opgestoken naar Erdogan door hun samenwerking met Rusland voort te zetten. Waar is Erdogan nu dan met bescherming voor zijn door clustermunitie en kruisraketten bestookte Turkmeense broeders?
Ik schaam me soms echt dat ik uit Turkije kom als ik dat blinde nationalisme hier weer eens tegenkom. Het lijkt wel alsof er geen Turken meer zijn die logisch kunnen nadenken.
Ze kunnen de YPG niet meer bombarderen in Syrië. Die kunnen dus veilig de Eufraat oversteken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe is Turkije precies schaakmat gezet dan?
Die s400 kan geen grondtroepen tegenhouden hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:35 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Ze kunnen de YPG niet meer bombarderen in Syrië. Die kunnen dus veilig de Eufraat oversteken.
Misschien komt dat door je Turkmeense plaatje.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik kom gewoon op voor de partij die gelijk heeft en bij deze is dat Turkije. Dat hoeft niet te betekenen dat ik Turks ben want dat ben ik niet. De Koerden op Fok (zijn er te veel) kunnen natuurlijk hoog en laag springen maar die buffer zone komt er vroeg of laat.
Ze kunnen geen Koerden meer bombarderen in Syriëquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkije beschiet YPG doelen ook vanuit Turkije.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:35 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Ze kunnen de YPG niet meer bombarderen in Syrië. Die kunnen dus veilig de Eufraat oversteken.
Turkije gaat grondtroepen inzetten? Jij snapt er echt helemaal niets vanquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:36 schreef Atak het volgende:
[..]
Die s400 kan geen grondtroepen tegenhouden hoor.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Turkije gaat grondtroepen inzetten? Jij snapt er echt helemaal niets van
Heb je lekker veel aan compleet geïsoleerd door Turkije en Assad.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
Koerdse autonomie langs de gehele Turkse grens in 3 jaar![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je lekker veel aan compleet geïsoleerd door Turkije en Assad.
Het zal de Koerden niet meer kunnen bombarderen en de Koerden zullen nog beter worden bewapend, de safezone gaat er nooit komen, de samenwerking met IS en de overige terroristen zal ook niet kunnen worden voortgezet, de Turkmeense broeders kunnen niet worden beschermd tegen de Russische bommen, de algehele vernedering en zelfs broeder Frankrijk van de NAVO steekt zijn middelvinger op naar Turkije.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast, neem je eigen advies van harte, Turkije noch Assad zitten te wachten op een autonomistische staat binnen Turkije. Nu snap ik dat je kennis wellicht niet toereikend is waardoor je de idioterie van je eigen claim niet inziet en dus de ander verwijt, maar een Koerdische autonomie zal door beide landen compleet geboycot worden.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lees je post nog eens. En nog eens. Want het slaat helemaal nergens op
Turkije bombardeert de PKK gebieden ook vanuit Turks bodem, zeker als ze dichtbij de grens zijn. Tot zover de schaakmat op dat gebied.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het zal de Koerden niet meer kunnen bombarderen en de Koerden zullen nog beter worden bewapend, de safezone gaat er nooit komen, de samenwerking met IS en de overige terroristen zal ook niet kunnen worden voortgezet, de Turkmeense broeders kunnen niet worden beschermd tegen de Russische bommen, de algehele vernedering en zelfs broeder Frankrijk van de NAVO steekt zijn middelvinger op naar Turkije.
Maar niet alleen schaakmat mbt. Syrië, ik heb het nog niet eens gehad over de nadelige effecten die de pro-Turken op de Krim hierdoor zullen gaan ondervinden.
Iedereen behoort te fappen bij dit soort salimandri nieuws.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:40 schreef marsan het volgende:
[..]
Je vergeet: soleimani gewond.
Fapfapfap
Turkije heeft hier 0,0 zeggenschap over. Assad heeft geen enkele keuze. Deze oorlog gaat nog jaren duren voor al nusra en vriendjes en IS verslagen zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast, neem je eigen advies van harte, Turkije noch Assad zitten te wachten op een autonomistische staat binnen Turkije. Nu snap ik dat je kennis wellicht niet toereikend is waardoor je de idioterie van je eigen claim niet inziet en dus de ander verwijt, maar een Koerdische autonomie zal door beide landen compleet geboycot worden.
Je bedoeld een autonomische staat binnen Syrie neem ik aan?quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast, neem je eigen advies van harte, Turkije noch Assad zitten te wachten op een autonomistische staat binnen Turkije. Nu snap ik dat je kennis wellicht niet toereikend is waardoor je de idioterie van je eigen claim niet inziet en dus de ander verwijt, maar een Koerdische autonomie zal door beide landen compleet geboycot worden.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:41 schreef Atak het volgende:
[..]
Hij had de fout gemaakt om met zichzelf op de foto te gaan.
Turkije bombardeert de PKK kampen in Irak, wat een andere schaakbord is. Op de Syrie schaakbord kunnen ze niet meer de YPG lastigvallen. Alleen als de YPG dichtbij de grens is, dus YPG kan ook mooi Manjib aanvallen en vandaaruit naar Jarabulus.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkije bombardeert de PKK gebieden ook vanuit Turks bodem, zeker als ze dichtbij de grens zijn. Tot zover de schaakmat op dat gebied.
Turkije is zelf gestart met het bombarderen van IS en heeft Amerika officieel toestemming gegeven om IS te bombarderen vanuit Incirlik, tot zover de samenwerking en schaakmat op dat gebied.
Terwijl heel het Westen economische sancties op Rusland legde, gaf Turkije een middelvinger aan de mede navobroeders en EU op dat gebied, tot zover de schaakmat.
Het is politiek en belangen, dat Frankrijk mede IS bombardeert valt geheel te verklaren na de aanslagen in Parijs, ondertussen maken ze nog steeds deel van de sancties kamp en hebben ze de Russische schepen nog steeds niet geleverd. Niet zo veel in hokjes denken.
Lol. whut, Turkije heeft hier 0.0 zeggenschap over of ze als staat de Koerden boycotten of niet, in welke wereld leef jij in godsnaam. Mogelijkerwijs ben je niet helemaal bekend met de gebieden die de Koerden claimen, maar ze zijn compleet geografisch geisoleerd van de buitenwereld, zeker als Assad niet meewerkt zijn ze gedoemd en kunnen ze niet overleven. De ligging van Hatay blokkeert de Koerdische gebieden van de buitenwereld, zeker van de zee.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Turkije heeft hier 0,0 zeggenschap over. Assad heeft geen enkele keuze. Deze oorlog gaat nog jaren duren voor al nusra en vriendjes en IS verslagen zijn.
Dat de Koerden momenteel genieten van een 'autonoom' gebied is door de machtsvacuum die is ontstaan in de strijd tussen de jihadisten en de YPG, niet omdat ze dat hebben weten af te dwingen van Assad. Zodra de rebellen zijn verslagen wil ik wel eens zien hoe Assad de YPG gaat kwalificeren.quote:Koerden zijn de facto al autonoom en Assad gaat niet nog een jarenlange strijd voeren. Die neemt z'n verlies. Ofja 'verlies' want hij weet ook hoe erg hij Turkije dwars zit hiermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |