Ik wil je wel iets sturen hoorquote:Op woensdag 25 november 2015 01:01 schreef Opsonisatie het volgende:
*ondertussen nog steeds geen app van tjack*
Vindt mijn vriend niet zo leuk denk ikquote:Op woensdag 25 november 2015 01:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen vieze dingen hoor. Gewoon kusjes enzo
Wat een kutexcuusquote:Op woensdag 25 november 2015 01:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vindt mijn vriend niet zo leuk denk ik
Kan me voorstellen dat het goed werktquote:Op woensdag 25 november 2015 01:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
(Dit is een van mijn beste smoesjes om jongens op afstand te houden)
Mensen vertellen mij ook weinig hoor.quote:Op woensdag 25 november 2015 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zie ze er wel voor aan. Niemand vertelt mij ooit iets.
Eyyyquote:
Hoi ik ben tchock ik ben met studiewerk bezig en ik drink een biertje.quote:Op woensdag 25 november 2015 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen vertellen mij ook weinig hoor.
Cool. Ik ben Ama en ik kijk RTL Late Night terug.quote:Op woensdag 25 november 2015 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoi ik ben tchock ik ben met studiewerk bezig en ik drink een biertje.
De hoofdstad van Nicaragua is Managua.
Ik kende je eigenlijk al en jij mij ook maar ik wilde het toch even vermelden. Wie is te gast?quote:Op woensdag 25 november 2015 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Cool. Ik ben Ama en ik kijk RTL Late Night terug.
Op dit moment van kijken Nicole Buch, de vrouw van die overleden Menno Buch.quote:Op woensdag 25 november 2015 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kende je eigenlijk al en jij mij ook maar ik wilde het toch even vermelden. Wie is te gast?
Ik ken hem helemaal niet. Wiki doet ook geen belletje rinkelen.quote:Op woensdag 25 november 2015 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op dit moment van kijken Nicole Buch, de vrouw van die overleden Menno Buch.
quote:Op woensdag 25 november 2015 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken hem helemaal niet. Wiki doet ook geen belletje rinkelen.
quote:
Mwah, saai.quote:
Hey Tchock.quote:
Hoe is het? Behalve dus dat niet kunnen slapen?quote:Op woensdag 25 november 2015 01:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey Tchock.
Autocorrect ging voor Tjacka.
Beetje matig. Met jou?quote:Op woensdag 25 november 2015 01:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe is het? Behalve dus dat niet kunnen slapen?
Autocorrect
Whaddup? Mag ook via DM.quote:
Nah. Er is maar één iemand aan wie ik dat nu kwijt zou willen, maar die slaapt. Maar alsnog bedankt.quote:Op woensdag 25 november 2015 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Whaddup? Mag ook via DM.
Ik ben aan het stoppen met roken dus dat neemt momenteel een beetje mijn gedachten over.
Hè hè. Ik weet hoe dát is.quote:Op woensdag 25 november 2015 01:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah. Er is maar één iemand aan wie ik dat nu kwijt zou willen, maar die slaapt. Maar alsnog bedankt.
Succes. Ik weet hoe dat is.
Eerste twee weken vond ik persoonlijk het moeilijkst.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hè hè. Ik weet hoe dát is.
Morgen dag vijf zonder peukenDat is al de helft van tien. En tien klinkt als veel.
Ik ga vast ook wel weer rokenquote:Op woensdag 25 november 2015 02:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerste twee weken vond ik persoonlijk het moeilijkst.
Maar goed, ben een goed jaar later alsnog weer gaan roken. Maar ik geef er nu minder om.
Wist uberhaupt niet dat jij rookte. Had het niet echt achter je gezocht op de een of andere manierquote:Op woensdag 25 november 2015 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga vast ook wel weer rokenMaar wil het gewoon onder controle houden en af en toe, in plaats van dat ik het elke dag nodig heb
Plus ik wil van mijn rokershoestje af want kom op zeg
![]()
Dat zeggen meer mensen. Vraag me af wat voor anti-rooksentimenten ik uitstraal.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist uberhaupt niet dat jij rookte. Had het niet echt achter je gezocht op de een of andere manier
Hoestje is wel matig ja. Ik merk het ook gelijk als ik een dag wat meer heb gerookt dan anders.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga vast ook wel weer rokenMaar wil het gewoon onder controle houden en af en toe, in plaats van dat ik het elke dag nodig heb
Plus ik wil van mijn rokershoestje af want kom op zeg
![]()
Ik kan nu niet zeggen omdat je verstandig overkomt anders wordt Fera boosquote:Op woensdag 25 november 2015 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zeggen meer mensen. Vraag me af wat voor anti-rooksentimenten ik uitstraal.
Ik heb al jaren geen drugs gebruikt (ok, behalve wiet dan). Ben meer een roker dan een druggiequote:Op woensdag 25 november 2015 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan nu niet zeggen omdat je verstandig overkomt anders wordt Fera boos
Nee ik weet niet. Het is opzich ook wel logisch want je bent ook een druggie dus
Ook bewust mee gestopt?quote:Op woensdag 25 november 2015 02:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen drugs gebruikt (ok, behalve wiet dan). Ben meer een roker dan een druggie
Neuh. Kwam er niet van en ook niet veel behoefte aan gehad. Binnenkort maar eens een keer iets leuks plannen - al ben ik eigenlijk te laat, want nu is het koud en kutweer.quote:
Nu gaan slapen en morgenvroeg afmaken geen optie?quote:Op woensdag 25 november 2015 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neuh. Kwam er niet van en ook niet veel behoefte aan gehad. Binnenkort maar eens een keer iets leuks plannen - al ben ik eigenlijk te laat, want nu is het koud en kutweer.
Ik wil nu vooral graag slapen maar 't hoofdstuk moet af en het vordert voor geen meter.
Waarom zou ik boos worden?quote:Op woensdag 25 november 2015 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan nu niet zeggen omdat je verstandig overkomt anders wordt Fera boos
Nee ik weet niet. Het is opzich ook wel logisch want je bent ook een druggie dus
Morgenvroeg bestaat niet voor mij. Dat deel van de dag sla ik over.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu gaan slapen en morgenvroeg afmaken geen optie?
Ja, het begint nu tijd voor gluhwijn te worden, en warme chocolademelk met slagroom
Dan ben je gewoon te moe en heeft dat hoofdstuk forceren echt geen zin meer. Geloof me.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neuh. Kwam er niet van en ook niet veel behoefte aan gehad. Binnenkort maar eens een keer iets leuks plannen - al ben ik eigenlijk te laat, want nu is het koud en kutweer.
Ik wil nu vooral graag slapen maar 't hoofdstuk moet af en het vordert voor geen meter.
Ik hoef het verder niet te onthouden of op te slaan, moet alleen namen en theorieën in mijn samenvatting knallen.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon te moe en heeft dat hoofdstuk forceren echt geen zin meer. Geloof me.
Dat scheelt.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoef het verder niet te onthouden of op te slaan, moet alleen namen en theorieën in mijn samenvatting knallen.
Nou jij rookt ook?quote:
Fok-it vond mij te verstandig om te roken, daarmee implicerend dat jij niet verstandig bent of iig niet verstandig overkomt.quote:
Gluhmijn is ook mijn ding niet. Berenburg en koffie ook nietquote:Op woensdag 25 november 2015 02:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Morgenvroeg bestaat niet voor mij. Dat deel van de dag sla ik over.
Gluhwijn en warme choco zijn niet echt mijn ding. Berenburg en koffie?
Ik zag een reclame op tv laatst. Nieuwe serie Tessa. Volgens mij was dat echt precies hetzelfde script als die Ritaquote:
Ja, maar dan nog. Ik ben verstandig genoeg om te weten dat roken niet verstandig is. Zou dat ook nooit ontkennen.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fok-it vond mij te verstandig om te roken, daarmee implicerend dat jij niet verstandig bent of iig niet verstandig overkomt.
Al die vrouwennamen.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag een reclame op tv laatst. Nieuwe serie Tessa. Volgens mij was dat echt precies hetzelfde script als die Ritazou wel erg treurig zijn
Ja is een kopie. Zag er net nog wat van in RTL late night. Dus daarop besloot ik om Rita weer een kans te geven. Zie ik echt exact de zelfde scene in Rita als die ze in RTL late night lieten zien als voorbeeld van Tessa. Echt 100% kopie.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag een reclame op tv laatst. Nieuwe serie Tessa. Volgens mij was dat echt precies hetzelfde script als die Ritazou wel erg treurig zijn
Afgezien van een kleine groep hersenlozen weet iedereen toch wel dat roken niet verstandig is? Je merkt het ook aan jezelfquote:Op woensdag 25 november 2015 02:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Ik ben verstandig genoeg om te weten dat roken niet verstandig is. Zou dat ook nooit ontkennen.Ik geef gewoon geen neuk. :$
Ja, dat ze voorgesteld wordt aan iemand waar ze seks mee heeft gehad. Zoiets toch?quote:Op woensdag 25 november 2015 02:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is een kopie. Zag er net nog wat van in RTL late night. Dus daarop besloot ik om Rita weer een kans te geven. Zie ik echt exact de zelfde scene in Rita als die ze in RTL late night lieten zien als voorbeeld van Tessa. Echt 100% kopie.
Daarom. Waarom zou ik dan boos worden als iemand dat zegt?quote:Op woensdag 25 november 2015 02:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgezien van een kleine groep hersenlozen weet iedereen toch wel dat roken niet verstandig is? Je merkt het ook aan jezelf
Klinkt werkelijk fan-tas-tisch.quote:Thekla Reuten speelt de hoofdrol in de serie die in het najaar van 2015 te zien is op NPO 1. Tessa is een rebelse, politiek incorrecte lerares op de middelbare school. "Ze rookt op de meisjes-wc, doet het met de rector en zegt iedereen precies waar het op staat," laat BNN weten. "De leerlingen lopen met haar weg, maar volwassenen kunnen geen grip op haar krijgen."
Geen last van vrouwen in mijn levenquote:
Dit was een scene waar ze met ouders ging praten en zei dat het een irritant kind is. Was precies het zelfde als in de Deense versie. Maar ze zeiden ook dat het het zelfde is WANT niet iedereen heeft Netflix (quote:Op woensdag 25 november 2015 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat ze voorgesteld wordt aan iemand waar ze seks mee heeft gehad. Zoiets toch?Na 1 aflevering gestopt trouwens
wat een kutserie
Fantastisch overgenomen jaquote:
Klopt.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is een remake, dan is dat toch logisch?
Ik vind remakes sowieso stom. Zend gewoon het origineel uit, zeg. Maar blijkbaar kunnen kijkers dat niet handelen.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:34 schreef Amarantha het volgende:
Remake van een serie die origineel ook nog loopt. Ik vind dat raar en stom.
Soort Draadstaal is dat toch?quote:Op woensdag 25 november 2015 02:35 schreef Tchock het volgende:
Ik geniet elke week van Sluipschutters. Dát is wel origineel, en zo grappig
Eng joh, Deens met ondertiteling.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind remakes sowieso stom. Zend gewoon het origineel uit, zeg. Maar blijkbaar kunnen kijkers dat niet handelen.
Draadstaal is meer over actualiteit en echte satire, Sluipschutters is héél veel korte scetches met bizarre humor.quote:
Ik vind het wel grappig haha. Ik vind Lilyhammer ook geniaal o.a. door de taalquote:
Voor veel Nederlanders houdt het wel op bij Engels en Duits.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig haha. Ik vind Lilyhammer ook geniaal o.a. door de taal
Kijk het wel met ondertiteling hoorquote:Op woensdag 25 november 2015 02:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor veel Nederlanders houdt het wel op bij Engels en Duits.
Goedemondt.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Draadstaal is meer over actualiteit en echte satire, Sluipschutters is héél veel korte scetches met bizarre humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |