Mensen vertellen mij ook weinig hoor.quote:Op woensdag 25 november 2015 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zie ze er wel voor aan. Niemand vertelt mij ooit iets.
Eyyyquote:
Hoi ik ben tchock ik ben met studiewerk bezig en ik drink een biertje.quote:Op woensdag 25 november 2015 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen vertellen mij ook weinig hoor.
Cool. Ik ben Ama en ik kijk RTL Late Night terug.quote:Op woensdag 25 november 2015 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoi ik ben tchock ik ben met studiewerk bezig en ik drink een biertje.
De hoofdstad van Nicaragua is Managua.
Ik kende je eigenlijk al en jij mij ook maar ik wilde het toch even vermelden. Wie is te gast?quote:Op woensdag 25 november 2015 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Cool. Ik ben Ama en ik kijk RTL Late Night terug.
Op dit moment van kijken Nicole Buch, de vrouw van die overleden Menno Buch.quote:Op woensdag 25 november 2015 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kende je eigenlijk al en jij mij ook maar ik wilde het toch even vermelden. Wie is te gast?
Ik ken hem helemaal niet. Wiki doet ook geen belletje rinkelen.quote:Op woensdag 25 november 2015 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op dit moment van kijken Nicole Buch, de vrouw van die overleden Menno Buch.
quote:Op woensdag 25 november 2015 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken hem helemaal niet. Wiki doet ook geen belletje rinkelen.
quote:
Mwah, saai.quote:
Hey Tchock.quote:
Hoe is het? Behalve dus dat niet kunnen slapen?quote:Op woensdag 25 november 2015 01:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey Tchock.
Autocorrect ging voor Tjacka.
Beetje matig. Met jou?quote:Op woensdag 25 november 2015 01:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe is het? Behalve dus dat niet kunnen slapen?
Autocorrect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |