Nah. Er is maar één iemand aan wie ik dat nu kwijt zou willen, maar die slaapt. Maar alsnog bedankt.quote:Op woensdag 25 november 2015 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Whaddup? Mag ook via DM.
Ik ben aan het stoppen met roken dus dat neemt momenteel een beetje mijn gedachten over.
Hè hè. Ik weet hoe dát is.quote:Op woensdag 25 november 2015 01:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah. Er is maar één iemand aan wie ik dat nu kwijt zou willen, maar die slaapt. Maar alsnog bedankt.
Succes. Ik weet hoe dat is.
Eerste twee weken vond ik persoonlijk het moeilijkst.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hè hè. Ik weet hoe dát is.
Morgen dag vijf zonder peukenDat is al de helft van tien. En tien klinkt als veel.
Ik ga vast ook wel weer rokenquote:Op woensdag 25 november 2015 02:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerste twee weken vond ik persoonlijk het moeilijkst.
Maar goed, ben een goed jaar later alsnog weer gaan roken. Maar ik geef er nu minder om.
Wist uberhaupt niet dat jij rookte. Had het niet echt achter je gezocht op de een of andere manierquote:Op woensdag 25 november 2015 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga vast ook wel weer rokenMaar wil het gewoon onder controle houden en af en toe, in plaats van dat ik het elke dag nodig heb
Plus ik wil van mijn rokershoestje af want kom op zeg
![]()
Dat zeggen meer mensen. Vraag me af wat voor anti-rooksentimenten ik uitstraal.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist uberhaupt niet dat jij rookte. Had het niet echt achter je gezocht op de een of andere manier
Hoestje is wel matig ja. Ik merk het ook gelijk als ik een dag wat meer heb gerookt dan anders.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga vast ook wel weer rokenMaar wil het gewoon onder controle houden en af en toe, in plaats van dat ik het elke dag nodig heb
Plus ik wil van mijn rokershoestje af want kom op zeg
![]()
Ik kan nu niet zeggen omdat je verstandig overkomt anders wordt Fera boosquote:Op woensdag 25 november 2015 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zeggen meer mensen. Vraag me af wat voor anti-rooksentimenten ik uitstraal.
Ik heb al jaren geen drugs gebruikt (ok, behalve wiet dan). Ben meer een roker dan een druggiequote:Op woensdag 25 november 2015 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan nu niet zeggen omdat je verstandig overkomt anders wordt Fera boos
Nee ik weet niet. Het is opzich ook wel logisch want je bent ook een druggie dus
Ook bewust mee gestopt?quote:Op woensdag 25 november 2015 02:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen drugs gebruikt (ok, behalve wiet dan). Ben meer een roker dan een druggie
Neuh. Kwam er niet van en ook niet veel behoefte aan gehad. Binnenkort maar eens een keer iets leuks plannen - al ben ik eigenlijk te laat, want nu is het koud en kutweer.quote:
Nu gaan slapen en morgenvroeg afmaken geen optie?quote:Op woensdag 25 november 2015 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neuh. Kwam er niet van en ook niet veel behoefte aan gehad. Binnenkort maar eens een keer iets leuks plannen - al ben ik eigenlijk te laat, want nu is het koud en kutweer.
Ik wil nu vooral graag slapen maar 't hoofdstuk moet af en het vordert voor geen meter.
Waarom zou ik boos worden?quote:Op woensdag 25 november 2015 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan nu niet zeggen omdat je verstandig overkomt anders wordt Fera boos
Nee ik weet niet. Het is opzich ook wel logisch want je bent ook een druggie dus
Morgenvroeg bestaat niet voor mij. Dat deel van de dag sla ik over.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu gaan slapen en morgenvroeg afmaken geen optie?
Ja, het begint nu tijd voor gluhwijn te worden, en warme chocolademelk met slagroom
Dan ben je gewoon te moe en heeft dat hoofdstuk forceren echt geen zin meer. Geloof me.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neuh. Kwam er niet van en ook niet veel behoefte aan gehad. Binnenkort maar eens een keer iets leuks plannen - al ben ik eigenlijk te laat, want nu is het koud en kutweer.
Ik wil nu vooral graag slapen maar 't hoofdstuk moet af en het vordert voor geen meter.
Ik hoef het verder niet te onthouden of op te slaan, moet alleen namen en theorieën in mijn samenvatting knallen.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon te moe en heeft dat hoofdstuk forceren echt geen zin meer. Geloof me.
Dat scheelt.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoef het verder niet te onthouden of op te slaan, moet alleen namen en theorieën in mijn samenvatting knallen.
Nou jij rookt ook?quote:
Fok-it vond mij te verstandig om te roken, daarmee implicerend dat jij niet verstandig bent of iig niet verstandig overkomt.quote:
Gluhmijn is ook mijn ding niet. Berenburg en koffie ook nietquote:Op woensdag 25 november 2015 02:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Morgenvroeg bestaat niet voor mij. Dat deel van de dag sla ik over.
Gluhwijn en warme choco zijn niet echt mijn ding. Berenburg en koffie?
Ik zag een reclame op tv laatst. Nieuwe serie Tessa. Volgens mij was dat echt precies hetzelfde script als die Ritaquote:
Ja, maar dan nog. Ik ben verstandig genoeg om te weten dat roken niet verstandig is. Zou dat ook nooit ontkennen.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fok-it vond mij te verstandig om te roken, daarmee implicerend dat jij niet verstandig bent of iig niet verstandig overkomt.
Al die vrouwennamen.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag een reclame op tv laatst. Nieuwe serie Tessa. Volgens mij was dat echt precies hetzelfde script als die Ritazou wel erg treurig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |