Ja is een kopie. Zag er net nog wat van in RTL late night. Dus daarop besloot ik om Rita weer een kans te geven. Zie ik echt exact de zelfde scene in Rita als die ze in RTL late night lieten zien als voorbeeld van Tessa. Echt 100% kopie.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag een reclame op tv laatst. Nieuwe serie Tessa. Volgens mij was dat echt precies hetzelfde script als die Ritazou wel erg treurig zijn
Afgezien van een kleine groep hersenlozen weet iedereen toch wel dat roken niet verstandig is? Je merkt het ook aan jezelfquote:Op woensdag 25 november 2015 02:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Ik ben verstandig genoeg om te weten dat roken niet verstandig is. Zou dat ook nooit ontkennen.Ik geef gewoon geen neuk. :$
Ja, dat ze voorgesteld wordt aan iemand waar ze seks mee heeft gehad. Zoiets toch?quote:Op woensdag 25 november 2015 02:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is een kopie. Zag er net nog wat van in RTL late night. Dus daarop besloot ik om Rita weer een kans te geven. Zie ik echt exact de zelfde scene in Rita als die ze in RTL late night lieten zien als voorbeeld van Tessa. Echt 100% kopie.
Daarom. Waarom zou ik dan boos worden als iemand dat zegt?quote:Op woensdag 25 november 2015 02:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgezien van een kleine groep hersenlozen weet iedereen toch wel dat roken niet verstandig is? Je merkt het ook aan jezelf
Klinkt werkelijk fan-tas-tisch.quote:Thekla Reuten speelt de hoofdrol in de serie die in het najaar van 2015 te zien is op NPO 1. Tessa is een rebelse, politiek incorrecte lerares op de middelbare school. "Ze rookt op de meisjes-wc, doet het met de rector en zegt iedereen precies waar het op staat," laat BNN weten. "De leerlingen lopen met haar weg, maar volwassenen kunnen geen grip op haar krijgen."
Geen last van vrouwen in mijn levenquote:
Dit was een scene waar ze met ouders ging praten en zei dat het een irritant kind is. Was precies het zelfde als in de Deense versie. Maar ze zeiden ook dat het het zelfde is WANT niet iedereen heeft Netflix (quote:Op woensdag 25 november 2015 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat ze voorgesteld wordt aan iemand waar ze seks mee heeft gehad. Zoiets toch?Na 1 aflevering gestopt trouwens
wat een kutserie
Fantastisch overgenomen jaquote:
Klopt.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is een remake, dan is dat toch logisch?
Ik vind remakes sowieso stom. Zend gewoon het origineel uit, zeg. Maar blijkbaar kunnen kijkers dat niet handelen.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:34 schreef Amarantha het volgende:
Remake van een serie die origineel ook nog loopt. Ik vind dat raar en stom.
Soort Draadstaal is dat toch?quote:Op woensdag 25 november 2015 02:35 schreef Tchock het volgende:
Ik geniet elke week van Sluipschutters. Dát is wel origineel, en zo grappig
Eng joh, Deens met ondertiteling.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind remakes sowieso stom. Zend gewoon het origineel uit, zeg. Maar blijkbaar kunnen kijkers dat niet handelen.
Draadstaal is meer over actualiteit en echte satire, Sluipschutters is héél veel korte scetches met bizarre humor.quote:
Ik vind het wel grappig haha. Ik vind Lilyhammer ook geniaal o.a. door de taalquote:
Voor veel Nederlanders houdt het wel op bij Engels en Duits.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig haha. Ik vind Lilyhammer ook geniaal o.a. door de taal
Kijk het wel met ondertiteling hoorquote:Op woensdag 25 november 2015 02:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor veel Nederlanders houdt het wel op bij Engels en Duits.
Goedemondt.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Draadstaal is meer over actualiteit en echte satire, Sluipschutters is héél veel korte scetches met bizarre humor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |