1 2 3 4 | 1. FC Barcelona 4-10 ( 8- 2) 2. AS Roma 4- 5 (10-10) 3. Bay.Leverkusen 4- 4 (11-10) 4. Bate Borisov 4- 3 ( 4-11) |
Dit deed hij al 2x eerderquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:19 schreef Rickertman96 het volgende:
Neymar![]()
![]()
Al snap ik het ook wel, gewoon yolo bij 5-0
Maar hier in ons Europa niet! Je past je aan en anders rot je op.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een pingel zo nemen in Brazilië is gewoon normaal hoor.
Hij probeerde Ryan Thomas na te doenquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik begrijp dit gewoon niet. Je wilt toch scoren? Je gaat toch niet op 20 centimeter van de bal staan? Dan kun je geen enkele kracht aan die bal meegeven?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Je zou maar ingezet hebben op Neymar to Score. Dan word je gek.
Schakel jij nu pas in of heb je een andere wedstrijd zitten kijken?quote:
Toen gingen ze wel raak. Goed dat deze mis gingquote:
Het is gewoon geen effectieve manier om een pingel te nemen. Slaat nergens op een penalty zonder aanloop.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar hier in ons Europa niet! Je past je aan en anders rot je op.
Ik was aan het schoolwerken ondertussen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schakel jij nu pas in of heb je een andere wedstrijd zitten kijken?
Laat Ter Stegen hem dan nemenquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat maakt het allemaal uit, Vuurvosje. Het is al vijf nul, dan mag dat.
En nu eens googlen op best Robben fail compilation.quote:
Die nam toch wel een aanloop?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij probeerde Ryan Thomas na te doen
Ah oké.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was aan het schoolwerken ondertussen.
Die penalty wel, maar het doelpunt daarna was heel mooi geschoten uit stand.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die nam toch wel een aanloop?
RVPquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
En nu eens googlen op best Robben fail compilation.
Kijk eens wat er bovenaan komt.
Die zevende komt binnen nu en 5 min.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen zeven.
Dat mag vooralsnog dit seizoen niet.
Hoeveel ploegen in de grote competities hebben er tot nu toe zeven in een wedstrijd gescoord?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die zevende komt binnen nu en 5 min.
Kan ik dan wel enigszins pissig om worden eerlijk gezegd. Verdient RVP niet naar mijn mening. Een sierlijke speler die geweldige goals heeft gemaakt.quote:
Ik zei niet welke ploeg he, alleen dat er een 7e goal komt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel ploegen in de grote competities hebben er tot nu toe zeven in een wedstrijd gescoord?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die zevende komt binnen nu en 5 min.
Nietesquote:
Nietquote:
Laat maarquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik zei niet welke ploeg he, alleen dat er een 7e goal komt.
Zet dat eens in het jomandatopic.quote:
Touchéquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:25 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zet dat eens in het jomandatopic.
Jij kan het beter?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Man man man. Verbaast me nog steeds hoeveel pingels er jaarlijks gemist worden.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:26 schreef Coco98 het volgende:
Bij PSV trainen ze niet op penalties volgens Locadia.
Ik mis ze inderdaad nooit. Maar serieus, van een prof mag je toch verwachten dat hij een fatsoenlijke penal kan nemen.quote:
Alleen als Cillessen op goal staatquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik mis ze inderdaad nooit. Maar serieus, van een prof mag je toch verwachten dat hij een fatsoenlijke penal kan nemen.
Nee, dat kun je niet verwachten. Dat blijkt wel uit het feit dat er maar héél weinig spelers zijn die hem consequent goed inschieten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik mis ze inderdaad nooit. Maar serieus, van een prof mag je toch verwachten dat hij een fatsoenlijke penal kan nemen.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vind ik echt onzin. Als je een goede aanloop neemt en een harde trap hebt dan moet je een penalty in principe altijd kunnen scoren. Of tenminste 9 van de 10 keer. Ik heb al een redelijk vaste trap (ben verder een kutspeler) met binnenkant voet, dan moeten profs dat al helemaal hebben.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:27 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Alleen als Cillessen op goal staat
Nee. Want een penalty onder volle druk valt niet te trainen. Je kan hooguit er zo vaak op oefenen waardoor je dus meer vertrouwen hebt wanneer je een belangrijke pingel moet nemen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Deze manquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vind ik echt onzin. Als je een goede aanloop neemt en een harde trap hebt dan moet je een penalty in principe altijd kunnen scoren. Of tenminste 9 van de 10 keer. Ik heb al een redelijk vaste trap (ben verder een kutspeler) met binnenkant voet, dan moeten profs dat al helemaal hebben.
Dat is waar. En ook dat gebeurt vaak niet. (Zoals jarenlang bij Oranje en recent nog werd gezegd bij PSV)quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Want een penalty onder volle druk valt niet te trainen. Je kan hooguit er zo vaak op oefenen waardoor je dus meer vertrouwen hebt wanneer je een belangrijke pingel moet nemen.
Eden Hazardquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat kun je niet verwachten. Dat blijkt wel uit het feit dat er maar héél weinig spelers zijn die hem consequent goed inschieten.
Ja heb het gezien.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij was gisteren bij Maxim Hartgod.
Haha, je moet dan volgens mij juist niet de de snelheid berekenen maar als we doen alsof deze gegeven is kun je dat toch wel doen met de golflengte en frequentie. Das niet zo moeilijkquote:
Ook vandaag weer dodelijk effectief inderdaad.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HazardZo onzichtbaar, zo goed.
Leuke UIquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:30 schreef Groby het volgende:
[..]
Haha, je moet dan volgens mij juist niet de de snelheid berekenen maar als we doen alsof deze gegeven is kun je dat toch wel doen met de golflengte en frequentie. Das niet zo moeilijk
Van Persie heeft in principe de perfecte penalty in huis. Altijd snoeihard in de hoek, onhoudbaar voor de keeper.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Balotelli is er ook heel goed in. Maar het is maar weinigen weggelegd.
Ben je toevallig fan van Van Persie?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van Persie heeft in principe de perfecte penalty in huis. Altijd snoeihard in de hoek, onhoudbaar voor de keeper.
Dat wel ja. Was altijd een prachtige speler om naar te kijken. Harde trap, mooie stijl van spelen. Jammer dat hij zoveel gezeik over zich heen krijgt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je toevallig fan van Van Persie?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:30 schreef Groby het volgende:
[..]
Haha, je moet dan volgens mij juist niet de de snelheid berekenen maar als we doen alsof deze gegeven is kun je dat toch wel doen met de golflengte en frequentie. Das niet zo moeilijk
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van Persie heeft in principe de perfecte penalty in huis. Altijd snoeihard in de hoek, onhoudbaar voor de keeper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cumbackquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:34 schreef Caland het volgende:
De wapenfeiten van Vermaelen deze wedstrijd:
Veroorzaakt een penalty en verliest een kopduel van Dzeko.
Comeback
Ga Fargo kijken ofzo.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
Barcelona was maar matig. Zelfs nog een tegengoal.
Wist gewoon dat je hiermee ging aankomen. Bekijk dan nu ook even de 35 gescoorde pingels van Van Persie tijdens zijn carriere. Allemaal perfecte penalties.quote:
Gelukkig kunnen we, als de SBS6 verstandig is, over twee weken van Olympiakos genieten tegen Arsenal.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is net klaar, kon net nog genieten van de 6-1
Tuurlijk niet, lekker weer "fappen" op Barca.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we, als de SBS6 verstandig is, over twee weken van Olympiakos genieten tegen Arsenal.
[ afbeelding ]
Doen ze denk ik wel hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we, als de SBS6 verstandig is, over twee weken van Olympiakos genieten tegen Arsenal.
[ afbeelding ]
Wat vind je er vervelend aan dan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ron vind ik een beetje een kwal. Zijn manier van praten is soms een beetje vervelend.
Bayer Leverkusen moet hopen op een stuntje van BATE Borisov én zelf winnen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, lekker weer "fappen" op Barca.
Verheug me daar zeker op. Hoorde dat Arsenal met 2 goals verschil moest winnen? Arsenal gaat het net redden denk ik.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doen ze niet denk ik.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Arsenal 2-3 Olympiakos was het op speeldag twee.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Verheug me daar zeker op. Hoorde dat Arsenal met 2 goals verschil moest winnen? Arsenal gaat het net redden denk ik.
Hoe leg je dat uit. Praat gewoon overdreven net Nederlands.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:38 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Wat vind je er vervelend aan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ron vind ik een beetje een kwal. Zijn manier van praten is soms een beetje vervelend.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Godver. Kutbelgen altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2015 22:40:04 ]
En dan ben je een kwal? Leuk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoe leg je dat uit. Praat gewoon overdreven net Nederlands.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tof voor ze. Sneu dat er geen uitfans bij mochten zijn, was een memorabel tripje geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoe leg je dat uit. Praat gewoon overdreven net Nederlands.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tof voor ze. Sneu dat er geen uitfans bij mochten zijn, was een memorabel tripje geworden.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door dat Doyen gedoe?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, ome Aldo is opgestapt bij Twente
Jammerquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, ome Aldo is opgestapt bij Twente
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:42 schreef Brammess het volgende:
[..]Je hebt ze nog niet zien spelen dan deze champions league.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0-3. Gunners door. Geen liefhebber die Olympiakos door wil zien gaan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij ben jij fan van Arsenal.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
0-3. Gunners door. Geen liefhebber die Olympiakos door wil zien gaan.
Arsenal vandaag ook weer fantastisch, het is jammer dat die club zo labiel is want ze leggen voetbal op de mat wat alleen door Barca overtroffen wordt.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:57 schreef Wave103 het volgende:
Niet knipperen jongens, dan is de samenvatting alweer voorbij
Jammer inderdaad dat je momenteel alleen maar fan van Bayern en Barca mag zijn. Wie herinnert zich nog de invincibles met Henry, Bergkamp, Pires en vele andere grote namen? Arsenal heeft altijd mooi voetbal gespeeld en prachtige spelers gehad. Overigens spelen ze ook niet altijd combinatievoetbal, ze spelen allerlei soorten voetbal.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:57 schreef franske19 het volgende:
Ik ben geen fan, ik ben een liefhebber van mooi voetbal. Arsenal speelt fantastisch combinatie voetbal, ze hebben alleen elk jaar wel een periode dat het echt helemaal nergens op lijkt.
bedanktquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Geweldige profielfoto, mijn complimenten.
Niet zo lang geleden zag ik Bayern Munchen tegen Arsenal op tv.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
0-3. Gunners door. Geen liefhebber die Olympiakos door wil zien gaan.
Arsenal vandaag ook weer fantastisch, het is jammer dat die club zo labiel is want ze leggen voetbal op de mat wat alleen door Barca overtroffen wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |