1 2 3 4 | 1. FC Barcelona 4-10 ( 8- 2) 2. AS Roma 4- 5 (10-10) 3. Bay.Leverkusen 4- 4 (11-10) 4. Bate Borisov 4- 3 ( 4-11) |
Dit deed hij al 2x eerderquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:19 schreef Rickertman96 het volgende:
Neymar![]()
![]()
Al snap ik het ook wel, gewoon yolo bij 5-0
Maar hier in ons Europa niet! Je past je aan en anders rot je op.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een pingel zo nemen in Brazilië is gewoon normaal hoor.
Hij probeerde Ryan Thomas na te doenquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik begrijp dit gewoon niet. Je wilt toch scoren? Je gaat toch niet op 20 centimeter van de bal staan? Dan kun je geen enkele kracht aan die bal meegeven?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Je zou maar ingezet hebben op Neymar to Score. Dan word je gek.
Schakel jij nu pas in of heb je een andere wedstrijd zitten kijken?quote:
Toen gingen ze wel raak. Goed dat deze mis gingquote:
Het is gewoon geen effectieve manier om een pingel te nemen. Slaat nergens op een penalty zonder aanloop.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar hier in ons Europa niet! Je past je aan en anders rot je op.
Ik was aan het schoolwerken ondertussen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schakel jij nu pas in of heb je een andere wedstrijd zitten kijken?
Laat Ter Stegen hem dan nemenquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat maakt het allemaal uit, Vuurvosje. Het is al vijf nul, dan mag dat.
En nu eens googlen op best Robben fail compilation.quote:
Die nam toch wel een aanloop?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij probeerde Ryan Thomas na te doen
Ah oké.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was aan het schoolwerken ondertussen.
Die penalty wel, maar het doelpunt daarna was heel mooi geschoten uit stand.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die nam toch wel een aanloop?
RVPquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
En nu eens googlen op best Robben fail compilation.
Kijk eens wat er bovenaan komt.
Die zevende komt binnen nu en 5 min.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen zeven.
Dat mag vooralsnog dit seizoen niet.
Hoeveel ploegen in de grote competities hebben er tot nu toe zeven in een wedstrijd gescoord?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die zevende komt binnen nu en 5 min.
Kan ik dan wel enigszins pissig om worden eerlijk gezegd. Verdient RVP niet naar mijn mening. Een sierlijke speler die geweldige goals heeft gemaakt.quote:
Ik zei niet welke ploeg he, alleen dat er een 7e goal komt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel ploegen in de grote competities hebben er tot nu toe zeven in een wedstrijd gescoord?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die zevende komt binnen nu en 5 min.
Nietesquote:
Nietquote:
Laat maarquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik zei niet welke ploeg he, alleen dat er een 7e goal komt.
Zet dat eens in het jomandatopic.quote:
Touchéquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:25 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zet dat eens in het jomandatopic.
Jij kan het beter?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Man man man. Verbaast me nog steeds hoeveel pingels er jaarlijks gemist worden.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:26 schreef Coco98 het volgende:
Bij PSV trainen ze niet op penalties volgens Locadia.
Ik mis ze inderdaad nooit. Maar serieus, van een prof mag je toch verwachten dat hij een fatsoenlijke penal kan nemen.quote:
Alleen als Cillessen op goal staatquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik mis ze inderdaad nooit. Maar serieus, van een prof mag je toch verwachten dat hij een fatsoenlijke penal kan nemen.
Nee, dat kun je niet verwachten. Dat blijkt wel uit het feit dat er maar héél weinig spelers zijn die hem consequent goed inschieten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik mis ze inderdaad nooit. Maar serieus, van een prof mag je toch verwachten dat hij een fatsoenlijke penal kan nemen.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vind ik echt onzin. Als je een goede aanloop neemt en een harde trap hebt dan moet je een penalty in principe altijd kunnen scoren. Of tenminste 9 van de 10 keer. Ik heb al een redelijk vaste trap (ben verder een kutspeler) met binnenkant voet, dan moeten profs dat al helemaal hebben.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:27 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Alleen als Cillessen op goal staat
Nee. Want een penalty onder volle druk valt niet te trainen. Je kan hooguit er zo vaak op oefenen waardoor je dus meer vertrouwen hebt wanneer je een belangrijke pingel moet nemen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |