Zogenaamd als in is niet verwoest?quote:Op woensdag 25 november 2015 17:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Heeft iemand foto's van die cafézaak die zogenaamd verwoest is door een bom??
Klopt,99% is nog heel.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Zogenaamd als in is niet verwoest?
Voor zover ik me kan herinneren, +/- 15 jaar terug sprak bush die befaamde woorden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:01 schreef schommelstoel het volgende:
Ik vroeg in het vorige deel of dit ook een voorbereiding is op het 'new world order' gebeuren.
Is dit het begin van de oorlog die 5, 10 en 15 jaar geleden ook al zal uitbreken?
De start van NWO?
Nee ik heb geen foto's daarvan, wat ik wel weet is dat de bomgordels die gebruikt zijn door de terroristen niet van een erg zwaar kaliber waren. (ze waren nogal zwak qua kracht)quote:Op woensdag 25 november 2015 17:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Heeft iemand foto's van die cafézaak die zogenaamd verwoest is door een bom??
Klopt ook. Daarom leefde één van die terroristen nog even toen hij zijn bomgordel net had laten ontploffen.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:17 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nee ik heb geen foto's daarvan, wat ik wel weet is dat de bomgordels die gebruikt zijn door de terroristen niet van een erg zwaar kaliber waren. (ze waren nogal zwak qua kracht)
Op YT zijn wel filmpjes die een reconstructie pretenderen te zijn waar wat meer duidelijk wordt.
Het is nooit nodig om onschuldige burgers te beperken in hun vrijheid , dat is altijd nodig voor machthebbers die meer macht willen .quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:05 schreef ToT het volgende:
Noodtoestand Frankrijk: 1800 huiszoekingen sinds aanslag
En ze willen dit soort acties dus makkelijker kunnen doen zonder dat er meteen de noodtoestand voor afgekondigd hoeft te worden. Even een wetswijzigingetje zodat men makkelijker invallen kan plegen.
Ik snap heus wel dat het in dit soort situaties nodig is, maar je begeeft je hiermee al snel op glad ijs richting een brave new world / NWO / politiestaat / whatever.
... Meteen duidelijk waar de politiek voor gaat.quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:05 schreef ToT het volgende:
Noodtoestand Frankrijk: 1800 huiszoekingen sinds aanslag
En ze willen dit soort acties dus makkelijker kunnen doen zonder dat er meteen de noodtoestand voor afgekondigd hoeft te worden. Even een wetswijzigingetje zodat men makkelijker invallen kan plegen.
Ik snap heus wel dat het in dit soort situaties nodig is, maar je begeeft je hiermee al snel op glad ijs richting een brave new world / NWO / politiestaat / whatever.
Aan de andere kant; als er concrete dreiging is van terrorisme, wil je natuurlijk wel snel kordaat kunnen ingrijpen zonder dat je eerst de hele ambtelijke molen door moet.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:45 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is nooit nodig om onschuldige burgers te beperken in hun vrijheid , dat is altijd nodig voor machthebbers die meer macht willen .
kortom democratie is maar lastig. Politiestaat.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan de andere kant; als er concrete dreiging is van terrorisme, wil je natuurlijk wel snel kordaat kunnen ingrijpen zonder dat je eerst de hele ambtelijke molen door moet.
Maar toch lijkt dit me een stap te ver gaan.
En in je mondquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:33 schreef Izzy73 het volgende:
De man in het filmpje uit de OP pist vanaf 100m met tegenwind precies in het potje.
Potverdikkie zeg, wat een onzin schrijf jij.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:23 schreef Szikha2 het volgende:
En in je mond
Ik heb moeten zoeken naar een Franse vertaling aangezien ik Engelse taal niet goed versta. Ik hoor gewoon Putin. Hij moet gewoon goed betaald worden want het is onzin wat hij zegt. Geen enkel Fransman (hoogopgeleide iig) trapt hier gelukkig in.
Even leuke citaten:
"Sovjet unie heeft de klus bijna klaar" zegt hij... vervolgens: "Rusland heeft zo goed als gewonnen met zijn bombardement en uit wanhoop gaat een stuk van IS voorman naar Parijs / Europa om wraak te nemen"
Zijn commentaar en bevindingen zijn achterhaalt want zowel rechts als linkse kant van Frankrijk zijn unaniem om tot het eind toe om de strijd te voeren tegen IS
Hij kent Frankrijk niet. De Fransen zijn net zo vastberaden zoals de Engelsen in het najaar 1940 onder de zware bombardementen van de Luftwaffe. Fransen zijn niet bang. Dat is duidelijk te zien als je in Parijs bent en rest van Frankrijk. Zowel bij de burgers , als bij de Politie , is de vastbeslotenheid veel groter dan men dacht. Het is fantastisch om te zien.
Ik heb deze RT journalist door. Putin is zwaar getroffen door het Westen. De economische embargo van het rijke Westen. Waar de Russische economie zwaar onder lijdt. Want ze zijn nu met hun reserve bezig. De Russische bankreserves zijn in januari op. En moet Rusland in half januari geld gaan lenen op de internationale markt ( VS , China , Saudi) en dat krijgen ze dus niet omdat Amerika na de anexatie van de Krim om zware economische sancties op Rusland te leggen. Omdat deze RT journalist probeert te uit leggen dat de internationele financiele markt baat heeft bij een verdeeld Europa, zegt hij
Hij legt constant de nadruk op Amerika en de Nato. Maar dat is ondertussen allemaal achterhaald. Want Putin is vrij snel gedraaid. Putin is akkoord gegaan met Frankrijk 2 dagen geleden om niet meer de rebellen die tegen Assad zijn te bestrijden maar IS leger. Dat is punt1
En ten tweede als de economische sancties opgeheven worden gaat Putin of Rusland volledig samenwerken met de Nato. Ondanks de Erdogan bemoeizucht (vliegtuig die neergestort is) Erdo heeft zijn excuus aangeboden heeft (uniek)
Op 13 /11 was heel het Westen nog faliekant tegen de politiek van Putin. De volgende dag kwam er verandering. En realiseert Hollande dat hij Rusland nodig heeft. Frankrijk had net niet twee zeer ultra modern fregatten aan Rusland gegeven. Rusland had die besteld en ging niet door vanwege die sancties. En Hollande realiseerde dat zonder Rusland de strijd tegen IS niet gaat lukken. En ook is Frankrijk de possietie tegen Assad gaan herzien. Eerst wilde Frankrijk namelijk niets van Assad weten. En nu gaan ze onderhandelen met hem en zijn leger. Is ook nieuw. Omdat : de vijand van mijn vijand is mijn vriend geworden.
Iedereen die zegt dat deze RT journalist de waarheid spreekt heeft geen kaas gegeten van geo strategisch politiek spel. Zijn Russische boodschap was toen. En is nu volledig anders is.
Ik heb het filmpje niet helemaal afgekeken. Wat hij zegt is gewoon super con. Le niveau de commentaires de ce monsieur est pauvre , sans fondements.
Onzin, wat je schrijft heeft maar half met het filmpje te maken. Je schrijft zelf dat je het maar half gekeken hebt en geen Engels verstaat. Verder houd ik niet van hele lappen tekst quoten. Veel te veel werk en erg onoverzichtelijk. Daarom heb ik er een paar punten uitgehaald die gewoon niet kloppen of ongeloofwaardig zijn. Heb je enig idee hoe groot de goudvoorraad van Rusland is? En denk je nu echt dat Rusland en de NAVO gaan samenwerken? Die belangen staan lijnrecht tegenover elkaar. En Erdogan heeft geen excuus aangeboden maar gezegd dat hij het incident betreurd en excuus van Rusland wil omdat ze het luchtruim van Turkije geschonden hebben. Dat is nogal een verschil met wat jij schrijft.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:17 schreef Szikha2 het volgende:
Uiteraard doe je dat niet. Het is BNW
Wat vriendelijk advies aan jou wat je ermee doetquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:17 schreef Szikha2 het volgende:
Uiteraard doe je dat niet. Het is BNW
Nee men houdt niet van discussie voeren hier dat is mij al duidelijk. Het is vooral filmpjes dumpen en wat geschreeuw en daar houdt het dan ook bij op.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:45 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Onzin, wat je schrijft heeft maar half met het filmpje te maken. Je schrijft zelf dat je het maar half gekeken hebt en geen Engels verstaat. Verder houd ik niet van hele lappen tekst quoten. Veel te veel werk en erg onoverzichtelijk. Daarom heb ik er een paar punten uitgehaald die gewoon niet kloppen of ongeloofwaardig zijn. Heb je enig idee hoe groot de goudvoorraad van Rusland is? En denk je nu echt dat Rusland en de NAVO gaan samenwerken? Die belangen staan lijnrecht tegenover elkaar. En Erdogan heeft geen excuus aangeboden maar gezegd dat hij het incident betreurd en excuus van Rusland wil omdat ze het luchtruim van Turkije geschonden hebben. Dat is nogal een verschil met wat jij schrijft.
Nou vertel het eens. Minder dan Duitsland sowieso nadat de olieprijs gekelderd is.quote:Heb je enig idee hoe groot de goudvoorraad van Rusland is?
Doen ze al.quote:En denk je nu echt dat Rusland en de NAVO gaan samenwerken? Die belangen staan lijnrecht tegenover elkaar.
Beide landen hebben elkaar nodig. Er spelen grote economische belangen aan beide kanten.quote:En Erdogan heeft geen excuus aangeboden maar gezegd dat hij het incident betreurd en excuus van Rusland wil omdat ze het luchtruim van Turkije geschonden hebben. Dat is nogal een verschil met wat jij schrijft
Inderdaad... ik sla die teksten altijd standaard over. Heeft denk ik meer zin als hij het gewoon kort en bondig houdt i.p.v. elke keer complete A-4tjes hier te posten.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wat vriendelijk advies aan jou wat je ermee doet
- stop met de leugens
- hou het kort en krachtig( niemand zit te wachten op lappen tekst)
- probeer dingen vanuit een ander perspectief te zien ivm religieus vasthouden aan je eigen wereldbeeld
En je krijgt gegarandeerd meer reacties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou zeggen wordt wakker mensen. Wake up![]()
Hahahahahaquote:Op zaterdag 28 november 2015 23:21 schreef Szikha2 het volgende:
Kort en bondig? Oke ISIS is gecreeërd door Rusland. Putin reageert nu al 15 jaar. Lange versie in spoiler voor de tere zieltjes in het Westen die denken alles te weten. Let op: dit kan schadelijk zijn
quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:21 schreef Szikha2 het volgende:
Kort en bondig? Oke ISIS is gecreeërd door Rusland. Putin reageert nu al 15 jaar. Lange versie in spoiler voor de tere zieltjes in het Westen die denken alles te weten. Let op: dit kan schadelijk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou zeggen wordt wakker mensen. Wake uphoe de fuck kom je bij dat Rusland ISIS creeert.??
Dat doet Amerika. Zelfs de president himself zegt het.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:21 schreef Szikha2 het volgende:
Kort en bondig? Oke ISIS is gecreeërd door Rusland. Putin reageert nu al 15 jaar. Lange versie in spoiler voor de tere zieltjes in het Westen die denken alles te weten. Let op: dit kan schadelijk zijnHaha, goede zet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou zeggen wordt wakker mensen. Wake up
Zeer verrassende wending, jammer dat de websites waar je naar linkt onleesbaar zijn.
Ik geloof best dat Rusland haar rol speelt in het geo-politieke landschap. Maar wat zijn de bewijzen voor je betoog dat IS een creatie is van Rusland?If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
Hij is ook geen zuivere koffie, (een link uit zijn spoiler)svoboda is oekrains rechts extremistisch/nationalisties daar is alles poetins schuld.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]hoe de fuck kom je bij dat Rusland ISIS creeert.??
Dat doet Amerika. Zelfs de president himself zegt het.
Censuur dus.quote:Op zondag 29 november 2015 04:45 schreef Dance99Vv het volgende:
France Starts Shutting Down Alternative Media
the Government invariably rush through tougher new laws against terrorism. And if history can teach us one thing, it’s that modern terrorism laws are actually anti-civil liberty laws in disguise. Today, with perfect timing, the French version of We Are Change was censored. This is a worrying and unprecedented crackdown on the alternative media in Europe, and one which French bloggers fear is the beginning of the end for freedom of speech.’
http://www.davidicke.com/(...)n-alternative-media/
Les Moutons Enrages, Sputnik France and Fawkes are other popular alternative media sites which ‘Le Blog De La Resistance’ author Z references in his post. Most remain defiant, with the first promising to ‘open up in Russia if necessary’. Z points out that Francois Hollande has been promising to silence ‘conspiracy theorists’ since January this year.
Read More: http://www.trueactivist.c(...)n-alternative-media/
Het EVRM blijft echter wel van kracht in Frankrijk en aan een aantal basisrechten uit mag niet geraakt worden, zoals het recht op leven en het verbod op foltering.quote:
quote:Op zondag 29 november 2015 12:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Censuur dus.
[..]
Het EVRM blijft echter wel van kracht in Frankrijk en aan een aantal basisrechten uit mag niet geraakt worden, zoals het recht op leven en het verbod op foltering.
Dat scheelt weer. Verder mag de pliesie zomaar je huis binnen vallen of je staande houden. Op naar de politiestaat en dat allemaal voor de war on terror, de onzichtbare vijand
Ik weet niet wat ik erger vind. De politiestaat an sich of al die mensen die het gewoon zien als een noodzakelijk kwaad?quote:
Nee kritiek op rusland is zeer welkom, open er een topic over zou ik zeggen, ik kon de link met parijs er zo moeilijk in vinden. Terrorisme is overall , ook in rusland. Maar het ging meer over de link met syrie dan met parijs.quote:Op zondag 29 november 2015 08:23 schreef Szikha2 het volgende:
Kritiek op Putin/Rusland is volgens mij voor het eerst op BNW. Alles wat nieuw is is eng. Begrijpelijk. Helemaal omdat Rusland behoorlijk opgehemeld wordt hier en in andere subforums. Behoefte aan autoriteit.
Het is veiliger om (oude) koek te herhalen voor mensen. Je weet wel : Amerika is ISIS. 9/11 was inside job. Obama is de antichrist waar de openbaring over spreekt. Illuminatie ...En the same old story over and over again.
Terecht dat mijn post is verwijderd.
Moeilijk idd maar ik denk toch die mensen die het zien als noodzakelijk kwaad . Die voeren het uit , dat zijn degenen die hun eigen geweten en gezond verstand opzij zetten , dat zijn degenen die WEL beter zouden moeten weten .quote:Op zondag 29 november 2015 13:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind. De politiestaat an sich of al die mensen die het gewoon zien als een noodzakelijk kwaad?
er is geen terrorisme.!!!quote:Op zondag 29 november 2015 13:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Moeilijk idd maar ik denk toch die mensen die het zien als noodzakelijk kwaad . Die voeren het uit , dat zijn degenen die hun eigen geweten en gezond verstand opzij zetten , dat zijn degenen die WEL beter zouden moeten weten .
Welke vrijheden heb je al in moeten leveren?quote:Op zondag 29 november 2015 14:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er is geen terrorisme.!!!
Wat er wel is extreem machtsmisbruik van politiek en elite.
Kortom het domme naïeve kutvolk laat zich ringeloren. En laat zich weer in slavernij knechten onder ultrafascistisch regime.
Alle vrijheid die is op gebouwd wordt met triest toneelstukje te niet gedaan.
Voel jij je dan niet vreselijk onderdrukt in dit ultrafacistisch regime?quote:Op zondag 29 november 2015 14:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Welke vrijheden heb je al in moeten leveren?
Blijkbaar zit ik aan de goede kant van het regime?quote:Op zondag 29 november 2015 14:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Voel jij je dan niet vreselijk onderdrukt in dit ultrafacistisch regime?
Dan ben ik dus je slaafquote:Op zondag 29 november 2015 14:32 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Blijkbaar zit ik aan de goede kant van het regime?
Of je bent naïef volk dat zich laat ringeloren.quote:Op zondag 29 november 2015 14:32 schreef ChrisCarter het volgende:
Blijkbaar zit ik aan de goede kant van het regime?
In theorie is iedereen op dit forum, maar sowieso op internet er natuurlijk onderdeel van. Want "het internet" wordt massaal afgetapt etc. Dus kun je alleen maar het systeem verslaan door off the grid te leven lijkt me.quote:Op zondag 29 november 2015 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of je bent naïef volk dat zich laat ringeloren.
Ben wel benieuwd hoe Lambiekje zich, buiten de virtuele zeepkist, hiervan onderscheidt.
klopt. Alleen maar gestaged gebeuren van onze overhedenquote:
Maar wie zijn dan de dader-acteurs? Want er worden toch een hoop mensen gedood bij dit soort acties. Moet je behoorlijk gewetenloos voor zijn.quote:Op zondag 29 november 2015 14:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
klopt. Alleen maar gestaged gebeuren van onze overheden
Fear mongering alom. En men trapt erin. Altijd weer die problem, reaction. solution. Met deze zogenaamde vijand kunnen ze nog jaren vooruit wat ook de bedoeling is.quote:Op zondag 29 november 2015 14:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kortom het domme naïeve kutvolk laat zich ringeloren. En laat zich weer in slavernij knechten onder ultrafascistisch regime.
Ik vind het eng en gevaarlijk dat figuren als ATuin-hek bestaan met hun hyperbekrompen wereldbeeld. Dergelijke sneue sukkels verpesten het voor iedereen.
We moeten echt collectief wakker worden.
En daarnaast om agenda's door te zetten is alles geoorloofd. Maakt het uit een 100 tal doden. Dat is voor invoering slavernij van het westen, peanuts.quote:Op zondag 29 november 2015 14:41 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Maar wie zijn dan de dader-acteurs? Want er worden toch een hoop mensen gedood bij dit soort acties. Moet je behoorlijk gewetenloos voor zijn.
Is nog steeds geen antwoord op mijn vraag he. Je bent er zo zeker van maar je geeft er geen antwoord op.quote:Op zondag 29 november 2015 15:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En daarnaast om agenda's door te zetten is alles geoorloofd. Maakt het uit een 100 tal doden. Dat is voor invoering slavernij van het westen, peanuts.
quote:The truth is that President Hollande is a cynical charlatan who is conning his own population with audacious lies, and is, like his criminal counterparts in Brussels, London, Ottawa, Sydney and Washington, using staged terror to expedite the Zionist-Globalist agenda, of which he is a loyal servant.
Ja wat is het nou? In een ander topic zeg je dat de VS het ontstaan van IS en de aanslagen heeft doen ontstaan, en nu lees ik weer dat het "de zionisten" zijn.quote:Op zondag 29 november 2015 16:07 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.intifada-pales(...)-israeli-false-flag/
[..]
Ik bedoelde de burgers die alles goedpraten onder het mom van terroisme bestrijding . Extreem machtmisbruik is net zo goed terrorrisme .quote:Op zondag 29 november 2015 14:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
yep maar dat moeten ze zelf doen .quote:Kortom het naïeve volk laat zich ringeloren. En laat zich weer in slavernij knechten onder ultrafascistisch regime.
We moeten echt collectief wakker worden.
Eens maar zoals ik al vroeg, wat merken wij hier dan van? Ik ben (nog) geen vrijheden kwijtgeraakt en men roept al sinds voor 9/11 dat "we onze vrijheden kwijtraken".quote:Op zondag 29 november 2015 17:00 schreef Summers het volgende:
[..]
Extreem machtmisbruik is net zo goed terrorrisme .
Wij nog niet maar in Frankrijk wel. Zodra NL een aanslag voor zijn kiezen krijgt wordt naar grote waarschijnlijkheid hetzelfde pad gekozen.quote:Op zondag 29 november 2015 17:16 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Eens maar zoals ik al vroeg, wat merken wij hier dan van? Ik ben (nog) geen vrijheden kwijtgeraakt en men roept al sinds voor 9/11 dat "we onze vrijheden kwijtraken".
Bovendien krijg ik maar geen antwoord op mijn vraag over de schijnbare acteurs die de daders zouden zijn.
Ik wacht nog steeds op antwoord op de vraag waar in welke kranten precies stond dat we onze huizen en vrouwen aan vluchtelingen moesten geven. Makkelijke vraag om te beantwoorden, zou je denken, voor iemand die deze claim vol overtuiging roept. Helaas. Het blijft stil.quote:Op zondag 29 november 2015 17:16 schreef ChrisCarter het volgende:
Bovendien krijg ik maar geen antwoord op mijn vraag over de schijnbare acteurs die de daders zouden zijn.
Maar wat is er dan concreet voor alle Fransen veranderd? Ja er zijn verruimde huiszoekingen maar nu klinkt het net alsof heel Frankrijk in lockdown zit.quote:Op zondag 29 november 2015 17:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wij nog niet maar in Frankrijk wel. Zodra NL een aanslag voor zijn kiezen krijgt wordt naar grote waarschijnlijkheid hetzelfde pad gekozen.
Oh dat wist ik niet. Kan ik dat ergens teruglezen?quote:Vwb daders en acteurs etc daar mag niet dieper op in gegaan worden, heeft Jogy jl nog duidelijk gemaakt.
Meer politie en militairen op straat, die zomaar je huis mogen binnen vallen, je staande mogen houden als je zogenaamd verdacht bent (breed begrip). Alternatieve media die niet meer toegelaten wordt en offline wordt gehaald. Lijkt al een beetje op Noord Koreaquote:Op zondag 29 november 2015 17:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Maar wat is er dan concreet voor alle Fransen veranderd? Ja er zijn verruimde huiszoekingen maar nu klinkt het net alsof heel Frankrijk in lockdown zit.
[..]
Oh dat wist ik niet. Kan ik dat ergens teruglezen?
Ik lees wel dat het makkelijker wordt om huiszoekingen te doen maar niet dat men zomaar lukraak binnen kan vallen. En meer politie en militairen vooral Parijs voor zover ik kan zien en vinden.quote:Op zondag 29 november 2015 17:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Meer politie en militairen op straat, die zomaar je huis mogen binnen vallen, je staande mogen houden als je zogenaamd verdacht bent (breed begrip). Alternatieve media die niet meer toegelaten wordt en offline wordt gehaald. Lijkt al een beetje op Noord Korea![]()
Ok, will do!quote:Jogy gaf dit een paar topics terug aan, geen idee waar. Anders vraag het hem als je het zeker wilt weten.
post#32quote:Op zondag 29 november 2015 17:43 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik lees wel dat het makkelijker wordt om huiszoekingen te doen maar niet dat men zomaar lukraak binnen kan vallen. En meer politie en militairen vooral Parijs voor zover ik kan zien en vinden.
Dat van de media vind ik wel interessant, kom daar niet echt iets over tegen. Heb je voor mij wat referenties daarnaar?
Ok, will do!
En zo denderen we steeds verder de afgrond in richting een dictatuur..quote:Op zondag 29 november 2015 21:06 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.demorgen.be/bu(...)tenverdrag-bc9fa09f/
En voila. Rechters. Tssk. Ultrafascisme dat is wat EU nodig heeft
Voor Fransen is er niets veranderd. Alleen meer file bij de grens en bij de autobaan waar je betalen moet. Het leven gaat gewoon door.quote:Op zondag 29 november 2015 17:25 schreef ChrisCarter het volgende:
Maar wat is er dan concreet voor alle Fransen veranderd? Ja er zijn verruimde huiszoekingen maar nu klinkt het net alsof heel Frankrijk in lockdown zit.
https://fr.wikipedia.org/wiki/%C3%89tat_d%27urgence_en_Francequote:Oh dat wist ik niet. Kan ik dat ergens teruglezen?
heb je me post hierboven niet gezien... Frankrijk heeft officieel aangevraagd om mensenrechten te mogen negerenquote:Op zondag 29 november 2015 22:55 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Voor Fransen is er niets veranderd. Alleen meer file bij de grens en bij de autobaan waar je betalen moet. Het leven gaat gewoon door.
Wat users hier doen is gewoon bute. Verspil je tijd niet aan is mijn advies.
[..]
https://fr.wikipedia.org/wiki/%C3%89tat_d%27urgence_en_France
Europa trekt al jaren steeds meer macht naar zich toe zonder instemming van het volk , alle regeringen hebben schijt aan het volk . Ik zie aan de lopende band de riem steeds strakker aangetrokken worden , democratie is maar een illusie maar we zijn zo vrij ? Afgelopen jaren mocht er niet gedemonstreerd worden toen erdogan kwam , niet toen Obama kwam . Niet tegen het koningshuis . Wat heeft vrijheid van meningsuiting nog voor zin als dat niet mag bij mensen met veel macht .quote:Op zondag 29 november 2015 17:16 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Eens maar zoals ik al vroeg, wat merken wij hier dan van? Ik ben (nog) geen vrijheden kwijtgeraakt en men roept al sinds voor 9/11 dat "we onze vrijheden kwijtraken".
Vrijheid van informatie en censuur betekend dat niks voor je ?quote:Op zondag 29 november 2015 22:55 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Voor Fransen is er niets veranderd. Alleen meer file bij de grens en bij de autobaan waar je betalen moet. Het leven gaat gewoon door.
Wat users hier doen is gewoon bute. Verspil je tijd niet aan is mijn advies.
[..]
https://fr.wikipedia.org/wiki/%C3%89tat_d%27urgence_en_France
Met geweld word je de mond gesnoerd als je opstaat voor je eigen wereldquote:France Begin Shutting Down Alternative News Websites
http://yournewswire.com/f(...)ative-news-websites/
Wat doe je nu?quote:Op maandag 30 november 2015 09:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Europa trekt al jaren steeds meer macht naar zich toe zonder instemming van het volk , alle regeringen hebben schijt aan het volk . Ik zie aan de lopende band de riem steeds strakker aangetrokken worden , democratie is maar een illusie maar we zijn zo vrij ? Afgelopen jaren mocht er niet gedemonstreerd worden toen erdogan kwam , niet toen Obama kwam . Niet tegen het koningshuis . Wat heeft vrijheid van meningsuiting nog voor zin als dat niet mag bij mensen met veel macht .
Nee hoor , ik heb je de uitzonderingen verteld van de afgelopen jaren , dat is geen vrijheid van meningsuiting . Het is wel duidelijk dat je de status quo niet lastig mag vallen of hun positie mag bekritiseren . We leven echt in een hypocriete wereld waar vrijheid van meningsuiting een media dag hype is waar je ff met een bordje je suis charlie roept en oorlogsmisdadigers even een veer in hun kont steken en als ze weer terug zijn van hun pr uitje journalisten oppakken en vermoorden .quote:Op maandag 30 november 2015 09:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat doe je nu?
Je mag wel demonstreren , althans in Nederland is dat prima, het moet alleen vtv aangegeven worden.
Nee hoor bij het koningshuis maakt het niet uit of je gewoon vredig stilstaat met een bord , je word altijd gearresteerd .quote:Het grote nadeel is vaak, dat er opstootjes ontstaan tussen voor en tegenstanders, en de olitie er tussen moet komen.
Of dat er zelf wat zwakzinnigen er tussen zitten die de demonstratie verpesten door politie uit te lokken en op de vuist gaan.
Ik weet niet waar jij woont, maar die occupyers zitten hier bijvoorbeeld nog steeds.quote:Op maandag 30 november 2015 10:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee hoor , ik heb je de uitzonderingen verteld van de afgelopen jaren , dat is geen vrijheid van meningsuiting . Het is wel duidelijk dat je de status quo niet lastig mag vallen of hun positie mag bekritiseren . We leven echt in een hypocriete wereld waar vrijheid van meningsuiting een media dag hype is waar je ff met een bordje je suis charlie roept en oorlogsmisdadigers even een veer in hun kont steken en als ze weer terug zijn van hun pr uitje journalisten oppakken en vermoorden .
[..]
Nee hoor bij het koningshuis maakt het niet uit of je gewoon vredig stilstaat met een bord , je word altijd gearresteerd .
Nee hoor. Met Koningsdag in Dordt heb ik tientallen mensen met protestborden ("ik ben geen onderdaan" etc en meer in die trent) gezien die daar gewoon stonden en door t publiek liepen. Pplitie liet ze met rust.quote:Op maandag 30 november 2015 10:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee hoor , ik heb je de uitzonderingen verteld van de afgelopen jaren , dat is geen vrijheid van meningsuiting . Het is wel duidelijk dat je de status quo niet lastig mag vallen of hun positie mag bekritiseren . We leven echt in een hypocriete wereld waar vrijheid van meningsuiting een media dag hype is waar je ff met een bordje je suis charlie roept en oorlogsmisdadigers even een veer in hun kont steken en als ze weer terug zijn van hun pr uitje journalisten oppakken en vermoorden .
[..]
Nee hoor bij het koningshuis maakt het niet uit of je gewoon vredig stilstaat met een bord , je word altijd gearresteerd .
quote:Op maandag 30 november 2015 10:27 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee hoor. Met Koningsdag in Dordt heb ik tientallen mensen met protestborden ("ik ben geen onderdaan" etc en meer in die trent) gezien die daar gewoon stonden en door t publiek liepen. Pplitie liet ze met rust.
Ik denk dat je doelt op die johljanneke die onterecht werd opgepakt tijdens de inauguratie van WA.
Ik zou zeggen, stuur berichtje naar Summers spreek wat af voor de volgende Koningsdagquote:Op maandag 30 november 2015 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Je mag tegen onze Oranje uitkeringstrekkers protesteren maar niet in groepsverband dus in je uppie en dan nog word je scherp in de gaten gehouden en kun je worden opgepakt. Lijken wel kleine dictatortjes onze oranje appeltjes
Ik wil daar alleen mee aangeven dat je een demonstratie in groepsverband tegen de Oranjes op je buik kan schrijven en dat in een land wat (zogenaamd) de (schijn)democratie hoog in het vaandel heeft staan. In je uppie met een bordje zwaaien schiet niet zoveel op en dan nog word je in de gaten gehouden en/of opgepakt. Dat in de gaten houden daar blijven ze nadien nog wel even mee doorgaan.quote:Op maandag 30 november 2015 11:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, stuur berichtje naar Summers spreek wat af voor de volgende Koningsdag
Om maar even wat te noemen.
Op utrecht centraal waren ze gisteren nog aan het protesteren tegen zwarte piet btw
Tja dan sta je een beetje alleen, dus delen niet veel mensen je mening.quote:Op maandag 30 november 2015 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik wil daar alleen mee aangeven dat je een demonstratie in groepsverband tegen de Oranjes op je buik kan schrijven en dat in een land wat (zogenaamd) de (schijn)democratie hoog in het vaandel heeft staan. In je uppie met een bordje zwaaien schiet niet zoveel op en dan nog word je in de gaten gehouden en/of opgepakt. Dat in de gaten houden daar blijven ze nadien nog wel even mee doorgaan.
Wat dat met demo Zwarte Piet heeft te maken is me niet helemaal duidelijk want demonstreren tegen het koningshuis kun je het op deze wijze niet echt noemen.
Ik snap wat je wilt zeggen maar feit blijft dat dit topic in BNW staat en niet NWS dus dat hier weldegelijk de ruimte is om het over die onderwerpen op die manier te hebben.quote:
Ook al heeft men de behoefte protesteren tegens ons koningshuis mag niet in een groep. Wat is nou een demonstratie in je uppie, dat snap jij ook wel lijkt me?quote:Op maandag 30 november 2015 11:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tja dan sta je een beetje alleen, dus delen niet veel mensen je mening.
Of mensen maken er zich gewoon niet druk over en hebben geen behoefte er aan om ervoor te gaan demonstreren.
Zolang je een vergunning hebt aangevraagd mag je gewoon demonstreren. Die mensen die dit jaar "apart" stonden van elkaar hebben dat gedaan zodat ze geen vergunning hoefden aan te vragen.quote:Op maandag 30 november 2015 11:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ook al heeft men de behoefte protesteren tegens ons koningshuis mag niet in een groep. Wat is nou een demonstratie in je uppie, dat snap jij ook wel lijkt me?
Als er behoefte aan is zal het gebeuren.quote:Op maandag 30 november 2015 11:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ook al heeft men de behoefte protesteren tegens ons koningshuis mag niet in een groep. Wat is nou een demonstratie in je uppie, dat snap jij ook wel lijkt me?
Sterker nog, de reden dat je het moet aanvragen is omdat de gemeente ook wil weten of er rekening moet worden met de veiligheid van anderen en van de demonstranten zelf. Ook wilen ze vaak weten of er kwetsbare groepen meedoen bij de demonstratie (ouderen, gehandicapten).quote:Op maandag 30 november 2015 11:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als er behoefte aan is zal het gebeuren.
Je moet wel opletten dat in Nederland gewoon gedemonstreerd mag worden, je moet het alleen aangeven bij de gemeente.
De reden is simpel de gemeente wil hier gewoon van op de hoogte wordeen gebracht ivm ongeregeldheden.
Je mag niet zomaar in de cel gegooid worden omdat je aan het demonstreren gaat.
Mocht je verdere informatie er over willen hebben verwijs ik je naar het juridisch loket bij jou in de buurt.
of lees dit even door
http://www.denhaag.nl/hom(...)ties.htm?channel=pdf
Dude net alsof ik dit allemaal niet weetquote:Op maandag 30 november 2015 12:00 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Sterker nog, de reden dat je het moet aanvragen is omdat de gemeente ook wil weten of er rekening moet worden met de veiligheid van anderen en van de demonstranten zelf. Ook wilen ze vaak weten of er kwetsbare groepen meedoen bij de demonstratie (ouderen, gehandicapten).
bron: zelf wel eens aangevraagd
Blijkbaar weet je het niet want je doet allemaal aannames, ook over het toekennen van de vergunning en over de locatie.quote:Op maandag 30 november 2015 12:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dude net alsof ik dit allemaal niet weetmaar een vergunning zul je voor zo'n demo nooit krijgen en als je het al krijgt dan krijg je een plekje toegewezen op een achteraf stukje in de stad waar niet veel mensen je zien.
.
Nee joh, dat is al eens eerder gebleken in Amsterdam. Ik weet verdomd goed waar ik het over heb. Nu jij nogquote:Op maandag 30 november 2015 12:18 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je het niet want je doet allemaal aannames, ook over het toekennen van de vergunning en over de locatie.
Ik spreek letterlijk uit eigen ervaring. Jij haalt denk ik het woord van anderen aan. Dat lijkt me nogal een verschil. Nogmaals; mits je gewoon een normale en duidelijke aanvraag doet krijg je die vergunning bijna altijd wel. Daar is Nederland erg liberaal in.quote:Op maandag 30 november 2015 12:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee joh, dat is al eens eerder gebleken in Amsterdam. Ik weet verdomd goed waar ik het over heb. Nu jij nog
Klopt tijdje terug was hier zelfs een neo nazi protest mars door de stad.quote:Op maandag 30 november 2015 12:26 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik spreek letterlijk uit eigen ervaring. Jij haalt denk ik het woord van anderen aan. Dat lijkt me nogal een verschil. Nogmaals; mits je gewoon een normale en duidelijke aanvraag doet krijg je die vergunning bijna altijd wel. Daar is Nederland erg liberaal in.
Jij spreekt uit ervaring? Met het organiseren van een demo anti-oranje-appels? Daar krijg je geen vergunning voor en de vergunning die zijn gegeven werd men verbannen naar een uithoek van het centrum of dat je hooguit in je uppie mocht demonstreren waarop je alsnog werd verwijderd en opgepakt. NL was ooit eens liberaal in de jaren 70.quote:Op maandag 30 november 2015 12:26 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik spreek letterlijk uit eigen ervaring. Jij haalt denk ik het woord van anderen aan. Dat lijkt me nogal een verschil. Nogmaals; mits je gewoon een normale en duidelijke aanvraag doet krijg je die vergunning bijna altijd wel. Daar is Nederland erg liberaal in.
Nu kom je weer met aannames. Ze staan gewoon op de normale demo-plekken. Die demo van afgelopen mei meen ik met als titel "Fuck racisme Fuck de Koning" ging ook gewoon door he.quote:Op maandag 30 november 2015 12:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jij spreekt uit ervaring? Met het organiseren van een demo anti-oranje-appels? Daar krijg je geen vergunning voor en de vergunning die zijn gegeven werd men verbannen naar een uithoek van het centrum of dat je hooguit in je uppie mocht demonstreren waarop je alsnog werd verwijderd en opgepakt. NL was ooit eens liberaal in de jaren 70.
Nee joh ze staan niet op de normale demoplekken, forget it, laat staan dat je een vergunning krijgt en als je er ene krijgt zo ver mogelijk uit zicht. Destijds werd het zo opgelost dat je zelfs niet mocht demonstreren in een groep maar alleen maar als éénling en nog werd je in de gaten gehouden.quote:Op maandag 30 november 2015 12:47 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nu kom je weer met aannames. Ze staan gewoon op de normale demo-plekken. Die demo van afgelopen mei meen ik met als titel "Fuck racisme Fuck de Koning" ging ook gewoon door he.
Er is een verschil tussen demonstreren tegen de monarchie en het beledigen van de koning. Majesteitsschennis is gewoon strafbaar. Demonstreren tegen de monarchie zonder opzet belediging is dat niet.
Als het een demonstratie betreft tegen het verstoren van de openbare orde mag je inderdaad op een andere locatie gaan demonstreren.quote:Op maandag 30 november 2015 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee joh ze staan niet op de normale demoplekken, forget it, laat staan dat je een vergunning krijgt en als je er ene krijgt zo ver mogelijk uit zicht. Destijds werd het zo opgelost dat je zelfs niet mocht demonstreren in een groep maar alleen maar als éénling en nog werd je in de gaten gehouden.
FYI die demo Fuck de Koning was geen demo tegen het koningshuis maar voor het vrije woord en vrijheid van meningsuiting.
quote:Ahead of climate summit, French use emergency laws to put activists under house arrest
http://www.reuters.com/ar(...)#jlXqDGkQQIC9oIod.97
quote:Climate protesters clash with police as activists defy Paris ban – video
http://www.theguardian.co(...)defy-paris-ban-video
Hundreds of protesters demonstrate near the Place de la Republique in Paris on Sunday despite a ban imposed by the French authorities. Activists clash with riot police who use teargas to try and disperse the crowds. The march, planned for Sunday to coincide with the global climate change talks in the city on Monday, had been cancelled for security reasons in the wake of recent terror attacks in the French capital .
En dan zijn er nog steeds mensen die blijven beweren dat er door de noodtoestand niets is veranderd voor de Fransen. Dan heb je niet door waar het om gaat of een bord voor je kop, maar kan ook beiden natuurlijk.quote:
Nu zal men misschien het wel begrijpen, maar in de toekomst wordt gewoon de terreur-dreiging verhoogd om demonstraties te kunnen verbieden. 1+1=2quote:
Aangezien Isis onzichtbaar door heel Europa zwerft kunnen ze in elk land roepen dat het om de veiligheid van de burger gaat en militairen op straat zetten en noodmaatregelen . Ze praten het alvast goed .quote:Op maandag 30 november 2015 14:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En dan zijn er nog steeds mensen die blijven beweren dat er door de noodtoestand niets is veranderd voor de Fransen. Dan heb je niet door waar het om gaat of een bord voor je kop, maar kan ook beiden natuurlijk.
Het word nog gezelligquote:Op maandag 30 november 2015 14:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nu zal men misschien het wel begrijpen, maar in de toekomst wordt gewoon de terreur-dreiging verhoogd om demonstraties te kunnen verbieden. 1+1=2
zulke clashes tussen (oproer)politie en demonstranten komen opeens door de noodtoestand in Frankrijk wou je zeggen? Bij voorgaande klimaatconferenties, G8/G20 bijeenkomsten ging het zo vreedzaam?quote:Op maandag 30 november 2015 14:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En dan zijn er nog steeds mensen die blijven beweren dat er door de noodtoestand niets is veranderd voor de Fransen. Dan heb je niet door waar het om gaat of een bord voor je kop, maar kan ook beiden natuurlijk.
Jup de onzichtbare vijand waar ze nog jaren mee vooruit kunnen. Zo gaat dat en de massa knikt ja en amen. Problem, reaction, solution.quote:Op maandag 30 november 2015 14:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Aangezien Isis onzichtbaar door heel Europa zwerft kunnen ze in elk land roepen dat het om de veiligheid van de burger gaat en militairen op straat zetten en noodmaatregelen . Ze praten het alvast goed .
Waar knikt de massa ja en amen?quote:Op maandag 30 november 2015 14:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup de onzichtbare vijand waar ze nog jaren mee vooruit kunnen. Zo gaat dat en de massa knikt ja en amen. Problem, reaction, solution.
Die clashes zijn ook niet nieuw , de reden waarom is nieuw. De mensen laten zich niet tegenhouden door terreurdreiging, het is de overheid die capituleert.quote:Op maandag 30 november 2015 15:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waar knikt de massa ja en amen?
En waarom is zo'n clash tussen demonstranten en politie opeens nieuw?
Vraag me af of de reden voor clashes nieuw zijn, zonder de aanslagen een paar weken terug was het nu ook tot vechtpartijen gekomen. Dat hoort nu eenmaal bij dit soort top bijeenkomsten.quote:Op maandag 30 november 2015 15:38 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Die clashes zijn ook niet nieuw , de reden waarom is nieuw. De mensen laten zich niet tegenhouden door terreurdreiging, het is de overheid die capituleert.
We zien al een tijdje behoorlijke aanscherping van wetten m.b.t. demonstraties en dat door heel europa waarin spanje op dit moment het verst gaat.
Bij de klimaattop in Kopenhagen ging het ook mis, ook voornamelijk anti globalisten.quote:Op maandag 30 november 2015 15:46 schreef jogy het volgende:
https://www.google.nl/search?q=2009+g20+demonstrations&tbm=isch
Een google image search link van de G20 2009 demonstraties. Ging er ook niet echt zachtaardig aan toe. G20 is gewoon een (op zich best begrijpelijke) rode lap voor anti globalisten zeg maar. Daar is zelfs een dode gevallen.
Geen idee of die demonstratie wel toegestaan was trouwens.
Precies. Ze bouwen eerst de hele Matrix, en flippen dan the switch zoals Edward Snowden het al zei.quote:Op maandag 30 november 2015 15:57 schreef jogy het volgende:
Ik zie ook nog steeds geen nieuwe regels echt gebruikt worden door de jaren heen eerlijk gezegd maar ik heb het stiekeme vermoeden dat ze pas echt volledig in werking gesteld worden als alle maatregelen die ze willen hebben gelegaliseerd zijn door dit soort voorvallen. De maatregelen worden wel 'geactiveerd' zeg maar maar nog niet daadwerkelijk ter handen genomen.
Oh, die heb ik gemist?quote:Op maandag 30 november 2015 16:16 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Precies. Ze bouwen eerst de hele Matrix, en flippen dan the switch zoals Edward Snowden het al zei.
Hij was toch een Pion om ons op een dwaalspoor te zetten..quote:
Hier nog een NSA-klokkenluider, William Binney:quote:Op maandag 30 november 2015 16:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hij was toch een Pion om ons op een dwaalspoor te zetten..
Of was hij nu CGI ik ben het even kwijt.
France Exempting Itself from all EU Rulesquote:Op maandag 30 november 2015 15:57 schreef jogy het volgende:
Maar dat is mijn brainfart. De noodtoestand in Frankrijk is best ernstig maar dan vind ik die zerohedge verklaring wel een goede, een deel van de noodtoestand is dat de financiele verplichtingen naar de EU toen niet meer gehaald hoeven te worden oid? Hoe zat dat ook al weer?.
Maar is Snowden nou cgi of niet?quote:Op maandag 30 november 2015 16:47 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hier nog een NSA-klokkenluider, William Binney:
A 36-year veteran of America’s Intelligence Community, William Binney resigned from his position as Director for Global Communications Intelligence (COMINT) at the National Security Agency (NSA) and blew the whistle, after discovering that his efforts to protect the privacy and security of Americans were being undermined by those above him in the chain of command.
Er is een splintergroepering die Snowden als pure disonfo beschouwd ja.quote:Op maandag 30 november 2015 16:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hij was toch een Pion om ons op een dwaalspoor te zetten..
Of was hij nu CGI ik ben het even kwijt.
Meh, ik weet het zo net nog niet. Uiteraard kan je nagenoeg ieder 'publiek' figuur als into the game beschouwen, echter maakt dat wat hij zegt nog onwaar dan?quote:Op maandag 30 november 2015 16:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Er is een splintergroepering die Snowden als pure disonfo beschouwd ja.
Kunnen wij niet gewoon even de stekker er uithalen, ik geloof dat we nu al miljarden in de EU gepompt hebbenquote:Op maandag 30 november 2015 16:51 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
France Exempting Itself from all EU Rules
http://www.armstrongecono(...)onomics_blog/page/11
http://www.telegraph.co.u(...)earmament-blitz.html
economics jogy
side-note: Frankrijk is nog nooit zijn economische verplichtingen aan de EU na gekomen.
Maar wat wij nodig hebben is meer EU (lees meer miljarden om in dit faalproject te pompen)quote:Op maandag 30 november 2015 16:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kunnen wij niet gewoon even de stekker er uithalen, ik geloof dat we nu al miljarden in de EU gepompt hebben
1 Bom erop en alles is wegquote:Op maandag 30 november 2015 17:03 schreef Lichtkogel het volgende:
Hier het gloednieuwe NSA data-center welke 2 miljard kostte, in Utah:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://static5.businessin(...)t%202.34.58%20pm.png
http://www.businessinside(...)a-center-2013-6?IR=T
Mooi. Wat is je punt?quote:Op maandag 30 november 2015 17:03 schreef Lichtkogel het volgende:
Hier het gloednieuwe NSA data-center welke 2 miljard kostte, in Utah:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://static5.businessin(...)t%202.34.58%20pm.png
http://www.businessinside(...)a-center-2013-6?IR=T
Kan wel wat conspiracy hierover neerzetten, echter denk dat de moderatie daar niet vrolijk van gaat wordenquote:Op maandag 30 november 2015 17:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat is de conspiracy eigenlijk in dit topic?
Het vermoeden van een staged event.quote:Op maandag 30 november 2015 17:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat is de conspiracy eigenlijk in dit topic?
Als je iets echt wilt lukt hetquote:Op maandag 30 november 2015 17:09 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Gaat lastig worden in het verreweg zwaarst gemilitariseerde land ter wereld..
Ik doe er ook niet aan mee hoorquote:Op maandag 30 november 2015 16:58 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Meh, ik weet het zo net nog niet. Uiteraard kan je nagenoeg ieder 'publiek' figuur als into the game beschouwen, echter maakt dat wat hij zegt nog onwaar dan?
Had begrepen dat we geen hoaxerij of false flagging mochten plaatsen?quote:Op maandag 30 november 2015 17:10 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het vermoeden van een staged event.
Wat onwaarschijnlijk? Dat de NSA iedereen ter wereld afluistert?quote:Op maandag 30 november 2015 17:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik doe er ook niet aan mee hoor. Het kan maar wat mij betreft nogal onwaarschijnlijk.
Geen hoax was de deal,quote:Op maandag 30 november 2015 17:12 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Had begrepen dat we geen hoaxerij of false flagging mochten plaatsen?
Kan wel begrijpen dat het uit respect is zo vlak na dit voorval... daar niet van.
Echter dat hier het eea aan rammelt is ook wel duidelijk.
Staged betekent in scene gezet toch? Wat is er dan gestaged in dit gebeuren? Lastig om het aan te tonen als je bepaalde zaken niet aan mag kaarten om daar achter te komen.quote:Op maandag 30 november 2015 17:10 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Neehee, dat Snowden een disinfo operatie is.quote:Op maandag 30 november 2015 17:13 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wat onwaarschijnlijk? Dat de NSA iedereen ter wereld afluistert?
Kan ook betekenen dat men het heeft laten gebeuren, men was er al voor gewaarschuwd.quote:Op maandag 30 november 2015 17:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Staged betekent in scene gezet toch? Wat is er dan gestaged in dit gebeuren? Lastig om het aan te tonen als je bepaalde zaken niet aan mag kaarten om daar achter te komen.
Oke. Goed punt.quote:Op maandag 30 november 2015 17:14 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat al je telefoongesprekken en internetgebruik daar opgeslagen worden.
Dus iets kan alleen staged zijn als er fake/cgi slachtoffers zijn gevallen?quote:Op maandag 30 november 2015 17:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Staged betekent in scene gezet toch? Wat is er dan gestaged in dit gebeuren? Lastig om het aan te tonen als je bepaalde zaken niet aan mag kaarten om daar achter te komen.
To do list: verklarende woordenlijst maken.quote:Op maandag 30 november 2015 17:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je vergeet dat de populariteit van Hollande een sprong voorwaarts hiermee maakt(t.o.v. Le Pen),quote:Op maandag 30 november 2015 17:19 schreef jogy het volgende:
[..]
To do list: verklarende woordenlijst maken.
Staged: gepland/opgezet, betere benaming in parijs is overigens (eventuele) false flag.
En de gevolgen van een eventuele conspiracy zie je op zich al met de wetsvoorstellen die waarschijnlijk in de lade lagen te wachten en de bliksem entree van Frankrijk in het Midden Oosten.
Wacht, wat? Omgekeerde wereld? Jij was toch degene die 100% zeker wist dat dit een staged event was en waarom?quote:Op maandag 30 november 2015 17:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb nog steeds geen duidelijk antwoord wat dan gestaged kan zijn? Ja het vermoeden bestaat wordt gezegd maar wat dan?
Moet ik dat jouw gaan uitleggen?quote:Op maandag 30 november 2015 17:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb nog steeds geen duidelijk antwoord wat dan gestaged kan zijn? Ja het vermoeden bestaat wordt gezegd maar wat dan?
Ja leg me maar eens uit wie wat gestaged heeft, wat er zoal gestaged is in dit gebeuren en waarom?quote:Op maandag 30 november 2015 17:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Moet ik dat jouw gaan uitleggen?
Doe eens wat moeite en je komt genoeg tegen.
Je hebt helemaal gelijk. Excussesquote:Op maandag 30 november 2015 11:46 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik snap wat je wilt zeggen maar feit blijft dat [b]dit topic in BNW staat en niet NWS dus dat hier weldegelijk de ruimte is om het over die onderwerpen op die manier te hebben.
of juist het makkelijkst. Is maar vanuit welk kamp je het bekijkt.quote:Op maandag 30 november 2015 17:09 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Gaat lastig worden in het verreweg zwaarst gemilitariseerde land ter wereld..
absoluut geen vermoeden.quote:Op maandag 30 november 2015 17:10 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
nee je bent behoorlijk naief als je denkt dat terrorisme wel bestaat door onafhankelijk extremisten die onze vrijheden haten. Dat is z'n blatante onzin. Terrorisme zie ik als ultrafascisme van de staat. Niet van getrainde dwazen door USA. Want die gasten woorden aangestuurd, bewapend en gefinancieerd door NATO en VS.quote:Op maandag 30 november 2015 23:26 schreef Divje het volgende:
[verwijderd bericht]
Maar oke. Je bent wel behoorlijk naïef als je denkt dat terrorisme niet bestaat en dat dat allemaal ge-engineered wordt vanuit overheden.
Zie je nou zelf niet dat dat tegenstrijdig is ?quote:Op maandag 30 november 2015 23:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee je bent behoorlijk naief als je denkt dat terrorisme wel bestaat door onafhankelijk extremisten die onze vrijheden haten. Dat is z'n blatante onzin. Terrorisme zie ik als ultrafascisme van de staat. Niet van getrainde dwazen door USA. Want die gasten woorden aangestuurd, bewapend en gefinancieerd door NATO en VS.
Je hebt staats-terreur ,terrorismequote:Op maandag 30 november 2015 23:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Zie je nou zelf niet dat dat tegenstrijdig is ?
Er zal vast wel een keer een terrorist tussen zitten die iets vanuit een overheid doet. Maar de meeste zijn toch gewoon booslims die denken het heilige doel te dienen en 856 maagden tegemoet gaan. Dat die maagden ook terroristen met hetzelfde idee waren ontgaat ze even
Ik nam de moslim-terroristen even als voorbeeld gezien het 'getraind door USA'quote:Op maandag 30 november 2015 23:53 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Je hebt staats-terreur ,terrorisme
en je hebt ideologisch terrorisme
Of dat dan booslims of andere groeperingen zijn laat ik even in het midden.
Dat ben ik dus met je eens, en het bewijs dat het bestaat geef je ook al.quote:Op maandag 30 november 2015 23:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind het nogal apart om te stellen dat terrorisme niet bestaat.
Ik denk (maar moet eigenlijk niet voor anderen denken, dat komt niet goed) dat Lambiekje het iets anders bedoelt dan wat ie typt.quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat ben ik dus met je eens, en het bewijs dat het bestaat geef je ook al.
Breivik was een Manchurian. Dat in Noorwegen was ook een staged event.quote:Op maandag 30 november 2015 23:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik nam de moslim-terroristen even als voorbeeld gezien het 'getraind door USA'en die hele hype rond IS = CIAM
Breivik is ook een terrorist natuurlijk, en zo zijn er veel meer idd
Het is niet een booslim of iets. Het is PUUR alleen onze NATO, VS en EUquote:Vind het nogal apart om te stellen dat terrorisme niet bestaat.
Ik zie 't niet op de voorpagina, maar nee, je hoeft hier niet bang van te worden. Het is wel nieuws, dus niet raar dat een krant als de Telegraaf het meld toch?quote:Op woensdag 2 december 2015 16:38 schreef controlaltdelete het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Abaaoud__15____.html
Op de voorpagina van de Televaag nog wel oh oh..moeten we nu bang worden voor deze snotneus?
Dan moet je beter kijken. Fear mongering alom.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie 't niet op de voorpagina, maar nee, je hoeft hier niet bang van te worden. Het is wel nieuws, dus niet raar dat een krant als de Telegraaf het meld toch?
Wat is je punt eigenlijk? Of ontbreekt dat?
Wat is volgens jou de bedoeling van die in Israël gemaakte ballon dan?quote:Op woensdag 2 december 2015 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dan moet je beter kijken. Fear mongering alom.
Israëlische ballonnen boven Parijs tbv de delegatie.. zeggen ze.
http://jewishbusinessnews(...)aris-delegates-safe/
Ik heb goed gekeken. Kan je het even aanwijzen?quote:Op woensdag 2 december 2015 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dan moet je beter kijken. Fear mongering alom.
Je punt?quote:Israëlische ballonnen boven Parijs tbv de delegatie.. zeggen ze.
http://jewishbusinessnews(...)aris-delegates-safe/
Islamafobie wat zich uit in bijv moslimvrouwen aanvallen of moskees , Dat zijn de mensen die handelen naar die angst die ze voorgespiegeld krijgen als realiteit . Dat het jou niks doet en dat jij wel verder denkt wil niet zeggen dat het geen fear mongering is van de msm .quote:Op woensdag 2 december 2015 17:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb goed gekeken. Kan je het even aanwijzen?
Sinds wanneer is nieuws brengen fear mongering? Ik word er overigens niet bang van. Jij? Ken je mensen die bang worden van deze 'fear mongering'? Of is het weer even loos met een term strooien die kant noch wal raakt?
[..]
Je punt?
De mensen bij haar kapper misschien?quote:Op woensdag 2 december 2015 17:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb goed gekeken. Kan je het even aanwijzen?
Sinds wanneer is nieuws brengen fear mongering? Ik word er overigens niet bang van. Jij? Ken je mensen die bang worden van deze 'fear mongering'? Of is het weer even loos met een term strooien die kant noch wal raakt?
[..]
Je punt?
Ligt dat niet meer aan het bedroevende iq en de falende opvoeding van dergelijke types?quote:Op woensdag 2 december 2015 18:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Islamafobie wat zich uit in bijv moslimvrouwen aanvallen of moskees , Dat zijn de mensen die handelen naar die angst die ze voorgespiegeld krijgen als realiteit . Dat het jou niks doet en dat jij wel verder denkt wil niet zeggen dat het geen fear mongering is van de msm .
Dat dus.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ligt dat niet meer aan het bedroevende iq en de falende opvoeding van dergelijke types?
Juistem. Maar dat ligt aan iq, weet je wel die domme mensen met gebrek aan opvoeding, iq en al die tralala. Ben je gek zeg de media doet niet aan fear mongering, het is gewoon de reactie van domme mensen op dit objectief nieuwsquote:Op woensdag 2 december 2015 18:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Islamafobie wat zich uit in bijv moslimvrouwen aanvallen of moskees , Dat zijn de mensen die handelen naar die angst die ze voorgespiegeld krijgen als realiteit . Dat het jou niks doet en dat jij wel verder denkt wil niet zeggen dat het geen fear mongering is van de msm .
Jij kan niet over weg met die mening? Ik meen het serieus.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Juistem. Maar dat ligt aan iq, weet je wel die domme mensen met gebrek aan opvoeding, iq en al die tralala.
Jij vind het geen objectief nieuws? Wat is er in dat geval subjectief aan? Is het een mening? Had het niet gebracht moeten worden? Moet men gaan censureren? Wat wil je?quote:Ben je gek zeg de media doet niet aan fear mongering, het is gewoon de reactie van domme mensen op dit objectief nieuws
Wil je het vrije woord inperken?quote:Op woensdag 2 december 2015 18:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Niks objectiefs aan dat artikel, vraag me zelfs af wat er van waar is. Maar nee daar doet de Televaag niet aan, objectiviteit hebben ze vast hoog in het vaandel staan![]()
Fear mongering
Also called scare tactic. This is a strategy that various governments and news media uses in order to scare you into agreeing with their policies or points of view that usually involves some kind of protection or banning something which thus enacts more and more useless laws. This also helps keep the population under control as a scared population is easier to control and is more trusting of the government.
They usually fear monger by exaggerating the story or accounting of the events by using massive hyperboles, speak of the object from a negative standpoint and never from a neutral standpoint, use certain rhetorical words such as "dangerous", "lethal", "contagious", or "aggressive" and use only partial truth or no truth at all (aka lies). Usually true journalism and research is completely non-existent when using fear mongering techniques. When the story or segments airs on TV, they also use menacing or disturbing music to further bring out a fearful mood out of the viewers.
Wat is er niet objectief aan? Kan je dat uitleggen? Even los wat jij je *persoonlijk* afvraagt en de kwaliteit van de krant daar gelaten (de echte bron is niet eens de Telegraaf, maar daar ga jij weer eens aan voorbij).quote:Op woensdag 2 december 2015 18:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Niks objectiefs aan dat artikel, vraag me zelfs af wat er van waar is. Maar nee daar doet de Televaag niet aan, objectiviteit hebben ze vast hoog in het vaandel staan![]()
Dan vind ik dit toch een zwaardere vorm van Fear Mongeringquote:Op woensdag 2 december 2015 18:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Fear mongering
Also called scare tactic. This is a strategy that various governments and news media uses in order to scare you into agreeing with their policies or points of view that usually involves some kind of protection or banning something which thus enacts more and more useless laws. This also helps keep the population under control as a scared population is easier to control and is more trusting of the government.
They usually fear monger by exaggerating the story or accounting of the events by using massive hyperboles, speak of the object from a negative standpoint and never from a neutral standpoint, use certain rhetorical words such as "dangerous", "lethal", "contagious", or "aggressive" and use only partial truth or no truth at all (aka lies). Usually true journalism and research is completely non-existent when using fear mongering techniques. When the story or segments airs on TV, they also use menacing or disturbing music to further bring out a fearful mood out of the viewers.
AJ doet er ook aan mee idd en het legt um geen windeieren.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:00 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dan vind ik dit toch een zwaardere vorm van Fear Mongering
http://www.infowars.com/h(...)stating-nuclear-war/
Dat was slechts 1 voorbeeld.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
AJ doet er ook aan mee idd en het legt um geen windeieren.
Alex Jones is just like an insecticide – 98% of it’s a harmless gas, but it’s the 2% percent left that will kill you. What that means is that Jones will make total sense for a while, but when it counts, he will betray the American people.![]()
goede omschrijving van die gast.
Ik zie de fear mongering niet in het artikel. Waar zaaien ze angst? Er wordt hooguit gewaarschuwd voor alarmerende stijging kanker als gevolg van radioactiviteit door de ramp met die kernreactor. Hooguit beangstigend voor de mensen die er in de buurt wonen.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:55 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat was slechts 1 voorbeeld.
Dit is ook fear mongering.
http://www.naturalnews.co(...)ancer_radiation.html
Zie je wat ik daarmee probeer aan te geven?
"One million cases of cancer just the tip of the iceberg "quote:Op woensdag 2 december 2015 20:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zie de fear mongering niet in het artikel. Waar zaaien ze angst? Er wordt hooguit gewaarschuwd voor alarmerende stijging kanker als gevolg van radioactiviteit door de ramp met die kernreactor. Hooguit beangstigend voor de mensen die er in de buurt wonen.
Dat doet roken ook en is van een zelfde principe fear mongering als dat artikel van jou. Roken veroorzaakt ook miljoenen slachtoffers ... ....als je rookt. De Televaag en co zijn de meesters in fear mongering door alleen al dit bericht in de middag op de voorpagina te plaatsen. De honderden reacties op dit bericht toont het ook aan. Maar dat zijn vast allemaal mensen die een bedroevend iq hebben en ook geen opvoeding hebben gehad zoals iemand eerder opmerkte. Parijs is één en al fear mongering. En dan vlak erna die Klimaattop? Nog een leugen: climate change. De delicaten lachen zich suf achter de schermen.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:11 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
"One million cases of cancer just the tip of the iceberg "
Daarna het tussenkopje JUST THE BEGINNING.
Het is dus maar net wat je erin wil zien. Daarom is dat artikel over die geradicaliseerde snotneus ook geen fear mongering tenzij je zelf kiest er bang voor te zijn.
Huh? Ik laat je een random artikel van die site zien. Wat heeft dat met de activiteit roken te maken?quote:Op woensdag 2 december 2015 20:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat doet roken ook en is van een zelfde principe fear mongering als dat artikel van jou. Roken veroorzaakt ook miljoenen slachtoffers ... ....als je rookt.
Ik vind juist al die alternatieve sites behoorlijk schreeuwen over gruwel en dood en verderf en het naderende onheil.quote:De Televaag en co zijn de meesters in fear mongering door alleen al dit bericht in de middag op de voorpagina te plaatsen
Ik vind het zwak om iemands opleidingsniveau als argument te gebruiken in een discussie. Daar ga ik me dus niet toe verlagen. Bovendien is climate change weer een ander verhaal; ik geloof ook niet zo in die extreme verhalen. Maar dat is weer een ander topic (waard)quote:De honderden reacties op dit bericht toont het ook aan. Maar dat zijn vast allemaal mensen die een bedroevend iq hebben en ook geen opvoeding hebben gehad zoals iemand eerder opmerkte. Parijs is één en al fear mongering. En dan vlak erna die Klimaattop? Nog een leugen: climate change.
Wie zijn dat?quote:De delicaten lachen zich suf achter de schermen.
Geen idee wie daar allemaal aan tafel zitten, UN, WWF zag ik. Heb net eens door het programma geneusd en eerlijk gezegdquote:Op woensdag 2 december 2015 20:33 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Huh? Ik laat je een random artikel van die site zien. Wat heeft dat met de activiteit roken te maken?
[..]
Ik vind juist al die alternatieve sites behoorlijk schreeuwen over gruwel en dood en verderf en het naderende onheil.
[..]
Ik vind het zwak om iemands opleidingsniveau als argument te gebruiken in een discussie. Daar ga ik me dus niet toe verlagen. Bovendien is climate change weer een ander verhaal; ik geloof ook niet zo in die extreme verhalen. Maar dat is weer een ander topic (waard)
[..]
Wie zijn dat?
Dat was dan heel even, want ik kan het werkelijk waar niet meer vinden op de voorpagina.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De Televaag en co zijn de meesters in fear mongering door alleen al dit bericht in de middag op de voorpagina te plaatsen.
Wat toont het aan dan?quote:De honderden reacties op dit bericht toont het ook aan.
Er is niet gezegd dat het állemaal mensen met een bedroevend IQ zijn of geen opvoeding hebben gehad.quote:Maar dat zijn vast allemaal mensen die een bedroevend iq hebben en ook geen opvoeding hebben gehad zoals iemand eerder opmerkte.
Wat is er fear mongering aan Parijs, is het niet gebeurt? Moeten we onze ogen dicht doen voor terreur en het maar laten gaan? Wat wil je er mee zeggen?quote:Parijs is één en al fear mongering. En dan vlak erna die Klimaattop? Nog een leugen: climate change. De delicaten lachen zich suf achter de schermen.
Dus eigenlijk zeg je nu dat alle reageerders bij het Telegraaf artikel moslimvrouwen aanvallen en moskeeën bekladden? Toch? Ja?quote:Op woensdag 2 december 2015 21:19 schreef mootie het volgende:
De iq- en opvoedingopmerking sloeg dan ook op het aanvallen van moslimvrouwen en het bekladden van moskeeén.
Beetje jammer dat het weer helemaal uit zijn verband wordt gerukt om te worden gebruikt in oneigenlijke argumentatie.
Die sfeer heerst ook onder de algemene reacties, ik heb net nog even Geen Stijl gecheckt, word je niet vrolijk van hoe men opgehitst raakt door zulke berichten. Een kleine groep gaat idd met varkenskoppen smijten maar de toon is iig gezet en dit soort media doet daar volop aan mee.quote:Op woensdag 2 december 2015 21:19 schreef mootie het volgende:
De iq- en opvoedingopmerking sloeg dan ook op het aanvallen van moslimvrouwen en het bekladden van moskeeén.
Beetje jammer dat het weer helemaal uit zijn verband wordt gerukt om te worden gebruikt in oneigenlijke argumentatie.
Dat klopt niet want msm. De missie wordt dus niet verruimd. Enige vraag blijft: waarom zetten ze het wel in de krant?quote:Op donderdag 3 december 2015 12:39 schreef Lambiekje het volgende:
En vandaag in de krant... Verruiming IS-missie
Geenstijl staat nogal bekend om hun rechtse reaguurders, dus ik zou daar niet echt je beeld door laten vormen. Eigenlijk idem aan reacties op de Telegraaf.quote:Op woensdag 2 december 2015 21:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die sfeer heerst ook onder de algemene reacties, ik heb net nog even Geen Stijl gecheckt, word je niet vrolijk van hoe men opgehitst raakt door zulke berichten. Een kleine groep gaat idd met varkenskoppen smijten maar de toon is iig gezet en dit soort media doet daar volop aan mee.
Alleen nog maar vrolijk nieuwsquote:Op donderdag 3 december 2015 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geenstijl staat nogal bekend om hun rechtse reaguurders, dus ik zou daar niet echt je beeld door laten vormen. Eigenlijk idem aan reacties op de Telegraaf.
Maar nogmaals de vraag; wat wil jij? Dat berichten niet meer geplaatst worden? Censuur?
Als ik 10 jaar lang moslimhaat verspreid op de msm en politieke leiders doen daar aan mee is het niet gek als mensen dat als realiteit gaan zien . De mensen met een hoog IQ zijn degenen die propaganda bedenken en dat is toch echt voor hele volkstammen en de meeste mensen trappen daar in . Kijk maar hoeveel mensen de leugen geloofden geloofden van de baby's die uit hun couveuse werden gegooid op de koude vloer om te sterven om een reden te hebben Iraq binnen te vallen .quote:Op woensdag 2 december 2015 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ligt dat niet meer aan het bedroevende iq en de falende opvoeding van dergelijke types?
Wat? Bedoel je de inval in Irak in 2003 (of 2004, weet het niet meer)?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Kijk maar hoeveel mensen de leugen geloofden geloofden van de baby's die uit hun couveuse werden gegooid op de koude vloer om te sterven om een reden te hebben Iraq binnen te vallen .
https://nl.wikipedia.org/wiki/Golfoorlog_van_1990-1991quote:Op donderdag 3 december 2015 14:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat? Bedoel je de inval in Irak in 2003 (of 2004, weet het niet meer)?
Die massavernietingswapens , war of terror vol met leugens en onmenselijk veel onschuldige burgerslachtoffers . Die ja .quote:Op donderdag 3 december 2015 14:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat? Bedoel je de inval in Irak in 2003 (of 2004, weet het niet meer)?
nope , oliequote:Op donderdag 3 december 2015 14:11 schreef Summers het volgende:
[..]
Die massavernietingswapens , war of terror vol met leugens en onmenselijk veel onschuldige burgerslachtoffers . Die ja .
Je bedoelt die oorlog waar ik samen met nog 299.999 anderen tegen heb gedemonstreerd? Die oorlog waar alles behalve draagvlak voor was onder de bevolking?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:11 schreef Summers het volgende:
[..]
Die massavernietingswapens , war of terror vol met leugens en onmenselijk veel onschuldige burgerslachtoffers . Die ja .
Dus dat want het volk is makkelijk te manipuleren als het gaat om onschuldige kinderen en baby's .quote:Op donderdag 3 december 2015 14:11 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
nope , olie
Een belangrijk argument in het winnen van de Amerikaanse publieke en politieke opinie voor militair ingrijpen was een getuigenis die een vrouw deed voor een groep Amerikaanse congresleden. Zij vertelde verpleegster te zijn geweest in het stadsziekenhuis van Koeweit en beschreef huilend hoe Iraakse soldaten baby's uit couveuses trokken en hen lieten sterven op de koude vloer.
De getuigenis werd door tientallen miljoenen Amerikanen bekeken en president George Bush refereerde in de weken daarop ten minste tien maal aan dit verhaal. Uiteindelijk zeiden ten minste zes congresleden dat dit verhaal voor hen genoeg was om voor Amerikaans militair ingrijpen te stemmen en de stemverhouding in de senaat bleek uiteindelijk 52-47 voor ingrijpen.
Een jaar daarna bleek dit verhaal volledig uit de duim gezogen te zijn. De vrouw in kwestie bleek lid te zijn van de koninklijke familie van Koeweit en was de dochter van de Koeweitse ambassadeur in de Verenigde Staten. Tijdens en na de inval woonde ze niet in Koeweit.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Golfoorlog_van_1990-1991
de 11de provincie
Maar die oorlog had niets met war on terror te maken en/of massavernietigingswapensquote:Op donderdag 3 december 2015 14:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Dus dat want het volk is makkelijk te manipuleren als het gaat om onschuldige kinderen en baby's .
Na 9/11 hebben we toch non stop de war of terror tegen moslims in verschillende landen ?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:18 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maar die oorlog had niets met war on terror te maken en/of massavernietigingswapens
Deze oorlog was eerder dan 9/11 ...quote:Op donderdag 3 december 2015 14:35 schreef Summers het volgende:
Na 9/11 hebben we toch non stop de war of terror tegen moslims in verschillende landen ?
Je voorbeeld over hoe mensen snel iets geloven was oke maar het antwoord op scrummie was dat niet,quote:Op donderdag 3 december 2015 14:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Na 9/11 hebben we toch non stop de war of terror tegen moslims in verschillende landen ?
Sinds 1096 dacht ik!quote:Op donderdag 3 december 2015 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deze oorlog was eerder dan 9/11 ...
Het ging om de eerste Golfoorlog. Toen studeerde ik nog ... Om bij de msm te kunnen gaan werkenquote:
daarom ook de verwijzingslnk naar wiki, kun je je parate kennis vergrotenquote:Op donderdag 3 december 2015 14:42 schreef Scrummie het volgende:
Eerste golfoorlog was ik nog te jong, weet daar echt niets van. Verhaal van die baby's heb ik ook niet eerder gehoord, maar dat ligt aan mij.
Nog erger , arme mensenquote:Op donderdag 3 december 2015 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deze oorlog was eerder dan 9/11 ...
Ik dacht aan de eerste kruistochtquote:Op donderdag 3 december 2015 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ging om de eerste Golfoorlog. Toen studeerde ik nog ... Om bij de msm te kunnen gaan werken.
ik dacht bij jou aan een typefoutquote:Op donderdag 3 december 2015 14:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik dacht aan de eerste kruistocht
nou eigenlijk viel dat wel mee,bij de koewijt oorlog werd het iraakse leger aangevallen en terug gedreven, bij de 2de oorlog werden steden aangevallen waar veel meer doden bij vielen als de koewijt-oorlogquote:Op donderdag 3 december 2015 14:47 schreef Summers het volgende:
[..]
Nog erger , arme mensenwat een monsters
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:58 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ik dacht bij jou aan een typefout
Damn wat gaat de tijd hard maar idd dat was 10 jaar eerder , ik weet nog dat ik op het journaal de Hutu's en de toeties (ofzoiets ) elkaar aan het afslachten waren en dat het van de ene op de andere dag alleen nog maar over de oorlog ging .quote:Op donderdag 3 december 2015 14:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Je voorbeeld over hoe mensen snel iets geloven was oke maar het antwoord op scrummie was dat niet,
Het was 10 jaar eerder dan de war on terror onzin.
geeft verder niet maar de bevrijding van koewijt is iets anders en met andere redenen dan de inval in irak om sadam te verwijderen, wms en terror.
Ik wil wel eens cijfers zien.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:18 schreef Lichtkogel het volgende:
Bij de San Bernardino schietpartij in de VS werd gisteren een interview opgenomen met een agent welke het Freemason-symbool op zijn pet had staan:
Tevens was er, net als in Parijs, een politie-oefening gaande ten tijde van de aanslagen.
Dit zijn typische 'hallmarks' voor False flag aanvallen; bij iedere false flag is er gek genoeg altijd tegelijkertijd een oefening bezig.
Je moet het andersom zien, daar er veel meer oefeningen zijn dan dit soort drama's.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil wel eens cijfers zien.
Hoeveel oefeningen zijn er bijvoorbeeld waar geen drama aan gelinkt is.
Het lijkt me trouwens niet heel bijzonder dat een SWATteam traint.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:21 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Je moet het andersom zien, daar er veel meer oefeningen zijn dan dit soort drama's.
Bij nagenoeg iedere False flag is tegelijkertijd een oefening gaande. Waarom dat is weet ik niet, maar het is wel een feit.
Ik zou het andersom interessanter vinden. Hoeveel drama's van dit soort ( aanslag in de westerse wereld ) met een gelijktijdige (vergelijkbare) oefening in de buurt. maar dat blijkt een statistische no-no te zijn voor wiskundige reden die ik nog steeds niet helemaal begrijp (maar het zal welquote:Op donderdag 3 december 2015 16:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil wel eens cijfers zien.
Hoeveel oefeningen zijn er bijvoorbeeld waar geen drama aan gelinkt is.
Natuurlijk is dat niet bijzonder, maar het is WEL bijzonder dat dit soort teams altijd precies in training zijn op de plaatsen waar dit soort drama's plaatsvinden.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me trouwens niet heel bijzonder dat een SWATteam traint.
Bij een oefening controleer je de omgeving en alle deelnemers en het script van A tot Z .quote:Op donderdag 3 december 2015 16:21 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Je moet het andersom zien, daar er veel meer oefeningen zijn dan dit soort drama's.
Bij nagenoeg iedere False flag is tegelijkertijd een oefening gaande. Waarom dat is weet ik niet, maar het is wel een feit.
Yep!quote:Op donderdag 3 december 2015 17:28 schreef Summers het volgende:
[..]
Bij een oefening controleer je de omgeving en alle deelnemers en het script van A tot Z .
de vraag is.of ze 1x per 7 maandwn trainen of elke 2 dagen.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:26 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet bijzonder, maar het is WEL bijzonder dat dit soort teams altijd precies in training zijn op de plaatsen waar dit soort drama's plaatsvinden.
Het punt is dat ze altijd vlakbij de locatie aanwezig zijn wanneer er zoiets gebeurt.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:46 schreef kalinhos het volgende:
[..]
de vraag is.of ze 1x per 7 maandwn trainen of elke 2 dagen.
Als er elke dag een oefening is, is het niet verrassend wanneer er een oefening tijdens een drama is, dat is waarom de baserate belangrijk is.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou het andersom interessanter vinden. Hoeveel drama's van dit soort ( aanslag in de westerse wereld ) met een gelijktijdige (vergelijkbare) oefening in de buurt. maar dat blijkt een statistische no-no te zijn voor wiskundige reden die ik nog steeds niet helemaal begrijp (maar het zal wel)
Geen probleem, biases en zulks vind ik superinteressant en is ongeveer mijn werk (dat verklaart waarschijnlijk ook waarom ik zo unreasonably geirriteerd raak door het consistent verkeerd gebruik van cognitive dissonance en dunning-kruger op het internet). De term voor het buiten beschouwing laten van baserates is baserate-neglect of base-rate bias, als je wat toffe voorbeelden etc. wilt vinden kun je daar op googlenquote:Op donderdag 3 december 2015 18:13 schreef Scrummie het volgende:
Baserates
Dank voor het leren van de term oompa!
oké, eens.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als er elke dag een oefening is, is het niet verrassend wanneer er een oefening tijdens een drama is, dat is waarom de baserate belangrijk is.
Gerelateerd aan het alom bekende: een aids-test heeft 99% betrouwbaarheid. Als de uitslag van de test positief is (je hebt aids) wat is dan de kans dat je daadwerkelijk aids hebt?
Exact.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:45 schreef jogy het volgende:
[..]
oké, eens.
Op zich kunnen we er wel enigszins vanuit gaan dat er wereldwijd elke dag wel ergens een soort van rampenoefening is, van klein naar groot zeg maar. Dus als je het globaal neemt is een aanslag tijdens een oefening. (wereldwijd gezien) niet bijzonder.
Als je nu het gebied mee telt. Laten we voor de gein Parijs nemen, omdat het kan. Laten we zeggen dat die 2 a 3 oefeningen per jaar heeft en op de dag van de aanslag is een soortgelijke oefening gaande (type oefening vind ik ook van belang). Dan is er op zich nog steeds niet heel veel aan de hand, wel gek maar oké, niet bizar.
Kijken we nu naar de aanslagen van de afgelopen jaren in europa, de grotere georganiseerde dan.
11 Mar 2004 Madrid ( http://www.nato.int/docu/pr/2004/p04-022e.htm )
7 Jul 2005 London.svg London "On the day of the bombings Peter Power of Visor Consultants gave interviews on BBC Radio 5 Live and ITV saying that he was working on a crisis management simulation drill, in the City of London, "based on simultaneous bombs going off precisely at the railway stations where it happened this morning", when he heard that an attack was going on in real life ... After a few days he dismissed it as a "spooky coincidence" on Canadian TV.
7 Jan 2015 Paris (kan ff niets vinden wat 'betrouwbaarder' is dan nodisinfo () to be continued
)
13 Nov 2015 Paris ( http://www.timesofisrael.(...)ught-it-was-a-drill/ )
22 jul 2011 Oslo/Utøya ( http://www.infowars.com/n(...)-to-breiviks-attack/) (Stond trouwens niet op wikipedia)
Als er ergens harde data is van oefeningen per plaats per jaar dan hoor ik het graag, eventueel is het wel een dagelijks/wekelijkse gebeurtenis maar het lijkt me stug, ik maak er 2 a 3 keer per jaar van en dat lijkt me zelfs ietwat veel eerlijk gezegd. Dan vind ik het toch wel HEEL opmerkelijk te vinden dat het toch een terugkerend thema is.
Als je dan de baserate veranderd naar aantal georganiseerde en grotere aanslagen in het westen en de oefeningen op die manier erbij pakt is het vreemd te noemen. Maar als er in Parijs bijvoorbeeld elke dag een terreuroefening is dan boeit het dus inderdaad niet. Dan is er geen toeval aan. Als het maar een paar keer per jaar is daar dan wordt het interessant/creepy. Imo.
Zeg dan niets.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:27 schreef Tingo het volgende:
Mijne meningen over zijn niet nodig.
I wouldn’t want to upset the more sensitive souls amongst us.
Waarom post je dit dan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:27 schreef Tingo het volgende:
IDFA schrapt docu over Eagles of Death Metal
http://www.telegraaf.nl/b(...)ocu_om_Parijs__.html
Ik vraag me af als dit ‘n ‘joke’ docu van ‘n ‘joke’ band is.
The Redemption of the Devil – 1:14 Official Trailer [HD]
Vice interview met EoDM
Ik kreeg oprispingen deze ochtend toen ik hoorde van U2 op de radio, weldoener Bono en EoDM zo heroïsch in Parijs. Ook zo mooi bevrijdend in wit gekleed die gast. Komt er nog geen kersthitje aan voor ze?quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:27 schreef Tingo het volgende:
IDFA schrapt docu over Eagles of Death Metal
http://www.telegraaf.nl/b(...)ocu_om_Parijs__.html
Ik vraag me af als dit ‘n ‘joke’ docu van ‘n ‘joke’ band is.
The Redemption of the Devil – 1:14 Official Trailer [HD]
Vice interview met EoDM
Serieus? Want oprechte emoties en verdriet en compassie bestaan niet?quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik kreeg oprispingen deze ochtend toen ik hoorde van U2 op de radio, weldoener Bono en EoDM zo heroïsch in Parijs. Ook zo mooi bevrijdend in wit gekleed die gast. Komt er nog geen kersthitje aan voor ze?
http://www.nrc.nl/handels(...)het-podium-e-1567976
Fijn dat je er weer bent trouwens.
Passen goed bij elkaar, die Satanisten:quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik kreeg oprispingen deze ochtend toen ik hoorde van U2 op de radio, weldoener Bono en EoDM zo heroïsch in Parijs. Ook zo mooi bevrijdend in wit gekleed die gast. Komt er nog geen kersthitje aan voor ze?
Blegh.. Staat die gladjakker van een Bono er nou echt weer bijquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom ben jij als nog niet (christelijke) gelovige (volgens eigen zeggen) zo bang voor alles en iedereen wat niet christelijk is?quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:54 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Passen goed bij elkaar, die Satanisten:
Vind jij dit moreel en gepast gedrag dan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom ben jij als nog niet (christelijke) gelovige (volgens eigen zeggen) zo bang voor alles en iedereen wat niet christelijk is?
Hoe is dit een antwoord op mijn vraag?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:09 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Vind jij dit moreel en gepast gedrag dan?
Waarom word je geen satanist dan als je de bijbelse moraal zo ongeveer 1 van de meest verwerpelijke vindt? Satanisme is het tegenovergestelde van de bijbel, dus zou je je daar prima in moeten kunnen vinden toch?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoe is dit een antwoord op mijn vraag?
En kun je het alleen maar af met youtube filmpjes?
Ik zie moraliteit niet als iets exclusiefs christelijk, verre van dat zelfs, de bijbelse moraal is imo zo ongeveer 1 van de meest verwerpelijke.
Wat een rare conclusie weer.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:14 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Waarom wordt je geen satanist dan als je de bijbelse moraal zo ongeveer 1 van de meest verwerpelijke vindt? Satanisme is het tegenovergestelde van de bijbel, dus zou je je daar prima in moeten kunnen vinden toch?
Waarom zou ik niet gewoon atheïst kunnen blijven?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:14 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Waarom wordt je geen satanist dan als je de bijbelse moraal zo ongeveer 1 van de meest verwerpelijke vindt? Satanisme is het tegenovergestelde van de bijbel, dus zou je je daar prima in moeten kunnen vinden toch?
Onze goed (schijn)heiligman Bono doet natuurlijk ook aan die poppenkast mee door ze een handje te helpen naar de weg van grote faam. Kun je zeggen en denken wat je wilt maar door die aanslag zijn de EoDM in één klap een grote naam geworden ipv een middelmatig bandje wat nog nooit een hit heeft gescoord en alleen bekend was bij een bepaald publiek. Nu kent bijna de hele wereld zequote:Op dinsdag 8 december 2015 13:58 schreef Stranger het volgende:
[..]
Blegh.. Staat die gladjakker van een Bono er nou echt weer bij![]()
Anyways, om het maar even ontopic te houden.. Ik geloof er nog steeds niet zo veel van dat het bij deze aanslagen om een false flag gaat. Alhoewel de stukjes op Kleintje Muurkrant wel een beetje overtuigend zijn.
Ik vermoed dat ze, als ze mochten kiezen, hadden gekozen voor een 'roemloos' bestaan ipv op deze manier in het middelpunt van de belangstelling te komen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Onze goed (schijn)heiligman Bono doet natuurlijk ook aan die poppenkast mee door ze een handje te helpen naar de weg van grote faam. Kun je zeggen en denken wat je wilt maar door die aanslag zijn de EoDM in één klap een grote naam geworden ipv een middelmatig bandje wat nog nooit een hit heeft gescoord en alleen bekend was bij een bepaald publiek. Nu kent bijna de hele wereld zeeen echt een goede toneelspeler is ie iig niet, hij kan het beter bij muziek maken laten. Ik vrees dat meningen hierover natuurlijk verschillen op BNW, oprechte mensen die Eagles en onze Bono.
Ik dacht dat jij nu wel eens klaar was met die misplaatste sneren verpakt in een engels jasje.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:27 schreef Tingo het volgende:
Suggereer je nou dat de EoDM in het complot zaten? Is het een platenbaas/hollywood complot? Of vind je het gewoon vervelend dat ze zo opportunistisch zijn? Ik kan die hele massahysterie ook nooit zo goed lijden, maar dat mensen er een slaatje uit willen slaan lijkt me niet meer dan de kapitalistische spirit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Onze goed (schijn)heiligman Bono doet er natuurlijk ook aan die poppenkast mee door ze een handje te helpen naar de weg van grote faam. Kun je zeggen en denken wat je wilt maar door die aanslag zijn de EoDM in één klap een grote naam geworden ipv een middelmatig bandje wat nog nooit een hit heeft gescoord en alleen bekend was bij een bepaald publiek. Nu kent bijna de hele wereld zeeen echt een goede toneelspeler is ie iig niet, hij kan het beter bij muziek maken laten. Ik vrees dat meningen hierover natuurlijk verschillen op BNW, oprechte mensen die Eagles en onze Bono.
Wie is dan de meest kwade volgens jou?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet gewoon atheïst kunnen blijven?
Weet niet of je de bijbel wel eens hebt gelezen, ik wel namelijk, maar de duivel is zelfs in de bijbel de minst kwade.
We hadden het kunnen raden , ik kies mijn eigen heroes wel . Wat zijn frankrijk en Amerika toch verweven in gebeurtenissen de laatste tijd .quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat het leugenaars zijn die spelen met publiek voor gewin. Dat doen er wel meer hoor anno 2015. Die gasten wisten van te voren wat zou gebeuren. Kunnen jullie wel boos worden om mijn woorden, of opnieuw gaan beweren dat ik geen respect heb. Nee voor leugenaars en oplichters heb ik geen respect inderdaad. Ik ben niet de enige die daar zo over denkt. Wereldwijd zien mensen dat de zaken niet kloppen zeker na Parijs.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat de EoDM in het complot zaten? Is het een platenbaas/hollywood complot? Of vind je het gewoon vervelend dat ze zo opportunistisch zijn? Ik kan die hele massahysterie ook nooit zo goed lijden, maar dat mensen er een slaatje uit willen slaan lijkt me niet meer dan de kapitalistische spirit.
Oh ik ga er niet boos om worden, dankzij de huidige manier van nieuws brengen en desinformatie verspreiden kan ik me helemaal voorstellen dat bijna iedereen een ander beeld heeft van de gebeurtenissen. Ik vraag me gewoon meer een beetje af hoe dit beeld gevormd wordt, aangezien ik dit soort topics vaak niet meer kan volgen door de vele omwegen die er worden genomen en discussies die amper meer te maken hebben met de originele probleemstelling.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat het leugenaars zijn die spelen met publiek voor gewin. Dat doen er wel meer hoor anno 2015. Die gasten wisten van te voren wat zou gebeuren. Kunnen jullie wel boos worden om mijn woorden, of opnieuw gaan beweren dat ik geen respect heb. Nee voor leugenaars en oplichters heb ik geen respect inderdaad. Ik ben niet de enige die daar zo over denkt. Wereldwijd zien mensen dat de zaken niet kloppen zeker na Parijs.
In de bijbel god.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:21 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wie is dan de meest kwade volgens jou?
Say what?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat het leugenaars zijn die spelen met publiek voor gewin. Dat doen er wel meer hoor anno 2015. Die gasten wisten van te voren wat zou gebeuren.
Waaruit blijkt dat EoDM op de hoogte was van de aanslagen op de dag van hun optreden daar?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat het leugenaars zijn die spelen met publiek voor gewin. Dat doen er wel meer hoor anno 2015. Die gasten wisten van te voren wat zou gebeuren. Kunnen jullie wel boos worden om mijn woorden, of opnieuw gaan beweren dat ik geen respect heb. Nee voor leugenaars en oplichters heb ik geen respect inderdaad. Ik ben niet de enige die daar zo over denkt. Wereldwijd zien mensen dat de zaken niet kloppen zeker na Parijs.
Helaas wel eens ja. 'over lijken gaan' blijkt maar weer eens letterlijk te zijn. Maar dus inderdaad niet perse duisterder dan dat, in het slechtste geval.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat de EoDM in het complot zaten? Is het een platenbaas/hollywood complot? Of vind je het gewoon vervelend dat ze zo opportunistisch zijn? Ik kan die hele massahysterie ook nooit zo goed lijden, maar dat mensen er een slaatje uit willen slaan lijkt me niet meer dan de kapitalistische spirit.
Moeten we voor dat soort statements niet even weten of er uberhaubt financieel gewin is voor EoDM?quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Helaas wel eens ja. 'over lijken gaan' blijkt maar weer eens letterlijk te zijn. Maar dus inderdaad niet perse duisterder dan dat, in het slechtste geval.
Ik was ook niet bekend met die band voor dat dit begon hoor, dus het is 'gratis reclame', het hoeft ook totaal niet aan de orde te zijn maar mocht er iets achter zitten zou ik het niet verder zoeken dan dat punt, maar dat ben ik en ik ben op zijn tijd best cynisch. Ik zou het hoe dan ook gek vinden als EoDM er financieel niet op vooruit gaat, ook wanneer ze er niet extra hard op springen voor elke euro dat het waard is.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moeten we voor dat soort statements niet even weten of er uberhaubt financieel gewin is voor EoDM?
Je kan prima cynisch zijn, maar dan is het nog geen waarheid. Het probleem is dat EoDM net een nieuw album uit had 'zipper down' . En dit is eigenlijk het eerste album van ze wat ik goed te pruimen vind. Dus zelfs als ze nu meer geld verdienen dan ooit, weten we niet hoe dat anders gegaan was. En derhalve moet je ze gewoon vertrouwen, zou heel raar zijn omdat na zo'n drama niet te doen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik was ook niet bekend met die band voor dat dit begon hoor, dus het is 'gratis reclame', het hoeft ook totaal niet aan de orde te zijn maar mocht er iets achter zitten zou ik het niet verder zoeken dan dat punt, maar dat ben ik en ik ben op zijn tijd best cynisch. Ik zou het hoe dan ook gek vinden als EoDM er financieel niet op vooruit gaat, ook wanneer ze er niet extra hard op springen voor elke euro dat het waard is.
http://media.tpo.nl/kort-(...)slachtoffers-parijs/quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:33 schreef Scrummie het volgende:
Moeten we voor dat soort statements niet even weten of er uberhaubt financieel gewin is voor EoDM?
Ah check, dat geeft zeker een betere reden om zo 'all out' te gaan in de media en dergelijke.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://media.tpo.nl/kort-(...)slachtoffers-parijs/
Allemaal eigengewin. Je moet wat, als je merchandisemanager doodgeschoten is ...
Ben blij dat ik niet zo'n inktzwarte instelling heb.
Nee, het is niet gek, maar wat denk je van de schade die ze hebben ogpelopen door alle optredens die ze even niet doen (of hebben gedaan, weet niet of ze alweer optreden eigenlijk). Voor dit soort bands is verkopen van CD's geloof niet de echte inkomsten bron, maar juist hun optredens. Maar geod, daar weet ik te weinig van.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik was ook niet bekend met die band voor dat dit begon hoor, dus het is 'gratis reclame', het hoeft ook totaal niet aan de orde te zijn maar mocht er iets achter zitten zou ik het niet verder zoeken dan dat punt, maar dat ben ik en ik ben op zijn tijd best cynisch. Ik zou het hoe dan ook gek vinden als EoDM er financieel niet op vooruit gaat, ook wanneer ze er niet extra hard op springen voor elke euro dat het waard is.
Heb je het vice-interview gezien? Aanrader. Neemt imo elke eventuele twijfel weg.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:55 schreef jogy het volgende:
Ah check, dat geeft zeker een betere reden om zo 'all out' te gaan in de media en dergelijke.
Moet ik maar eens gaan doen dan. Thanksquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je het vice-interview gezien? Aanrader. Neemt imo elke eventuele twijfel weg.
Het is een band opgericht door Josh Homme!quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Een nieuw album uit en een groot concert in Parijs. Het was niet bepaald zo dat ze in de vergetelheid geraakt waren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:46 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je kan prima cynisch zijn, maar dan is het nog geen waarheid. Het probleem is dat EoDM net een nieuw album uit had 'zipper down' . En dit is eigenlijk het eerste album van ze wat ik goed te pruimen vind. Dus zelfs als ze nu meer geld verdienen dan ooit, weten we niet hoe dat anders gegaan was. En derhalve moet je ze gewoon vertrouwen, zou heel raar zijn omdat na zo'n drama niet te doen.
Dacht jij dat? Een psychopaat zoals de leadzanger van EoDM die zichzelf 'the devil' noemt heeft geen empathisch vermogen, dus die is daar niet kapot van.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een nieuw album uit en een groot concert in Parijs. Het was niet bepaald zo dat ze in de vergetelheid geraakt waren.
Het lijkt me stug dat ze blij zijn met de moord vanwege financieel gewin. Die jongens zijn er kapot van.
Eigenlijk wil ik je negeren maar als je met zulke groteske uitingen komt is dat onmogelijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:16 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dacht jij dat? Een psychopaat zoals de leadzanger van EoDM die zichzelf 'the devil' noemt heeft geen empathisch vermogen, dus die is daar niet kapot van.
Deze ga ik even quoten opdat die niet vergeten wordt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:16 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dacht jij dat? Een psychopaat zoals de leadzanger van EoDM die zichzelf 'the devil' noemt heeft geen empathisch vermogen, dus die is daar niet kapot van.
O, jij mag me heus wel quoten hoor. Kijk je uit dat je je niet verslikt in je krokodillentranen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:19 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Deze ga ik even quoten opdat die niet vergeten wordt.
Sorry maarquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:16 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Een psychopaat hoef dus ook niet direct een moordenaar of verkrachter te zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorry maar. 'Satanist' is voor jou een beetje een rode lap zeg maar. Er zijn er miljoenen soorten van. Van de 'reguliere' tot de 'populistische tot (misschien wel) de elite. Een satanist is niet per definitie een baby etende ritualistische sociopaat. Net zoals een katholieke priester niet per definitie een kinder verkrachter is.
Fake emotie met opnieuw no tears zoals altijd bij dit soort events, ook bij Jesse 'the devil' Hughes.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:16 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ik heb ook schijt aan normen en waarden maar dat staat los van mijn empathisch vermogen die dan weer dik in orde is (denk ik danquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:34 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Een psychopaat hoef dus ook niet direct een moordenaar of verkrachter te zijn.
Sterker nog, 80% van de psychopaten leven over het algemeen een 'normaal' leven, echter hebben geen empathisch vermogen. De leadzanger overigens, zichzelf 'the devil' noemende, van EoDM is er duidelijk 1, gezien zijn absolute schijt aan de normen en waarden van de samenleving.
Dus eigenlijk beschrijf je iemand die dingen zegt alsquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:34 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Een psychopaat hoef dus ook niet direct een moordenaar of verkrachter te zijn.
Sterker nog, 80% van de psychopaten leven over het algemeen een 'normaal' leven, echter hebben geen empathisch vermogen. De leadzanger overigens, zichzelf 'the devil' noemende, van EoDM is er duidelijk 1, gezien zijn absolute schijt aan de normen en waarden van de samenleving.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Fake emotie met opnieuw no tears zoals altijd bij dit soort events, ook bij Jesse 'the devil' Hughes.
Maar dat mag niet gezegd worden zoals over zoveel dingen je mond moet houden, shame on you want nergens hoaxes of valse vlaggen of dit nou om 9.11 gaat, BP etc etc.
altijd van die too good to be true stories. Maar ze zijn nu wel een wereldband geworden, hun nieuwe cd zal wel een sell out worden net zo voor Kerst. Vies stuk vreten is die gast.
Je zou je kapot moeten schamen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Fake emotie met opnieuw no tears zoals altijd bij dit soort events, ook bij Jesse 'the devil' Hughes.
Maar dat mag niet gezegd worden zoals over zoveel dingen je mond moet houden, shame on you want nergens hoaxes of valse vlaggen of dit nou om 9.11 gaat, BP etc etc.
altijd van die too good to be true stories. Maar ze zijn nu wel een wereldband geworden, hun nieuwe cd zal wel een sell out worden net zo voor Kerst. Vies stuk vreten is die gast.
Maar waaruit blijkt de false flag nou? Alleen uit het feit dat de EoDM nu in de spotlights staan? Lijkt me een logisch gevolg van de gebeurtenissen namelijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maar dat mag niet gezegd worden zoals over zoveel dingen je mond moet je houden, shame on you want nergens hoaxes of valse vlaggen of dit nou om 9.11 gaat, BP etc etc.
Hoe wil je dat ik dit aantoon? Dat Mr The Devil het toegeeft in een interview? Kun je op je buik schrijven. Verder heeft te maken met goed observeren van gedrag, nagaan wat er nou werkelijk gezegd wordt en de consistentie in het verhaal wat ze vertellen. Dat er evengoed nog mensen zijn die het niet willen zien, daar kan ik weinig aan veranderen. Zou zeggen zet nog een plaatje op van zequote:Op dinsdag 8 december 2015 16:38 schreef kalinhos het volgende:
hey Cad, ga je nog reageren op mijn vraag? Weet je nog, je claimde dat de band op de hoogtewas van de aanslag. Ga je dat nog aantonen?
Je moet je verwachtingspatroon naar beneden bijstellen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
Maar waaruit blijkt de false flag nou? Alleen uit het feit dat de EoDM nu in de spotlights staan? Lijkt me een logisch gevolg van de gebeurtenissen namelijk.
Als je nou begon over de (alweer) gevonden paspoorten, het amateurisme van de 'terroristen' buiten het theater, het feit dat de daders al lang in de spotlights stonden, het feit dat we worden gemisdirect naar één voortvluchtige dader in plaats van in te zoomen op de echte daders, het feit dat de vermoedelijke daders best verwesterd waren voor een stel geradicaliseerde moslims of de overeenkomsten met Charlie Hebdo, dan zou ik je nog kunnen volgen.
Maar ik zie nog steeds niet dit 'complot'.
Kortom je trolt. Je doet een best boude bewering en kan die niet onderbouwen, andres dan : ja ik heb hun gedrag goed geobserveerd (je bent met ze opgetrokken, dus?) en de consistentie klopt niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoe wil je dat ik dit aantoon? Dat Mr The Devil het toegeeft in een interview? Kun je op je buik schrijven. Verder heeft te maken met goed observeren van gedrag, nagaan wat er nou werkelijk gezegd wordt en de consistentie in het verhaal wat ze vertellen. Dat er evengoed nog mensen zijn die het niet willen zien, daar kan ik weinig aan veranderen. Zou zeggen zet nog een plaatje op van ze
Tot het niveau Negativiteit -3.000. Alles met de zwartgalligste argusogen bekijken en vooral negatief invullen. Want de hele wereld is slecht.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:42 schreef kalinhos het volgende:
Je moet je verwachtingspatroon naar beneden bijstellen.
Tja,en volgens die denkwijze is mijn vriendin een satanist...zangeres in zo'n duivelse band..denk dat ik maar van d'r weg ga.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:45 schreef theguyver het volgende:
Ik heb tijdje geleden dus allerlij satanistische metal feestjes bijgewoond.
en 30 januari weer![]()
https://www.atak.nl/agenda/ondergrond
Wat dat laatste betreft is een gevalletje van jou, de klok en de klepel, en ja deze man is een vies stuk vreten samen met Gene Rosen en nog wat meer van die gasten, zelfde laken een pak, sell outs en leugenaars.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:42 schreef Copycat het volgende:
En deze man is dus weer een vies stuk vreten, CAD?
Dat zeg je vanuit innerlijke rust en liefde?
Branden moeten ze! In innerlijke rust en alle liefde.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat dat laatste betreft is een gevalletje van jou, de klok en de klepel, en ja deze man is een vies stuk vreten samen met Gene Rosen en nog wat meer van die gasten, zelfde laken een pak, sell outs en leugenaars.
Iemand die zichzelf als bijnaam geeft 'the devil', als leadzanger zijnde van een band genaamd EAGLES of Death Metal, en zich zo gedraagt als in de video van Vice... dan is het wel duidelijk toch?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb ook schijt aan normen en waarden maar dat staat los van mijn empathisch vermogen die dan weer dik in orde is (denk ik dan) . Op basis van iemand zijn 'stage presence' kan je echt weinig tot niets zeggen over iemand zijn interne werking qua emoties.
Denk je dat Snoop Dogg tennisballen achterna jaagt op een grasveldje?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:48 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf als bijnaam geeft 'the devil', als leadzanger zijnde van een band genaamd EAGLES of Death Metal, en zich zo gedraagt als in de video van Vice... dan is het wel duidelijk toch?
gooi je haar los meidquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Branden moeten ze! In innerlijke rust en alle liefde.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |