Ik was al jong zelfstandig en verantwoordquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Zwanger ben je niet geworden ... Tenminste... je hebt geen kinderen
quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was al jong zelfstandig en verantwoord
Never mindquote:
Ze heeft genoegquote:
Ja Julianapark. Ik was er diep ongelukkig.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik was op mijn 16e ook het huis uit
Amsterdamsestroatweg, t/o een park?
Dan was het zeker het Julianapark
Verder die straat en buurt is het niks nee.. nooit gewoond ook.
Waar gaat dit over?quote:
Nee hoor maar zeg dan wat er is ofzoquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:39 schreef sacha het volgende:
[..]
niets bijzonders, ik heb teruggelezen...
my bad
Ohh ja dat is vast waarquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:42 schreef chufi het volgende:
Ach over die vluchtelingen die 2000 E /mnd netto eisen
het lukt mobiel niet om te quoten uit een gesloten topicquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor maar zeg dan wat er is ofzo
veel fijne muziekjesquote:
Moeten we dus het vliegtuig naar Griekenland pakken, ons paspoort weggooien en net doen of we vluchteling zijn.quote:
Nee naar Turkije en dan met de boot naar Griekenland en zielig doen om te beginnenquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Moeten we dus het vliegtuig naar Griekenland pakken, ons paspoort weggooien en net doen of we vluchteling zijn.
Nu is het keihard werken voor een derde van die eis.
We kunnen hier ook een bus pakken en doen alsof we de hele reis al gehad hebben.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee naar Turkije en dan met de boot naar Griekenland en zielig doen om te beginnen
Tig mogelijkheden om de boel te flessenquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
We kunnen hier ook een bus pakken en doen alsof we de hele reis al gehad hebben.
Ja, zouden we dan echt zomaar 2000 euro kunnen krijgen? Anders neem ik wel naald en draad voor je mond mee, voorkeur voor een kleurtje?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Tig mogelijkheden om de boel te flessen
Nu krijg ik iig minderquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, zouden we dan echt zomaar 2000 euro kunnen krijgen? Anders neem ik wel naald en draad voor je mond mee, voorkeur voor een kleurtje?
Je krijgt? Hebbie geen werruk meer danquote:
Ik zat eigenlijk aan een regenboogdraad te denken.quote:
Met al die buitenlanders.....quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Je krijgt? Hebbie geen werruk meer dan
Die werken toch allemaal zwart in de kassen, of doen ze nu andere dingen daar.quote:
Ik ben geen .... Of zou het dan nog makkelijker gaanquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk aan een regenboogdraad te denken.
Ja dan kun je wel 4000 eisen, want dan ben je dubbel gevlucht.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben geen .... Of zou het dan nog makkelijker gaan
Grieken, Spanjolen Roemenen, Turken Russen en van alles en nog watquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Die werken toch allemaal zwart in de kassen, of doen ze nu andere dingen daar.
O ja, je had Grieken op het werk.
Allemaal op je werk?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Grieken, Spanjolen Roemenen, Turken Russen en van alles en nog wat
Ja daar was ik ook al achter...... Ja alles op mn verschillende werk..quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Allemaal op je werk?
Tja dan ben jij gewoon te duur, zo simpel is het.
Maar ja das Amsterdam, duurt 3 straten voor je weer Nederlands hoort.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook al achter...... Ja alles op mn verschillende werk..
Ja maar gelukkig begrijpen we dat welquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ja das Amsterdam, duurt 3 straten voor je weer Nederlands hoort.
In Den Haag begon zelfs iemand in zo'n info ding standaard in het Engels te vertellen op het station voor ik een vraag kon stellen
NLers hebben dan doorgaans ook geen info nodig natuurlijk, die weten alles al (en pakken later hun mobiel als ze de weg kwijt zijn).quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig begrijpen we dat wel
Maar moet zo een uurtje weg, even yogaflowenmeditatiedingen doen.quote:
Ik klooi nog wat verder en verder zie ik wel.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar moet zo een uurtje weg, even yogaflowenmeditatiedingen doen.
Had alleenen mailcheck nodig
Nu eindelijk ontbijt enquote:Op woensdag 25 november 2015 08:50 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik klooi nog wat verder en verder zie ik wel.
quote:
Zomersproetjes zijn wel leuk, 1 van de 7 schoonhedenquote:
Heb mijn pet weer teruggegeven aan schoonzoon.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed te horen... Zal het wat minder koud op je hoofd zijn
En wanneer wordt de VW golf een degelijke gezinsauto?quote:Op woensdag 25 november 2015 10:52 schreef PP_Sound het volgende:
Sinds die vader is heeft ie geen petje meer op in VW Golf.
Hij moet ook oppassen nu op kleine PP.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:53 schreef chufi het volgende:
Dat staat inderdaad niet naast een kinderzitje
Te klein en onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:54 schreef drakin het volgende:
[..]
En wanneer wordt de VW golf een degelijke gezinsauto?
Ik zie alleen drugsdealers en lesauto's in dat soort auto's, die eerste vooral als de auto rood of zwart is.quote:
Een donkerblauwe Golf IV TDI.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie alleen drugsdealers en lesauto's in dat soort auto's, die eerste vooral als de auto rood of zwart is.
Wat voor kleur heeft je schoonzoon?
Er is nog hoopquote:
Dat denk jijquote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 11:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ga je nu mijn laatste hoop verstoren, vrouw en dochter luisteren al niet.
Let wel op dat het Chinese kleine maatjes zijn, dan is het ineens helemaal niet zo leuk meerquote:
zijn de stekkers ook in Chinese maatjes?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Let wel op dat het Chinese kleine maatjes zijn, dan is het ineens helemaal niet zo leuk meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Het lijkt me ook een hele gore combinatie, appel en speculaasquote:Op woensdag 25 november 2015 15:56 schreef FANN het volgende:
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar ik kreeg bij Jumbo een gratis
appel speculaastaart, omdat ze morgen 1 jaar bestaan en ik meer dan 25 euro aan
boodschappen had, maar ik vind hem niet lekker.
Straks even bij buurvrouwtje aanbellen, misschien kan ik hem daar kwijt
Stoer.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:06 schreef chufi het volgende:
Ik had ooit een zwarte lease Golf FSI....
Laat ik jullie maar geen deelgenoot maken van mijn shopavonturen. Er zit een draaikolk in mijn ING-rekeningquote:Op woensdag 25 november 2015 16:26 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, ik maak iedereen graag deelgenoot van mijn shopping avonturen, ook jij zonnestraaltje
Is het ookquote:Op woensdag 25 november 2015 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt me ook een hele gore combinatie, appel en speculaas
Want alle gore troep geef je aan de buurvrouw?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het ooken buurvrouwtje is nog niet thuis
Nee, maar ik vind het ook weer zonde om zo weg te gooien, wie weet vindt zij het wel lekkerquote:Op woensdag 25 november 2015 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want alle gore troep geef je aan de buurvrouw?
ik flikker altijd alles over de schuttingquote:Op woensdag 25 november 2015 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want alle gore troep geef je aan de buurvrouw?
Kan ik ook wel doen, ik ga toch verhuizenquote:Op woensdag 25 november 2015 16:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ik flikker altijd alles over de schutting
jij had het aan je kippen kunnen gevenquote:Op woensdag 25 november 2015 16:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ik flikker altijd alles over de schutting
Dat type ken ik nietquote:Op woensdag 25 november 2015 16:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze waren op zoek naar andere zwarte golf .... 4:30 am
quote:Op woensdag 25 november 2015 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ik ook wel doen, ik ga toch verhuizen
doe ik al, nu heb ik ook rattenquote:Op woensdag 25 november 2015 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]
jij had het aan je kippen kunnen gevenmaar ik heb geen kippen
Morgen de eerste fase en zaterdag het restantquote:
*sloers*quote:Op woensdag 25 november 2015 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen de eerste fase en zaterdag het restant![]()
Vandaag is mijn vloer gelegd en vrijdag komt de keuken
quote:Op woensdag 25 november 2015 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben we al, ligt nu nog in de stalling, maar in het voorjaar komt hij in het water te liggen.
[ afbeelding ]
Spietbootquote:Op woensdag 25 november 2015 16:42 schreef FANN het volgende:
[..]dat is wel héél eh... aangenaam zal ik maar zeggen
nog meer sloersquote:Op woensdag 25 november 2015 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben we al, ligt nu nog in de stalling, maar in het voorjaar komt hij in het water te liggen.
[ afbeelding ]
Die P die tussen je tieten zit?quote:
ja die!quote:
Poep, Plofkip en Pindakaas dagquote:Op woensdag 25 november 2015 17:56 schreef sacha het volgende:
[..]
ja die!![]()
P-dag is pizza, pannenkoek, poffertjes, patat en zo verder![]()
iedereen mag eten wat ie wil én waar ie wil![]()
dus ik eet brood oftewel proot
Ik doe het niet goed, die boot kost meer dan je huis. En het item was wel tof bij brandpuntquote:Op woensdag 25 november 2015 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welnee, het is een tweedehandsquote:Op woensdag 25 november 2015 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe het niet goed, die boot kost meer dan je huis. En het item was wel tof bij brandpunt![]()
Over de nogal over de top bouw wat er is. Ja er was niks maar het gaat best ver. De bouw is prachtig maar het gaat zijn doel voorbij.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, het is een tweedehands![]()
Wat was er bij Brandpunt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hippyandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Hoe gaat het met je oceanografiequote:
Ja geen idee... Vooral nat ... Ik hield me meer bezig met de oude oceanen, daar waar nu olie groeitquote:Op woensdag 25 november 2015 21:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je oceanografie
Da's een leuke boot, kun je er achter waterskiën?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Carboonquote:Op woensdag 25 november 2015 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee... Vooral nat ... Ik hield me meer bezig met de oude oceanen, daar waar nu olie groeit
Verdrag van Kyotoquote:Op donderdag 26 november 2015 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
fossiele brandstof... Het kwaad van de hele CO2 malaise...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 26 november 2015 00:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Verdrag van KyotoEn wat was er met de club van Rome ook al weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat de wereld vergaatquote:Op donderdag 26 november 2015 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat was er met de club van Rome ook al weer?
integendeelquote:
Ja zitten legendarische momenten tussen idd... Rellen valt ook wel meequote:Op donderdag 26 november 2015 00:46 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik vind TH altijd wel vermakelijk wanneer die los gaat.
Die ban sloeg ook nergens op.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zitten legendarische momenten tussen idd... Rellen valt ook wel mee
TH is geniaal maar soms onbegrepenquote:Op donderdag 26 november 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet volgens waar ik toen dubbel om lag... Queen Elizabeth die was lekker
Klopt... goed jaartal en goede maandquote:Op donderdag 26 november 2015 00:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
TH is geniaal maar soms onbegrepen
Die houdt een Fokvakantie, dus niet of nauwelijks online hieroquote:Op donderdag 26 november 2015 00:54 schreef PP_Sound het volgende:
Waar is Fann? Heb zin om slap te lullen.
Ah, ok dat gevoel ken ik.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Die houdt een Fokvakantie, dus niet of nauwelijks online hiero
Ik heb dat ook wel hoor... Hou me de laatste tijd ook wat in... Onbewust, gewoon weinig zin....quote:
Ja dat was te verwachten natuurlijk.... Ik krijg er nog steeds meer bij... EN ik blijf maar gesloten topics wegklikkenquote:Op donderdag 26 november 2015 00:59 schreef PP_Sound het volgende:
Begon met 2 topics in mijn AT maar begint alweer uit de hand te lopen.
18 niet gesloten topics alweer.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was te verwachten natuurlijk.... Ik krijg er nog steeds meer bij... EN ik blijf maar gesloten topics wegklikken
Ben 56 kan een boel maar solliciteer niet eens meer terwijl ik best baan zou willen hebben, niet voor het geld maar om kennis over te dragenquote:Op donderdag 26 november 2015 01:04 schreef chufi het volgende:
Was ik vandaag vandaag op een borrel met 3 oud collegas van zeg 4 jaar geleden.... 2 NL 1 UK en 1 Ukraine.... De enige die nu nog een baan heeft is die uit Ukraine.....Waar moet dat heen....
Maar jij dan mogelijk specifieke kennis... Bij is het meer ervaring, de kennis leren ze tegenwoordig al op jonge leeftijd...quote:Op donderdag 26 november 2015 01:06 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ben 56 kan een boel maar solliciteer niet eens meer terwijl ik best baan zou willen hebben, niet voor het geld maar om kennis over te dragen
Ik ben ook ingehaaldquote:Op donderdag 26 november 2015 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jij dan mogelijk specifieke kennis... Bij is het meer ervaring, de kennis leren ze tegenwoordig al op jonge leeftijd...
Ja de praktijk ervaring, maar bedrijven gaan vaker voor certificaten en goedkoop...quote:Op donderdag 26 november 2015 01:12 schreef PP_Sound het volgende:
Jonge mensen zijn beter inmiddels en mijn oude vak is geschiedenis zowat.
Wat ik wel heb is overzicht en andere kijk op het geheel.
Ja zo werkt dat, op zijn tijd hebben ze me nodig bij festival of in theater en dan free-lance ik wat.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de praktijk ervaring, maar bedrijven gaan vaker voor certificaten en goedkoop...
Ja dat valt te verwachten... Dat soort aanbiedingen krijg ik helaas nooitquote:Op donderdag 26 november 2015 01:21 schreef PP_Sound het volgende:
Uiteraard betalen ze wel hoofdprijs dan.
Doe ook veel dingen gratis hoor.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat valt te verwachten... Dat soort aanbiedingen krijg ik helaas nooit
Zo krijg je wel extra creditsquote:Op donderdag 26 november 2015 01:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Doe ook veel dingen gratis hoor.![]()
Heb de luxe om te doen waar ik zin in heb.quote:
Kun je het even niet meer aan?quote:Op donderdag 26 november 2015 01:45 schreef chufi het volgende:
Ik ben weer van slag, dus ik kruip zo weer eens mn bed in...
Goed streven en goed bouwjaar (1959 toch? )quote:Op donderdag 26 november 2015 01:06 schreef PP_Sound het volgende:
Ben 56 kan een boel maar solliciteer niet eens meer terwijl ik best baan zou willen hebben, niet voor het geld maar om kennis over te dragen
Voor sommige mensen schijnt die informatie ook belangrijk te zijnquote:
Ik lul nooit slapquote:Op donderdag 26 november 2015 00:54 schreef PP_Sound het volgende:
Waar is Fann? Heb zin om slap te lullen.
quote:
Mannelijk geslacht is daar ook gewoon beter inquote:Op donderdag 26 november 2015 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]als er ééntje slap kan lullen dan is dat PP wel
nou.................................... dát weet ik zo net nog niet, jij kan er ook wat vanquote:Op donderdag 26 november 2015 17:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Mannelijk geslacht is daar ook gewoon beter in
En dat is weer verboden?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is een dubbelzinnige vraag Chuf....
Nietusquote:Op donderdag 26 november 2015 17:03 schreef FANN het volgende:
[..]
nou.................................... dát weet ik zo net nog niet, jij kan er ook wat van
Plaatjes van een slappe lul zijn wel verbodenquote:Op donderdag 26 november 2015 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Of je moet je er plaatjes bij doen..
Ja dat lukt wel, doe eensquote:Op donderdag 26 november 2015 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Nietus![]()
Slap ouwehoeren lukt dan wel
Dat je in de KSC zit is wel een teken in die richtingquote:Op donderdag 26 november 2015 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Nietus![]()
Slap ouwehoeren lukt dan wel
Ik heb geen aan en uit knop,met je doe eensquote:
Bijna net zo erg als hierquote:Op donderdag 26 november 2015 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je in de KSC zit is wel een teken in die richting
jammerquote:Op donderdag 26 november 2015 17:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen aan en uit knop,met je doe eens
quote:
De laatste tijd vind ik het hier stukken minder geworden.quote:
Wordt er hier op Sjoef geschoten ?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:13 schreef drakin het volgende:
[..]
De laatste tijd vind ik het hier stukken minder geworden.
Alleen maar wat schelden, geschiet in Sjoefs buurt en de hele nacht muziek.
Ik mis de normale vrijdagavond soap en een aantal van de ouwe 40 + kliek
Woordje goed klopt alleen niet, klinkt veel te braafquote:
In zijn buurtquote:Op donderdag 26 november 2015 17:13 schreef just me het volgende:
[..]
Wordt er hier op Sjoef geschoten ?
O dat is dan al stukken minder ergquote:
Klopt hoor, het is ook minder gewordenquote:Op donderdag 26 november 2015 17:13 schreef drakin het volgende:
[..]
De laatste tijd vind ik het hier stukken minder geworden.
Alleen maar wat schelden, geschiet in Sjoefs buurt en de hele nacht muziek.
Ik mis de normale vrijdagavond soap en een aantal van de ouwe 40 + kliek
ik zou voorlopig die kant maar niet op gaan.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan dat ik bijna naar Brussel zou zijn gegaan,,,
Toch maar niet Chuf? Is ook geen lekker moment om te gaanquote:Op donderdag 26 november 2015 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was met iets anders bezig dus ben ik er niet eens aan begonnen...quote:Op donderdag 26 november 2015 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Toch maar niet Chuf? Is ook geen lekker moment om te gaan![]()
Of ging het hele verhaal gewoon niet door?
nah... ik ben hier niet meer zo vaak, en als ik wél op Fok ben zap ik effe rond...quote:Op donderdag 26 november 2015 17:17 schreef chufi het volgende:
Af en toe recepten uitwisselen ..... Nou ja meer laten zien wat er op tafel komt
En dat andere wordt wel iets?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was met iets anders bezig dus ben ik er niet eens aan begonnen...
Dat is het beste... Ik zal er ook niet meer over beginnen... Als er dan wel wat is komt het als een positieve verrassingquote:Op donderdag 26 november 2015 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
En dat andere wordt wel iets?
Mja... jij wordt natuurlijk ook doodmoe van iedere keer dat gevraag, daarom vraag ik er eigenlijk
maar niet meer naar
Hangt ervan af welke buurtquote:Op donderdag 26 november 2015 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij en Soury kunnen er wat van somsquote:Op donderdag 26 november 2015 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Klopt hoor, het is ook minder gewordenhet gescheld valt wel mee trouwens, of ik heb dat
gemist....
Wel een stuk minder de laatste periode....quote:Op donderdag 26 november 2015 17:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij en Soury kunnen er wat van soms
Ik scheld nooit volgens mij en als dat wél ooit een keer gebeurd is omdat ze ontzettend kan lopen zuigen.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij en Soury kunnen er wat van soms
Af en toe kom ik even langsquote:Op donderdag 26 november 2015 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een stuk minder de laatste periode....
Happen danquote:Op donderdag 26 november 2015 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik scheld nooit volgens mij en als dat wél ooit een keer gebeurd is omdat ze ontzettend kan lopen zuigen.
Maar je zegt dit natuurlijk zodat zij dit straks leest en dat het dan weer hommelus is, dus ik
hoop dat ze zo wijs is om daar niet in te trappen
Misschien maar weer eens naar de Bio boerquote:Op donderdag 26 november 2015 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Happen dan
We zitten tenslotte in CUL en mijn kaas is op
Mijn recepten zijn allemaal gadverdamme dus daar begin ik niet meer aanquote:Op donderdag 26 november 2015 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Happen dan
Misschien maar eens beginnen met recepten uitwisselen? We zitten tenslotte in CUL en mijn kaas is op
Morgen, kaas en vlees besteld van de boerquote:Op donderdag 26 november 2015 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien maar weer eens naar de Bio boer
Volgens mij heb jij best wel eens een lekker recept hier neergezet.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn recepten zijn allemaal gadverdamme dus daar begin ik niet meer aan![]()
Ik heb trouwens gewoon aardappeltjes met spinazie á la creme en een kaassoufle gegeten,
dus dat was makkelijk en heb je geen recept voor nodig
Klinkt goedquote:Op donderdag 26 november 2015 17:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij best wel eens een lekker recept hier neergezet.
Ik heb vanavond kip, hoef ik geen recept voor want ik weet dat je dat niet eet.
Daarnaast heel veel groente, al gekookte selderijknol, wortel, paprika, tomaten, aardpeer, ui, lente ui, sperziebonen, mais en spinazie.
Ook kruiden in overvloed.
Daar ga je al de fout in want ik vind niet alles gadverdamme, met name jouw frietjes zagen lekker uit.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn recepten zijn allemaal gadverdamme dus daar begin ik niet meer aan![]()
Ik heb trouwens gewoon aardappeltjes met spinazie á la creme en een kaassoufle gegeten,
dus dat was makkelijk en heb je geen recept voor nodig
Kijk dat bedoel ik.... Ik ga binnenkort ook weer eens buurten bij de winkel hier in de buurt... Het gaat wel goed met de bio-sector, maar vooral de grote supermarkten doen er hun voordeel mee .. Verder las ik vandaag ook de vooral de 50+ ers vlees bij de slager koopt ipv in de superquote:Op donderdag 26 november 2015 17:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Morgen, kaas en vlees besteld van de boer
Er moet nog wel een recept mee gemaakt worden, sperziebonen, spinazie en mais hoeven dan niet vanavond op, die zitten of in pot of in de vriezer.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Klinkt goeden ik eet zo héél af en toe Boeren Buiten Kip trouwens, dat is vanaf dierendag zo,
maar pas 2x gedaan
Ik haal er ook rauwe melk.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik.... Ik ga binnenkort ook weer eens buurten bij de winkel hier in de buurt... Het gaat wel goed met de bio-sector, maar vooral de grote supermarkten doen er hun voordeel mee .. Verder las ik vandaag ook de vooral de 50+ ers vlees bij de slager koopt ipv in de super
Ja mijn frietjes zijn lekkerquote:Op donderdag 26 november 2015 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ga je al de fout in want ik vind niet alles gadverdamme, met name jouw frietjes zagen lekker uit.![]()
Maar ik ben nu eenmaal een vleeseter, dus foto's van flinke lappen vlees doen mij meer watertanden.
Ik eet vandaag aardappeltjes in schil, sperziebonen en kipfilet met rozemarijn.
Ik had gisteren in de stad een heerlijke Angus steak met haricots vert en heerlijke gekruide frietjesquote:Op donderdag 26 november 2015 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ga je al de fout in want ik vind niet alles gadverdamme, met name jouw frietjes zagen lekker uit.![]()
Maar ik ben nu eenmaal een vleeseter, dus foto's van flinke lappen vlees doen mij meer watertanden.
Wat ik van jouw eten gezien heb zag er goed uit op het gemis van een flinke lap vlees na maar dat betekent niet dat de rest bah is natuurlijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja mijn frietjes zijn lekkerdat is écht zo, ze zien er niet alleen lekker uit
![]()
en als je een echte vleeseter bent dan snap ik dat wel, het grote misverstand hier is dat ik het
niet lúst, dat is dus helemaal niet zo
Ja, ik zei sperziebonen maar ik heb die lange dunne, de haricots vert dus.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had gisteren in de stad een heerlijke Angus steak met haricots vert en heerlijke gekruide frietjes
Het is ook niet bah ....quote:Op donderdag 26 november 2015 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat ik van jouw eten gezien heb zag er goed uit op het gemis van een flinke lap vlees na maar dat betekent niet dat de rest bah is natuurlijk.
En die frietjes liep me het water van uit de mond, ik hou namelijk wel van goede friet.
Maar, hoe maak je die dan warm? Je hebt van die dingen in vacuum die je in water kan warmen, maar dat is vies, je kan het ding beter uit die verpakking halen en in de oven of desnoods in de magnetron doen.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik heb alleen geen BBQ, maar ik had ze kant en klaar gekocht weet je nog?![]()
Gegrild...
En waarom deed je dat dan ?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk erwtensoep! Q noemde dat altijd Edwardsoep
Ik ben verpest omdat mijn oom het altijd snot noemdequote:Op donderdag 26 november 2015 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk erwtensoep! Q noemde dat altijd Edwardsoep
Nee, niet in waterquote:Op donderdag 26 november 2015 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar, hoe maak je die dan warm? Je hebt van die dingen in vacuum die je in water kan warmen, maar dat is vies, je kan het ding beter uit die verpakking halen en in de oven of desnoods in de magnetron doen.
een vriendinnetje van mijn dochter had het over kattekots als ze tonijnsalade zagquote:Op donderdag 26 november 2015 17:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben verpest omdat mijn oom het altijd snot noemde![]()
Nu eet ik het met moeite na jaren echt niet te willen eten.
Nee lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 26 november 2015 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is ook niet bah ....
Strkas ga ik nog een toetje maken, banaan uit de oven, met honing en basterdsuiker
en dan een beetje slagroomijs erbij, dat is zoooooooooooooooooooooooooooo lekker![]()
en in het geheel niet bah
Zo doe ik dat ook meestal, maar als ik halve haan eet haal ik ze bij een versboerderij hier in de buurt die hebben ook een grillcorner, is ook een kwestie van opwarmen dan.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, niet in water![]()
Zo'n kip is 75 minuten gegrild, dus dat ding is zo gaar als wat....
Gewoon nog even 15 minuten opwarmen in de oven, ik had een halve gekocht en daar
deed ik twee dagen mee, dus 1/4 kip zeg maar, die ander helft weer terug in de koelkast natuurlijk
en die pas de volgende dag opwarmen....
Hou op, mijn zelfgemaakte tonijnsalade is superlekkerquote:Op donderdag 26 november 2015 17:45 schreef just me het volgende:
[..]
een vriendinnetje van mijn dochter had het over kattekots als ze tonijnsalade zag
Is handig toch?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo doe ik dat ook meestal, maar als ik halve haan eet haal ik ze bij een versboerderij hier in de buurt die hebben ook een grillcorner, is ook een kwestie van opwarmen dan.
Je bent niet lekker, als jouw erwtensoep eruit ziet als snot heb je het verkeerde recept.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Hou op, mijn zelfgemaakte tonijnsalade is superlekker
Maar snot lijkt op snert zoals we hier doorgaans erwtensoep noemen en ziet er ook zo uit.
dat dusquote:Op donderdag 26 november 2015 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent niet lekker, als jouw erwtensoep eruit ziet als snot heb je het verkeerde recept.
quote:Op donderdag 26 november 2015 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Iggy & Pixie hebben sinds vandaag zo'n ding, mijn moeder kon het weer niet laten.
Ben benieuwd naar hoeveel batterijen dat gaat vreten.quote:
hoeft toch niet de hele dag aan te staanquote:Op donderdag 26 november 2015 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar hoeveel batterijen dat gaat vreten.
Nee, daarom heb ik het ding nu ook uit. Ben blij dat ze nu even rustig liggen.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:00 schreef just me het volgende:
[..]
hoeft toch niet de hele dag aan te staan
Gewoon 1 aanschaffen voor die 2 van jouquote:Op donderdag 26 november 2015 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar hoeveel batterijen dat gaat vreten.
Das dan voor morgen om er iets moois van te makenquote:Op donderdag 26 november 2015 18:11 schreef drakin het volgende:
Ik had ook nog, groene kool, cherrytomaten, avocado en asperges liggen
Groene kool gaat sowieso vandaag op.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Das dan voor morgen om er iets moois van te maken
Dat zou mij teveel worden... Ik ben maar in mn eentjequote:Op donderdag 26 november 2015 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Groene kool gaat sowieso vandaag op.
Het is een kwart kool en we zijn met zijn 2quote:Op donderdag 26 november 2015 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou mij teveel worden... Ik ben maar in mn eentje
Ik wou zeggen, straks ga je nog groen zien, maar met de wortels zie je het toch andersquote:Op donderdag 26 november 2015 18:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is een kwart kool en we zijn met zijn 2
Maar er komt wel veel meer groente dan alleen dat.
Ik denk de zak wortels vanavond als knabbel op de bank
Ja wat patatjes gehad verleden week. Maar de Belgische frieten en mayo gaan er gaarne in. De salade is perzik, (zelf)gerookte parma ham, feta gesnipperde amandelen en een sausje van balsamico azijn, honing. Zout peper en balsamicoquote:
Iets gezond erbijquote:
Het is vooral lekker.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zonder iets gezonds mogen we tegenwoordig niet meer aan tafel
Ik lees dit nu pas.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik scheld nooit volgens mij en als dat wél ooit een keer gebeurd is omdat ze ontzettend kan lopen zuigen.
Maar je zegt dit natuurlijk zodat zij dit straks leest en dat het dan weer hommelus is, dus ik
hoop dat ze zo wijs is om daar niet in te trappen
Je spoort niet die verzopen piepersquote:Op donderdag 26 november 2015 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo kan het ookquote:Op donderdag 26 november 2015 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Je spoort niet die verzopen piepers
Goh wat een werkquote:Op donderdag 26 november 2015 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo kan het ook
https://www.facebook.com/superleuk.nl/videos/1649681245274139/
Patat/Frietquote:Op donderdag 26 november 2015 20:33 schreef sacha het volgende:
zijn jullie weer lekker aan het zeiken?
Wat had jij vandaag in de potquote:Op donderdag 26 november 2015 20:33 schreef sacha het volgende:
zijn jullie weer lekker aan het zeiken?
Na de P-dag is het waarschijnlijk een Q-dag.quote:
En gebakken quarteleitjesquote:Op donderdag 26 november 2015 21:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Na de P-dag is het waarschijnlijk een Q-dag.
Met quinoa salade en een quarterpounder of zo.
soort shoarma pitabroodjequote:Op donderdag 26 november 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
Wat zat er op dat Broodje 5euro van de Griek?
Laat dat gezond maar aan mij overquote:Op donderdag 26 november 2015 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah lekker, het klonk al veels te gezond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Lekker zo'n wortelquote:Op donderdag 26 november 2015 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Laat dat gezond maar aan mij over
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:17 schreef Treehut362 het volgende:
zit geen geluid bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
goed kauwenquote:
om een hap te nemen moet je al bijten, dus minstens 1 want 0 is geen hapquote:Op donderdag 26 november 2015 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd gehoord... 0 keer minstens per hap
Of ik editte het weer terugquote:
quote:
Ik wil bij die andere geluid, dit boeit me helemaal nietquote:
Maar dan klopte mijn kauw antwoord niet meer.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zag het , maar eigenlijk was je te laat.... How sneaky
Wel tandenpoetsen na al dat gekauwquote:Op donderdag 26 november 2015 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dan klopte mijn kauw antwoord niet meer.
Kauwt nog wat.
Zo maar eens slapen gaan, morgen vroeg eruit
I amquote:Op donderdag 26 november 2015 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent de kerstman niet TH , jij bent de Sint
Staat je schoen al klaar met een wensenlijstje erin?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 27 november 2015 02:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Staat je schoen al klaar met een wensenlijstje erin?Zou Hut gaan uitdelen? STandaard 3 paar op de gangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |