Ik was al jong zelfstandig en verantwoordquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Zwanger ben je niet geworden ... Tenminste... je hebt geen kinderen
quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was al jong zelfstandig en verantwoord
Never mindquote:
Ze heeft genoegquote:
Ja Julianapark. Ik was er diep ongelukkig.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik was op mijn 16e ook het huis uit
Amsterdamsestroatweg, t/o een park?
Dan was het zeker het Julianapark
Verder die straat en buurt is het niks nee.. nooit gewoond ook.
Waar gaat dit over?quote:
Nee hoor maar zeg dan wat er is ofzoquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:39 schreef sacha het volgende:
[..]
niets bijzonders, ik heb teruggelezen...
my bad
Ohh ja dat is vast waarquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:42 schreef chufi het volgende:
Ach over die vluchtelingen die 2000 E /mnd netto eisen
het lukt mobiel niet om te quoten uit een gesloten topicquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor maar zeg dan wat er is ofzo
veel fijne muziekjesquote:
Moeten we dus het vliegtuig naar Griekenland pakken, ons paspoort weggooien en net doen of we vluchteling zijn.quote:
Nee naar Turkije en dan met de boot naar Griekenland en zielig doen om te beginnenquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Moeten we dus het vliegtuig naar Griekenland pakken, ons paspoort weggooien en net doen of we vluchteling zijn.
Nu is het keihard werken voor een derde van die eis.
We kunnen hier ook een bus pakken en doen alsof we de hele reis al gehad hebben.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee naar Turkije en dan met de boot naar Griekenland en zielig doen om te beginnen
Tig mogelijkheden om de boel te flessenquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
We kunnen hier ook een bus pakken en doen alsof we de hele reis al gehad hebben.
Ja, zouden we dan echt zomaar 2000 euro kunnen krijgen? Anders neem ik wel naald en draad voor je mond mee, voorkeur voor een kleurtje?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Tig mogelijkheden om de boel te flessen
Nu krijg ik iig minderquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, zouden we dan echt zomaar 2000 euro kunnen krijgen? Anders neem ik wel naald en draad voor je mond mee, voorkeur voor een kleurtje?
Je krijgt? Hebbie geen werruk meer danquote:
Ik zat eigenlijk aan een regenboogdraad te denken.quote:
Met al die buitenlanders.....quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Je krijgt? Hebbie geen werruk meer dan
Die werken toch allemaal zwart in de kassen, of doen ze nu andere dingen daar.quote:
Ik ben geen .... Of zou het dan nog makkelijker gaanquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk aan een regenboogdraad te denken.
Ja dan kun je wel 4000 eisen, want dan ben je dubbel gevlucht.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben geen .... Of zou het dan nog makkelijker gaan
Grieken, Spanjolen Roemenen, Turken Russen en van alles en nog watquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Die werken toch allemaal zwart in de kassen, of doen ze nu andere dingen daar.
O ja, je had Grieken op het werk.
Allemaal op je werk?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Grieken, Spanjolen Roemenen, Turken Russen en van alles en nog wat
Ja daar was ik ook al achter...... Ja alles op mn verschillende werk..quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Allemaal op je werk?
Tja dan ben jij gewoon te duur, zo simpel is het.
Maar ja das Amsterdam, duurt 3 straten voor je weer Nederlands hoort.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook al achter...... Ja alles op mn verschillende werk..
Ja maar gelukkig begrijpen we dat welquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ja das Amsterdam, duurt 3 straten voor je weer Nederlands hoort.
In Den Haag begon zelfs iemand in zo'n info ding standaard in het Engels te vertellen op het station voor ik een vraag kon stellen
NLers hebben dan doorgaans ook geen info nodig natuurlijk, die weten alles al (en pakken later hun mobiel als ze de weg kwijt zijn).quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig begrijpen we dat wel
Maar moet zo een uurtje weg, even yogaflowenmeditatiedingen doen.quote:
Ik klooi nog wat verder en verder zie ik wel.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar moet zo een uurtje weg, even yogaflowenmeditatiedingen doen.
Had alleenen mailcheck nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |