Bedankt voor je verhaal, dat maakt het allemaal een stuk duidelijker.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Een paar denkfouten, TS.
Je hebt het over aantal inwoners zonder te kijken naar oppervlakte. Zweden is een groot land en zeer dunbevolkt. Nederland heeft meer inwoners maar was in de jaren '50 al overbevolkt, laat staan hoe slecht de situatie nu is.
Het geringe aantal inwoners maakt Zweden wel kwetsbaar. Ondanks de extreme kindregelingen in Zweden (een half jaar 'zwangerschapsverlof' voor vaders![]()
![]()
) en andere linkse idioterie krijgen Zweden veel minder kinderen dan hun favoriete import-volk Somaliërs. Dat maakt dat als Zweden zo doorgaat, dat ze binnen 30 jaar al minderheid in eigen land zijn. Dat is levensgevaarlijk.
Immigranten gaan naar Zweden omdat ze daar nog meer geknuffeld worden dan in Nederland. Het is je bijna niet voor te stellen, maar wel waar. Daarnaast is het toelatingspercentage veel hoger dan in Nederland. Kan het nog gekker dan bij ons? Jawel, in Zweden.
Waarom de Zweden dat doen, kan ik niet verklaren.
Wat ik wel weet is dat Zweedse gemeenten op het platteland te maken hebben met leegloop en heel graag import willen. Daarom doen ze er ook alles aan om Nederlandse immigranten te lokken. Zo kun je in veel gemeentes bij een familie logeren om te kijken hoe het daar is, met als doel om mensen te verleiden om naar Zweden te emigreren. Met niet-westerse allochtonen lukt dat natuurlijk niet: Ze kosten veel meer dan ze bijdragen en bovendien willen ze in de grote steden wonen en niet op het platteland waar ze juist mensen zoeken.
Elk jaar staat een aantal van die gemeentes op de immigratiebeurs in Houten. Aardige mensen. Ik heb wel eens voorzichtig gevraagd naar de niet-westerse immigranten en islamitische overlast, maar dan reageren ze heel geheimzinnig. Alsof ze er niet over mogen praten.
Het artikel bevat 2 slordige fouten, die bijna elke journalist maakt:
Ten eerste het woord "vluchtelingen": Het zijn geen vluchtelingen. Zweden ligt heel ver weg van regio's waar mensen vluchten. Het zijn gewone (illegale) immigranten.
Daarnaast het woord "paspoortvrije gebied van Schengen". Schengen is niet paspoort vrij. Paspoort vrij bestaat niet. Je moet nog steeds paspoort (of ID voor EU-ingezetenen) bij je dragen, alleen het wordt niet standaard meer gecontroleerd bij binnenkomst.
Ik denk dat je "niet-westerse allochtonen" bedoelt ipv. "vluchteling". Het zijn geen vluchtelingen, en het nageslacht van dat import-volk is dat uiteraard helemeaal niet.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:02 schreef Charleville het volgende:
[..]
Bedankt voor je verhaal, dat maakt het allemaal een stuk duidelijker.
Helaas kan ik niet uitgebreid reageren, zit op m'n werk.
Maar stel, de Zweedse bevolking gaat ooit de minderheid vormen, dan kunnen ze nooit meer al die immigranten onderhouden, en Somaliërs zijn gemiddeld ook niet productief genoeg om een land als Zweden draaiende te houden.
Ik ben benieuwd wat de toekomst voor het land gaat brengen, hoe hoog het percentage niet westerse allochtonen is op de totale bevolking weet ik niet, maar ik denk dat het over 10 jaar wel 30 vluchteling / 70 autochtonen gaat worden..
Haha die bronquote:Op donderdag 26 november 2015 00:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat je "niet-westerse allochtonen" bedoelt ipv. "vluchteling". Het zijn geen vluchtelingen, en het nageslacht van dat import-volk is dat uiteraard helemeaal niet.
Natuurlijk kunnen ze die immigranten niet onderhouden. Zweden zal de eerste failed state in Europa worden.
Dit is een logisch gevolg als je de derde wereld importeert. Een Somaliër in een westers land blijft een Somaliër. Dat wil er bij linkse mensen maar niet in. Afrika is een puinhoop omdat er Afrikanen wonen, niet door de ligging, klimaat, de Joden, het kapitalisme, vleeseters, Amerika, PVV-kiezers, Zwarte Piet of door 'ons'. Als je die mensen importeert naar Europa dan krijg je hier dezelfde ellende.
Zweden staat op instorten: http://nl.gatestoneinstitute.org/6751/zweden-instorting
Zal ik zeker doen, als je zulke bronnen gebruikt kan ik alleen maar lachenquote:Op donderdag 26 november 2015 00:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat een inhoudelijke reactie van jou. Ga zo door!
Reageer gewoon niet als je de discussie niet op basis van argumenten kunt voeren.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen, als je zulke bronnen gebruikt kan ik alleen maar lachen
Als je je argumenten kracht moet bijzetten door middel van een website die alleen maar anti-migranten artikelen plaatst, in plaats van met gedegen bronnen te komen vervalt de kracht van je betoog. Dat wilde ik je even meegevenquote:Op donderdag 26 november 2015 00:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Reageer gewoon niet als je de discussie niet op basis van argumenten kunt voeren.
Dezelfde goedkope argumenten kan ik gebruiken voor NOS- of Volkskrant-artikelen. "Als je je argumenten kracht moet bijzetten door middel van een medium dat alleen maar pro-migranten artikelen plaatst...".quote:Op donderdag 26 november 2015 00:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je je argumenten kracht moet bijzetten door middel van een website die alleen maar anti-migranten artikelen plaatst, in plaats van met gedegen bronnen te komen vervalt de kracht van je betoog. Dat wilde ik je even meegeven
Hoe erg ik soms gruwel van de NOS en in mindere mate de Volkskrant, ik kan ze moeilijk vergelijken met zoiets als gatestoneinstitute.orgquote:Op donderdag 26 november 2015 00:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dezelfde goedkope argumenten kan ik gebruiken voor NOS- of Volkskrant-artikelen. "Als je je argumenten kracht moet bijzetten door middel van een medium dat alleen maar pro-migranten artikelen plaatst...".
Die site staat vol met goede analyses en rationele argumenten. Een prima bron. Niet onafhankelijk natuurlijk, want het is een politieke denktank. Maar het Zweden-artikel verwijst gewoon naar bronnen en feiten.
Hoezo? Ze zijn beide niet onafhankelijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe erg ik soms gruwel van de NOS en in mindere mate de Volkskrant, ik kan ze moeilijk vergelijken met zoiets als gatestoneinstitute.org
De hersenencellen staan toch collectief 1 kant opquote:Op donderdag 26 november 2015 00:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dezelfde goedkope argumenten kan ik gebruiken voor NOS- of Volkskrant-artikelen. "Als je je argumenten kracht moet bijzetten door middel van een medium dat alleen maar pro-migranten artikelen plaatst...".
Die site staat vol met goede analyses en rationele argumenten. Een prima bron. Niet onafhankelijk natuurlijk, want het is een politieke denktank. Maar het Zweden-artikel verwijst gewoon naar bronnen en feiten.
Grenzen, grenzen en nog eens grenzen.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De hersenencellen staan toch collectief 1 kant opTrouwens benieuwd wat die denktank voor oplossing zal verzinnen als de situatie in Syrië nog verder escaleert en de miljoenen vluchtelingen die in Turkije zitten ook onze kant op komen.
Misschien kun je daar een leuke ingezonden lezersvraag voor insturen
Dat moeten anderen voor jou doen neem ik aan?quote:Op donderdag 26 november 2015 00:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Grenzen, grenzen en nog eens grenzen.
En met scherp schieten op iedereen die de buitengrenzen niet respecteert.
Daar hebben we een leger voor. De tijd van soft praten is voorbij.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat moeten anderen voor jou doen neem ik aan?
Dus eigenlijk kan ik je standpunt ongeveer zo samenvatten: Het zijn geen vluchtelingen, het zijn asielzoekers. Turkije is een veilig land, dus zij moeten ze opvangen. Maar als dat land niet veilig blijkt te zijn, en ze komen deze kant op, dan wil ik dat andere mensen ze doodschieten.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Daar hebben we een leger voor. De tijd van soft praten is voorbij.
Het is te gek voor woorden dat Afrikanen gewoon over grenshekken klimmen terwijl de politie gewoon toe moet kijken.
En om op jouw vraag terug te komen: Onneembare grenzen tussen Griekenland en Turkije en langs de Middellandsezee-kust. Als de politieke wil er zou zijn, dan zou dit allang rond zijn. Honden, hekken, stroomdraad, prikkeldraad, anti-tank greppels, wachttorens met soldaten met bevoegdheid om te schieten; het is echt niet zo moeilijk om illegalen buiten ons continent te houden.
Bijna goed!quote:Op donderdag 26 november 2015 00:59 schreef Toefjes het volgende:
\
[..]
Dus eigenlijk kan ik je standpunt ongeveer zo samenvatten: Het zijn geen vluchtelingen, het zijn asielzoekers. Turkije is een veilig land, dus zij moeten ze opvangen. Maar als dat land niet veilig blijkt te zijn, en ze komen deze kant op, dan wil ik dat andere mensen ze doodschieten.
Als mensen verzwakt zijn, wat doorgaans het geval is na een stukje op een rubber boot, en er wordt met scherp op je geschoten, dan is de kans aanwezig dat je dood gaat aanzienlijk. Dat weet je toch wel?quote:Op donderdag 26 november 2015 01:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Bijna goed!
Alleen dat doodschieten klopt niet: Schieten is een laatste optie, als ze niet luisteren naar het beval om niet verder te gaan. En dan bij voorkeur niet met dodelijke afloop.
Verzwakte mensen zullen niet in staat zijn om over hoge hekken te klimmen. Dus zullen ze ook niet de confrontatie aan gaan met de grenswacht. Je maakt er weer een sappig zielig verhaal van.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als mensen verzwakt zijn, wat doorgaans het geval is na een stukje op een rubber boot, en er wordt met scherp op je geschoten, dan is de kans aanwezig dat je dood gaat aanzienlijk. Dat weet je toch wel?
Als je wilt dat andere mensen voor jou met scherp schieten op onbewapende mensen, ook vrouwen en kinderen bevind je je op een niveau dat net zo laag is, of nog lager, als terrorisme.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Verzwakte mensen zullen niet in staat zijn om over hoge hekken te klimmen. Dus zullen ze ook niet de confrontatie aan gaan met de grenswacht. Je maakt er weer een sappig zielig verhaal van.
Onzin, die gelukzoekers weten heel goed wat het risico is, zeker als je over een hek klimt moet je weten dat je illegaal bezig bent.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je wilt dat andere mensen voor jou met scherp schieten op onbewapende mensen, ook vrouwen en kinderen bevind je je op een niveau dat net zo laag is, of nog lager, als terrorisme.
De stelling was duidelijk: Er zitten vreselijk veel vluchtelingen in Turkije. Massaal werd er geroepen: Turkije is een veilig land, laat zij het oplossen. Nu komt er een situatie dat het niet onmogelijk is dat Turkije in oorlog geraakt, en het misschien volgende maand géén veilig land is, dan zitten ze als ratten in de val, en is het niet onwaarschijnlijk dat we een nieuwe stroom deze kant op krijgen.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:13 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Onzin, die gelukzoekers weten heel goed wat het risico is, zeker als je over een hek klimt moet je weten dat je illegaal bezig bent.
Het is ook niet onmogelijk dat Nederland in oorlog geraakt, en misschien niet meer veilig is. Het is dan ook niet onwaarschijnlijk dat wij moeten vluchten. (om maar een antwoord in jouw stijl te geven)quote:Op donderdag 26 november 2015 01:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu komt er een situatie dat het niet onmogelijk is dat Turkije in oorlog geraakt, en het misschien volgende maand géén veilig land is, dan zitten ze als ratten in de val, en is het niet onwaarschijnlijk dat we een nieuwe stroom deze kant op krijgen.
Ehhh dat doen ze overal op aarde als je zonder papieren met geweld een grens denkt te kunnen negeren! Europa is het enige doetje dat dat niet doet. En als je het wel doet, hoef je het ook zelden te doen, want dan kiezen ze gewoon eieren voor hun geld.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je wilt dat andere mensen voor jou met scherp schieten op onbewapende mensen, ook vrouwen en kinderen bevind je je op een niveau dat net zo laag is, of nog lager, als terrorisme.
Ze zullen vast wel wat hardwerkende goedopgeleide slaven kunnen gebruiken ...quote:Op donderdag 26 november 2015 01:30 schreef luxerobots het volgende:
En denk je echt dat wij als christelijke of ongelovige vluchtelingen het Midden-Oosten inkomen?
Ik weet niet hoe sterk je geografische ontwikkeling is, maar vluchten naar het midden-oosten is niet geheel logisch. Dat ligt namelijk heel ver weg, en als we in oorlog geraken, ligt het epicentrum van het geweld in het midden-Oosten. Dus dat zou een beetje dom zijn nietwaar?quote:Op donderdag 26 november 2015 01:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is ook niet onmogelijk dat Nederland in oorlog geraakt, en misschien niet meer veilig is. Het is dan ook niet onwaarschijnlijk dat wij moeten vluchten. (om maar een antwoord in jouw stijl te geven)
En denk je echt dat wij als christelijke of ongelovige vluchtelingen het Midden-Oosten inkomen?
Oké, nog 1 die het prima vindt om op ongewapende mensen te schieten die geen andere kant meer op kunnen.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:37 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ehhh dat doen ze overal op aarde als je zonder papieren met geweld een grens denkt te kunnen negeren! Europa is het enige doetje dat dat niet doet. En als je het wel doet, hoef je het ook zelden te doen, want dan kiezen ze gewoon eieren voor hun geld.
Je hoeft het maar een aantal keren te doen en dan komt de boodschap wel aan. Mensen, ook vluchtelingen, zijn immers calculerend en zeer goed op de hoogte van ontwikkelingen binnen Europa. Op termijn zou het zelfs levens kunnen redden!quote:Op donderdag 26 november 2015 01:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oké, nog 1 die het prima vindt om op ongewapende mensen te schieten die geen andere kant meer op kunnen.
Wat is dat nu voor vraag over geografie. Je bent populair aan het doen.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe sterk je geografische ontwikkeling is, maar vluchten naar het midden-oosten is niet geheel logisch. Dat ligt namelijk heel ver weg, en als we in oorlog geraken, ligt het epicentrum van het geweld in het midden-Oosten. Dus dat zou een beetje dom zijn nietwaar?
Mensen doen hun huis op slot om ervoor te zorgen dat er geen inbreker binnenkomt. Als er een inbreker in je huis is, wil je dat die vertrekt, dan ga je die niet in je huis opsluiten.quote:Nu willen veel mensen dichte grenzen. Dus als het aan die mensen ligt kun je niet eens vluchten. Want de grenzen zijn dichtNet als je je huis op slot doet als je bang bent dat er een inbreker in je huis is.
Europa afschermen, omdat we aan opvang in de eigen regio moeten doen. Bijvoorbeeld wel vluchtelingen uit Rusland toelaten, maar niet buiten Europa.quote:Het Midden Oosten zullen we dus nooit halen. Misschien mogen we wel naar België. En dan maar hopen dat België geen Jannen heeft die roepen dat het leger met scherp op ons moet schieten. Want ja, misschien willen we daar na de vlucht wel werken, en zo niet, dan willen we toch wat kleingeld om eten te kopen. En gezondheidszorg als we ziek zijn.
Ik snap dat je niet zomaar op een groep mensen kan schieten, maar als je duidelijk waarschuwt dat ze niet welkom zijn en ze luisteren niet dan heb ik er geen problemen mee. Op die manier gaat de politie toch ook te werk?quote:Op donderdag 26 november 2015 01:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De stelling was duidelijk: Er zitten vreselijk veel vluchtelingen in Turkije. Massaal werd er geroepen: Turkije is een veilig land, laat zij het oplossen. Nu komt er een situatie dat het niet onmogelijk is dat Turkije in oorlog geraakt, en het misschien volgende maand géén veilig land is, dan zitten ze als ratten in de val, en is het niet onwaarschijnlijk dat we een nieuwe stroom deze kant op krijgen.
Jan heeft daar een oplossing op: Met scherp schieten.
Dus op een groep mensen waarvan Jan steeds zei dat ze daar wel veilig zitten. En als dat niet het geval blijkt hebben ze dus ook pech, dan gaan we schieten. Dus dan maakt het niet uit of het echte vluchtelingen of gelukszoekers zijn blijkbaar? Immers, ze zijn al die tijd braaf in Turkije blijven zitten.
Zolang er hier mensen zijn die op een grote groep mensen wil laten schieten, omdat ze geen andere kant op kunnen hebben we de IS gedachtes al in eigen gelederen.quote:Op donderdag 26 november 2015 02:06 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet zomaar op een groep mensen kan schieten, maar als je duidelijk waarschuwt dat ze niet welkom zijn en ze luisteren niet dan heb ik er geen problemen mee. Op die manier gaat de politie toch ook te werk?
Verder, mocht er oorlog komen in Turkije dan kunnen ze in de meeste gevallen gewoon daar blijven. In WWll vluchtte ook niet heel Nederland weg, het leven gaat dan gewoon door.
En tot slot kunnen we niet iedereen opvangen, dan lijkt me duidelijk. Zeker als er ook nog ISIS-terroristen tussen zitten vindt ik dat je dat risico niet moet lopen, voor de veiligheid van Europeanen.
Typisch zo'n links figuur dat geen argumenten meer heeft en dan met zo'n reactie komt. Het is goed met je, ik trek zo nog lekker een fles whiskey open.quote:Op donderdag 26 november 2015 02:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zolang er hier mensen zijn die op een grote groep mensen wil laten schieten, omdat ze geen andere kant op kunnen hebben we de IS gedachtes al in eigen gelederen.
Oh jee, "je bent links" als afsluiterquote:Op donderdag 26 november 2015 02:13 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Typisch zo'n links figuur dat geen argumenten meer heeft en dan met zo'n reactie komt. Het is goed met je, ik trek zo nog lekker een fles whiskey open.
Op sportgebied wellicht?quote:Op donderdag 26 november 2015 02:29 schreef Mark031 het volgende:
Multicultureel is niet per definitie slecht. Het ligt er puur aan welke mensen je binnenlaat. De grootste probleemmensen zijn:
1) Moslims
2) Volk uit het Midden-Oosten en Noord-Afrika
3) Afrikanen/negers
Ze kunnen hun eigen land niet eens opbouwen, dus hoe groot is de kans dat ze in een ander land wel iets gaan bijdragen?
Chinezen daarentegenquote:Op donderdag 26 november 2015 02:29 schreef Mark031 het volgende:
Multicultureel is niet per definitie slecht. Het ligt er puur aan welke mensen je binnenlaat. De grootste probleemmensen zijn:
1) Moslims
2) Volk uit het Midden-Oosten en Noord-Afrika
3) Afrikanen/negers
Ze kunnen hun eigen land niet eens opbouwen, dus hoe groot is de kans dat ze in een ander land wel iets gaan bijdragen?
Ook veel criminaliteit bij Chinezen, Chinezen halen mensen naar hier om illegaal voor een grijpstuiver in hun restaurants te laten werken.quote:
Onzin. Er zullen er vast wel een paar tussen zitten maar tegenover elke criminele Chinees zijn er minstens 10 criminele moslims.quote:Op donderdag 26 november 2015 02:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ook veel criminaliteit bij Chinezen,
Chinezen werken tenminste nog in tegenstelling tot de meeste moslims, die hun handje ophouden en de maatschappij veel meer geld kosten dan een paar illegale zwartwerkende Chinezen.quote:Chinezen halen mensen naar hier om illegaal voor een grijpstuiver in hun restaurants te laten werken.
Maarja je kan er zo lekker eten hedan mag het.
Kun je deze bewering staven d.m.v. een bron?quote:Op donderdag 26 november 2015 02:48 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Onzin. Er zullen er vast wel een paar tussen zitten maar tegen over elke criminele Chinees zijn er 10 criminele moslims.
Chinezen houden hun problemen intern. Het is niet het grootste probleem dat ze zwartwerken, maar dat ze elkaar afpersen en het leven zuur maken (no pun).quote:Chinezen werken tenminste nog in tegenstelling tot de meeste moslims, die hun handje ophouden en de maatschappij veel meer geld kosten dan een paar illegale zwartwerkende Chinezen.
Chinezen zijn tamelijk zelfredzaam en doorgaans anderen niet tot last. Wanneer iedere immigrant zou voldoen aan die twee kenmerken dan waren we een behoorlijk sterker land geweest.quote:Op donderdag 26 november 2015 02:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ook veel criminaliteit bij Chinezen, Chinezen halen mensen naar hier om illegaal voor een grijpstuiver in hun restaurants te laten werken.
Maarja je kan er zo lekker eten hedan mag het.
Kijk het nieuws eens. Hoevaak komt een Chinees negatief in het nieuws en hoevaak een moslim?quote:Op donderdag 26 november 2015 02:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kun je deze bewering staven d.m.v. een bron?
Precies, ze vallen het gewone volk niet lastig en zijn alleen elkaar tot last. Ik zie het probleem niet.quote:Chinezen houden hun problemen intern. Het is niet het grootste probleem dat ze zwartwerken, maar dat ze elkaar afpersen en het leven zuur maken (no pun).
Ik vraag om een bron, niet die domme reactie alsof ik het nieuws niet zou volgen.quote:Op donderdag 26 november 2015 02:58 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Kijk het nieuws eens. Hoevaak komt een Chinees negatief in het nieuws en hoevaak een moslim?
[..]
Precies, ze vallen het gewone volk niet lastig en zijn alleen elkaar tot last. Ik zie het probleem niet.
Goede bron man, clown. Is dit de opvolger van de Fabeltjeskrant ofzo?quote:Op donderdag 26 november 2015 02:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vraag om een bron, niet die domme reactie alsof ik het nieuws niet zou volgen.
http://cdn.revu.nl/2012/03/chinees-NR-14.pdf
Wat is je punt? Qua immigrantengroepen doen Chinezen het vergelijkenderwijs toch zéér goed. Of wou je dat ontkennen?quote:Op donderdag 26 november 2015 02:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vraag om een bron, niet die domme reactie alsof ik het nieuws niet zou volgen.
http://cdn.revu.nl/2012/03/chinees-NR-14.pdf
Echt, wat ben jij domme sukkel. Weinig zulke domme kansenpareltjes op fok als jij.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:02 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Goede bron man, clown. Is dit de opvolger van de Fabeltjeskrant ofzo?
Ik had een lijst van criminaliteit gekoppeld aan migrantengroepen, kan hem nu even niet vinden. Maar ook de Chinezen waren dik crimineler dan autochtonen. Met die integratie van Chinezen valt het ook tegen hoor. Veel Chinezen die geen Nederlands spreken, gesloten gemeenschap, die snel groeit.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat is je punt? Qua immigrantengroepen doen Chinezen het toch zéér goed. Of wou je dat ontkennen?
Dat geloof ik ook wel, het zal ook heftige criminaliteit zijn, maar ze houden het een beetje binnen de eigen gemeenschap. Gokken schijnt ook een groot probleem te zijn binnen die gemeenschap, maar goed liever roulette dan iemand opblazen. Integratie vind ik trouwens flauwekul: het gaat wat mij betreft om zelfredzaamheid en het anderen niet tot last zijn. De taal zullen de kinderen vanzelfsprekend wel op school leren. Chinezen zijn doorgaans intelligent. Binnen de grotere Nederlandse steden voel je je toch nergens veiliger dan in Chinatown?quote:Op donderdag 26 november 2015 03:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Echt, wat ben jij domme sukkel. Weinig zulke domme kansenpareltjes op fok als jij.
[..]
Ik had een lijst van criminaliteit gekoppeld aan migrantengroepen, kan hem nu even niet vinden. Maar ook de Chinezen waren dik crimineler dan autochtonen. Met die integratie van Chinezen valt het ook tegen hoor. Veel Chinezen die geen Nederlands spreken, gesloten gemeenschap, die snel groeit.
De Chinezen in mijn vorige straat hadden ook een eigen restaurant, erg gesloten mensen. Maar niemand tot last. Man reed een BMW. Andere Chinese buren in de multiculti buurt, man reed een dikke Audi. Ze hebben iets met auto's.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, het zal ook heftige criminaliteit zijn, maar ze houden het een beetje binnen de eigen gemeenschap. Gokken schijnt ook een groot probleem te zijn binnen die gemeenschap, maar goed liever roulette dan iemand opblazen. Integratie vind ik trouwens flauwekul: het gaat wat mij betreft om zelfredzaamheid en het anderen niet tot last zijn. De taal zullen de kinderen vanzelfsprekend wel op school leren. Chinezen zijn doorgaans intelligent. Binnen de grotere Nederlandse steden voel je je toch nergens veiliger dan in Chinatown?
Overigens woont mijn broer naast een Chinees, die heeft hoe stereotype dan ook een eigen restaurant, en dat is een geweldige vent.
Het is een beetje een patserige cultuur, erg gericht op uiterlijk vertoon. Maar zo is iedere ondernemer een beetje natuurlijk. Overigens zou 1% op de vlucht betekenen 13,6 miljoen o.i.dquote:Op donderdag 26 november 2015 03:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De Chinezen in mijn vorige straat hadden ook een eigen restaurant, erg gesloten mensen. Maar niemand tot last. Man reed een BMW. Andere Chinese buren in de multiculti buurt, man reedt een dikke Audi. Ze hebben iets met auto's.
Klinkt trouwens hard dat Chinees, Chinees vrouwtje voor mijn deur aan het bellen. Moest binnen nog mijn oren dichtdoen.
Hoop trouwens niet dat er nog eens trouble ontstaat in China, wat natuurlijk gewoon een dictatuur is.
1% op de vlucht naar Europa. Dat zou betekenen, 136 miljoen mensen.
Ik wilde het al verbeterenquote:Op donderdag 26 november 2015 03:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is een beetje een patserige cultuur, erg gericht op uiterlijk vertoon. Maar zo is iedere ondernemer een beetje natuurlijk. Overigens zou 1% op de vlucht betekenen 13,6 miljoen o.i.d
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |