Mja als je ziet hoe erg ze nu geholpen wordt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en toch rolt ze overal zo stiekem doorheen. Zou me niet verbazen als ze in de finale terecht komt eigenlijk.
Jawel maar dit hoeft ze niet per se te winnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mja als je ziet hoe erg ze nu geholpen wordt.
Maar is wel een enorm voordeel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel maar dit hoeft ze niet per se te winnen natuurlijk.
Dit bordje lijkt wel een toetje eigenlijk.
als ze weten dat G mocht kiezen wat ze wilde van de tafel dan is dan een goede aanname idd.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:21 schreef franklop het volgende:
ze zullen ongetwijfeld weten dat eerste gerecht die van Georgia was, die zou dat soort dingen kiezen..
Tuurlijk dan is ze zeker van de finale.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Maar is wel een enorm voordeel.
Weten ze vast welquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ze weten dat G mocht kiezen wat ze wilde van de tafel dan is dan een goede aanname idd.
Georgiaquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
Ze weten in ieder geval dat er 1 heel complexe smaken en technieken heeft gebruik met onmogelijke ingredienten....Dus wie zou het zijn
Ja, maar deze is wel heel euhquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het ook nu pasHij heeft een hele verzameling van die dingen.
Lief verzuchtte het al aan het begin van de uitzending. Echt erg die broeken van hemquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Met die lange jas: circus-directeurquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |