Hahaquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:56 schreef Goitske het volgende:
[..]
Moet hij maar niet zeggen dat hij niet voor de fun gaat maar alleen maar om te helpen! eigen schuld Spock!!!
Smoesjes!!!quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha! dat was t doel ook, maar ik prima ontwijkgedrag dit
Ach meid toch *knuffelt en aai over de bol geeft*quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:03 schreef Goitske het volgende:
[..]
Smoesjes!!!En ik zielig alleen thuis het huis op ruimen en poetsen
quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
verander die TT es, luie donder! Is nog van vijftien verplaatsingen terug!
Zo?quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
Pas die TT eens goed aan, enige wat puala heeft gedaan is foto's maken en kokhalzen in de auto op de weg terug![]()
Ik krijg hoe dan ook ruzie met iemand, dus dan maar afgaan op de persoon die de foto's heeft geplaatst.quote:
het was een duo oppikactie, zo lastig is het allemaal nietquote:Op zaterdag 28 november 2015 00:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg hoe dan ook ruzie met iemand, dus dan maar afgaan op de persoon die de foto's heeft geplaatst.
Miste wel de duoselfie van jullie.
4 cijfers?quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:32 schreef -gt- het volgende:
nieuw slot ?
mag ik de code dan ook, als hij er straks (rond 1500 uur) nog ligt, gaatie op reis
Ik had je toch een DM gestuurd?quote:
zag ik pas toen NatteKat ook een pm gestuurd hadquote:Op zaterdag 28 november 2015 11:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik had je toch een DM gestuurd?
Heb je de stok nog opgehaald?quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:32 schreef -gt- het volgende:
nieuw slot ?
mag ik de code dan ook, als hij er straks (rond 1500 uur) nog ligt, gaatie op reis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |