Spelletjes met 100% zekere win vindkans zijn best saai hequote:Op vrijdag 27 november 2015 15:44 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Als ik "onderweg" schrijf, betekent het toch over het algemeen dat er gereden gaat worden na dat bericht en de berichten erna niet meer gelezen zullen worden?
Als ik nog thuis ben, zet ik er doorgaans niet bij dat ik onderweg ben
Waarom? Ik reageer op wat JIJ post. En dat is op zijn zachtst gezegd tegenstrijdig.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens goed op wie ik reageer en wat hij zegt
Post 1 is nogal sarcastisch en post 2 is hoe ik er echt over denk.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom? Ik reageer op wat JIJ post. En dat is op zijn zachtst gezegd tegenstrijdig.
Drenthe?quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:51 schreef Spockjuh_ het volgende:
eerst maar eens kijken naar welke regio de stok nu gaat verhuizen
Vraag nijnja. Hij en ik zitten beide op waterpolo, kan ook een correlatie in zittenquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:56 schreef Molo het volgende:
Als ik onderzoeker zou zijn zou ik zó graag willen onderzoeken wat de correlatie is tussen de mate van autisme en de mate van hoeveelheid fokstok verplaatsingen he
OF afgelegde KM's?quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:56 schreef Molo het volgende:
Als ik onderzoeker zou zijn zou ik zó graag willen onderzoeken wat de correlatie is tussen de mate van autisme en de mate van hoeveelheid fokstok verplaatsingen he
Is er zoiets als een autisme meter? Kan een persoon meer dan 1 autisme scoren op die schaal?quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:56 schreef Molo het volgende:
Die kan er ook wel bij als factor jaquote:
Bijvoorbeeld deze:quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is er zoiets als een autisme meter? Kan een persoon meer dan 1 autisme scoren op die schaal?
Dat is laag IQ of gewoon fetisj in jouw gevalquote:
In Eelde-Paterswolde? Dat werd dus niet gewaardeerd en heb ik mijn excuses voor moeten aanbieden.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat je het zelf ook ooit hebt gedaan?
fetisj autist, ik weetquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is laag IQ of gewoon fetisj in jouw geval
Waar wil je de stok hebben?quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:03 schreef Barreltje het volgende:
ik zoen graag..
heb ik dan een negatief AQ?
Ik was er al eerder dan dat ik me had gemeld.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:46 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Maar, ben je er dan pas nu, of ben je al weer terug?
Want het was best druk op de weg van Rotterdam naar Sleeuwijk...
wel als je er ook bij liktquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:03 schreef Barreltje het volgende:
ik zoen graag..
heb ik dan een negatief AQ?
Nee, wordt nog steeds niet gewaardeerd. Al was het mij nou niet echt duidelijk wie nou wanneer en hoe op pad ging...quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:02 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
In Eelde-Paterswolde? Dat werd dus niet gewaardeerd en heb ik mijn excuses voor moeten aanbieden.
Maar blijkbaar was dat niet nodig geweest, want het mag gewoon
quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:04 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Waar wil je de stok hebben?
13, dat valt me nog mee.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld deze:
http://tests.psychologiem(...)t%20autisme?pagina=1
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
in het zuiden, kinky!quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zuidholland, maar dat mag niet van de meester...
Ehmm... het wordt blijkbaar wel gewaardeerd, want ik ben nu degene die uitgemaakt wordt voor "zielig doen".quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, wordt nog steeds niet gewaardeerd. Al was het mij nou niet echt duidelijk wie nou wanneer en hoe op pad ging...
going south ...quote:
Ik heb de stok, ik bepaal toch?quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zuidholland, maar dat mag niet van de meester...
de wereld is oneerlijk.. grow a pair!quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:10 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ehmm... het wordt blijkbaar wel gewaardeerd, want ik ben nu degene die uitgemaakt wordt voor "zielig doen".
Ik merk steeds meer dat bepaalde zaken wel oké zijn als een ander het doet, maar zodra ik het doe, het triest is. Het is een beetje meten met twee maten.
Zelfs uberhaupt zeggen de stok te gaan ophalen is bij mij eenen bij een ander een
...
graag, met tijdstip en locatie van stok. alvast mijn dankquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:11 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Ik heb de stok, ik bepaal toch?
* ActualFantasy denkt erover een dm te sturen...
ik ben op de scootah.. en zoek maar terug waar die dan in de buurt moet liggenquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:11 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Ik heb de stok, ik bepaal toch?
* ActualFantasy denkt erover een dm te sturen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Oh je focust zelf ook op bepaalde users hoor. Maar dequote:Op vrijdag 27 november 2015 16:10 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ehmm... het wordt blijkbaar wel gewaardeerd, want ik ben nu degene die uitgemaakt wordt voor "zielig doen".
Ik merk steeds meer dat bepaalde zaken wel oké zijn als een ander het doet, maar zodra ik het doe, het triest is. Het is een beetje meten met twee maten.
Zelfs uberhaupt zeggen de stok te gaan ophalen is bij mij eenen bij een ander een
...
fien je weet dat er zoveel users tussen moet zitten?quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:36 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik zal voortaan eens de stok telkens stilletjes gaan halen, ook als er iemand onderweg is. Kijken of dat ook zo leuk is
Dat snapt zij ook wel jaquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
fien je weet dat er zoveel users tussen moet zitten?
• De Stok! moet eerst 2 keer verplaatst worden door iemand anders, voordat je hem zelf weer op gaat halen. (uitzonderingen als hij erg lang op dezelfde plek blijft liggen)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |