Er komen geen TR's over Nattekat, simpelweg omdat iedereen het als volgt ziet: "HET HEEFT GEEN ZIN"quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar als er 2 posts weggehaald zijn en het is meteen censuur en daarna worden er screenshots naar Danny gestuurd om wat voor reden dan ook, dan is dat voor mij nou niet echt motiverend. Je weet neem ik aan dat wij modereren omdat we FOK! leuk vinden?
[..]
Waar heb je het in godsnaam over?
[..]
Bizar dat ik daar nooit een TR over zie. Zijn functioneren als mod lijkt me nou niet echt iets wat hier verder mee te maken heeft.
[..]
Hoe weet jij dat dat niet gebeurd?
[..]
Jij ook.
Ik vond het vijandelijk overkomen. Wellicht niet zo bedoelt, maar zo kwam het gewoon op me over. Fijn dat je oplossingen aandraagt, daar kunnen ze vast wat meequote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo vijandelijk? Ik vind het nog aardig positief want het geeft aan wat er mis is met Fok en dat ik dat als gebruiker erg jammer vind.
Ik zou beginnen met een aantal modjes een laatste waarschuwing te geven over hun gedrag.
Ik heb inmiddels begrepen dat het de bedoeling is dat er posts verwijderd worden ipv ge-edit met een mededeling waarom. Dit vind ik een slechte zaak, want nu is er dus onduidelijk hoe of wat en krijg je dus juist dit soort discussies.
Daarbij is het compleet verwijderen van sommige posts gewoon kwalijk omdat als iemand het er niet mee eens is, de post ook niet meer terug te halen is. Bij een edit wel.
Nogmaals, en ik kan het niet vaak genoeg zeggen; ik wil ook een leuker gezelliger Fok. Maar de zelfreflectie schijnt bij sommige mensen te ontbreken.
En nee, ik ben in het verleden ook niet altijd de liefste geweest, maar moet dat dan de reden zijn om mijn huidige kritiek over hoe het beter zou kunnen in de wind te slaan?
Het punt is hier dat een mod zich al maanden misdraagt in het fokstoktopic. De sfeer lijdt eronder. Vervolgens probeerde deze mod vanmorgen vals te spelen en toen schoot ik uit mijn slof. De welbekende druppel die de emmer deed overlopen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het maken van screenshots als er posts verwijderd worden en dat mailen naar Danny allemaal maar een beetje vreemd. Wat wil je daar mee bereiken?
Zo is het niet bedoeld in ieder geval. Maar dat is ook het probleem van geschreven tekst. Die kan snel verkeerd overkomen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik vond het vijandelijk overkomen. Wellicht niet zo bedoelt, maar zo kwam het gewoon op me over. Fijn dat je oplossingen aandraagt, daar kunnen ze vast wat mee
Wat verwacht je dan van ons? We worden niet op de hoogte gesteld dat er een probleem is, maar krijgen nu wel de schuld dat we het niet goed doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er komen geen TR's over Nattekat, simpelweg omdat iedereen het als volgt ziet: "HET HEEFT GEEN ZIN"
Kreeg ik net ook weer als reactie van iemand.
Dat zegt dan toch al genoeg? Dat mensen er dus al geeneens vertrouwen in hebben dat er iets met een klacht over een modje gedaan wordt.
Sterker nog, ik kan er zelf voorbeelden van geven dat er niks met dergelijke TR's gedaan werd.
En nee, dat waren geen TR's in de trant van zoals ik wel eens ongenuanceerd uit de hoek kan komen.
En daar ligt dus al de kern van het probleem. Mensen hebben geen vertrouwen in het melden van dit soort zaken.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:20 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Het punt is hier dat een mod zich al maanden misdraagt in het fokstoktopic. De sfeer lijdt eronder. Vervolgens probeerde deze mod vanmorgen vals te spelen en toen schoot ik uit mijn slof. De welbekende druppel die de emmer deed overlopen.
Ik stuur vanavond dm's en links van posts naar fopje, die heeft toegezegd er naar te gaan kijken.
Ik wil een knappe naakte vrouw in bed en veel geld op de bank.quote:
Een paar maanden terug was er ook een hele rel omdat er uit het fokstoktopic zeer selectief posts verdwenen...is daar ook niks over bekend?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van ons? We worden niet op de hoogte gesteld dat er een probleem is, maar krijgen nu wel de schuld dat we het niet goed doen.
Verder vraag ik me echt af wat een blauw kleurtje uitmaakt, voor mij namelijk niets. Nattekat kan bevestigen dat ik hem niet speciaal behandel ofzo. Maar dan moeten jullie dat wel geloven uiteraard.
[..]
Jawel. Daar is toendertijd ook actie op ondernomen. Sindsdien is het niet meer gebeurd toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:23 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Een paar maanden terug was er ook een hele rel omdat er uit het fokstoktopic zeer selectief posts verdwenen...is daar ook niks over bekend?
Als mod heb je de vrouwen toch voor het uitkiezen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil een knappe naakte vrouw in bed en veel geld op de bank.
Ik kies jou vanavond.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
Als mod heb je de vrouwen toch voor het uitkiezen?
Actie? Wat dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jawel. Daar is toendertijd ook actie op ondernomen. Sindsdien is het niet meer gebeurd toch?
Ik voel er eigenlijk niet zo veel voor om elke actie die we hebben hier te moeten verantwoorden. Zoals gezegd, degene die dat toen deed is daar op aangesproken en sindsdien is het niet meer gebeurd. Of is het daarna wel nog gebeurd?quote:
Zonet nog begreep ik. Ik deed zelf niet mee in dat topic dus ik weet het niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik voel er eigenlijk niet zo veel voor om elke actie die we hebben hier te moeten verantwoorden. Zoals gezegd, degene die dat toen deed is daar op aangesproken en sindsdien is het niet meer gebeurd. Of is het daarna wel nog gebeurd?
quote:
Je hoeft ook niet alles te weten nieuwsgierig aagje.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:47 schreef tailfox het volgende:
Halve slowchat en geen idee wat er precies gebeurde.
Na zoveel post komen er nog dingen bij
Hoi.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:10 schreef Fylax het volgende:
Hoi kan de eerste GC-mod die dit leest zich melden zodat ik diegene een dm kan sturen?
Wat bedoel je hier precies mee? Welke regels verzint hij?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach het is toch NattekatStok. ... die maakt zijn eigen regels.
Dat als je Arch-Indar heet, de 24-uursregel spontaan verandert in een 4-uursregel?quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee? Welke regels verzint hij?
Ik ga het zo even teruglezen, maar waar heeft hij dat gepost?quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:41 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat als je Arch-Indar heet, de 24-uursregel spontaan verandert in een 4-uursregel?
Niet letterlijk gepost, maar zodra AI meldt dat hij de stok heeft én dat de stok keurig binnen 24 uur zal worden geplaatst, begint nattekat al te jammeren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga het zo even teruglezen, maar waar heeft hij dat gepost?
Lijkt me nergens voor nodig, dat je op zo'n manier het spel voor de andere gaat verpesten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de verplaatsingen tussen mijn verplaatsingen
Is geen spelverpesten, anders zijn de taraboemdiee verplaatsingen dat ookquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt me nergens voor nodig, dat je op zo'n manier het spel voor de andere gaat verpesten.
Want?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is geen spelverpesten, anders zijn de taraboemdiee verplaatsingen dat ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |