Wat verwacht je dan van ons? We worden niet op de hoogte gesteld dat er een probleem is, maar krijgen nu wel de schuld dat we het niet goed doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er komen geen TR's over Nattekat, simpelweg omdat iedereen het als volgt ziet: "HET HEEFT GEEN ZIN"
Kreeg ik net ook weer als reactie van iemand.
Dat zegt dan toch al genoeg? Dat mensen er dus al geeneens vertrouwen in hebben dat er iets met een klacht over een modje gedaan wordt.
Sterker nog, ik kan er zelf voorbeelden van geven dat er niks met dergelijke TR's gedaan werd.
En nee, dat waren geen TR's in de trant van zoals ik wel eens ongenuanceerd uit de hoek kan komen.
En daar ligt dus al de kern van het probleem. Mensen hebben geen vertrouwen in het melden van dit soort zaken.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:20 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Het punt is hier dat een mod zich al maanden misdraagt in het fokstoktopic. De sfeer lijdt eronder. Vervolgens probeerde deze mod vanmorgen vals te spelen en toen schoot ik uit mijn slof. De welbekende druppel die de emmer deed overlopen.
Ik stuur vanavond dm's en links van posts naar fopje, die heeft toegezegd er naar te gaan kijken.
Ik wil een knappe naakte vrouw in bed en veel geld op de bank.quote:
Een paar maanden terug was er ook een hele rel omdat er uit het fokstoktopic zeer selectief posts verdwenen...is daar ook niks over bekend?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van ons? We worden niet op de hoogte gesteld dat er een probleem is, maar krijgen nu wel de schuld dat we het niet goed doen.
Verder vraag ik me echt af wat een blauw kleurtje uitmaakt, voor mij namelijk niets. Nattekat kan bevestigen dat ik hem niet speciaal behandel ofzo. Maar dan moeten jullie dat wel geloven uiteraard.
[..]
Jawel. Daar is toendertijd ook actie op ondernomen. Sindsdien is het niet meer gebeurd toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:23 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Een paar maanden terug was er ook een hele rel omdat er uit het fokstoktopic zeer selectief posts verdwenen...is daar ook niks over bekend?
Als mod heb je de vrouwen toch voor het uitkiezen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil een knappe naakte vrouw in bed en veel geld op de bank.
Ik kies jou vanavond.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
Als mod heb je de vrouwen toch voor het uitkiezen?
Actie? Wat dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jawel. Daar is toendertijd ook actie op ondernomen. Sindsdien is het niet meer gebeurd toch?
Ik voel er eigenlijk niet zo veel voor om elke actie die we hebben hier te moeten verantwoorden. Zoals gezegd, degene die dat toen deed is daar op aangesproken en sindsdien is het niet meer gebeurd. Of is het daarna wel nog gebeurd?quote:
Zonet nog begreep ik. Ik deed zelf niet mee in dat topic dus ik weet het niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik voel er eigenlijk niet zo veel voor om elke actie die we hebben hier te moeten verantwoorden. Zoals gezegd, degene die dat toen deed is daar op aangesproken en sindsdien is het niet meer gebeurd. Of is het daarna wel nog gebeurd?
quote:
Je hoeft ook niet alles te weten nieuwsgierig aagje.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:47 schreef tailfox het volgende:
Halve slowchat en geen idee wat er precies gebeurde.
Na zoveel post komen er nog dingen bij
Hoi.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:10 schreef Fylax het volgende:
Hoi kan de eerste GC-mod die dit leest zich melden zodat ik diegene een dm kan sturen?
Wat bedoel je hier precies mee? Welke regels verzint hij?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach het is toch NattekatStok. ... die maakt zijn eigen regels.
Dat als je Arch-Indar heet, de 24-uursregel spontaan verandert in een 4-uursregel?quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee? Welke regels verzint hij?
Ik ga het zo even teruglezen, maar waar heeft hij dat gepost?quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:41 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat als je Arch-Indar heet, de 24-uursregel spontaan verandert in een 4-uursregel?
Niet letterlijk gepost, maar zodra AI meldt dat hij de stok heeft én dat de stok keurig binnen 24 uur zal worden geplaatst, begint nattekat al te jammeren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga het zo even teruglezen, maar waar heeft hij dat gepost?
Lijkt me nergens voor nodig, dat je op zo'n manier het spel voor de andere gaat verpesten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de verplaatsingen tussen mijn verplaatsingen
Is geen spelverpesten, anders zijn de taraboemdiee verplaatsingen dat ookquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt me nergens voor nodig, dat je op zo'n manier het spel voor de andere gaat verpesten.
Want?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is geen spelverpesten, anders zijn de taraboemdiee verplaatsingen dat ook
hij legt dat ding telkens in grunn neer waar niemand er bij kanquote:
Dat zijn niet met elkaar vergelijkbare dingen. Juist het ver weg leggen enzo hoort erbij. In je eentje alle gemeentes volmaken niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij legt dat ding telkens in grunn neer waar niemand er bij kan. who cares als ik dan hetzelfde ff in brabant doe om het spel compleet te maken zodat we bij dwdd kunnen gaan zitten met onze prestatie?
Ik had het graa met wat meer personen gedaan maar men wil blijkbaar niet Nederland compleet maken???quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zijn niet met elkaar vergelijkbare dingen. Juist het ver weg leggen enzo hoort erbij. In je eentje alle gemeentes volmaken niet.
Doe dat soort dingen maar gewoon niet. Zowel het dreigen hierover, als het uitvoeren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:36 schreef Maanvis het volgende:
anyway, volgende keer ander slot erop en pm me maar voor de code als je hem naar een rode gemeente verplaatst
want je wilt koste wat het kost voorkomen dat Nederland compleet is?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe dat soort dingen maar gewoon niet. Zowel het dreigen hierover, als het uitvoeren.
Of je verdraait mijn woorden gewoon even niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
want je wilt koste wat het kost voorkomen dat Nederland compleet is?
Jij hebt dat ding toch ook verplaatst met een kano?
Een opsomming:quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee? Welke regels verzint hij?
De meeste dingen hier hoor ik voor het eerst. Waarom trek(ken) jij/jullie niet eerder aan de bel als er blijkbaar allerlei dingen aan de hand zijn?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een opsomming:
De stok moet in de kleuren die Nattekat wil. Als iemand anders hem een betere kleur geeft, dan maakt hij hem toch weer lekker opvallend.
Iemand anders had een prima foto van de stok, nee ook deze foto moest per se vervangen worden met de foto die Nattekat gemaakt had.
Hij zeikt vanaf de minuut dat bekend wordt dat AI de stok heeft. En begint gelijk over de 24 uur.
Meneer gaat er voor het gemak maar aan voorbij dat hij zelf ook 24 uur over een verplaatsing heeft gedaan. Maar hey, dan mag dat opeens wel, want ja, lange afstand dit dat.
Uhm, hij had hem zelf ook bij de dichtstbijzijnde gemeente neer kunnen kwakken.
En zo heeft meneer wel vaker commentaar op alles en iedereen, dit terwijl hij zichzelf er ook schuldig aan maakt.
Vanmiddag maakte hij de valse beschuldiging over het feit dat KSC een plan zou hebben om de stok te kapenEn uiteindelijk bleek just me de stok te hebben gehaald. Maar goed, meneer weer helemaal compleet in paniek en janken want stel je voor dat iemand van de KSC die stok heeft.
Als je 't mij vraagt is iedereen daar schuldig aan. Het is een spelletje en het lijkt wel alsof het enige waar het om draait het verdraaien van woorden, beschuldigen van dit, proveceren op die manier, dingen doordrukken op de andere manier en weet ik wat allemaal is. Daar bedoel ik dus niet alleen jou mee, maar de hele kliek die constant in de clinch ligt met elkaar.quote:Als er 1 persoon de sfeer verziekt dan is hij dat wel met zijn constante gezeik en commentaar.
Wat heb ik nu weer gedaanquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is geen spelverpesten, anders zijn de taraboemdiee verplaatsingen dat ook
Oh is dat het?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij legt dat ding telkens in grunn neer waar niemand er bij kan. who cares als ik dan hetzelfde ff in brabant doe om het spel compleet te maken zodat we bij dwdd kunnen gaan zitten met onze prestatie?
1 ding. Nattekat's gedrag als user in het FOK!stok-topic zegt NIETS over zijn functioneren als mod in SPT. Dat staat volledig los van elkaar!quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een opsomming:
De stok moet in de kleuren die Nattekat wil. Als iemand anders hem een betere kleur geeft, dan maakt hij hem toch weer lekker opvallend.
Iemand anders had een prima foto van de stok, nee ook deze foto moest per se vervangen worden met de foto die Nattekat gemaakt had.
Hij zeikt vanaf de minuut dat bekend wordt dat AI de stok heeft. En begint gelijk over de 24 uur.
Meneer gaat er voor het gemak maar aan voorbij dat hij zelf ook 24 uur over een verplaatsing heeft gedaan. Maar hey, dan mag dat opeens wel, want ja, lange afstand dit dat.
Uhm, hij had hem zelf ook bij de dichtstbijzijnde gemeente neer kunnen kwakken.
En zo heeft meneer wel vaker commentaar op alles en iedereen, dit terwijl hij zichzelf er ook schuldig aan maakt.
Vanmiddag maakte hij de valse beschuldiging over het feit dat KSC een plan zou hebben om de stok te kapenEn uiteindelijk bleek just me de stok te hebben gehaald. Maar goed, meneer weer helemaal compleet in paniek en janken want stel je voor dat iemand van de KSC die stok heeft.
Als er 1 persoon de sfeer verziekt dan is hij dat wel met zijn constante gezeik en commentaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |