abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 februari 2016 @ 13:45:04 #276
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_160174634
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:38 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Doe dat soort dingen maar gewoon niet. Zowel het dreigen hierover, als het uitvoeren.
want je wilt koste wat het kost voorkomen dat Nederland compleet is?
Jij hebt dat ding toch ook verplaatst met een kano?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 24 februari 2016 @ 13:48:32 #277
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_160174759
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

want je wilt koste wat het kost voorkomen dat Nederland compleet is?
Jij hebt dat ding toch ook verplaatst met een kano?
Of je verdraait mijn woorden gewoon even niet.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_160188255
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:39 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier precies mee? Welke regels verzint hij?
Een opsomming:

De stok moet in de kleuren die Nattekat wil. Als iemand anders hem een betere kleur geeft, dan maakt hij hem toch weer lekker opvallend.
Iemand anders had een prima foto van de stok, nee ook deze foto moest per se vervangen worden met de foto die Nattekat gemaakt had.
Hij zeikt vanaf de minuut dat bekend wordt dat AI de stok heeft. En begint gelijk over de 24 uur.
Meneer gaat er voor het gemak maar aan voorbij dat hij zelf ook 24 uur over een verplaatsing heeft gedaan. Maar hey, dan mag dat opeens wel, want ja, lange afstand dit dat.
Uhm, hij had hem zelf ook bij de dichtstbijzijnde gemeente neer kunnen kwakken.

En zo heeft meneer wel vaker commentaar op alles en iedereen, dit terwijl hij zichzelf er ook schuldig aan maakt.
Vanmiddag maakte hij de valse beschuldiging over het feit dat KSC een plan zou hebben om de stok te kapen :') En uiteindelijk bleek just me de stok te hebben gehaald. Maar goed, meneer weer helemaal compleet in paniek en janken want stel je voor dat iemand van de KSC die stok heeft. :')

Als er 1 persoon de sfeer verziekt dan is hij dat wel met zijn constante gezeik en commentaar.

-edit-

[ Bericht 9% gewijzigd door Specularium op 24-02-2016 22:44:28 ]
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 24 februari 2016 @ 22:08:06 #279
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_160188749
quote:
99s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:57 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Een opsomming:

De stok moet in de kleuren die Nattekat wil. Als iemand anders hem een betere kleur geeft, dan maakt hij hem toch weer lekker opvallend.
Iemand anders had een prima foto van de stok, nee ook deze foto moest per se vervangen worden met de foto die Nattekat gemaakt had.
Hij zeikt vanaf de minuut dat bekend wordt dat AI de stok heeft. En begint gelijk over de 24 uur.
Meneer gaat er voor het gemak maar aan voorbij dat hij zelf ook 24 uur over een verplaatsing heeft gedaan. Maar hey, dan mag dat opeens wel, want ja, lange afstand dit dat.
Uhm, hij had hem zelf ook bij de dichtstbijzijnde gemeente neer kunnen kwakken.

En zo heeft meneer wel vaker commentaar op alles en iedereen, dit terwijl hij zichzelf er ook schuldig aan maakt.
Vanmiddag maakte hij de valse beschuldiging over het feit dat KSC een plan zou hebben om de stok te kapen :') En uiteindelijk bleek just me de stok te hebben gehaald. Maar goed, meneer weer helemaal compleet in paniek en janken want stel je voor dat iemand van de KSC die stok heeft. :')
De meeste dingen hier hoor ik voor het eerst. Waarom trek(ken) jij/jullie niet eerder aan de bel als er blijkbaar allerlei dingen aan de hand zijn?
quote:
Als er 1 persoon de sfeer verziekt dan is hij dat wel met zijn constante gezeik en commentaar.
Als je 't mij vraagt is iedereen daar schuldig aan. Het is een spelletje en het lijkt wel alsof het enige waar het om draait het verdraaien van woorden, beschuldigen van dit, proveceren op die manier, dingen doordrukken op de andere manier en weet ik wat allemaal is. Daar bedoel ik dus niet alleen jou mee, maar de hele kliek die constant in de clinch ligt met elkaar.

-reactie op edit-

[ Bericht 18% gewijzigd door Specularium op 24-02-2016 22:44:53 ]
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 februari 2016 @ 22:46:36 #280
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_160190424
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Is geen spelverpesten, anders zijn de taraboemdiee verplaatsingen dat ook :)
Wat heb ik nu weer gedaan :? Ik heb nog nooit valsgespeeld of regels verdraaid! En ik speel al 11 jaar mee.
Mijn klonen zijn allemaal in ruste en heb ik nog nooit ingezet voor de stok.

AI daarentegen, die heeft hem eerst onder zijn ene naam verplaatst, en daarna onder zijn andere.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

hij legt dat ding telkens in grunn neer waar niemand er bij kan ;). who cares als ik dan hetzelfde ff in brabant doe om het spel compleet te maken zodat we bij dwdd kunnen gaan zitten met onze prestatie?
Oh is dat het?
1: Ik heb in de afgelopen 11 jaar de stok welgeteld 2x ergens anders dan het noorden vandaan gehaald en daarheen gebracht
2: Ik ben niet de enige speler in het noorden. Ou-Tannu, KolonelBroodje, GizartFRL, ErkendFokker zijn er bijvoorbeeld een paar.
En ook ik zie de gemeentes graag compleet, maar ik kom nu eenmaal nooit in Brabant.
quote:
99s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:57 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Een opsomming:

De stok moet in de kleuren die Nattekat wil. Als iemand anders hem een betere kleur geeft, dan maakt hij hem toch weer lekker opvallend.
Iemand anders had een prima foto van de stok, nee ook deze foto moest per se vervangen worden met de foto die Nattekat gemaakt had.
Hij zeikt vanaf de minuut dat bekend wordt dat AI de stok heeft. En begint gelijk over de 24 uur.
Meneer gaat er voor het gemak maar aan voorbij dat hij zelf ook 24 uur over een verplaatsing heeft gedaan. Maar hey, dan mag dat opeens wel, want ja, lange afstand dit dat.
Uhm, hij had hem zelf ook bij de dichtstbijzijnde gemeente neer kunnen kwakken.

En zo heeft meneer wel vaker commentaar op alles en iedereen, dit terwijl hij zichzelf er ook schuldig aan maakt.
Vanmiddag maakte hij de valse beschuldiging over het feit dat KSC een plan zou hebben om de stok te kapen :') En uiteindelijk bleek just me de stok te hebben gehaald. Maar goed, meneer weer helemaal compleet in paniek en janken want stel je voor dat iemand van de KSC die stok heeft. :')

Als er 1 persoon de sfeer verziekt dan is hij dat wel met zijn constante gezeik en commentaar.
1 ding. Nattekat's gedrag als user in het FOK!stok-topic zegt NIETS over zijn functioneren als mod in SPT. Dat staat volledig los van elkaar!
Je mag wat dat betreft aangeven als hij zijn mod-mogelijkheden misbruikt in het FOK!stok-topic, maar verder?
Oh en ik ben juist blij dat er een mod is die met enige regelmaat de OP aanpast (omdat iemand weer niet die uit de wiki gebruikt) of de TT bijwerkt.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_160190510
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 22:08 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

De meeste dingen hier hoor ik voor het eerst. Waarom trek(ken) jij/jullie niet eerder aan de bel als er blijkbaar allerlei dingen aan de hand zijn?
Serieus?

Ga even terug naar je eigen posts van 6 december in dit topic.... Pagina 1 en 2....

En kom dan terug en zeg dan nog eens dat we eerder aan de bel moeten trekken...
Bis vincit qui se vincit!
pi_160190832
Ow mijn post wordt verwijderd
  donderdag 25 februari 2016 @ 05:55:44 #283
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_160195234
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 22:48 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Serieus?

Ga even terug naar je eigen posts van 6 december in dit topic.... Pagina 1 en 2....

En kom dan terug en zeg dan nog eens dat we eerder aan de bel moeten trekken...
Ik zal wel ongeschikt zijn als mod, want ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt. Dat is toen toch opgelost?
quote:
18s.gif Op woensdag 24 februari 2016 22:57 schreef tailfox het volgende:
Ow mijn post wordt verwijderd
Welke post?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 25 februari 2016 @ 09:30:59 #284
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_160196453
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 22:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Wat heb ik nu weer gedaan :? Ik heb nog nooit valsgespeeld of regels verdraaid! En ik speel al 11 jaar mee.
Mijn klonen zijn allemaal in ruste en heb ik nog nooit ingezet voor de stok.

AI daarentegen, die heeft hem eerst onder zijn ene naam verplaatst, en daarna onder zijn andere.

[..]

Oh is dat het?
1: Ik heb in de afgelopen 11 jaar de stok welgeteld 2x ergens anders dan het noorden vandaan gehaald en daarheen gebracht
2: Ik ben niet de enige speler in het noorden. Ou-Tannu, KolonelBroodje, GizartFRL, ErkendFokker zijn er bijvoorbeeld een paar.
En ook ik zie de gemeentes graag compleet, maar ik kom nu eenmaal nooit in Brabant.

[..]

1 ding. Nattekat's gedrag als user in het FOK!stok-topic zegt NIETS over zijn functioneren als mod in SPT. Dat staat volledig los van elkaar!
Je mag wat dat betreft aangeven als hij zijn mod-mogelijkheden misbruikt in het FOK!stok-topic, maar verder?
Oh en ik ben juist blij dat er een mod is die met enige regelmaat de OP aanpast (omdat iemand weer niet die uit de wiki gebruikt) of de TT bijwerkt.
Sorry dat ik mijn frustratie op jou uitte, was gewoon frustrerend de afgelopen maanden dat ik de hele tijd dat topique zit te volgen om brabant compleet te maken en dat ding telkens in de randstad en grunn blijft liggen. Dus jij was ff mijn scapegoat.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:03:55 #285
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_160196847
My 2 cents.

Ik vind dat de laatste tijd het topic meer wordt verstoord door iedereen die zijn frustraties uit tegen Nattekat en zijn negatieve kijk op situtaties dan door Nattekat zelf. Door het uiten van die frustraties zorg je alleen maar voor meer flamebait. End at is wat er de laatste tijd zo escaleert in het topic.

En besides. Spezza en A-I moeten niet zo in de slachtofferrol kruipen. Nattekat doet het tegen iedereen, niet alleen tegen jullie. Gewoon doorheen prikken.
En jullie krijgen echt geen andere behandeling door de rest omdat jullie jullie zijn. Zowel niet positief als negatief. Iedereen krijgt shit over zich heen als ie onaangekondigd de 24 uur overschrijdt, daar is geen uitzondering op. Jullie hebben zelf er voor gezorgd dat Nattekat, maar ook andere Stokkers negatief over jullie acties denken. Zowel met de stok als in het topic.

Dus stop aub nu met het overdreven slachtofferen en gewoon normaal Stokje verplaatsen en vrolijk zijn in het topic. ^O^
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_160200940
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 05:55 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik zal wel ongeschikt zijn als mod, want ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt. Dat is toen toch opgelost?

[..]

Welke post?
mijn reactie op jou post in dit topic.
pi_160201784
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 22:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Wat heb ik nu weer gedaan :? Ik heb nog nooit valsgespeeld of regels verdraaid! En ik speel al 11 jaar mee.
Mijn klonen zijn allemaal in ruste en heb ik nog nooit ingezet voor de stok.

AI daarentegen, die heeft hem eerst onder zijn ene naam verplaatst, en daarna onder zijn andere.

[..]

Oh is dat het?
1: Ik heb in de afgelopen 11 jaar de stok welgeteld 2x ergens anders dan het noorden vandaan gehaald en daarheen gebracht
2: Ik ben niet de enige speler in het noorden. Ou-Tannu, KolonelBroodje, GizartFRL, ErkendFokker zijn er bijvoorbeeld een paar.
En ook ik zie de gemeentes graag compleet, maar ik kom nu eenmaal nooit in Brabant.

[..]

1 ding. Nattekat's gedrag als user in het FOK!stok-topic zegt NIETS over zijn functioneren als mod in SPT. Dat staat volledig los van elkaar!
Je mag wat dat betreft aangeven als hij zijn mod-mogelijkheden misbruikt in het FOK!stok-topic, maar verder?
Oh en ik ben juist blij dat er een mod is die met enige regelmaat de OP aanpast (omdat iemand weer niet die uit de wiki gebruikt) of de TT bijwerkt.
Dat zegt wel degelijk iets.
Om nog maar te zwijgen over zijn gedrag door posts te verwijderen waar niks in stond dat tegen fok regels was maar omdat zijn lange tenen het niet konden hebben.
Heeft niks met slachtofferrol te maken.
Maar Nattekat jankt al zodra AI meldt dat ie de stok heeft.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_160201984
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 22:08 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

De meeste dingen hier hoor ik voor het eerst. Waarom trek(ken) jij/jullie niet eerder aan de bel als er blijkbaar allerlei dingen aan de hand zijn?

[..]

Als je 't mij vraagt is iedereen daar schuldig aan. Het is een spelletje en het lijkt wel alsof het enige waar het om draait het verdraaien van woorden, beschuldigen van dit, proveceren op die manier, dingen doordrukken op de andere manier en weet ik wat allemaal is. Daar bedoel ik dus niet alleen jou mee, maar de hele kliek die constant in de clinch ligt met elkaar.

-reactie op edit-
Dit hebben we al eens aangegeven.
Die keer dat ik een ban kreeg voor ditzelfde commentaar op Nattekat.

Die gast moet gewoon geen mod meer zijn.
Jammer dat Mijn post weer gewijzigd is. Ik mag mijn mening toch gewoon geven over een modje dat niet functioneert?
Dit account is niet meer in gebruik.
  donderdag 25 februari 2016 @ 14:03:20 #289
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_160202453
Als het relevant zou zijn wel ja, dat is het alleen totaal niet.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 februari 2016 @ 14:18:35 #290
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_160202892
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:38 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat zegt wel degelijk iets.
Om nog maar te zwijgen over zijn gedrag door posts te verwijderen waar niks in stond dat tegen fok regels was maar omdat zijn lange tenen het niet konden hebben.
Kijk, dat is misbruik van zijn Mod-Mogelijkheden in het FOK!stok topic, zoals ik dus noemde een terechte klacht.
quote:
Maar Nattekat jankt al zodra AI meldt dat ie de stok heeft.
Maar dit is gedrag als user in het topic, en is dus irrelevant mbt moderatorschap.

Hoewel ik van mening ben dat Nattekat soms wat opgaat in het spelletje en zijn emoties hoog laat oplopen, snap ik ook zijn commentaar her en der wel. Het is net een vrouw wat dat betreft. Eerst laten kalmeren, dan blijft er nog een kleine kern van het probleem over, in plaats van dat er van alles bij gehaald wordt. ;)

Wat ik nu vooral zie is een groep, die lijkt samen te spannen, zich gezamenlijk tegen Nattekat en in mindere mate de gevestigde orde keert. Ik ben ook niet gek, ik merk ook dat er achter het topic om dingen geregeld worden.
Daarbij is AI al een paar keer betrapt op vals spelen of de grenzen van de regels opzoeken. En zodra iemand AI of een ander uit de groep aanspreekt (en dat is nu eenmaal vaak Nattekat), dan springt de hele bunch er bovenop. En dan krijgen we dus weer een boel gezeur en gezeik.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 februari 2016 @ 14:19:44 #291
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_160202932
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:03 schreef Maringo het volgende:
My 2 cents.

Ik vind dat de laatste tijd het topic meer wordt verstoord door iedereen die zijn frustraties uit tegen Nattekat en zijn negatieve kijk op situtaties dan door Nattekat zelf. Door het uiten van die frustraties zorg je alleen maar voor meer flamebait. End at is wat er de laatste tijd zo escaleert in het topic.

En besides. Spezza en A-I moeten niet zo in de slachtofferrol kruipen. Nattekat doet het tegen iedereen, niet alleen tegen jullie. Gewoon doorheen prikken.
En jullie krijgen echt geen andere behandeling door de rest omdat jullie jullie zijn. Zowel niet positief als negatief. Iedereen krijgt shit over zich heen als ie onaangekondigd de 24 uur overschrijdt, daar is geen uitzondering op. Jullie hebben zelf er voor gezorgd dat Nattekat, maar ook andere Stokkers negatief over jullie acties denken. Zowel met de stok als in het topic.

Dus stop aub nu met het overdreven slachtofferen en gewoon normaal Stokje verplaatsen en vrolijk zijn in het topic. ^O^
Dit dus!
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 februari 2016 @ 14:23:39 #292
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_160203064
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 09:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Sorry dat ik mijn frustratie op jou uitte, was gewoon frustrerend de afgelopen maanden dat ik de hele tijd dat topique zit te volgen om brabant compleet te maken en dat ding telkens in de randstad en grunn blijft liggen. Dus jij was ff mijn scapegoat.
^O^
*begraaft strijdbijl*
En geloof me, als er hier nog gemeentes waren geweest waar de stok nog niet had gelegen, dan was ik daar ook mee bezig geweest. Brabant heeft gewoon meer spelers nodig :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_160206963
quote:
Mijn foto is hier zonder toestemming gebruikt. Graag passende actie op ondernemen.
Bis vincit qui se vincit!
pi_160207722
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Kijk, dat is misbruik van zijn Mod-Mogelijkheden in het FOK!stok topic, zoals ik dus noemde een terechte klacht.

[..]

Maar dit is gedrag als user in het topic, en is dus irrelevant mbt moderatorschap.

Hoewel ik van mening ben dat Nattekat soms wat opgaat in het spelletje en zijn emoties hoog laat oplopen, snap ik ook zijn commentaar her en der wel. Het is net een vrouw wat dat betreft. Eerst laten kalmeren, dan blijft er nog een kleine kern van het probleem over, in plaats van dat er van alles bij gehaald wordt. ;)

Wat ik nu vooral zie is een groep, die lijkt samen te spannen, zich gezamenlijk tegen Nattekat en in mindere mate de gevestigde orde keert. Ik ben ook niet gek, ik merk ook dat er achter het topic om dingen geregeld worden.
Daarbij is AI al een paar keer betrapt op vals spelen of de grenzen van de regels opzoeken. En zodra iemand AI of een ander uit de groep aanspreekt (en dat is nu eenmaal vaak Nattekat), dan springt de hele bunch er bovenop. En dan krijgen we dus weer een boel gezeur en gezeik.
Mja die paranoia van Nattekat wat betreft ksc die plannen zouden smeden....
Mja ik speel gewoon mijn eigen spel. Ik ben best in voor iets ludieks, maar wat andere mensen doen sta ik buiten. Dat we toevallig uit eenzelfde ksc topic komen, tja... nogmaals.. niet mijn probleem.

Anyway, ik ga Nattekat gewoon negeren. :)

Ludieke dingen zijn leuk. En als dingen binnen de regels blijven snap ik niet dat sommigen zich zo onwijs druk maken.

Kijk naar eerder deze week. Molo zei in ksc voor de grap dat ze dat ding ging halen. Zij riep dit niet in stok topic. Dat anderen dit overnemen en als waarheid zien, ja aan wie ligt dat dan?

En ook dat er mensen zijn die gelijk een dm sturen naar iemand die de stok heeft om te sturen waar die stok moet Komen te liggen das ook wel sneu. Heb van meerdere mensen dezelfde klacht over dezelfde user gehoord.
Volgens mij was zijn naam ook ergens al eens genoemd. Anyway, niks mis met iets ludieks of een grap.
Maar dat gezeik eromheen dat is wel vermoeiend.
Dit account is niet meer in gebruik.
  donderdag 25 februari 2016 @ 18:21:13 #295
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_160208505
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:18 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Mijn foto is hier zonder toestemming gebruikt. Graag passende actie op ondernemen.
Hoe vaak zet je zelf iets tussen img tags wat je zelf niet gefotografeerd hebt? ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 25 februari 2016 @ 18:22:58 #296
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_160208542
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hoe vaak zet je zelf iets tussen img tags wat je zelf niet gefotografeerd hebt? ;)
Het gaat hier om iemands kind, dat is van een andere orde dan willekeurig een plaatje van google.
  donderdag 25 februari 2016 @ 18:24:20 #297
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_160208580
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:22 schreef Vijzel het volgende:

[..]

Het gaat hier om iemands kind, dat is van een andere orde dan willekeurig een plaatje van google.
oh sorry daarvoor ik dacht dat het hemzelf was :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 25 februari 2016 @ 18:24:46 #298
138448 PeZu
Suspended animation
pi_160208590
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:22 schreef Vijzel het volgende:

[..]

Het gaat hier om iemands kind, dat is van een andere orde dan willekeurig een plaatje van google.
2 armpjes.... amper herkenbaar wat een gejank om iets wat zelf geplaatst is :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_160208599
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:24 schreef PeZu het volgende:

[..]

2 armpjes.... amper herkenbaar wat een gejank om iets wat zelf geplaatst is :D
Ja, dat plaatje was al een keer hier op fok gepost toch?
Dit account is niet meer in gebruik.
  donderdag 25 februari 2016 @ 18:26:44 #300
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_160208620
naja, sorry voor het plaatsen van die foto. ik had het als grapje geplaatst zodat jullie meteen zouden zien dat het geen echte stok verplaatsing was (die van m'n kofferbak dachten jullie ook dat het een echte verplaatsing was). Ik kan 'm n niet meer zelf verwijderen aangezien het topique gesloten is. het was voor mij iig niet herkenbaar als kind oid :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')