abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 november 2015 @ 12:12:05 #101
349633 SiIk
Echt zijde
pi_157782466
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:08 schreef rival het volgende:

[..]

Innerlijk jongedame, innerlijk ;)
Ik ga geen diepe gesprekken aan als ik op stap ben. Dan wil ik alleen maar dansen O+
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_157782474
Godver, gedoe.

Gewoon een avondje ouwehoeren en biertjes doen. Fuck deze :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_157782485
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:10 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Maar wat is er ingewikkelder aan als je dat van elkaar weet? Even afgezien van de agendaplanning..
bij poly zijn er gewoon zo veel meer relatie vormen mogelijk dan bij mono. Dan is het voor altijd de vraag 'wat word dit precies'
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157782487
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:10 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

In mijn ervaring komt dat omdat mensen met een open relatie , hoe zeg ik het, hoge eisen hebben ten opzichte van andere mensen/partners en een continue spanning opzoeken. Dan voel je je een beetje als sollicitant.

Hier zie je dat ook :)
Mja vooroordelen.. Ik heb niet heel veel ervaring bijvoorbeeld en laat me er liever ingetrokken worden. Gewoon zien wat komt zonder alles kapot te denken.
pi_157782508
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:11 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik snap precies wat je bedoelt hoor. Ik werk ook gewoon. En ik ben een rat.
Maar dat soort gedrag laat ik waar het hoort, niet als ik bezig ben met mensen die me oprecht interesseren. :@
Ja ik kan het dus moeilijk los laten :@
Maar misschien kom ik gewoon te weinig mensen tegen die me oprecht interesseren.

Ik weet het ook niet. Ik merk alleen dat daten vaak dus zo voor mij voelt en dat ik dan mijn interesse verlies. Dat lijkt me oprecht niet zo raar.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157782509
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee mij ook niet :P
Het is ook niet alsof ik mijn best zit te doen om een date zo te laten verlopen of zo hoor :D juist niet
Ik denk dat ik menselijk gedrag gewoon te snel 'door' heb. En als dat zo is dan vind ik het niet meer leuk

Het is absoluut niet dat ik zo zit van 'eens kijken wat er gebeurd als ik A'. Absoluut niet. Maar ik kan er ook niets aan doen dat menselijk gedrag gewoon redelijk voorspelbaar is. Niet alleen binnen het daten hoor. Het werkt het zelfde als je bijvoorbeeld iets wil verkopen, of als je iets gedaan wil krijgen op de werkvloer.
Daar zijn gewoon hele studies in te volgen :D
En ik denk eerlijk gezegd dat je vanuit een open relatie daten wat mindere mannen tegenkomt, ik bedoel welke echte kerel wil er nu als bijmannetje fungeren, dat zijn niet de Koningen en Keizers van deze wereld, verre van.
pi_157782514
Zou ook nooit op date gaan met iemand met een open relatie overigens, dus scheelt dat ik dan meteen 80% van de FOK!sters kan afschrijven _O-
pi_157782521
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
Godver, gedoe.

Gewoon een avondje ouwehoeren en biertjes doen. Fuck deze :')
Deze man O+

Ander onderwerp. Iemand nog wat leuks dit weekend?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_157782524
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:11 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat zeI je idd niet. My bad :)

Ik ga toch wel voor de persoon die wel vlot is (zelfvertrouwen heeft?). Maar goed, lekker persoonlijke voorkeur wel :P
Mwah, ken ook vlotte praters die zo spanning weg proberen te lullen. En ik ken ook zelfverzekerde mensen die gewoon even los moeten komen. Maar ik begrijp je punt zeker wel..
pi_157782528
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:13 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mja vooroordelen.. Ik heb niet heel veel ervaring bijvoorbeeld en laat me er liever ingetrokken worden. Gewoon zien wat komt zonder alles kapot te denken.
Dat zijn dus ook hoge verwachtingen ten opzichte van de tegenpartij :). Vind ik dan, vooroordelen kan ik niets mee.
pi_157782536
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:14 schreef UitStraling het volgende:

[..]

En ik denk eerlijk gezegd dat je vanuit een open relatie daten wat mindere mannen tegenkomt, ik bedoel welke echte kerel wil er nu als bijmannetje fungeren, dat zijn niet de Koningen en Keizers van deze wereld, verre van.
Tja deze post geeft al aan dat je niet weet hoe liefde voor mij werkt en praktisch ingevuld word
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157782545
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
Zou ook nooit op date gaan met iemand met een open relatie overigens, dus scheelt dat ik dan meteen 80% van de FOK!sters kan afschrijven _O-
Waarom niet?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157782568
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:14 schreef Californium het volgende:

[..]

Deze man O+

Jazeker. Cocktails O+
pi_157782582
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:14 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Dat zijn dus ook hoge verwachtingen ten opzichte van de tegenpartij :). Vind ik dan, vooroordelen kan ik niets mee.
Hoge verwachten? Is dat niet gewoon een karakter ding?
pi_157782594
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
Dit dus echte man dat je bent _O_ En dan lullen ze nog alsof ze echte kerels tegenkomen tijdens hun dates want het moet niet over seks gaan maar over aandacht voor mijn innerlijk, wat een lachwekkende domme farce om te denken dat je dan gaan chappies tegenkomt......en dan zichzelf nog te goed voelen ook _O-
pi_157782598
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Waarom niet?
Dat wat harmann zei, plus dat ik niet van delen hou. Leuk als iemand anders er wat bij zoekt om te neuken omdat ze niet aan hun trekken komen bij een iemand ofzo, maar dan mogen ze lekker bij iemand anders zoeken en niet bij mij. :)
pi_157782600
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:14 schreef Californium het volgende:

[..]

Deze man O+

Zou daten... Nu een lege agenda ;(
pi_157782621
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:17 schreef rival het volgende:

[..]

Zou daten... Nu een lege agenda ;(
Watskeburt? ;(
pi_157782630
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:17 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dit dus echte man dat je bent _O_ En dan lullen ze nog alsof ze echte kerels tegenkomen tijdens hun dates want het moet niet over seks gaan maar over aandacht voor mijn innerlijk, wat een lachwekkende domme farce om te denken dat je dan gaan chappies tegenkomt......en dan zichzelf nog te goed voelen ook _O-
Gelukkig zijn er mannen die snappen dat het niet of/of hoeft te zijn O+
pi_157782631
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:17 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat wat harmann zei, plus dat ik niet van delen hou. Leuk als iemand anders er wat bij zoekt om te neuken omdat ze niet aan hun trekken komen bij een iemand ofzo, maar dan mogen ze lekker bij iemand anders zoeken en niet bij mij. :)
Dit. Helemaal.

Nooit als ik vrijgezel zou zijn. Ook al eens iemand afgekapt daarom.
pi_157782637
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

bij poly zijn er gewoon zo veel meer relatie vormen mogelijk dan bij mono. Dan is het voor altijd de vraag 'wat word dit precies'
Kan me er niet zo in vinden, maar dat zegt misschien meer over mijn levensinstelling (en die in mijn omgeving) dan het wel of geen poly zijn denk ik.
pi_157782640
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Tja deze post geeft al aan dat je niet weet hoe liefde voor mij werkt en praktisch ingevuld word
Je zoekt in de sjappie vijver, in de Seks voor de Buck vijver, leuke wereldse mannen zoeken het niet om bijmannetje te zijn voor welke vrouw dan ook :')
pi_157782649
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:17 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Hoge verwachten? Is dat niet gewoon een karakter ding?
Beide kan toch ook. Er is absoluut niets mis mee, begrijp me niet verkeerd, maar ik wil in een relatie niet het gevoel hebben dat ik aan aanvullende en wisselende eisen moet voldoen om de ander maar niet te vervelen. Beetje kort door de bocht, maar om een punt te maken.
pi_157782654
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:17 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Niet van delen houden kan ik snappen
Maar voor mij is het dus geen seks ding. Ik ben polyamoreus.

Ik hoef ook geen onderscheid te maken tussen partners, wie belangrijker is etc
Ik ken ook mensen die dat op zo'n manier invullen dat iedereen dus praktisch ook gelijk is. Dat ze met zijn 3en samen wonen, kinderen opvoeden etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157782665
Laten we het niet de mono vs poly discussie gaan hebben. Ieder zn eigen ding enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')