Ik ga geen diepe gesprekken aan als ik op stap ben. Dan wil ik alleen maar dansenquote:
bij poly zijn er gewoon zo veel meer relatie vormen mogelijk dan bij mono. Dan is het voor altijd de vraag 'wat word dit precies'quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar wat is er ingewikkelder aan als je dat van elkaar weet? Even afgezien van de agendaplanning..
Mja vooroordelen.. Ik heb niet heel veel ervaring bijvoorbeeld en laat me er liever ingetrokken worden. Gewoon zien wat komt zonder alles kapot te denken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
In mijn ervaring komt dat omdat mensen met een open relatie , hoe zeg ik het, hoge eisen hebben ten opzichte van andere mensen/partners en een continue spanning opzoeken. Dan voel je je een beetje als sollicitant.
Hier zie je dat ook
Ja ik kan het dus moeilijk los latenquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt hoor. Ik werk ook gewoon. En ik ben een rat.
Maar dat soort gedrag laat ik waar het hoort, niet als ik bezig ben met mensen die me oprecht interesseren.
En ik denk eerlijk gezegd dat je vanuit een open relatie daten wat mindere mannen tegenkomt, ik bedoel welke echte kerel wil er nu als bijmannetje fungeren, dat zijn niet de Koningen en Keizers van deze wereld, verre van.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee mij ook niet![]()
Het is ook niet alsof ik mijn best zit te doen om een date zo te laten verlopen of zo hoorjuist niet
Ik denk dat ik menselijk gedrag gewoon te snel 'door' heb. En als dat zo is dan vind ik het niet meer leuk
Het is absoluut niet dat ik zo zit van 'eens kijken wat er gebeurd als ik A'. Absoluut niet. Maar ik kan er ook niets aan doen dat menselijk gedrag gewoon redelijk voorspelbaar is. Niet alleen binnen het daten hoor. Het werkt het zelfde als je bijvoorbeeld iets wil verkopen, of als je iets gedaan wil krijgen op de werkvloer.
Daar zijn gewoon hele studies in te volgen
Deze manquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
Godver, gedoe.
Gewoon een avondje ouwehoeren en biertjes doen. Fuck deze
Mwah, ken ook vlotte praters die zo spanning weg proberen te lullen. En ik ken ook zelfverzekerde mensen die gewoon even los moeten komen. Maar ik begrijp je punt zeker wel..quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zeI je idd niet. My bad
Ik ga toch wel voor de persoon die wel vlot is (zelfvertrouwen heeft?). Maar goed, lekker persoonlijke voorkeur wel
Dat zijn dus ook hoge verwachtingen ten opzichte van de tegenpartijquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mja vooroordelen.. Ik heb niet heel veel ervaring bijvoorbeeld en laat me er liever ingetrokken worden. Gewoon zien wat komt zonder alles kapot te denken.
Tja deze post geeft al aan dat je niet weet hoe liefde voor mij werkt en praktisch ingevuld wordquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ik denk eerlijk gezegd dat je vanuit een open relatie daten wat mindere mannen tegenkomt, ik bedoel welke echte kerel wil er nu als bijmannetje fungeren, dat zijn niet de Koningen en Keizers van deze wereld, verre van.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
Zou ook nooit op date gaan met iemand met een open relatie overigens, dus scheelt dat ik dan meteen 80% van de FOK!sters kan afschrijven
Jazeker. Cocktailsquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Deze man
Ander onderwerp. Iemand nog wat leuks dit weekend?
Hoge verwachten? Is dat niet gewoon een karakter ding?quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat zijn dus ook hoge verwachtingen ten opzichte van de tegenpartij. Vind ik dan, vooroordelen kan ik niets mee.
Dit dus echte man dat je bentquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
Zou ook nooit op date gaan met iemand met een open relatie overigens, dus scheelt dat ik dan meteen 80% van de FOK!sters kan afschrijven
Dat wat harmann zei, plus dat ik niet van delen hou. Leuk als iemand anders er wat bij zoekt om te neuken omdat ze niet aan hun trekken komen bij een iemand ofzo, maar dan mogen ze lekker bij iemand anders zoeken en niet bij mij.quote:
Zou daten... Nu een lege agendaquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Deze man
Ander onderwerp. Iemand nog wat leuks dit weekend?
Gelukkig zijn er mannen die snappen dat het niet of/of hoeft te zijnquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit dus echte man dat je bentEn dan lullen ze nog alsof ze echte kerels tegenkomen tijdens hun dates want het moet niet over seks gaan maar over aandacht voor mijn innerlijk, wat een lachwekkende domme farce om te denken dat je dan gaan chappies tegenkomt......en dan zichzelf nog te goed voelen ook
Dit. Helemaal.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat wat harmann zei, plus dat ik niet van delen hou. Leuk als iemand anders er wat bij zoekt om te neuken omdat ze niet aan hun trekken komen bij een iemand ofzo, maar dan mogen ze lekker bij iemand anders zoeken en niet bij mij.
Kan me er niet zo in vinden, maar dat zegt misschien meer over mijn levensinstelling (en die in mijn omgeving) dan het wel of geen poly zijn denk ik.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bij poly zijn er gewoon zo veel meer relatie vormen mogelijk dan bij mono. Dan is het voor altijd de vraag 'wat word dit precies'
Je zoekt in de sjappie vijver, in de Seks voor de Buck vijver, leuke wereldse mannen zoeken het niet om bijmannetje te zijn voor welke vrouw dan ookquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja deze post geeft al aan dat je niet weet hoe liefde voor mij werkt en praktisch ingevuld word
Beide kan toch ook. Er is absoluut niets mis mee, begrijp me niet verkeerd, maar ik wil in een relatie niet het gevoel hebben dat ik aan aanvullende en wisselende eisen moet voldoen om de ander maar niet te vervelen. Beetje kort door de bocht, maar om een punt te maken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoge verwachten? Is dat niet gewoon een karakter ding?
Niet van delen houden kan ik snappenquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat wat harmann zei, plus dat ik niet van delen hou. Leuk als iemand anders er wat bij zoekt om te neuken omdat ze niet aan hun trekken komen bij een iemand ofzo, maar dan mogen ze lekker bij iemand anders zoeken en niet bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |