Gewoon neuken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
Ik leer zo veel. Dus ik moet niet te makkelijk zijn, maar ik moet wel laten blijken dat ik ze leuk vindt? Dus als een vrouw me verleid moet ik tegengas bieden anders wil ze me niet verleiden?
Godver.
Moeilijk hoor.
Ik denk dat je de mensheid nu iets te hoog inschat hoorquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:54 schreef yats het volgende:
[..]
Dan moet je minder voorspelbare mannen daten. Idem overigens bij vrouwen...
Het heeft voor mij niets te maken met laten merken of je me leuk vind of niet. Ik vind het gewoon niet meer leuk als het een soort spelletje word. Soms is het net schaken en dan weet ik al hoe ik kan 'winnen' voor de eerste 2 zetten gedaan zijnquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
Ik leer zo veel. Dus ik moet niet te makkelijk zijn, maar ik moet wel laten blijken dat ik ze leuk vindt? Dus als een vrouw me verleid moet ik tegengas bieden anders wil ze me niet verleiden?
Godver.
Moeilijk hoor.
quote:
Ik denk dat je gelijk hebt dat vrouwen iets minder voorspelbaar zijn dan mannen, maar ook bij vrouwen zijn veel dingen hetzelfde ongeacht de persoon. Bepaalde acties roepen nu eenmaal bepaalde reacties op, ongeacht of je man of vrouw bentquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat je de mensheid nu iets te hoog inschat hoor
Ik vind vrouwen daten lastiger omdat ik daar het patroon minder door heb en vrouwen soms vanuit hormonale craycray of zo opeens een rare bokkensprong maken maar echt alle mensen zijn te manipuleren en sturen.
Ik gok dat als ik 10 jaar in vrouwen stop dat ik het ook wel door heb hoor
Dus je wil verrast worden want als ze aan het patroon voldoen is het niet goed, maar als ze het wel doen zijn ze craycrayquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat je de mensheid nu iets te hoog inschat hoor
Ik vind vrouwen daten lastiger omdat ik daar het patroon minder door heb en vrouwen soms vanuit hormonale craycray of zo opeens een rare bokkensprong maken maar echt alle mensen zijn te manipuleren en sturen.
Ik gok dat als ik 10 jaar in vrouwen stop dat ik het ook wel door heb hoor
Nee dat heb ik niet. Ik vind chemie juist als iets ongrijpbaars voelen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het heeft voor mij niets te maken met laten merken of je me leuk vind of niet. Ik vind het gewoon niet meer leuk als het een soort spelletje word. Soms is het net schaken en dan weet ik al hoe ik kan 'winnen' voor de eerste 2 zetten gedaan zijn
Zo van: als hij eerst zijn pion zet dan pak ik mijn bisschop en dan moet hij wel met zijn loper etc. Daten is vaak ook zo
Snapt nou echt niemand wat ik bedoel?
Ben ik dan de enige die gewoon een normaal leuk gesprek en een leuke avond probeert te hebben ipv een date te zien als een combinatie van Stratego en een sollicitatiegesprek?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het heeft voor mij niets te maken met laten merken of je me leuk vind of niet. Ik vind het gewoon niet meer leuk als het een soort spelletje word. Soms is het net schaken en dan weet ik al hoe ik kan 'winnen' voor de eerste 2 zetten gedaan zijn
Zo van: als hij eerst zijn pion zet dan pak ik mijn bisschop en dan moet hij wel met zijn loper etc. Daten is vaak ook zo
Waarom is het geen spel meer voor je als je het niet kan voorspellen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En als je ziet dat ze het een bepaalde richting in stuurt, direct een andere kant op gaan. Voor ze je gaat verachtenquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
Godver.
Moeilijk hoor.
Ja precies, ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die gewoon een normaal leuk gesprek en een leuke avond probeert te hebben ipv een date te zien als een combinatie van Stratego en een sollicitatiegesprek?
Ditquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die gewoon een normaal leuk gesprek en een leuke avond probeert te hebben ipv een date te zien als een combinatie van Stratego en een sollicitatiegesprek?
Nee, al ben ik wel een nieuwsgierig aagje die graag van de hoed en de rand wil weten. Maar volgens mij kan ik dat wel een beetje verpakken dat het geen sollicitatie lijkt. Denk ik..quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
En het werkt soms ook nog gewoon!quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit
Fuck it, gewoon lekker jezelf zijn.
Dan is het ook nog wel een spel misschien maar tenminste eentje die me uitdaagt en dat ik wil spelen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom is het geen spel meer voor je als je het niet kan voorspellen?
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En het werkt soms ook nog gewoon!
Putain...quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ja dat wil ik dus juist ook! Maar dat is het zeldenquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Houdt je van competitie of..?quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan is het ook nog wel een spel misschien maar tenminste eentje die me uitdaagt en dat ik wil spelen.
En dat tref ik gewoon echt heel weinig.
Misschien ervaar ik dat wel alleen nog maar als de ander ook meerdere partners heeft maar daar ben ik nog niet helemaal over uit
Nee hoor. Sowieso is het het beste om een date gewoon als een leuke avond te zien en verder maar te kijken hoe het loopt,of het klikt etc. Al denk ik dat rhub bedoeld dat uiteindelijk het doel van ieder persoon hetzelfde is, en dat sommige mensen daarin meer voorspelbaar zijn dan anderen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik probeer altijd gewoon een beetje te ouwehoeren en een beetje elkaar te leren kennen. Dat hele stratego geneuzel van jou trekt me niet zoquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar ik hou wel van mezelf uitdagen. Het net zo lastig maken dat het bijna niet kan. Bijvoorbeeld toen ik 2 studies tegelijk deedquote:
Ah ja. Natuurlijk. Tegengas, wat een slaafse hond zit geen enkele vrouw op te wachten, maar niet teveel want dan heb je weer niets met elkaar in gemeen. Duidelijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
En als je ziet dat ze het een bepaalde richting in stuurt, direct een andere kant op gaan. Voor ze je gaat verachten
Ik wil gewoon een leuke avond, en daarbij de ander leren kennen. Wat het meestal ook gewoon is trouwensquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik probeer altijd gewoon een beetje te ouwehoeren en een beetje elkaar te leren kennen. Dat hele stratego geneuzel van jou trekt me niet zo
Is het niet een beetje, dat als je zegt dat je een open relatie hebt dat ze daardoor een afwachtende houding aan gaan nemen omdat het vaak zo'n onbekend terrein is? Dat merk ik wel veel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan is het ook nog wel een spel misschien maar tenminste eentje die me uitdaagt en dat ik wil spelen.
En dat tref ik gewoon echt heel weinig.
Misschien ervaar ik dat wel alleen nog maar als de ander ook meerdere partners heeft maar daar ben ik nog niet helemaal over uit
Wat is dan de uitdaging van iemand met meerdere partners?quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar ik hou wel van mezelf uitdagen. Het net zo lastig maken dat het bijna niet kan. Bijvoorbeeld toen ik 2 studies tegelijk deed
Ik leef echt voor het hele 'dat lukt je niet'
(ik weet niet of je doelde op het meerdere partners maar dat is voor mij nooit een competitie. Alle mensen en relaties zijn anders dus je kunt er, wat mij betreft, geen rangorde in maken en dus geen competitie van maken)
Oke. Hou ik me nooit mee bezig, maar goed, zoals ik al zei, ik kan mijn dates van de afgelopen 10 jaar op een hand tellenquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een leuke avond, en daarbij de ander leren kennen. Wat het meestal ook gewoon is trouwens
Maar ze zegt geen rare dingen... Zo werkt het helaas vaak.
En dat is bij jou altijd een bepaald type?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog steeds andersoooohom, je weet toch welke man je echt leuk vind als type en welke man je alleen even checked? Ik voel en zie dat tenminste andersom wel, ik zie precies wie mij leuk vind al zet je me op een plein van 3000 mensen neer, ik dacht eigenlijk dat iedereen dit wel in meer of mindere mate in de gaten heeft
Nee mij ook nietquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik probeer altijd gewoon een beetje te ouwehoeren en een beetje elkaar te leren kennen. Dat hele stratego geneuzel van jou trekt me niet zo
Heb jij een open relatie joh?quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Is het niet een beetje, dat als je zegt dat je een open relatie hebt dat ze daardoor een afwachtende houding aan gaan nemen omdat het vaak zo'n onbekend terrein is? Dat merk ik wel veel.
Dat hoeft toch niet? Ik meende wel wat ik postte:quote:
Iemand met wie ik verbaal niet kan dollen vind ik gewoon saai en vermoeiend.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:58 schreef MissMSX het volgende:
Mijn date moet er verbaal ongeveer zo uitzien:
[ afbeelding ]
Het is ingewikkelder. Meer balletjes in de lucht. Meer opties en mogelijke uitkomstenquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat is dan de uitdaging van iemand met meerdere partners?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb jij een open relatie joh?
Dat is ook doodserieus en niet iets om grappen over te makenquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:01 schreef MissMSX het volgende:
Maar ik snap het andersom ook wel. Het moet geen trekken aan een dood paard worden.
Geen trekkengrappen
Innerlijk jongedame, innerlijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
En dat is bij jou altijd een bepaald type?
Ik kan niet echt zeggen dat alleen donkerblonde jongens tussen de 24-26 van rond de 1.85 op mij vallen nee
Gelukkig maar, blijft er tenminste voor mij ook nog wat te kiezen over.
Oooooh gemeen, dat was lang geleden met een uiterst brave beschaafde vrouw die nog nooit iets verkeerd had gedaan in haar hele leven en in een zeldzaam dronken bui na een superleuke avond plots een golf van baldadigheid over zich heen voelde komen, ik vermaak me ook wel in een driesterrenrestaurant waar ze de menukaart staan voor te zingenquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat snaptAls jij denkt dat marktkraampjes omgooien en neuken in een steegje een gezellige avond is dan snap je het niet
Waar zeg ik dat het moet? Overigens houd ik ook wel van een beetje verbaal kunnen sparren, maar niet iedereen is meteen even vlot en spontaan op de eerste date enzo..quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet? Ik meende wel wat ik postte:
[..]
Iemand met wie ik verbaal niet kan dollen vind ik gewoon saai en vermoeiend.
Maar wat is er ingewikkelder aan als je dat van elkaar weet? Even afgezien van de agendaplanning..quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is ingewikkelder. Meer balletjes in de lucht. Meer opties en mogelijke uitkomsten
In mijn ervaring komt dat omdat mensen met een open relatie , hoe zeg ik het, hoge eisen hebben ten opzichte van andere mensen/partners en een continue spanning opzoeken. Dan voel je je een beetje als sollicitant.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Is het niet een beetje, dat als je zegt dat je een open relatie hebt dat ze daardoor een afwachtende houding aan gaan nemen omdat het vaak zo'n onbekend terrein is? Dat merk ik wel veel.
Ik snap precies wat je bedoelt hoor. Ik werk ook gewoon. En ik ben een rat.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee mij ook niet![]()
Het is ook niet alsof ik mijn best zit te doen om een date zo te laten verlopen of zo hoorjuist niet
Ik denk dat ik menselijk gedrag gewoon te snel 'door' heb. En als dat zo is dan vind ik het niet meer leuk
Het is absoluut niet dat ik zo zit van 'eens kijken wat er gebeurd als ik A'. Absoluut niet. Maar ik kan er ook niets aan doen dat menselijk gedrag gewoon redelijk voorspelbaar is. Niet alleen binnen het daten hoor. Het werkt het zelfde als je bijvoorbeeld iets wil verkopen, of als je iets gedaan wil krijgen op de werkvloer.
Daar zijn gewoon hele studies in te volgen
quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zeI je idd niet. My badquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het moet? Overigens houd ik ook wel van een beetje verbaal kunnen sparren, maar niet iedereen is meteen even vlot en spontaan op de eerste date enzo..
Goed verwoord.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
In mijn ervaring komt dat omdat mensen met een open relatie , hoe zeg ik het, hoge eisen hebben ten opzichte van andere mensen/partners en een continue spanning opzoeken. Dan voel je je een beetje als sollicitant.
Hier zie je dat ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |