SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jah..maar het gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:13 schreef dapluiz het volgende:
Dat is minder ja, griepje?
Mocht er iets aangepast moeten worden dan hoor ik dat wel
F means you're fucked![]()
Mijn winterdepressie heeft zichzelf aangekondigd vanochtend geloof ik. Ik kwam écht mijn huis niet uit en voelde me alsof er 3 vrachtwagens over me heen gereden zijn. Ik heb zelfs koffie op..![]()
Maar hopelijk lukt het me vanavond wel om mezelf naar de baan te schoppen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb wel weer heel veel zin om vanavond te lopen. Er zijn voor mij dit jaar geen wedstrijden meer dus ik kan lekker doen wat ik wil, heerlijk.![]()
Leuk loopje wat je uitgezocht hebt, volgens mij is die limiet geen probleem voor jou.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:21 schreef Devv het volgende:
Ik heb wel weer heel veel zin om vanavond te lopen. Er zijn voor mij dit jaar geen wedstrijden meer dus ik kan lekker doen wat ik wil, heerlijk.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
He bahquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn winterdepressie heeft zichzelf aangekondigd vanochtend geloof ik. Ik kwam écht mijn huis niet uit en voelde me alsof er 3 vrachtwagens over me heen gereden zijn. Ik heb zelfs koffie op..![]()
Maar hopelijk lukt het me vanavond wel om mezelf naar de baan te schoppen.![]()
Kan je in je lunchpauze een rondje lopen buiten? Dat zou kunnen helpen.
Of als het echt hardnekkig is kan ik je zo'n lamp aanraden. Doet bij mij wonderen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat zeker! Waarschijnlijk in mn 85km-tempo ofzoquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mooi zo! Zaterdag lekker hobbelen!
Nee, er zijn hier geen douches. Heel stomquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
He bah![]()
Kan je in je lunchpauze een rondje lopen buiten? Dat zou kunnen helpen.
Of als het echt hardnekkig is kan ik je zo'n lamp aanraden. Doet bij mij wonderenMet goed weer zou ik nog wel een middagje in mijn sportkleding kunnen blijven zitten, maar met regen en natte sneeuw doe ik dat maar niet
Ik weet niet of het hardnekkig is, ben normaal echt een ochtendmens dus daarom verbaasde het me enigszins dat ik na ruim 8 uur slaap echt niet wakker kon worden. Maarja misschien was het even nodig.
@Sem ik vind het inderdaad heel stom dat ze die blogsters niet uitsluiten van deelname.
Anders misschien een (vervroegd) kerstcadeautje (van jezelf)?
@devv nog even een serieuze reactie, ik denk ook dat die limiet geen probleem voor jou hoeft te zijn, je bent a) een man en b) niet langzaam en c) je hebt ervaring op de langere afstanden. Statistisch gezien zou je dan niet in de categorie horen voor wie de limiet normaliter een probleem is. Natuurlijk kan het gebeuren dat het enorm tegenvalt of misgaat, maar dat moet geen reden zijn om je niet in te schrijven.
Ik kreeg dit artikeltje in mijn newsfeed: http://www.prorun.nl/trai(...)voor-marathonlopers/
Uit de laatste alinea: iemand overhalen om een marathon te lopen met bier of een weddenschapWie heeft dat al eens geprobeerd? Of heeft zo zijn eerste marathon gelopen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
@LT: ik bedoelde gewoon wandelenom daglicht op te doen.
Het kan inderdaad ook ff een dipje zijn. Je bent natuurlijk ook ff een nieuw evenwicht aan t zoeken met hardlopen qua trainen/flierefluiten/teveel/te weinig etc.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Oh das mooi, kunnen we strijden om de laatste plek!quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zeker! Waarschijnlijk in mn 85km-tempo ofzoSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik vrees dat dat hem wel gaat worden, ik heb voor zondag écht een nieuwe Garmin nodig...quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:47 schreef La_Tramposa het volgende:
@Sem ik vind het inderdaad heel stom dat ze die blogsters niet uitsluiten van deelname.
Anders misschien een (vervroegd) kerstcadeautje (van jezelf)?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Kan je er niet één lenen van iemand?quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat hem wel gaat worden, ik heb voor zondag écht een nieuwe Garmin nodig...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als ik in de buurt had gewoond had je met de mijne zo mogen lopen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ha, lief
Ach, heb sowieso een nieuwe nodig..Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zo, eerste post marathon run zit er weer op en het ging me toch moeizaam![]()
Kan er mee te maken hebben dat het al 30 graden was om half negen 's ochtends....
Wel daarna lekker dobberen in de caraibische zee
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wij dobberen hier lekker op straatquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:51 schreef Guard het volgende:
Kan er mee te maken hebben dat het al 30 graden was om half negen 's ochtends....
Klinkt inderdaad heeeel vervelendquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:51 schreef Guard het volgende:
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jaloers? en terecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:45 schreef steffelonio het volgende:
Jaloers? en terecht!Guilty! ik sla echt overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook helaas, want promotiefeestje (en dat zijn de beste)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier ook weer een training overslaan...Niet geheel, maar toch wel een beetje vrijwillig. Vanochtend even het dorp in geweest voor wat sinterklaasspullen en meteen een zakje winegums meegepakt om tussendoor lekker wat te kanen. Kwam er later achter dat het suikervrije waren...
Beetje dit idee.![]()
![]()
Ik wil hier even een lans breken voor hardlopen in het donker en in de regen.
Heerlijk.
Lekker rustig op straat, iedereen naar huis zien haasten, en zelf nog even een extra ommetje doen omdat je toch al nat bent en je zo thuis zelfvoldaan kunt douchen en je natte kleren in de was kunt gooien.
Hardlopen bij warm weer vind ik helemaal niks. Doe mij maar regen.![]()
![]()
Mooiweerlopert jij!quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:37 schreef Zwabberhark het volgende:
Vreselijk dat ik vandaag niet mag lopen. Echt vreselijk.![]()
Dat heb ik twee keer gehad tot ik erachter kwam dat het van die snoepjes kwam.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:31 schreef Jero_nimo het volgende:
Hier ook weer een training overslaan...Niet geheel, maar toch wel een beetje vrijwillig. Vanochtend even het dorp in geweest voor wat sinterklaasspullen en meteen een zakje winegums meegepakt om tussendoor lekker wat te kanen. Kwam er later achter dat het suikervrije waren...
Beetje dit idee.![]()
![]()
Whahahaha ik lig in een deuk, die reviewquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:31 schreef Jero_nimo het volgende:
Beetje dit idee.
inderdaad..... een paar dagen slecht weer en het kaf wordt van het koren gescheiden.quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Jij zwabbert alleen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik loop zelfs niet met mooi weer!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik wilde niet, ging toch, zit nu met voldaan gevoel...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wel gelopen, maar wat een gevecht tegen mezelf was dit zeg. Blijkbaar toch net een te drukke dag gehad. Maar wel de batch voor 10 lopen in november in the pocket.![]()
Pfff wat was het koud zeg. Op zich wel lekker gelopen, maar door de 8km heen en terug fietsen naar de baan kwam ik al verkleumd aan (ondanks winterjas, regenbroek, muts) en duurde het een halfuur voordat ik enigszins warm was, en was ik ook weer helemaal verkleumd toen ik thuis kwam. Het is ook echt irritant om te lopen met zulke koude voeten, voelt gewoon alsof je afzet met stompjes ipv voeten of zo. Ik had ook de verkeerde schoenen aan, baan/wedstrijdschoenen met hele dunne zolen waardoor mijn sokken helemaal nat waren. Maar mijn handen en voeten zijn altijd slecht bestand tegen kou, mijn voeten doen nu nog steeds pijn. Iemand nog tips daarvoor? Wielrenners doen plastic zakjes in hun schoenen maar dat lijkt me met lopen toch ook niks, als je gaat glijden in je shcoen of zo..
Mijn lichaam heeft ook niet echt zijn best gedaan om warm te worden geloof ik, nieuw recordje zuinig afgestelde motor: 10.6km gelopen en een schamele 350 kcal verbrand
Verder wel prima, 15x200 gedaan allemaal op spikes, maar wel heel rustig (rond de 51 sec), omdat dit pas weer de eerste week was dat ik 2 baantrainingen doe. Geen last van de liezen tot de laatste 500m uitlopen, waar ik ze een heel klein beetje begon te voelen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nou, flinke workout gedaan bij crossfit.
"Karen"
150 wallballs met een 6kg medicijnbal. Normaal gesproken moet-ie wat zwaarder, maar ik ben nog niet zo goed.
Variant gedaan met afwisselend 3 burpees en 6 russian twists (on the minute every minute).
Wat een afgrijselijk gevoel
Lang geleden dat ik zo diep gegaan ben. Fijne metaalachtige smaak in de keel en tamelijk lege benen en armen nu. Morgen maar eens kijken hoe ik uit bed kom, wilde eigenlijk morgenavond nog gaan trainen...
Zal er vast niet sneller van gaan lopen, maar het idee is om sterker en fitter te worden.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik denk dat je daar zeker wel sneller van gaat lopen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
het ziet er in ieder geval zwaar genoeg uit!quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:20 schreef Cynic het volgende:
Zal er vast niet sneller van gaan lopen, maar het idee is om sterker en fitter te worden.
Na de Kepler wordt het voor mij ook hoog tijd dat ik me, ook met het oog op mijn 2016 runningkalender, met zo iets bezig te gaan houden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Morgen nog niet vrees ikquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat je daar zeker wel sneller van gaat lopen!
It has to mean something
ik ben van mening dat je er niet alleen wat sneller van wordt maar vooral, en in mijn ogen het belangrijkste, het verval tijdens een lange race de baas kunt blijvenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heel erg bedankt voor het stemmen, lieve fokkers. Ik heb net mijn oude Garmin nog even opengesloopt en zag daar een lief klein stukje printplaat kapot in rondzwerven. Net maar een Garmin 220 besteld en morgen overdag kan ik hem ophalen. Geeft een veiliger gevoel dan dat ik er nog langer op moet wachten en dan kan ik er nog een testrondje mee doen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Haha nee dat niet. Maar van dit soort trainingen krijg je wel een sterkere core en een hogere kracht-uithouding, dan ga je energiezuiniger lopen, minder kans op blessures en zoals RD zegt je blijft ook netter lopen als je moe bent dus kan me niet voorstellen dat het niet helpt!quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nice, ik ben zelf ook al een tijdje aan het dubben of ik niet een keer bij de Crossfit bij mij om de hoek moet gaan kijken...quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:20 schreef Cynic het volgende:
Nou, flinke workout gedaan bij crossfit.
"Karen"
150 wallballs met een 6kg medicijnbal. Normaal gesproken moet-ie wat zwaarder, maar ik ben nog niet zo goed.
Variant gedaan met afwisselend 3 burpees en 6 russian twists (on the minute every minute).
Wat een afgrijselijk gevoel
Lang geleden dat ik zo diep gegaan ben. Fijne metaalachtige smaak in de keel en tamelijk lege benen en armen nu. Morgen maar eens kijken hoe ik uit bed kom, wilde eigenlijk morgenavond nog gaan trainen...
Zal er vast niet sneller van gaan lopen, maar het idee is om sterker en fitter te worden.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik zou sowieso eens een proeflesje (wij hadden proefmaand) draaien.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice, ik ben zelf ook al een tijdje aan het dubben of ik niet een keer bij de Crossfit bij mij om de hoek moet gaan kijken...
Bevalt me tot dusver goed. Puur als aanvulling op lopen en survivaltraining met als doel sneller en sterker in dat laatste te worden.
Als je serieus met alle aspecten van crossfit bezig wil dan moet je het 3x per week doen om alle aspecten aandacht te kunnen geven.
Ook leuk, maar zoveel tijd heb ik helaas niet.
Je moet wel even door het begin heen, want dan ligt de focus nog wel erg veel op het aanleren van de juiste techniek (vooral bij het gewichtheffen).It has to mean something
Toch leuk dat er een "wall-ball" oefening naar me is vernoemdMet bijhorende Doberman natuurlijk.
Vandaag de premičre van mijn eerste zelfbedachte en gemaakte film. Ook dat doe ik![]()
![]()
Het viel hier erg mee (nou ja, het was wel erg nat). Ik was in kort lang maar halverwege kreeg ik alweer spijt dat ik niet gewoon in kort kort was gegaan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:37 schreef Zwabberhark het volgende:
Vreselijk dat ik vandaag niet mag lopen. Echt vreselijk.![]()
![]()
Mijn god, ik wás fan van de Leidscherijnloop maar waar dit nou weer op slaat?Iemand zin in een beetje 'me-time' en sportieve schoonheid?
Power to the she
Er staat nergens letterlijk dat je vrouw moet zijn.. alleen een diva met vrouwelijke schoonheid!quote:Op woensdag 25 november 2015 11:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
ik voel mij gediscrimineerd nu.
Mijn innerlijke diva kan niet wachten tot ze eindelijk haar 'me time' krijgt! Met Rappe Romeinen! En een huldigingsmoment!
Dit zou zomaar mijn eerste funrun kunnen worden![]()
De vinexvrouwtjes zullen er hard op gaan..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die hebben ze daar archeologisch opgegraven! Leidsche Rijn is gebouwd op een oude Romeinse nederzetting.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
nergens is aangetoond dat ze rap waren of aan rap deden.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Die hebben ze daar archeologisch opgegraven! Leidsche Rijn is gebouwd op een oude Romeinse nederzetting.![]()
Ah, een doordenkertje. En dat wist ik niet!quote:Op woensdag 25 november 2015 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Die hebben ze daar archeologisch opgegraven! Leidsche Rijn is gebouwd op een oude Romeinse nederzetting.![]()
Dom under is op dat opzicht wel interessant om eens heem te gaan.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Je loopt hierbij onder het domplein door en ziet ook echt resten van wat er vroeger op en rond het domplein was. Zo ook de romeinse muren van het fort nog. Ook een leuke interactieve ontdekkingstocht hebben ze ervan gemaakt.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:44 schreef Quoi het volgende:
Bij de Dom opgravingen ben ik weleens geweest
Smullen, dat soort dingen.![]()
Kleine update voor de geinteresseerden trouwens, hopelijk binnenkort weer meeposten.SPOILER: The never ending storyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
M'n lunch kwam net even terug.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn god, ik wás fan van de Leidscherijnloop maar waar dit nou weer op slaat?Iemand zin in een beetje 'me-time' en sportieve schoonheid?
Power to the she
Ja doei.![]()
Hey, dat zijn goede berichten MoBlo! 2016 Wordt jouw jaar!
@LT: het is vrij logisch dat ze inspelen op de vele blogs van vrouwen die hardlopen niet als sport zien, maar als uiterlijk vertoon.![]()
Ik vind dit dus erg interessant: Weer nieuwe datamogelijkheden van Garmin! Nu al op de 630 en Fenix3, binnenkort ook op de 920 als het goed is.![]()
Volgens mij zijn dat toch echt andere types dan wat hier op af zal komen.. Maar goed, waarschijnlijk was dat wel de gedachtegang van de organisatiequote:Op woensdag 25 november 2015 16:27 schreef Zwabberhark het volgende:
@LT: het is vrij logisch dat ze inspelen op de vele blogs van vrouwen die hardlopen niet als sport zien, maar als uiterlijk vertoon.
Jammer dat je voor die dynamics een hartslagmeterband nodig hebt, want daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:06 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik vind dit dus erg interessant: Weer nieuwe datamogelijkheden van Garmin! Nu al op de 630 en Fenix3, binnenkort ook op de 920 als het goed is.
Ik heb sinds gisteravond de 235. Morgen gaat ie mee voor het echt werk, maar ik heb 'm vandaag voor de grap de hele dag om gehad. Zo'n 24/7 HRM is ook best grappig. Globaal gezien heb ik voor werken en autorijden zo'n 60bpm nodig, voor lopen 80 en voor traplopen 120. Geen idee wat ik, laat staan jullie, met deze info moet, maar het is wel leuk om te weten
Hij sluit ook een stuk beter aan bij m'n polsen dan de 610, maar bouwkwaliteit is wel een heel stuk minder degelijk.![]()
Tja. Ik ga het in deze angstige tijden maar gewoon vreedzaam tolereren.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat toch echt andere types dan wat hier op af zal komen.. Maar goed, waarschijnlijk was dat wel de gedachtegang van de organisatieTuurlijk is het allemaal leuk om te weten! Cijfertjesquote:Op woensdag 25 november 2015 17:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Jammer dat je voor die dynamics een hartslagmeterband nodig hebt, want daar heb ik geen zin in.
Ik heb sinds gisteravond de 235. Morgen gaat ie mee voor het echt werk, maar ik heb 'm vandaag voor de grap de hele dag om gehad. Zo'n 24/7 HRM is ook best grappig. Globaal gezien heb ik voor werken en autorijden zo'n 60bpm nodig, voor lopen 80 en voor traplopen 120. Geen idee wat ik, laat staan jullie, met deze info moet, maar het is wel leuk om te weten
Hij sluit ook een stuk beter aan bij m'n polsen dan de 610, maar bouwkwaliteit is wel een heel stuk minder degelijk.![]()
De 235 lijkt me een fijn horloge.![]()
Wat was je laagste hartslag tijdens het slapen? Daar ben ik altijd benieuwd naar!quote:Op woensdag 25 november 2015 17:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Jammer dat je voor die dynamics een hartslagmeterband nodig hebt, want daar heb ik geen zin in.
Hij sluit ook een stuk beter aan bij m'n polsen dan de 610, maar bouwkwaliteit is wel een heel stuk minder degelijk.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
44. Ik wil m tijdens het slapen ook wel standaard om doen. Voor overdag vind ik m te lelijk.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat was je laagste hartslag tijdens het slapen? Daar ben ik altijd benieuwd naar!![]()
De warme herinnering aan de stichting zal altijd blijven voortbestaan door mijn avatar.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 25 november 2015 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Kleine update voor de geinteresseerden trouwens, hopelijk binnenkort weer meeposten.Jij gaat echt wel keihard terugkomenSPOILER: The never ending storyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: